"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 30. jan 2016, 21:13

buckster skrev:Er ved at kigge på noget spille konsol.
Har kig på PlayStation eller x Box.
Plusser og minusser, hvad syntes i.
Hælder lidt til x Box pga. Kinnect og har en Bette pige der kunne synes det var sjovt.
Kom med input :thumbsup: :danmarkfan:

Børn kan lide kinnect, men nyheden går også over det, men det er sjovt igen når der kommer en ven med hjem.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Corona » 1. feb 2016, 12:24

Corona skrev:Jeg søger et billede af indgangen til Aalborg stadion fra gamle dage. Har set det på nogle stickers. Håber I kan hjælpe.
Prøver lige igen.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Mr. Larsen » 1. feb 2016, 12:33

Corona skrev:
Corona skrev:Jeg søger et billede af indgangen til Aalborg stadion fra gamle dage. Har set det på nogle stickers. Håber I kan hjælpe.
Prøver lige igen.
Der er en rigtig fin Gruppe på Facebook hvor der bliver delt rigtig mange AaB relaterede billeder, gamle som nye.

Jeg vil anbefale dig at prøve derinde :)

Den hedder "Gamle billeder fra AaB"
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Corona » 1. feb 2016, 13:49

Mr. Larsen skrev:
Corona skrev:
Corona skrev:Jeg søger et billede af indgangen til Aalborg stadion fra gamle dage. Har set det på nogle stickers. Håber I kan hjælpe.
Prøver lige igen.
Der er en rigtig fin Gruppe på Facebook hvor der bliver delt rigtig mange AaB relaterede billeder, gamle som nye.

Jeg vil anbefale dig at prøve derinde :)

Den hedder "Gamle billeder fra AaB"
Jeg takker.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

seamann

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af seamann » 1. feb 2016, 17:25

MrBangDK skrev:Er der mon nogen derude, der har erfaring med at rejse i Syditalien med unger? Er i gang med at planlægge sommerferie, og vi har talt lidt om autocamper, men det er sataneme dyrt i Italien. Nogen som kender nogen fede campingpladser med mobile homes / bungalows? Evt. nogen der har anbefalinger til Sicilien?
Lad være med at tage til Sicilien med børn i juli/august. For varmt, tørt, fattigt.

Har prøvet denne - nogenlunde ok: www.elbahira.it

Calabrien er bedre, fx omkring Tropea. Kan varmt anbefale Tonicello.it.

Ellers den sydlige del af Toscana på middelhavssiden - der er næsten kun italienere. En helt igennem fantastisk resort for børn og voksne er cielloverde.com.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 1. feb 2016, 17:35

Takker - det tjekker jeg op på.. Har læst mere om Sicilien. Der er nogle flotte områder, men jo mere jeg læser om det, jo mindre fedt lyder det :)
Ska' vi hak'?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. feb 2016, 01:20

Corona skrev:
Mr. Larsen skrev:
Corona skrev:
Corona skrev:Jeg søger et billede af indgangen til Aalborg stadion fra gamle dage. Har set det på nogle stickers. Håber I kan hjælpe.
Prøver lige igen.
Der er en rigtig fin Gruppe på Facebook hvor der bliver delt rigtig mange AaB relaterede billeder, gamle som nye.

Jeg vil anbefale dig at prøve derinde :)

Den hedder "Gamle billeder fra AaB"
Jeg takker.
Hvis der ikke skulle være et billede af det du søger, så prøv at smide en besked til John Laden, han er aktiv i omtalte gruppe. Hvis der findes et billede er jeg ret sikker på han har det.

Masser af fantastiske billeder og kommentarer fra gamle koryfæer i den gruppe iøvrigt, den kan anbefales.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Buzz Killington » 17. feb 2016, 21:04

Jeg står i den heldige situation at konen og jeg lige har fået en bette møgunge. Han skal selvfølgelig være AaBfan og i forlængelse af det kunne jeg godt tænke mig at høre om erfaringer med indoktrinering af børn fra udenbysfans der ikke bor i Aalborg og omegn.

Vi bor pt. i udlandet men flytter tilbage til DK indenfor et par år. Her bliver destinationen af arbejds- og familiemæssige årsager nok Aarhus. Risikoen er dermed at knejten forelsker sig i 'GF hvilket vil være en meget uheldig start på livet for ham. Han må for min skyld blive transvestit, DF'er, ingeniør og fan af både vild med dans og den store bagesyst, Men hvis jeg ser ham rende rundt i den hvide trøje, kan i godt forvente at se mig på forsvundne danskere om et par år.

Det går selvfølgelig ikke, men da man hverken må slå eller udøver psykisk vold mod børn i dag vil jeg gerne høre om hvad jeg som en god forældre/AaBfan kan gøre i denne situation for at sikre mig at han bliver glødende AaBfan og dermed et fornuftigt medlem af samfundet.

Har nogen af jer andre haft succes med det?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 17. feb 2016, 21:23

Buzz Killington skrev:Jeg står i den heldige situation at konen og jeg lige har fået en bette møgunge. Han skal selvfølgelig være AaBfan og i forlængelse af det kunne jeg godt tænke mig at høre om erfaringer med indoktrinering af børn fra udenbysfans der ikke bor i Aalborg og omegn.

Vi bor pt. i udlandet men flytter tilbage til DK indenfor et par år. Her bliver destinationen af arbejds- og familiemæssige årsager nok Aarhus. Risikoen er dermed at knejten forelsker sig i 'GF hvilket vil være en meget uheldig start på livet for ham. Han må for min skyld blive transvestit, DF'er, ingeniør og fan af både vild med dans og den store bagesyst, Men hvis jeg ser ham rende rundt i den hvide trøje, kan i godt forvente at se mig på forsvundne danskere om et par år.

Det går selvfølgelig ikke, men da man hverken må slå eller udøver psykisk vold mod børn i dag vil jeg gerne høre om hvad jeg som en god forældre/AaBfan kan gøre i denne situation for at sikre mig at han bliver glødende AaBfan og dermed et fornuftigt medlem af samfundet.

Har nogen af jer andre haft succes med det?
Begrænset. Min er fra 2005, og det gik fint omkring 2008, men siden kneb det lidt mere, men heldigvis på en måde, så kærligheden mest blev lagt på udenlandske hold.

I 2014 havde jeg ham med i Slagelse og Parken med 14 dages mellemrum, og det sidste kvarters tid, stod han på stolen og sang Lååå-lå-lå----- Dét var stort. (Han var også med i Parken, da hullet stort set var gravet, men vi blev reddet på målstregen).

Siden er interessen igen falmet lidt. HAn har aldrig rigtig været tændt af superligafodbold. Landsholdet gider han slet ikke at se. Det er kun de store stjerner han kender fra FIFA, Barcelona (hvor bedsteforældrene var bosat indtil sidste år), og de der fodboldkort.

Det seneste år, har han stort set droppet interessen for fodbold, er stoppet med at spille selv, og har kastet kærligheden over basketball - Igen er det de store stjerner der trækker.

Mit råd. Køb ham noget AaB-tøj og diverse merchandise, mens han er helt lille. Vis din egen interesse for AaB. Lad være med at tage ham med til AaB-kampe for tidligt - vent evt. til han selv spørger om han må komme med. Vær parat til at acceptere at der går mange år, før sådan en størrelse kan holde interessen fanget en hel kamp. Sørg for rigeligt slik, sodavand, popcorn etc. når der er bold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Buzz Killington » 17. feb 2016, 21:52

Pastorius skrev:
Buzz Killington skrev:Jeg står i den heldige situation at konen og jeg lige har fået en bette møgunge. Han skal selvfølgelig være AaBfan og i forlængelse af det kunne jeg godt tænke mig at høre om erfaringer med indoktrinering af børn fra udenbysfans der ikke bor i Aalborg og omegn.

Vi bor pt. i udlandet men flytter tilbage til DK indenfor et par år. Her bliver destinationen af arbejds- og familiemæssige årsager nok Aarhus. Risikoen er dermed at knejten forelsker sig i 'GF hvilket vil være en meget uheldig start på livet for ham. Han må for min skyld blive transvestit, DF'er, ingeniør og fan af både vild med dans og den store bagesyst, Men hvis jeg ser ham rende rundt i den hvide trøje, kan i godt forvente at se mig på forsvundne danskere om et par år.

Det går selvfølgelig ikke, men da man hverken må slå eller udøver psykisk vold mod børn i dag vil jeg gerne høre om hvad jeg som en god forældre/AaBfan kan gøre i denne situation for at sikre mig at han bliver glødende AaBfan og dermed et fornuftigt medlem af samfundet.

Har nogen af jer andre haft succes med det?
Begrænset. Min er fra 2005, og det gik fint omkring 2008, men siden kneb det lidt mere, men heldigvis på en måde, så kærligheden mest blev lagt på udenlandske hold.

I 2014 havde jeg ham med i Slagelse og Parken med 14 dages mellemrum, og det sidste kvarters tid, stod han på stolen og sang Lååå-lå-lå----- Dét var stort. (Han var også med i Parken, da hullet stort set var gravet, men vi blev reddet på målstregen).

Siden er interessen igen falmet lidt. HAn har aldrig rigtig været tændt af superligafodbold. Landsholdet gider han slet ikke at se. Det er kun de store stjerner han kender fra FIFA, Barcelona (hvor bedsteforældrene var bosat indtil sidste år), og de der fodboldkort.

Det seneste år, har han stort set droppet interessen for fodbold, er stoppet med at spille selv, og har kastet kærligheden over basketball - Igen er det de store stjerner der trækker.

Mit råd. Køb ham noget AaB-tøj og diverse merchandise, mens han er helt lille. Vis din egen interesse for AaB. Lad være med at tage ham med til AaB-kampe for tidligt - vent evt. til han selv spørger om han må komme med. Vær parat til at acceptere at der går mange år, før sådan en størrelse kan holde interessen fanget en hel kamp. Sørg for rigeligt slik, sodavand, popcorn etc. når der er bold.
Godt at høre din i det mindste ikke holder med andre danske hold, og de to oplevelser med mesterskab og pokal burde være nok til at sikre dig father of the year trofæet. Du har nok ret i at den store udfordring bliver at gøre superligaen til noget specielt sexet når superstjernerne bliver så eksponeret som de gør, men jeg vil alligevel prøve at begrave ham i AaB-merc. Tak for svaret!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 17. feb 2016, 21:59

Buzz Killington skrev:
Godt at høre din i det mindste ikke holder med andre danske hold, og de to oplevelser med mesterskab og pokal burde være nok til at sikre dig father of the year trofæet. Du har nok ret i at den store udfordring bliver at gøre superligaen til noget specielt sexet når superstjernerne bliver så eksponeret som de gør, men jeg vil alligevel prøve at begrave ham i AaB-merc. Tak for svaret!
Hvis ikke man bliver bidt af følelserne, når man har været med i både vores allersorteste stund og to af de mest fantastiske, så er det i hvert fald op af bakke.

Måske havde det hjulpet hvis jeg havde set onside med ham jævnligt, men det kan jeg simpelthen ikke holde ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af jonas386 » 20. feb 2016, 15:40

Hvor finder man den bedste burger i Aalborg? Jeg kender til Vestre Bådelaug, men har ellers ikke det store kendskab. Må gerne kunne tages med, og må gerne være stor
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Corona » 23. feb 2016, 21:57

jonas386 skrev:Hvor finder man den bedste burger i Aalborg? Jeg kender til Vestre Bådelaug, men har ellers ikke det store kendskab. Må gerne kunne tages med, og må gerne være stor
Den er stort set umuligt at få en god burger i Aalborg. Kastetvej Grill og Burger kan en sjældent gang lave en udemærket, men ellers er det lidt op ad bakke. Giv endelig lyd, hvis du finder et god sted. Måske man skal til Nørresundby?
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af jonas386 » 29. feb 2016, 13:58

Corona skrev:
jonas386 skrev:Hvor finder man den bedste burger i Aalborg? Jeg kender til Vestre Bådelaug, men har ellers ikke det store kendskab. Må gerne kunne tages med, og må gerne være stor
Den er stort set umuligt at få en god burger i Aalborg. Kastetvej Grill og Burger kan en sjældent gang lave en udemærket, men ellers er det lidt op ad bakke. Giv endelig lyd, hvis du finder et god sted. Måske man skal til Nørresundby?
Jeg bor selv i Nørresundby, og her har jeg heller ikke haft held med at finde noget der sniger sig over stadion-hal niveau. Fontænen synes jeg er udmærket, men udelukker ikke at prisen hjælper her.
Men tak for forslaget, jeg skal nok give lyd fra mig hvis jeg skulle finde noget ordentligt :)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
AnyFellow
1. div
1. div
Indlæg: 474
Tilmeldt: 29. jul 2005, 12:28
Geografisk sted: Viborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af AnyFellow » 29. feb 2016, 15:08

Det må være den legendariske Jin Shing i Nørresundby:
http://www.jinshing.dk/

Deres jumboburger med hjemmelavet dressing er legendarisk. :thumbsup:

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

"Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Alfons Aalborg » 3. mar 2016, 06:36

Da jeg skal have opgraderet mit Windows Vista...i know - 'bout time:

søger jeg en fremtidssikker ekstern harddisk med god kapacitet, da jeg bl.a skyder en del billeder.

Nogen vismænd herinde?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 3. mar 2016, 08:48

Alfons Aalborg skrev:Da jeg skal have opgraderet mit Windows Vista...i know - 'bout time:

søger jeg en fremtidssikker ekstern harddisk med god kapacitet, da jeg bl.a skyder en del billeder.

Nogen vismænd herinde? BilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har to af dem her.. En i en bankboks og så en jeg switcher med..

http://www.edbpriser.dk/harddisk/wd-my- ... 73978.aspx

Stabile, lette at bruge og ikke mindst hurtige.

/Bang
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. apr 2016, 10:17

Søger en Mobil/it-nørd der kan hjælpe mig med følgende :

Har for et års tid siden skiftet stofa ud med Bredbånd Nord. Derfor er min gamle Stofanet-email lukket og jeg bruger nu kun gmail. Når jeg sender en email fra min gmail og folk skal svare på den sker det nogle gange at de svarer til mon udgåede Stofanet-email og dermed får den retur (Mailer daemon mm). Folk aner ikke at de ikke sender til den email-adresse de har modtaget fra. Altså de opdager ikke at jeg sender fra en gmail men at de svarer til en Stofanet-adresse. Det er ved en ren tilfældighed jeg har opdaget denne fejl og jeg aner ikke hvor mange emails jeg er gået glip af pga dette. Meget frustrerende!!
Men hvordan i helv... kan jeg løse dette problem?? For det er vel en indstilling folk har i deres eget email-program der gør at deres computer/tlf sender til min gamle mail?

Håber der er en der kan hjælpe?
Janteloven eksisterer IKKE!

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lomaha » 13. apr 2016, 11:09

Køllen I Møllen skrev:Søger en Mobil/it-nørd der kan hjælpe mig med følgende :

Har for et års tid siden skiftet stofa ud med Bredbånd Nord. Derfor er min gamle Stofanet-email lukket og jeg bruger nu kun gmail. Når jeg sender en email fra min gmail og folk skal svare på den sker det nogle gange at de svarer til mon udgåede Stofanet-email og dermed får den retur (Mailer daemon mm). Folk aner ikke at de ikke sender til den email-adresse de har modtaget fra. Altså de opdager ikke at jeg sender fra en gmail men at de svarer til en Stofanet-adresse. Det er ved en ren tilfældighed jeg har opdaget denne fejl og jeg aner ikke hvor mange emails jeg er gået glip af pga dette. Meget frustrerende!!
Men hvordan i helv... kan jeg løse dette problem?? For det er vel en indstilling folk har i deres eget email-program der gør at deres computer/tlf sender til min gamle mail?

Håber der er en der kan hjælpe?
Prøv at åbne gmail på en pc og gå i indstillinger (tandhjulet oppe i højre hjørne og vælg indstillinger) - gå i fanebladet "konti og import" og se, om du på et eller andet tidspunkt er kommet til at linke din stofa-adresse med din gmail.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. apr 2016, 15:32

Lomaha skrev:
Køllen I Møllen skrev:Søger en Mobil/it-nørd der kan hjælpe mig med følgende :

Har for et års tid siden skiftet stofa ud med Bredbånd Nord. Derfor er min gamle Stofanet-email lukket og jeg bruger nu kun gmail. Når jeg sender en email fra min gmail og folk skal svare på den sker det nogle gange at de svarer til mon udgåede Stofanet-email og dermed får den retur (Mailer daemon mm). Folk aner ikke at de ikke sender til den email-adresse de har modtaget fra. Altså de opdager ikke at jeg sender fra en gmail men at de svarer til en Stofanet-adresse. Det er ved en ren tilfældighed jeg har opdaget denne fejl og jeg aner ikke hvor mange emails jeg er gået glip af pga dette. Meget frustrerende!!
Men hvordan i helv... kan jeg løse dette problem?? For det er vel en indstilling folk har i deres eget email-program der gør at deres computer/tlf sender til min gamle mail?

Håber der er en der kan hjælpe?
Prøv at åbne gmail på en pc og gå i indstillinger (tandhjulet oppe i højre hjørne og vælg indstillinger) - gå i fanebladet "konti og import" og se, om du på et eller andet tidspunkt er kommet til at linke din stofa-adresse med din gmail.
Hej,

Tusind tak for tippet. Der stod rigtignok min Stofanet-adresse inde i indstillinger. Hvordan den så er endt der har jeg ingen ide om for jeg har aldrig nogensinde været derinde før og har heller ikke haft nogen grund til at blande de to emails sammen. Men jeg takker mange gange :thumbsup:
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar