Jeg forsøgte mig selv med det forrige år, men det var mens Viaplay havde alle Superliga-kampene, hvilket de vist ikke har mere. Kort sagt var min erfaring at live-transmissioner via f.eks. Viaplay slet, slet ikke kunne hamle op med kabel-tv og jeg valgte derfor modvilligt at gå tilbage til YouSee. Derfor vil jeg råde dig til at teste den reelle kampoplevelse inden du går all-in på en streaming-løsning. Det var egentlig stabilt nok, men billedkvaliteten var rædselsfuld (især billedfrekvensen) og transmissionen var altid 1-2 minutter forsinket ift. TV.Pastorius skrev:
Stort set det eneste der holder mig tilbage er AaBs kampe.En mulighed var at tage Viaplay og Dplay med, men så bliver det dyrere end Stofapakken (7884/år). Kan man købe superligakampe enkeltvis til stream, evt bare hos dplay - jeg synes ikke jeg kan finde muligheden?
YouSee's app kan streame til fx Chromecast og her er billedkvaliteten meget, meget bedre - men det kræver jo stadig YouSee-abonnement, og så kan man jo lige så godt smide et stik bagi fjernsynet?