"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Toarn
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 30. maj 2008, 11:43
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Toarn » 29. maj 2012, 22:22

Der er mange ting de kan finde ud af derovre, men den røde tråd går gennem landbruget; de brygger noget forfærdelig godt øl og laver selvsagt en masse hamrende god whisky. Jeg havde selv den udsøgte fornøjelse at arbejde for et fremragende whiskyfirma i Edinburgh i næsten fire år, hvor vi også solgte en masse god øl og ale; whisky er en længere diskussion om smag jeg ikke skal kede dig med (smid evt. en pb :)), men jeg kan da anbefale nogle øltyper som jeg fandt specielt gode; 1) Dark Island fra Orkney Brewery er en kulsort ale som er klacificeret som 'mild ale' - en mild smag man bliver afhængig af; 2) Fraoch er en ale der stammer fra Glasgow og som er brygget på noget så outlandish som stikkelsbær- ikke desto mindre er det måske den mest forfriskende øl jeg nogensinde har drukket; 3) Innis & Gunn er en vidunderlig (og stærk øl) som kom til verden ved et rent tilfælde- den er brygget på bestilling af Wm Grant & Sons, altså folkene bag Glenfiddich, som skulle bruge tønder til deres blend, Grants Ale Cask. Processen bestod i at tage egetræsfade som tidligere havde været brugt til Bourbon whiskey og derefter brygge øl og opbevare dette 66 dage på fadene før dette 'spildprodukt' hældtes i kloakken. På et tidspunkt var der et kvikt hoved der fandt på at hælde øllet på flaske og en fremragende bryg var skabt. slutligt vil jeg anbefale 4) Caledonian 70 shilling; I Skotland klacificerede man i gamle dage øllet efter alkoholdets fylde i forhold til volumen og vægt (en længere nørdet forklaring) og man kaldte derfor øllet 50, 60, 70, 80 og 90 shilling afhængig af øllets faktiske vægt, alkoholindhold og toldafgift. Caley 70 er en lækker (og igen lidt mørkere) øl med masser af smag og da det er Carlsberg der ejer bryggeriet i Edinburgh kan man da lige kippe på klaphatten når man drikker den...

Som tidligere nævnt har de en masse godt kød og fisk deroppe og oppe ved Aberdeen hvor Aberdeen Angus sjovt nok kommer fra er de ret gode til steaks og roasts. Laks kan også snildt anbefales da det ofte kan erhverves nyrøget og i tykke skiver. Kortsagt fås råvarerne ofte mere ferske end det er tilfældet her til lands og da vi andre EU borgere stadig har et tvivlsomt forhold til britisk oksekød er det både billigt og i modsætning til i DK eksporterer man ikke det bedste.

Du er meget velkommen til at smide en pb, så skal jeg gerne give en af de ovennævnte øl, hvis The Wharf tilfældigvis har dem på lager (hvilket de alle har været før i tiden), og fortælle hvad der ellers er at se (f.eks. hvilke distillerier der er et besøg værd - der er trods alt ca. 45 inden for en radius af 150km af Aberdeen).

Håber det hjælper en smule. Og lad nu være med helt at afvise haggis; det kan være ganske godt hvis det er tilberedt ordentligt :thumbsup:
In Åke we trust

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elscorpio » 1. jun 2012, 09:02

Tak for alle svarene, det var som jeg forventede :thumbsup:


Da jeg jo desværre ikke kan følge AaB på stadion og udebanerne længere, er der nogen der ved om Canal+ og Viaplays webplayers virker fra en udenlandsk IP adresse?

Og nej jeg vil ikke til at finde et ulovligt link.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 1. jun 2012, 09:11

Elscorpio skrev:Tak for alle svarene, det var som jeg forventede :thumbsup:


Da jeg jo desværre ikke kan følge AaB på stadion og udebanerne længere, er der nogen der ved om Canal+ og Viaplays webplayers virker fra en udenlandsk IP adresse?

Og nej jeg vil ikke til at finde et ulovligt link.
Du skal ganske sikkert ud i noget VPN-service (dem der fungerer koster) som overplay.net, så du kan få dig en dansk adresse.

Den anden mulighed er at købe et mediecenter eller en slingbox, hvis du kender én med en god internetforbindelse og de relevante tv.kanaler.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 1. jun 2012, 10:57

Elscorpio skrev:Tak for alle svarene, det var som jeg forventede :thumbsup:


Da jeg jo desværre ikke kan følge AaB på stadion og udebanerne længere, er der nogen der ved om Canal+ og Viaplays webplayers virker fra en udenlandsk IP adresse?

Og nej jeg vil ikke til at finde et ulovligt link.
Wannabee - det er et spørgsmål om prioritering!!!! :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af rAaBe » 1. jun 2012, 12:04

Pastorius skrev:
Elscorpio skrev:Tak for alle svarene, det var som jeg forventede :thumbsup:


Da jeg jo desværre ikke kan følge AaB på stadion og udebanerne længere, er der nogen der ved om Canal+ og Viaplays webplayers virker fra en udenlandsk IP adresse?

Og nej jeg vil ikke til at finde et ulovligt link.
Du skal ganske sikkert ud i noget VPN-service (dem der fungerer koster) som overplay.net, så du kan få dig en dansk adresse.

Den anden mulighed er at købe et mediecenter eller en slingbox, hvis du kender én med en god internetforbindelse og de relevante tv.kanaler.
Jeg har stået i samme situation endog i et andet land, og skulle finde en måde at følge holdet på. Jeg er NØDT til at kunne se kampene - og det live - for at kunne holde til afstanden :)

Canal+ og Viaplays webplayers og diverse danske lovlige streams virker ikke fra en udenlandsk IP adresse.

Jeg har benyttet mig af de gratis streams fra bookmakere nogen gange, men foretrækker klart at købe streams af kampene af danske udbydere. Kvaliteten selv med min ringe internet forbindelse er MEGET bedre - og på min bærbare kan jeg se kampen i fuldskærm. Hvis du bruger den samme løsning, så har du brug for en VPN, som kan få det til at se ud som om du er i Danmark/har en dansk IP adresse.

VPN
Jeg kan anbefale overplay.net, som jeg har gode erfaringer med at bruge fra Sydafrika. Jeg har selv brugt dem på anbefaling, så om der er en billigere/bedre måde at gøre det på ved jeg ikke (10$ om måneden). Hvis du signer op med dem og bruger dette link: så får jeg muligvis en referral(henvisnings) bonus overplay.net med referral bonus til rAaBe :-P - som jeg loooover at bruge på AaB :-)
Bemærk at du med samme abonnement kan få en IP i USA så du f.eks. kan Hulu eller lignende.

Hvem køber du dansk stream af?
En oversigt over hvem du kan købe stream af en kamp hos kan ses her sesport.dk - da der ikke er superliga fodbold lige nu giver det ikke så meget mening dog, men prøv at klikke på en 1. divisions kamp, og siden på knappen "se live på nettet", så giver det dig en ide :-). Siden viser kun en oversigt med links og streamer ingenting selv - hvis du er i Danmark og bare gerne vil vide hvilken tv-kanal der viser AaB's kamp, så viser de også det.

Gratis lovligt stream udenfor Danmark
Bemærk dog at når du befinder dig uden for Danmark - altså hvis du har en ikke-dansk IP adresse - så har du mulighed for at se streaming af Superliga kampe via forskellige bookmaker sider (uden brug af overplay). De fleste kræver at du har en konto med penge på, men ikke nødvendigvis at du bruger dit indestående hos dem. sesport.dk som jeg har nævnt ovenfor lister de forskellige "gratis" bookmaker streams, men det forekommer ikke super klart hvem af dem der viser Superliga. Jeg har kun prøvet Bet365.com og kvaliteten har svunget i takt med min sløje internet forbindelse (3G modem/mifi). Om en god forbindelse løser problemet er jeg ikke klar over, men det er stadig et lille vindue - se eksempel her: bet365 livestream - press play demo

Højdepunkter efter kampene
Højdepunkter, som kan ses med udenlandsk IP, har man i foråret kunne se på fodbold.AaBsport.dk, men jeg har lige fundet at de også kan ses på superliga.dk under "højdepunkter"Hvor lang tid der går efter kampen før de er lagt op er uklart, så der er VPN løsningen også rar, således at du kan se højdepunkter på onside.dk.

Slingbox/Mediacenter
Som Pastorius nævner så er dette også en mulighed. Om det er så ligetil med et mediacenter er jeg ikke sikker på, men det skulle være lige ud ad landevejen med Slingboxen. Det kræver en fornuftig internetforbindelse hos en ven/familie i Danmark og selvfølgelig selve Slingboxen som ikke er billig. Det er ikke klart for mig om det er lovligt dog.

Håber du kan bruge mine erfaringer - det blev længere end tiltænkt!

Den nemme løsning: Køb overplay.net VPN abonnement og derefter streams fra lovlige dankse udbydere.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 1. jun 2012, 14:48

rAaBe skrev: Slingbox/Mediacenter
Som Pastorius nævner så er dette også en mulighed. Om det er så ligetil med et mediacenter er jeg ikke sikker på, men det skulle være lige ud ad landevejen med Slingboxen. Det kræver en fornuftig internetforbindelse hos en ven/familie i Danmark og selvfølgelig selve Slingboxen som ikke er billig. Det er ikke klart for mig om det er lovligt dog.
Med en Mac-mini - en eye-tv hybrid, så virker det out of det boks - skidtet kan fjernstyres (og ses) fra en iPhone eller iPad eller en Mac-computer (det kræver Safari). Ikke blot kan man se live-tv, man kan også optage udsendelser og se dem senere, eller købe indhold via iTunes. Det er så nemtat det gør helt ondt, og det er ufatteligt at der ikke er flere der bruger det. (Jeg ved godt det ikke er helt gratis).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. jun 2012, 22:20

Et ægtepar har en bil og er naturligvis forsikret. Dette i mandens navn. Han er elitebilist uden skader gennem 40 år. Manden dør. Hvad sker der med forsikringen? Bliver prisen sat op når den skal over i kvindens navn?

Nogen herinde der har kendskab til den slags?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Hanga » 2. jun 2012, 22:27

Køllen I Møllen skrev:Et ægtepar har en bil og er naturligvis forsikret. Dette i mandens navn. Han er elitebilist uden skader gennem 40 år. Manden dør. Hvad sker der med forsikringen? Bliver prisen sat op når den skal over i kvindens navn?

Nogen herinde der har kendskab til den slags?
Ægtepar bliver betragtet som en enhed og deler derfor anciennitet, så præmien bør ikke stige.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. jun 2012, 05:46

Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:Et ægtepar har en bil og er naturligvis forsikret. Dette i mandens navn. Han er elitebilist uden skader gennem 40 år. Manden dør. Hvad sker der med forsikringen? Bliver prisen sat op når den skal over i kvindens navn?

Nogen herinde der har kendskab til den slags?
Ægtepar bliver betragtet som en enhed og deler derfor anciennitet, så præmien bør ikke stige.
Det var det vi håbede og regnede med. Tak :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af alithebeast » 3. jun 2012, 08:57

Hvis ikke andet fremgår af aftalen..
Hader København!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af alithebeast » 5. jun 2012, 11:21

Der kan give mig info om at købe et italiensk taletidskort i Danmark. Jeg gider ikke styrte rundt på min første feriedag for at finde et dernede. Der skal være data, telefoni og sms, og så gør det ikke noget at der er et microsim, så jeg undgår at klippe.
Hader København!

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Worminator » 5. jun 2012, 15:37

rAaBe skrev:Slingbox/Mediacenter
Som Pastorius nævner så er dette også en mulighed. Om det er så ligetil med et mediacenter er jeg ikke sikker på, men det skulle være lige ud ad landevejen med Slingboxen. Det kræver en fornuftig internetforbindelse hos en ven/familie i Danmark og selvfølgelig selve Slingboxen som ikke er billig. Det er ikke klart for mig om det er lovligt dog.
Har svært ved at se hvad der skulle være ulovligt ved Slingboxen, da signalet fra den jo ikke ryger ud til den brede befolkning. Den kræver et password som du eller din ven/familie hjemme i DK selvfølgelig selv vælger og endnu vigtigere så kan der kun logges én bruger på ad gangen.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af rAaBe » 5. jun 2012, 18:09

Worminator skrev:
rAaBe skrev:Slingbox/Mediacenter
Som Pastorius nævner så er dette også en mulighed. Om det er så ligetil med et mediacenter er jeg ikke sikker på, men det skulle være lige ud ad landevejen med Slingboxen. Det kræver en fornuftig internetforbindelse hos en ven/familie i Danmark og selvfølgelig selve Slingboxen som ikke er billig. Det er ikke klart for mig om det er lovligt dog.
Har svært ved at se hvad der skulle være ulovligt ved Slingboxen, da signalet fra den jo ikke ryger ud til den brede befolkning. Den kræver et password som du eller din ven/familie hjemme i DK selvfølgelig selv vælger og endnu vigtigere så kan der kun logges én bruger på ad gangen.
Jeg er ikke spor uenig og ville ikke selv have større overvejelser om at "turde" bruge den løsning.

Jeg synes dog godt man kan forestille sig at de der har solgt rettigheder til film, serier, sport m.m. med en geografisk begrænsning, har en forventning om at produktet holder sig inden for samme geografi. Det er nok meget tvivlsomt om de vil jage en enkelt slingbox bruger.

Jeg kender på ingen måde juraen på området, men den er formentlig rigeligt uklar (og uden præcedens) nok til at du næppe kommer i problemer ved at benytte den.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 5. jun 2012, 18:59

..der ved noget om frivilligt arbejde til Roskilde festival og MGO Paraguay og de orange veste i særdeleshed.

Nogen der kender noget til MGO PARAGUAY?
De søger frivillige til Roskilde festival, og præsenterer interesserede for en kontrakt hvor de kan få en bøde på op til 5860 for at udeblive for vagterne og endnu en bøde på 5000,- hvis radioen går i stykker under vagten. Hvis man er fuld eller drikker på sin vagter bliver det sidestillet med en udeblivelse (=bøde).

Jeg kan godt forstå de vil sikre sig at folk dukker op (man får en gratis billet til Roskilde) men det lyder altså lige stramt nok. JEg har ikke (hurtigt) kunnet finde noget på google der enten kritiserer eller siger god for dem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Alfons Aalborg » 6. jun 2012, 11:06

Pastorius skrev:..der ved noget om frivilligt arbejde til Roskilde festival og MGO Paraguay og de orange veste i særdeleshed.

Nogen der kender noget til MGO PARAGUAY?
De søger frivillige til Roskilde festival, og præsenterer interesserede for en kontrakt hvor de kan få en bøde på op til 5860 for at udeblive for vagterne og endnu en bøde på 5000,- hvis radioen går i stykker under vagten. Hvis man er fuld eller drikker på sin vagter bliver det sidestillet med en udeblivelse (=bøde).

Jeg kan godt forstå de vil sikre sig at folk dukker op (man får en gratis billet til Roskilde) men det lyder altså lige stramt nok. JEg har ikke (hurtigt) kunnet finde noget på google der enten kritiserer eller siger god for dem.
Kender intet til MGO Paraguay og de orange veste på Roskilde Festival.
Men er 6. års Kræw'er (frivillig hos Muskelsvindfonden) og var med på Roskilde for dem sidste år. Super fedt. Kan varmt anbefale at melde sig ind i crewet.dk og gøre en indsats og få en masse fede oplevelser, bekendtskaber samt geniale fester!
Grøn Koncert turen (8 koncerter samt 3 imellemliggende fest/afslapningsdage) kan ikke anbefales nok! Ja, man arbejder for føden! Men det er det hele værd og er de fedeste ferier med alt betalt, jeg har været med på! (Kender du andre?)

Vi kan altid bruge friske folk, der gider tage fat! Men endnu federe kunne det være, hvis de samtidig kunne hæve antallet af erklærede AaB-fans!!! :aabfan:

Kom frisk! Sig endelig til, hvis jeg kan hjælpe med noget!
Billede

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 6. jun 2012, 14:40

Alfons Aalborg skrev: Kender intet til MGO Paraguay og de orange veste på Roskilde Festival.
Men er 6. års Kræw'er (frivillig hos Muskelsvindfonden) og var med på Roskilde for dem sidste år. Super fedt. Kan varmt anbefale at melde sig ind i crewet.dk og gøre en indsats og få en masse fede oplevelser, bekendtskaber samt geniale fester!
Grøn Koncert turen (8 koncerter samt 3 imellemliggende fest/afslapningsdage) kan ikke anbefales nok! Ja, man arbejder for føden! Men det er det hele værd og er de fedeste ferier med alt betalt, jeg har været med på! (Kender du andre?)

Vi kan altid bruge friske folk, der gider tage fat! Men endnu federe kunne det være, hvis de samtidig kunne hæve antallet af erklærede AaB-fans!!! :aabfan:

Kom frisk! Sig endelig til, hvis jeg kan hjælpe med noget!
Det er på vegne af min bonusdatter, som absolut ikke er hverken fodbold eller AaB-fan, så der er ikke hjælp at hente den vej. Selv er jeg blevet for gammel til det pjat - jeg orker knap nok at besøge en enkelt af koncerterne og drikke et par fadøl :-)

...men tak for buddet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Søgaard » 6. jun 2012, 16:46

Pastorius skrev:
Alfons Aalborg skrev: Kender intet til MGO Paraguay og de orange veste på Roskilde Festival.
Men er 6. års Kræw'er (frivillig hos Muskelsvindfonden) og var med på Roskilde for dem sidste år. Super fedt. Kan varmt anbefale at melde sig ind i crewet.dk og gøre en indsats og få en masse fede oplevelser, bekendtskaber samt geniale fester!
Grøn Koncert turen (8 koncerter samt 3 imellemliggende fest/afslapningsdage) kan ikke anbefales nok! Ja, man arbejder for føden! Men det er det hele værd og er de fedeste ferier med alt betalt, jeg har været med på! (Kender du andre?)

Vi kan altid bruge friske folk, der gider tage fat! Men endnu federe kunne det være, hvis de samtidig kunne hæve antallet af erklærede AaB-fans!!! :aabfan:

Kom frisk! Sig endelig til, hvis jeg kan hjælpe med noget!
Det er på vegne af min bonusdatter, som absolut ikke er hverken fodbold eller AaB-fan, så der er ikke hjælp at hente den vej. Selv er jeg blevet for gammel til det pjat - jeg orker knap nok at besøge en enkelt af koncerterne og drikke et par fadøl :-)

...men tak for buddet.
Det styres angiveligt af en CBS-studerende der er færdig her til sommer, ifølge linkedin - "enkeltmandsvirksomhed", der er en af flere ting han jonglerer med. Jeg ville personligt ikke røre det, hvis kontrakterne er skruet sådan sammen. Det er muligt at det er reelt nok, men risikoen for at komme i problemer ser ud til at være lidt for høj. Hun må da kunne få noget andet arbejde til en 50'er i timen, der er lagt mere sikkert :)

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 6. jun 2012, 17:58

Søgaard skrev:
Det styres angiveligt af en CBS-studerende der er færdig her til sommer, ifølge linkedin - "enkeltmandsvirksomhed", der er en af flere ting han jonglerer med. Jeg ville personligt ikke røre det, hvis kontrakterne er skruet sådan sammen. Det er muligt at det er reelt nok, men risikoen for at komme i problemer ser ud til at være lidt for høj. Hun må da kunne få noget andet arbejde til en 50'er i timen, der er lagt mere sikkert :)

/Søgaard
Tak for det!

Jeg vil heller ikke røre det selv, men leder efter gode argumenter for også at overbevise hende om at hun ikke skal risikere 10.000+ for at tjene til én roskilde billet og lidt gratis mad.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elscorpio » 7. jun 2012, 17:57

Hvordan skifter man nemmest postadresse til Skotland, da jeg ikke nåede ned på posthuset i DK for at skifte.

PostDK skulle have et nemt system via NemID login via deres hjemmeside, men kan ikke finde muligheden for at skifte postadresse til udlandet. Det pisser mig i den grad af at det ikke er nemmere. :@

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 7. jun 2012, 18:49

Elscorpio skrev:Hvordan skifter man nemmest postadresse til Skotland, da jeg ikke nåede ned på posthuset i DK for at skifte.

PostDK skulle have et nemt system via NemID login via deres hjemmeside, men kan ikke finde muligheden for at skifte postadresse til udlandet. Det pisser mig i den grad af at det ikke er nemmere. :@
Se her: http://bit.ly/KlqeDX" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar