"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlægaf Flower » 7. jun 2017 13:45

MrBangDK skrev:Nogen der kender et godt spisested i Hamborg (centrum)?

Der ligger en rigtig god restaurant ved den store sø i Hamborg. Jeg husker desværre ikke hvad den hedder men den vil jeg gerne anbefale
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Halil
Landshold
Landshold
Geografisk sted: DK

Indlægaf Halil » 1. jul 2017 15:31

... AaB trøje fra den første guldsæson i 94/95.

Jeg har penge til betaling.
Uden Synd Ingen Frelse

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Indlægaf Alfons Aalborg » 5. dec 2017 10:58

Jeg søger hjælp til at overføre en vhs til dvd i god kvalitet. Kanske, der er en herinde, der har udstyret og vil gøre det gratis? Det må gerne være i bedst mulig kvalitet, da jeg har tænkt mig at redigere indholdet til at lægges på nettet/youtube.

Indholdet er nostalgisk guf for AaB-fans fra halvfemserne. Highligts med masser af mål.

Jeg har læst denne, men har umiddelbart ikke brug for setup'et til mere end dette projekt.
http://medieland.dk/artikler/guide-sada ... s-til-dvd/
Billede

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlægaf MrBangDK » 5. dec 2017 12:49

Findes der nogle gode restauranter i Aalborg, hvor man kan få eget lokale at sidde i? Vi bliver 15-20 personer til en 25-års re-union. Havde håbet at være på den gamle folkeskole, men de må ikke låne lokaler ud, da det er "unfair konkurrence" over for restauranter og selskabslokaler.

Alternativt - findes der nogle selskabslokaler som er til at betale og som ikke er alt for store?

/Bang
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Vejgaard

Indlægaf alithebeast » 5. dec 2017 21:39

MrBangDK skrev:Findes der nogle gode restauranter i Aalborg, hvor man kan få eget lokale at sidde i? Vi bliver 15-20 personer til en 25-års re-union. Havde håbet at være på den gamle folkeskole, men de må ikke låne lokaler ud, da det er "unfair konkurrence" over for restauranter og selskabslokaler.

Alternativt - findes der nogle selskabslokaler som er til at betale og som ikke er alt for store?

/Bang

Høloftet selvfølgelig.
Hader København!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlægaf MrBangDK » 5. dec 2017 21:49

alithebeast skrev:
MrBangDK skrev:Findes der nogle gode restauranter i Aalborg, hvor man kan få eget lokale at sidde i? Vi bliver 15-20 personer til en 25-års re-union. Havde håbet at være på den gamle folkeskole, men de må ikke låne lokaler ud, da det er "unfair konkurrence" over for restauranter og selskabslokaler.

/Bang

Høloftet selvfølgelig.

Det er bare mega stort til 15-20 personer!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
seamann
Allstar
Allstar

Indlægaf seamann » 5. dec 2017 22:31

/Bang

La Locanda på cw obels har et fint seperat lokale, rigtig flot faktisk. Og maden er tiptop.
San Giovanni har også lokaler nedenunder, som i kan få for jer selv.
Bryghuset ligeledes. Deres kvalitet har dog været lidt svingende i den seneste tid.
COPENHAGENIST - København skal altså ikke bare være verdens bedste by, men den bedste by for verden.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar

Indlægaf MrBangDK » 6. dec 2017 12:35

seamann skrev:

/Bang

La Locanda på cw obels har et fint seperat lokale, rigtig flot faktisk. Og maden er tiptop.
San Giovanni har også lokaler nedenunder, som i kan få for jer selv.
Bryghuset ligeledes. Deres kvalitet har dog været lidt svingende i den seneste tid.

Tak..
Ska' vi hak'?

Tilbage til "Diverse"