Hvorfor hade København?

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Provst i Brovst » 19. jan 2012, 20:48

Danmarks mest beskidte by, affaldet flyver jo rundt i gaderne.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Gnu » 14. feb 2012, 09:12

Tv2 Nyhederne i går aftes havde et indslag med Sting i København.

Gå amok, debatside.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af BoT » 14. feb 2012, 11:34

Gnu skrev:Tv2 Nyhederne i går aftes havde et indslag med Sting i København.

Gå amok, debatside.
Det er lige noget for Konsulenten. Han er tosset med både København og Sting!!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af sulakvelidze » 14. feb 2012, 16:54

De her fik da i hvert fald lige understreget deres pointe:

http://www.tv2nord.dk/artikel/170265:Re ... ysk-kultur" onclick="window.open(this.href);return false;

I øvrigt meget sjovt at genlæse citatet fra Polikens kulturredaktør, Anita Bay Bundegaard:

"Vi dækker det der foregår , også i det nordjyske, som har et niveau, en interesse og en relevans."

Denne gang havde det åbenbart niveau, interesse og relevans for Politiken.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Konsulenten » 14. feb 2012, 17:03

Jeg undrede mig også over de mange gamle og triste mennesker ved Frederiksberg metro sent i går aftes, indtil jeg fandt ud af, at TANTRA-Sting havde givet koncert. Det havde tilsyneladende ikke været en rasende tantrisk oplevelse.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Provst i Brovst » 14. feb 2012, 17:44

Berlingske og Politikken (BT og EB) er lokalaviser der bliver solgt landsdækkende.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af alithebeast » 16. feb 2012, 15:58

http://ekstrabladet.dk/112/article1709951.ece

Så var der da en Fakta, der ikke var våd nok.
Hader København!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af sulakvelidze » 20. maj 2012, 22:16

Fordi FCKs direktør så sent som i pausen af dagens superligarunde gentog sit ønske om at få Brøndby tilbage i toppen af dansk fodbold. Det skulle være på bekostning af klubber som FCN og Horsens, fordi det efter hans mening er bedst for interessen, når de største klubber slås alene om titlerne. Jeg husker ikke hans præcise formulering, men det var blandt andet noget med, at han gerne ville have en anden klub end FC Nordsjælland til at være nummer to.

Hvor idiotisk arrogant har man dog lov til at være? Og så på en dag, hvor man en time senere har reduceret sig selv til at være nummer to efter FCN. Det vil fryde mig enormt at se de højrøvede tosser distanceret af nogle meget mere sympatiske københavnere, som endda spiller bedre fodbold for meget færre midler. Men det ville fryde mig endnu mere, hvis en FCN-spiller derefter gnider salt i FCK-såret ved at give udtryk for et ønske om en anden og bedre udfordrer end FCK i næste sæson.

Bortset fra det bekræfter FCK-direktøren egentlig meget godt startindlægget på denne tråd. Det er absolut et gensyn værd. Fyldt med sandheden om København og to klubber, der elsker hinanden mere end nogen anden i dansk fodbold. Egentlig burde man jo kalde kampe mellem FCK og Brøndby for "New Love Firm": viewtopic.php?f=6&t=14280" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Indie » 21. maj 2012, 00:41

sulakvelidze skrev:Fordi FCKs direktør så sent som i pausen af dagens superligarunde gentog sit ønske om at få Brøndby tilbage i toppen af dansk fodbold. Det skulle være på bekostning af klubber som FCN og Horsens, fordi det efter hans mening er bedst for interessen, når de største klubber slås alene om titlerne. Jeg husker ikke hans præcise formulering, men det var blandt andet noget med, at han gerne ville have en anden klub end FC Nordsjælland til at være nummer to.

Hvor idiotisk arrogant har man dog lov til at være? Og så på en dag, hvor man en time senere har reduceret sig selv til at være nummer to efter FCN. Det vil fryde mig enormt at se de højrøvede tosser distanceret af nogle meget mere sympatiske københavnere, som endda spiller bedre fodbold for meget færre midler. Men det ville fryde mig endnu mere, hvis en FCN-spiller derefter gnider salt i FCK-såret ved at give udtryk for et ønske om en anden og bedre udfordrer end FCK i næste sæson.

Bortset fra det bekræfter FCK-direktøren egentlig meget godt startindlægget på denne tråd. Det er absolut et gensyn værd. Fyldt med sandheden om København og to klubber, der elsker hinanden mere end nogen anden i dansk fodbold. Egentlig burde man jo kalde kampe mellem FCK og Brøndby for "New Love Firm": viewtopic.php?f=6&t=14280" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg forstod nu godt hans budskab.

Et produkt, der indeholder klubber fra de 4 største byer, hvor der er mulighed for størst tv-interesse, er langt bedre at sælge til tv stationerne, og tv-stationerne vil være mere villige til at betale gode penge for sådan et produkt.

Hvis Brøndby, OB eller FCK rykker ned i 1. division, så vil superligaen ikke stå med et produkt, som ville være 330 millioner kroner (mener jeg han sagde) årligt værd, desværre.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af sulakvelidze » 21. maj 2012, 16:42

Indie skrev:
sulakvelidze skrev:Fordi FCKs direktør så sent som i pausen af dagens superligarunde gentog sit ønske om at få Brøndby tilbage i toppen af dansk fodbold. Det skulle være på bekostning af klubber som FCN og Horsens, fordi det efter hans mening er bedst for interessen, når de største klubber slås alene om titlerne. Jeg husker ikke hans præcise formulering, men det var blandt andet noget med, at han gerne ville have en anden klub end FC Nordsjælland til at være nummer to.

Hvor idiotisk arrogant har man dog lov til at være? Og så på en dag, hvor man en time senere har reduceret sig selv til at være nummer to efter FCN. Det vil fryde mig enormt at se de højrøvede tosser distanceret af nogle meget mere sympatiske københavnere, som endda spiller bedre fodbold for meget færre midler. Men det ville fryde mig endnu mere, hvis en FCN-spiller derefter gnider salt i FCK-såret ved at give udtryk for et ønske om en anden og bedre udfordrer end FCK i næste sæson.

Bortset fra det bekræfter FCK-direktøren egentlig meget godt startindlægget på denne tråd. Det er absolut et gensyn værd. Fyldt med sandheden om København og to klubber, der elsker hinanden mere end nogen anden i dansk fodbold. Egentlig burde man jo kalde kampe mellem FCK og Brøndby for "New Love Firm": viewtopic.php?f=6&t=14280" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg forstod nu godt hans budskab.

Et produkt, der indeholder klubber fra de 4 største byer, hvor der er mulighed for størst tv-interesse, er langt bedre at sælge til tv stationerne, og tv-stationerne vil være mere villige til at betale gode penge for sådan et produkt.

Hvis Brøndby, OB eller FCK rykker ned i 1. division, så vil superligaen ikke stå med et produkt, som ville være 330 millioner kroner (mener jeg han sagde) årligt værd, desværre.
Jeg forstod også hans budskab, jeg kan bare ikke lide arrogancen i det. Og jeg finder det stærkt uklædeligt, at man uden at have sikret sig førstepladsen står og rakker ned på den direkte konkurrent til titlen og udtrykker ønske om en ny nummer to i ligaen. Ja, det fik han jo så, men det var nok ikke lige den måde, han havde i tankerne.

Hvis Don Ø i april 2008 havde sagt, at han gerne så AaB udskiftet i titelkampen med AGF, Brøndby eller OB, fordi det ville være bedre for interessen, ville mit pis have ramt kogepunktet i løbet af et halvt sekund.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af limey » 21. maj 2012, 17:47

Intet ville fryde mig mere, end at se den selvfede, arrogante og helt igennem usympatiske eventorganisation smide en stensikker CL-plads væk. Og så er jeg skide ligeglad med om det betyder, at Farum i et par år er bedre end os. Jeg frygter i hvert fald ikke, at de aldrig kan hentes igen, thi historien siger, at CL-gruppespil ikke er ensbetydende med efterfølgende mangeårig dominans i den danske superliga.

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Indie » 24. maj 2012, 01:43

sulakvelidze skrev:
Indie skrev:
sulakvelidze skrev:Fordi FCKs direktør så sent som i pausen af dagens superligarunde gentog sit ønske om at få Brøndby tilbage i toppen af dansk fodbold. Det skulle være på bekostning af klubber som FCN og Horsens, fordi det efter hans mening er bedst for interessen, når de største klubber slås alene om titlerne. Jeg husker ikke hans præcise formulering, men det var blandt andet noget med, at han gerne ville have en anden klub end FC Nordsjælland til at være nummer to.

Hvor idiotisk arrogant har man dog lov til at være? Og så på en dag, hvor man en time senere har reduceret sig selv til at være nummer to efter FCN. Det vil fryde mig enormt at se de højrøvede tosser distanceret af nogle meget mere sympatiske københavnere, som endda spiller bedre fodbold for meget færre midler. Men det ville fryde mig endnu mere, hvis en FCN-spiller derefter gnider salt i FCK-såret ved at give udtryk for et ønske om en anden og bedre udfordrer end FCK i næste sæson.

Bortset fra det bekræfter FCK-direktøren egentlig meget godt startindlægget på denne tråd. Det er absolut et gensyn værd. Fyldt med sandheden om København og to klubber, der elsker hinanden mere end nogen anden i dansk fodbold. Egentlig burde man jo kalde kampe mellem FCK og Brøndby for "New Love Firm": viewtopic.php?f=6&t=14280" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg forstod nu godt hans budskab.

Et produkt, der indeholder klubber fra de 4 største byer, hvor der er mulighed for størst tv-interesse, er langt bedre at sælge til tv stationerne, og tv-stationerne vil være mere villige til at betale gode penge for sådan et produkt.

Hvis Brøndby, OB eller FCK rykker ned i 1. division, så vil superligaen ikke stå med et produkt, som ville være 330 millioner kroner (mener jeg han sagde) årligt værd, desværre.
Jeg forstod også hans budskab, jeg kan bare ikke lide arrogancen i det. Og jeg finder det stærkt uklædeligt, at man uden at have sikret sig førstepladsen står og rakker ned på den direkte konkurrent til titlen og udtrykker ønske om en ny nummer to i ligaen. Ja, det fik han jo så, men det var nok ikke lige den måde, han havde i tankerne.

Hvis Don Ø i april 2008 havde sagt, at han gerne så AaB udskiftet i titelkampen med AGF, Brøndby eller OB, fordi det ville være bedre for interessen, ville mit pis have ramt kogepunktet i løbet af et halvt sekund.
Klart, men AaB er vel også et bedre produkt end FCN, Horsens, Køge, Sønderjyske, Esbjerg osv... Fordi vi kan sagtens tiltrække mange tilskuer, og vi er den eneste klub i den bedste række fra Nordjylland, så vi har potentiel mulighed for mange seer.

Men ja, han er nok lidt københavner smart.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af sulakvelidze » 31. maj 2012, 15:46

Nationen på Ekstra Bladet er som bekendt fyldt med guldkorn. Jeg har på fornemmelsen, at der kommer mange på dette dette link med lidt snak om, at København er sovset til i pis og alkohol.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1768784.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Indtil videre har flere ramt plet og bevist, at man også andre steder end i dette forum er begrænset imponeret af landets hovedstad:
Ja - hvornår er København ikke sovset ind i pis og affald? Gå en tur i gaderne en varm sommerdag ... hvis du synes det er lækkert at gå rundt i et stort pissoir altså.
Har man rejst bare lidt udenfor Nordens grænser, så vil man hurtigt erfare at København faktisk er en ret død by. Lille af størrelse og monoton i sit udbud.
København er i international sammenhæng ikke andet end et provinshul. Lige meget hvor mange gange nogen overophedede fjolser bliver ved med at gentage det modsatte bliver det ikke mere sandt. Tage en tur til London eller New York ... så vil du opleve storbyliv. Ikke wannabe påtaget storbyliv vel at mærke.

dick@darlington
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13. aug 2007, 16:05
Favoritspiller: Ahlmann
Geografisk sted: 9220

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af dick@darlington » 1. dec 2012, 14:16

København skal nu have en havnetunnel til 27.000.000.000. Det bliver spændende hvor meget vi kommer til at betale for denne. Den eneste fordel er, at der nok ikke bliver råd til en vestforbindelse om Aalborg foreløbigt.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Lindmark » 3. dec 2012, 09:26

Københavnerhad, nu også som teater:

http://www.teaternordkraft.dk/forestilling/955
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 3. dec 2012, 16:03

Lindmark skrev:Københavnerhad, nu også som teater:

http://www.teaternordkraft.dk/forestilling/955
Så har man da også lagt sig ned på forhånd.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af jydenfranord » 5. dec 2012, 17:01

http://www.bt.dk/danmark/specielt-vejrf ... havn-i-dag" onclick="window.open(this.href);return false;

Det pisser mig da i den grad af man har en overskrift der handler om København, men at det så viser sig det handler om hele sjælland og nordjylland. Jamen det er sgu da latterligt. Lorte BT.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 5. dec 2012, 17:04

jydenfranord skrev:http://www.bt.dk/danmark/specielt-vejrf ... havn-i-dag

Det pisser mig da i den grad af man har en overskrift der handler om København, men at det så viser sig det handler om hele sjælland og nordjylland. Jamen det er sgu da latterligt. Lorte BT.
Sødt!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af alithebeast » 5. dec 2012, 20:45

Poker-One-Kenobi skrev:
jydenfranord skrev:http://www.bt.dk/danmark/specielt-vejrf ... havn-i-dag

Det pisser mig da i den grad af man har en overskrift der handler om København, men at det så viser sig det handler om hele sjælland og nordjylland. Jamen det er sgu da latterligt. Lorte BT.
Sødt!
Man må håbe det ikke fyger ind i Fakta. ;)
Hader København!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 5. dec 2012, 21:16

alithebeast skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
jydenfranord skrev:http://www.bt.dk/danmark/specielt-vejrf ... havn-i-dag

Det pisser mig da i den grad af man har en overskrift der handler om København, men at det så viser sig det handler om hele sjælland og nordjylland. Jamen det er sgu da latterligt. Lorte BT.
Sødt!
Man må håbe det ikke fyger ind i Fakta. ;)

Bare rolig, det kommer som breaking news på hele danmarks TV2 hvis det sker!

Besvar