Hvorfor hade København?

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 23. aug 2011, 20:17

limey skrev:
Konsulenten skrev: The Undertaker som nummer 12. useriøst.
Ja ja. Det er jo bare fordi, du ikke kan li' ham.

WWF i Aalborghallen, MAKE IT HAPPEN!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af limey » 23. aug 2011, 20:18

Poker-One-Kenobi skrev:
limey skrev:
Konsulenten skrev: The Undertaker som nummer 12. useriøst.
Ja ja. Det er jo bare fordi, du ikke kan li' ham.

WWF i Aalborghallen, MAKE IT HAPPEN!
Det ville jo alligevel ikke blive dækket af nogle nationale medier.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af tegner » 23. aug 2011, 20:26

Poker-One-Kenobi skrev:WWF i Aalborghallen, MAKE IT HAPPEN!
Det har der faktisk været,...jeg tror det var i 91-92` og D.A.D optrådte under de fleste af kampene...
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Konsulenten » 23. aug 2011, 20:27

limey skrev:
Konsulenten skrev: The Undertaker som nummer 12. useriøst.
Ja ja. Det er jo bare fordi, du ikke kan li' ham.
Tværtimod. Men entrerede han ringen sammen med et symfoniorkester i karrierens efterår ville min fascination nok dale.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

RufusTheDog

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af RufusTheDog » 23. aug 2011, 20:28

limey skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
limey skrev:
Konsulenten skrev: The Undertaker som nummer 12. useriøst.
Ja ja. Det er jo bare fordi, du ikke kan li' ham.

WWF i Aalborghallen, MAKE IT HAPPEN!
Det ville jo alligevel ikke blive dækket af nogle nationale medier.
Det er sgu da klart, det ville jo helt sikkert kun være den falske Undertaker som kom herop.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Frygah » 23. aug 2011, 20:32

Konsulenten skrev:
limey skrev:
Konsulenten skrev: The Undertaker som nummer 12. useriøst.
Ja ja. Det er jo bare fordi, du ikke kan li' ham.
Tværtimod. Men entrerede han ringen sammen med et symfoniorkester i karrierens efterår ville min fascination nok dale.
The Undertaker går sgu da aldrig ind i sin karrieres efterår! Manden må aldrig stoppe!

Hans entré er altid det mest absurd seje i WWF: http://www.youtube.com/watch?v=VuHU9P4g ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af limey » 23. aug 2011, 21:04

Konsulenten skrev:
limey skrev:
Konsulenten skrev: The Undertaker som nummer 12. useriøst.
Ja ja. Det er jo bare fordi, du ikke kan li' ham.
Tværtimod. Men entrerede han ringen sammen med et symfoniorkester i karrierens efterår ville min fascination nok dale.
Fribrydning med instrumenter? Ja, hvorfor ikke. Der var vist også en gang en wrestler der havde en guitar med i bryderingen.

Lindvang

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Lindvang » 23. aug 2011, 21:27

limey skrev:
Konsulenten skrev:
limey skrev:
Konsulenten skrev: The Undertaker som nummer 12. useriøst.
Ja ja. Det er jo bare fordi, du ikke kan li' ham.
Tværtimod. Men entrerede han ringen sammen med et symfoniorkester i karrierens efterår ville min fascination nok dale.
Fribrydning med instrumenter? Ja, hvorfor ikke. Der var vist også en gang en wrestler der havde en guitar med i bryderingen.
"En wrestler"?Det var The Honky Tonk Man!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5099
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Kunji » 23. aug 2011, 21:32

Goldberg. Ikke så meget pis dér.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af limey » 23. aug 2011, 21:33

Lindvang skrev:
limey skrev:
Konsulenten skrev:
limey skrev:
Konsulenten skrev: The Undertaker som nummer 12. useriøst.
Ja ja. Det er jo bare fordi, du ikke kan li' ham.
Tværtimod. Men entrerede han ringen sammen med et symfoniorkester i karrierens efterår ville min fascination nok dale.
Fribrydning med instrumenter? Ja, hvorfor ikke. Der var vist også en gang en wrestler der havde en guitar med i bryderingen.
"En wrestler"?Det var The Honky Tonk Man!
Nå ja. Det var det, han hed.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Martin » 24. aug 2011, 00:27


3:05 er legendary! Jeg vil have en casket match imellem Sting og Tjøwenhavnerpressen!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 689
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Bech » 24. aug 2011, 01:20

Poker-One-Kenobi skrev:
Frygah skrev:I øvrigt findes The Police da på Rolling Stones top-500 liste, og mere end 50 millioner solgte albums på verdensplan borger Sting vel for en eller anden form for kvalitet der kunne få en anmelder eller to til at tage flyveren til Aalborg? I og med Sting netop også spillede The Police numre som Roxanna og Every breath you take, der begge faktisk ligger på føromtalte liste, med Every breath you take på en pæn nummer 84 og slår sange som Cash's Ring of Fire...

Jeg bryder mig ikke specielt meget om Sting, men finder det en kende mystisk at man ikke kunne forvilde sig til Aalborg og se en kunstner der med sin gruppe har solgt ca. samme antal albums som R.E.M., Red Hot Chili Peppers, Oasis, Johnny Cash, Coldplay, Black Sabbath.

Jeg kan i hvert fald ikke se hvad der, ud fra pladesalg og dette sammenlignet med andre kunstnere, skulle gøre at manden ikke fortjener en anmeldelse, god eller dårlig. Og der er det så spørgsmålet er om man ikke "gider" gøre sig ulejligheden dukker op.
The Police og Sting er langt fra samme sag. Havde Police spillet i Aalborghallen havde jeg forventet at samtlige anmeldere som kan krybe eller gå havde været tilstede. Det ville de sikkert også. Men mon ikke også det har spillet ind, at "det samme" show allerede havde været i kbh året inden?

At nævne Sting og Johnny Cash i samme indlæg burde for iøvrigt udløse stokkeslag til død.
Det er vist noget med at "Every Breath You Take" faktisk er et Sting nummer, selvom det blev udgivet af The Police. Sting er vist nok krediteret på albummet som værende forfatteren af sangen alene, eller sådan noget i den dur. Resultat var at Sting alene fik nogle priser for den og The Police vandt andre.. Ex. Sting fik en Grammy for bedste sang og The Police fik en anden for samme sang eller sådan noget.. hvis det på nogen måde er relevant.

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 667
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af MortenN » 24. aug 2011, 11:05

Bech skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Frygah skrev:I øvrigt findes The Police da på Rolling Stones top-500 liste, og mere end 50 millioner solgte albums på verdensplan borger Sting vel for en eller anden form for kvalitet der kunne få en anmelder eller to til at tage flyveren til Aalborg? I og med Sting netop også spillede The Police numre som Roxanna og Every breath you take, der begge faktisk ligger på føromtalte liste, med Every breath you take på en pæn nummer 84 og slår sange som Cash's Ring of Fire...

Jeg bryder mig ikke specielt meget om Sting, men finder det en kende mystisk at man ikke kunne forvilde sig til Aalborg og se en kunstner der med sin gruppe har solgt ca. samme antal albums som R.E.M., Red Hot Chili Peppers, Oasis, Johnny Cash, Coldplay, Black Sabbath.

Jeg kan i hvert fald ikke se hvad der, ud fra pladesalg og dette sammenlignet med andre kunstnere, skulle gøre at manden ikke fortjener en anmeldelse, god eller dårlig. Og der er det så spørgsmålet er om man ikke "gider" gøre sig ulejligheden dukker op.
The Police og Sting er langt fra samme sag. Havde Police spillet i Aalborghallen havde jeg forventet at samtlige anmeldere som kan krybe eller gå havde været tilstede. Det ville de sikkert også. Men mon ikke også det har spillet ind, at "det samme" show allerede havde været i kbh året inden?

At nævne Sting og Johnny Cash i samme indlæg burde for iøvrigt udløse stokkeslag til død.
Det er vist noget med at "Every Breath You Take" faktisk er et Sting nummer, selvom det blev udgivet af The Police. Sting er vist nok krediteret på albummet som værende forfatteren af sangen alene, eller sådan noget i den dur. Resultat var at Sting alene fik nogle priser for den og The Police vandt andre.. Ex. Sting fik en Grammy for bedste sang og The Police fik en anden for samme sang eller sådan noget.. hvis det på nogen måde er relevant.
http://www.youtube.com/watch?v=anzcexEXtzg" onclick="window.open(this.href);return false;

I hung my head med Johnny Cash...skrevet af......?
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af JFL » 24. aug 2011, 14:06

tegner skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:WWF i Aalborghallen, MAKE IT HAPPEN!
Det har der faktisk været,...jeg tror det var i 91-92` og D.A.D optrådte under de fleste af kampene...
Jeg har googlet og googlet, og ikke fundet noget om denne event i Aalborg. Passer det? I så fald er det da noget af det største, der er sket i denne by - ever!

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2153
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Fabbe » 24. aug 2011, 14:59

JFL skrev:
tegner skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:WWF i Aalborghallen, MAKE IT HAPPEN!
Det har der faktisk været,...jeg tror det var i 91-92` og D.A.D optrådte under de fleste af kampene...
Jeg har googlet og googlet, og ikke fundet noget om denne event i Aalborg. Passer det? I så fald er det da noget af det største, der er sket i denne by - ever!
Nixen. World Wrestling Federation har IKKE givet et show i Aalborg. Det er en joke. Jeg tvivler på, WWF overhovedet har været i Europa. Måske London, hvis overhovedet.

For øvrigt er det en stor svaghed ved Googling, at det i ringe grad giver data om forhold og begivenheder, som er fra før Googles ankomst. En dyr betalingsdatabase som Infomedia vil hjælpe bedre, men også dén database har svagheder og rækker kun forholdsvis kort tid tilbage.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af limey » 24. aug 2011, 15:03

MortenN skrev: http://www.youtube.com/watch?v=anzcexEXtzg" onclick="window.open(this.href);return false;

I hung my head med Johnny Cash...skrevet af......?
Lige præcis. Så nåede Johnny Cash også at synge en sang i 9/8. Hvem skulle have troet det. Fantastisk sang i øvrigt.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Kilde » 24. aug 2011, 15:19

Mindre musik, mere københavnerhad!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Kilde » 24. aug 2011, 20:56

Hvordan har de formået at toppe sidste sæsons lyserøde udebanetrøje? Utroligt!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. aug 2011, 22:17

Kilde skrev:Hvordan har de formået at toppe sidste sæsons lyserøde udebanetrøje? Utroligt!

Se da Udinese - Arsenal, det er en fed kamp!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Hvorfor hade København?

Indlæg af Kilde » 24. aug 2011, 22:38

Poker-One-Kenobi skrev:
Kilde skrev:Hvordan har de formået at toppe sidste sæsons lyserøde udebanetrøje? Utroligt!

Se da Udinese - Arsenal, det er en fed kamp!
Det er nemmere at være skadesfro, når man kan berette om kampen!

Besvar