Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 11. jul 2006, 13:00
Geografisk sted: Langå

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af rummanden » 31. aug 2011, 15:52

... :aabfan:
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Gentleman Finn » 31. aug 2011, 16:09

rummanden skrev:Halløjsa Gentleman Finn

Kan må få lov til at få en link til kampen i aften,.?? :aabfan:
tjek dine beskeder

seamann

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af seamann » 31. aug 2011, 18:26

Funky skrev:
Funky skrev:
Elegia skrev:
Funky skrev:Kan nogen sige mig hvordan man får lov at se de superligakampe på Bet365, som det påstås man kan se? Jeg HAR konto, og HAR indbetalt lidt skillinger, og så burde den ged jo være barberet, men der er jo kun udenlandsk skodbold at se i deres live billeder sektion!
Du må selv gøre det efterfølgende arbejde, men som et hint kan jeg jo poste dette fra Bet365's Q&A:

"Hvorfor er der begivenheder afholdt i mit eget land, som jeg ikke kan se?"
Vi har ikke tilladelse til at vise bestemte begivenheder i værtsnationen. Vi bruger din IP-adresse til at sikre os, at vi kun viser dig de begivenheder, som vi har tilladelse til.
...modtaget....
Crap. Enten er Bet365's live afspiller for smart, eller også er jeg for dum, for den løsning jeg har fundet virker ikke. Skal jeg ligefrem lave en ny konto hos dem også?
Måske - hvad har du gjort? Jeg ville umiddelbart gå via en vpn tunnel hvor jeg kan få en udenlandsk ip-adresse (fx overplay.net), slette alle cookies fra bet365 og så forsøge igen som amerikaner oder so.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3266
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Brodernumsi » 31. aug 2011, 18:56

Nogen der har et link de vil PM mig?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Gentleman Finn » 31. aug 2011, 18:59

Der ser desværre ikke ud til at være nogle streams oppe, heller ikke på de mindre sider.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af abbifar » 18. sep 2011, 18:10

Er der nogen, der har erfaring med streaming til Kina, hvor Bet365 og overplay begge er blokeret? Det eneste link jeg har kunnet komme ind på (som ikke er helt fint i kanten) er nu nede... VIL se FCK-AaB!!
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af doukas » 1. okt 2011, 14:47

SIF-AaB - anyone?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Flower » 1. okt 2011, 14:51

doukas skrev:SIF-AaB - anyone?
PB sendt.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af rAaBe » 1. okt 2011, 15:03

Er der nogen har overblik over hvad muligheder man har for at følge AaB's kampe fra udlandet? Jeg flytter fra Danmark inden for en overskuelig fremtid og vil ret nødig skulle undvære at følge kampene live.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1567
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af dyhrmaN » 1. okt 2011, 17:01

Kan jeg få den PB også?

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Indie » 1. okt 2011, 17:11

dyhrmaN skrev:Kan jeg få den PB også?
+1

Brugeravatar
Lodberg
1. div
1. div
Indlæg: 312
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:12
Geografisk sted: Kbh

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Lodberg » 1. okt 2011, 17:13

Indie skrev:
dyhrmaN skrev:Kan jeg få den PB også?
+1
ja tak, os' mig :)

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Emerek » 1. okt 2011, 17:23

Lodberg skrev:
Indie skrev:
dyhrmaN skrev:Kan jeg få den PB også?
+1
ja tak, os' mig :)

Og mig!

Fausto
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 18. sep 2011, 15:15

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Fausto » 1. okt 2011, 17:41

Jeg er også interesseret !

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2202
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Sauer » 1. okt 2011, 17:51

Åha, jeg er irriterende. Men også mig!

Brugeravatar
micnor
2. div
2. div
Indlæg: 105
Tilmeldt: 7. jul 2005, 11:27

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af micnor » 1. okt 2011, 18:47

Jeg vil mega gerne følge afslutningen. PB please.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af jernskjorten » 1. okt 2011, 18:50

rAaBe skrev:Er der nogen har overblik over hvad muligheder man har for at følge AaB's kampe fra udlandet? Jeg flytter fra Danmark inden for en overskuelig fremtid og vil ret nødig skulle undvære at følge kampene live.
Nu afhænger det vist af, hvor du flytter hen, men f.eks. streamer Bet365 fra Superligaen (har i hvert fald gjort det tidligere). Det kan bare ikke ses fra Danmark af hensyn til tv-rettighederne. Så mit bud vil være, at du opretter en konto på Bet365, hvorefter du formentlig kan se kampene dér.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af limey » 24. okt 2011, 10:30

Kan det virkelig passe, at den eneste mulighed for at streame AaBs kampe lovligt er, hvis man opretter en konto hos et bookmakerfirma? Findes der ikke en side hvor man for et lille beløb kan købe sig ind til specifikke kampe (læs: primært AaBs) og hvor det er garanteret at de viser den? Jeg synes det er utroligt at man i 2011 stadig enten skal have en kæmpe dyr sports-tv-pakke eller betale et uhyrligt beløb for et lille dårligt stream, for at kunne følge sit hold, når man ikke har mulighed for at tage på stadion.

Brugeravatar
Brian Thuesen
2. div
2. div
Indlæg: 241
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:22

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Brian Thuesen » 24. okt 2011, 22:11

limey skrev:Kan det virkelig passe, at den eneste mulighed for at streame AaBs kampe lovligt er, hvis man opretter en konto hos et bookmakerfirma? Findes der ikke en side hvor man for et lille beløb kan købe sig ind til specifikke kampe (læs: primært AaBs) og hvor det er garanteret at de viser den? Jeg synes det er utroligt at man i 2011 stadig enten skal have en kæmpe dyr sports-tv-pakke eller betale et uhyrligt beløb for et lille dårligt stream, for at kunne følge sit hold, når man ikke har mulighed for at tage på stadion.
Du kan streame kampene fra f.eks. http://tv2sport.dk/streaming" onclick="window.open(this.href);return false; og http://www.csports.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;. Den senste kamp, jeg har købt, måtte jeg dig give 79 kr. for, hvilket er noget pebret. Andre gange koster der kun 39 kr. Der er muligvis flere steder man kan købe dem, men jeg har ikke fundet ét sted, hvor man har adgang til alle kampene.

Det med bookmakerne kan vist kun officielt gøre, hvis man sidder i udlandet.

|Brian

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af limey » 24. okt 2011, 22:38

Brian Thuesen skrev:
limey skrev:Kan det virkelig passe, at den eneste mulighed for at streame AaBs kampe lovligt er, hvis man opretter en konto hos et bookmakerfirma? Findes der ikke en side hvor man for et lille beløb kan købe sig ind til specifikke kampe (læs: primært AaBs) og hvor det er garanteret at de viser den? Jeg synes det er utroligt at man i 2011 stadig enten skal have en kæmpe dyr sports-tv-pakke eller betale et uhyrligt beløb for et lille dårligt stream, for at kunne følge sit hold, når man ikke har mulighed for at tage på stadion.
Du kan streame kampene fra f.eks. http://tv2sport.dk/streaming" onclick="window.open(this.href);return false; og http://www.csports.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;. Den senste kamp, jeg har købt, måtte jeg dig give 79 kr. for, hvilket er noget pebret. Andre gange koster der kun 39 kr. Der er muligvis flere steder man kan købe dem, men jeg har ikke fundet ét sted, hvor man har adgang til alle kampene.

Det med bookmakerne kan vist kun officielt gøre, hvis man sidder i udlandet.

|Brian
Tak for info. 79,- er i mine øjne et uhyrligt stort beløb og det rene optrækkeri. 39,- er også dyrt for een kamp, men trods alt til at overkomme. Det er mærkeligt at der ikke findes bedre service i disse demand-tider.

Besvar