Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Pastorius » 24. okt 2011, 22:43

limey skrev:
Tak for info. 79,- er i mine øjne et uhyrligt stort beløb og det rene optrækkeri. 39,- er også dyrt for een kamp, men trods alt til at overkomme. Det er mærkeligt at der ikke findes bedre service i disse demand-tider.

Den service du efterlyser, ville underminere indtægterne for de TV-kanaler der viser fodbold. Hvis man som AaB-fan kunne nøjes med at købe fx. AaB's kampe i ordentlig kvalitet for - lad os bare sige - en halvtredser pr. kamp, så var der ikke mange der ville betale 5.000 eller mere pr. år for en stor TV-pakke, der så endda kun næsten giver adgang til alle superligakampe (her er alle fodboldkanalerne dog med til ca den pris).
Med venlig Hilsen
--
Robert

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af jydenfranord » 24. okt 2011, 22:45

limey skrev:
Brian Thuesen skrev:
limey skrev:Kan det virkelig passe, at den eneste mulighed for at streame AaBs kampe lovligt er, hvis man opretter en konto hos et bookmakerfirma? Findes der ikke en side hvor man for et lille beløb kan købe sig ind til specifikke kampe (læs: primært AaBs) og hvor det er garanteret at de viser den? Jeg synes det er utroligt at man i 2011 stadig enten skal have en kæmpe dyr sports-tv-pakke eller betale et uhyrligt beløb for et lille dårligt stream, for at kunne følge sit hold, når man ikke har mulighed for at tage på stadion.
Du kan streame kampene fra f.eks. http://tv2sport.dk/streaming" onclick="window.open(this.href);return false; og http://www.csports.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;. Den senste kamp, jeg har købt, måtte jeg dig give 79 kr. for, hvilket er noget pebret. Andre gange koster der kun 39 kr. Der er muligvis flere steder man kan købe dem, men jeg har ikke fundet ét sted, hvor man har adgang til alle kampene.

Det med bookmakerne kan vist kun officielt gøre, hvis man sidder i udlandet.

|Brian
Tak for info. 79,- er i mine øjne et uhyrligt stort beløb og det rene optrækkeri. 39,- er også dyrt for een kamp, men trods alt til at overkomme. Det er mærkeligt at der ikke findes bedre service i disse demand-tider.
Man kan også købe tv2 sputnik sport, hvor der er adgang til alle kampene der vises på tv2sport og Canal9, en måned koster 129 kr, tre måneder 349 og et år koster 999 kr. Så er der jo kun enkelt kamp i hver runde man misser

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af limey » 25. okt 2011, 09:21

Pastorius skrev:
limey skrev:
Tak for info. 79,- er i mine øjne et uhyrligt stort beløb og det rene optrækkeri. 39,- er også dyrt for een kamp, men trods alt til at overkomme. Det er mærkeligt at der ikke findes bedre service i disse demand-tider.

Den service du efterlyser, ville underminere indtægterne for de TV-kanaler der viser fodbold. Hvis man som AaB-fan kunne nøjes med at købe fx. AaB's kampe i ordentlig kvalitet for - lad os bare sige - en halvtredser pr. kamp, så var der ikke mange der ville betale 5.000 eller mere pr. år for en stor TV-pakke, der så endda kun næsten giver adgang til alle superligakampe (her er alle fodboldkanalerne dog med til ca den pris).
Jeg tænker om teknologien ikke snart burde løbe fra dyre TV-kanaler? Og i hvert fald snart løbe fra, at man skal købe hele TV-pakker med alt muligt ekstra crap, for at få een fodboldkanal.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Pastorius » 25. okt 2011, 09:44

limey skrev: Jeg tænker om teknologien ikke snart burde løbe fra dyre TV-kanaler? Og i hvert fald snart løbe fra, at man skal købe hele TV-pakker med alt muligt ekstra crap, for at få een fodboldkanal.
Hvis det kun var et teknologisk spørgsmål så var udviklingen allerede sket. Det kan allerede lade sig gøre via Boxer og antenneforeninger. Der mangler en Frank Rasmussen (Telmore osv.) i TV-branchen der udbyder no nonsense TV til lige over kostprisen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af limey » 25. okt 2011, 09:50

Pastorius skrev:
limey skrev: Jeg tænker om teknologien ikke snart burde løbe fra dyre TV-kanaler? Og i hvert fald snart løbe fra, at man skal købe hele TV-pakker med alt muligt ekstra crap, for at få een fodboldkanal.
Hvis det kun var et teknologisk spørgsmål så var udviklingen allerede sket. Det kan allerede lade sig gøre via Boxer og antenneforeninger. Der mangler en Frank Rasmussen (Telmore osv.) i TV-branchen der udbyder no nonsense TV til lige over kostprisen.
Du har muligvis ret. Jeg ser for lidt fjernsyn til at gå nok op i det. Jeg ved dog, at man i Sverige altid har været meget længere fremme end Danmark både i forhold til højhastighed på nettet og demand TV. Det er nok derfor jeg ser en sammenhæng.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af limey » 25. okt 2011, 09:54

jydenfranord skrev:Man kan også købe tv2 sputnik sport, hvor der er adgang til alle kampene der vises på tv2sport og Canal9, en måned koster 129 kr, tre måneder 349 og et år koster 999 kr. Så er der jo kun enkelt kamp i hver runde man misser
Deres hjemmeside ser fornuftig ud og dækningen er da også SL og PL som er de ligaer jeg følger med i. Er der nogen der har erfaringer med sputnik? Virker det hver gang, er servicen god, er det pengene værd osv.?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Buzz Killington » 25. okt 2011, 11:30

limey skrev:
jydenfranord skrev:Man kan også købe tv2 sputnik sport, hvor der er adgang til alle kampene der vises på tv2sport og Canal9, en måned koster 129 kr, tre måneder 349 og et år koster 999 kr. Så er der jo kun enkelt kamp i hver runde man misser
Deres hjemmeside ser fornuftig ud og dækningen er da også SL og PL som er de ligaer jeg følger med i. Er der nogen der har erfaringer med sputnik? Virker det hver gang, er servicen god, er det pengene værd osv.?
Har brugt det i ½-1 år, uden problemer. Der er dog sjældent optakt med, da forbindelsen først starter et par minutter før kampstart. Og den cutter også af lige efter kampen, så ingen post match snak etc.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Lindmark » 26. okt 2011, 10:34

limey skrev:
jydenfranord skrev:Man kan også købe tv2 sputnik sport, hvor der er adgang til alle kampene der vises på tv2sport og Canal9, en måned koster 129 kr, tre måneder 349 og et år koster 999 kr. Så er der jo kun enkelt kamp i hver runde man misser
Deres hjemmeside ser fornuftig ud og dækningen er da også SL og PL som er de ligaer jeg følger med i. Er der nogen der har erfaringer med sputnik? Virker det hver gang, er servicen god, er det pengene værd osv.?
Jeg købte tre måneder for et par måneder siden, og har vel set en håndfuld kampe - måske er 79 kr. per kamp ikke så sindssygt som det lyder :money:

Streamen kører fint uden udfald og hak i billedet, lyden er god og synkron med billedet. Til gengæld er opløsningen ikke helt god nok når man smækker billedet op på en 42" LED-skærm. Jeg skulle mene at det er pengene værd, hvis man ligesom undertegnede ikke har de kanaler der viser kampene i forvejen.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
buckster
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 6. jul 2005, 16:03
Geografisk sted: for langt væk

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af buckster » 30. okt 2011, 13:41

bøf-AaB anyone!!!!

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af danielnoll » 30. okt 2011, 13:58

...

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af A_Strandfelt » 30. okt 2011, 14:18

Jeg gav op og købte kampen for 79 kr. Det er trods alt stadig billigere end benzin og en entrebillet til stadion, hvis man tænker over det.
http://www.csports.dk/cmore/?progId=2086288

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af SimonJ » 30. okt 2011, 14:38

Jeg modtager gerne pb

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Yngvesson » 30. okt 2011, 14:52

A_Strandfelt skrev:Jeg gav op og købte kampen for 79 kr. Det er trods alt stadig billigere end benzin og en entrebillet til stadion, hvis man tænker over det.
http://www.csports.dk/cmore/?progId=2086288
Hvordan er kvaliteten på det fremfor diverse fuskerlinks du kan finde på google?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af limey » 30. okt 2011, 15:02

Argh, 79,-. De tigger jo efter at man finder fuskerlink.

RufusTheDog

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af RufusTheDog » 30. okt 2011, 15:05

danielnoll skrev:
buckster skrev:bøf-AaB anyone!!!!
+1
+1

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1882
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af 634 » 30. okt 2011, 15:11

limey skrev:Argh, 79,-. De tigger jo efter at man finder fuskerlink.
Jeg kommer i tvivl om din overlevelses evne, hvis du ikke har 79 ,- få gange i måneden eller halvårigt til det du ikke vil undvære.
Har du virkelig ingen penge, og spiser du regnorme, snegle m.m.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Gentleman Finn » 30. okt 2011, 15:14

Jeg har lige fundet et dårligt link, den engelske bet365 stream der sender AGF KØGE (er jo også en kanal9 kamp). Formoder selvsamme stream eller side sender AaB også. Smider en pb til dem der har skrevet i tråden før mit indlæg, resten må sende mig en pb, da jeg ikke tjekker den.

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Yngvesson » 30. okt 2011, 15:18

Gentleman Finn skrev:Jeg har lige fundet et dårligt link, den engelske bet365 stream der sender AGF KØGE (er jo også en kanal9 kamp). Formoder selvsamme stream eller side sender AaB også. Smider en pb til dem der har skrevet i tråden før mit indlæg, resten må sende mig en pb, da jeg ikke tjekker den.
Jamen det er jo ikke noget problem at finde et fuskerlink til kampen, spørgsmålet er vel om det er det værd, eller man skulle ofre de 79 kr... Er der nogle der ved om det er værd at smide de 79 kr?

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af Gentleman Finn » 30. okt 2011, 15:18

Yngvesson skrev:
Gentleman Finn skrev:Jeg har lige fundet et dårligt link, den engelske bet365 stream der sender AGF KØGE (er jo også en kanal9 kamp). Formoder selvsamme stream eller side sender AaB også. Smider en pb til dem der har skrevet i tråden før mit indlæg, resten må sende mig en pb, da jeg ikke tjekker den.
Jamen det er jo ikke noget problem at finde et fuskerlink til kampen, spørgsmålet er vel om det er det værd, eller man skulle ofre de 79 kr... Er der nogle der ved hvad om det er værd at smide de 79 kr?
Du kan jo prøve at se kvaliteten på den agf køge link jeg sender dig nu, formentlig samme kvalitet du får AaB i senere

ebbox
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 22. feb 2009, 10:29

Re: Hvor kan jeg se AaB's kampe? (kan løbende opdateres)

Indlæg af ebbox » 30. okt 2011, 15:29

Gentleman Finn skrev:Jeg har lige fundet et dårligt link, den engelske bet365 stream der sender AGF KØGE (er jo også en kanal9 kamp). Formoder selvsamme stream eller side sender AaB også. Smider en pb til dem der har skrevet i tråden før mit indlæg, resten må sende mig en pb, da jeg ikke tjekker den.
Sikkert et idiotisk spørgsmål, men i så fald bær over med mig. Hvordan kan det være at den kamp ikke står listet når jeg logger ind på bet365.com? Er det noget med landeindstillinger?

Besvar