Nephew

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Nephew

Indlæg af Konsulenten » 27. jun 2013, 12:36

BoT skrev:..Og kun på debatside.dk kan en tråd, der egentlig handler om noget ganske uskyldigt og positivt, udvikle sig til hadske ytringer mod både andre debatører, bands, der slet ikke har noget med tråden at gøre, samt pædofilianklager mod navngivne sangere. Gotta love it!

Jeg elsker i øvrigt København. Og negermusik. Så er det ude af posen.
BoT - Københavnersvin og negermusikantelsker.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Nephew

Indlæg af Martin Bak » 29. jun 2013, 22:40

fat nu at der kun er et band i verden = Biohazard



...... on topic : Nephew har aldrig sagt mig en hujende fis, musikalsk er de da dygtige, men det stikker helt af for mig hvad teksterne angår, i sådan en grad, at jeg nærmest brækker mig, når de spilles i radioen.

Jeg kan til nød leve med "hospital"
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Nephew

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. jun 2013, 10:02

Martin Bak skrev:fat nu at der kun er et band i verden = Biohazard



...... on topic : Nephew har aldrig sagt mig en hujende fis, musikalsk er de da dygtige, men det stikker helt af for mig hvad teksterne angår, i sådan en grad, at jeg nærmest brækker mig, når de spilles i radioen.

Jeg kan til nød leve med "hospital"
Biohazard er jeg helt med på! :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Nephew

Indlæg af Buzz Killington » 30. jun 2013, 15:45

Så smækker man lige den på mens man kommer cruisende i sin Peugeot 406 ned gennem sit småborgerlige ligusterhækbefængte parcelhuskvarter, som et håbløst forsøg på et alt for sent ungdomsoprør, med en flygtig tanke om "man kunne jo også bare stikke af fra det hele", mens man bliver afbrudt at sin iPhone som fortæller at man skal hente lille Emilie til gymnastik.

Åh pis, nu har naboen fået en endnu større trampolin.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Nephew

Indlæg af Kilde » 30. jun 2013, 16:23

Poker-One-Kenobi skrev:Nephew er et P3 fænomen, de havde aldrig lavet det samme nummer så mange gange og sluppet afsted med det, havde det ikke været for den ulækre måde hvorpå P3 har kørt dem frem. Jeg hader næsten københavn når jeg tænker på det, fordi DR har hovedsæde her, men kommer så i tanke om at de fleste af spasserne, både på p3 og i Nephew, kommer fra Århus og omegn. Og så giver det hele ligesom endnu mere mening. At være AaB fan er at hade Århus.
Haha, det er et fantastisk indlæg, Poker. Mere had!

Besvar