Kan I finde på quizspørgsmål om AaB?

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
triviafight
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:57

Kan I finde på quizspørgsmål om AaB?

Indlæg af triviafight » 7. nov 2013, 11:06

Hejsa

Admin har givet mig lov at spørge jer om følgende:

For godt en måned siden udgav jeg og mit lille firma quizspillet Trivia Fight til iPhone, hvor folk kan udfordre hinanden i Almen Viden, sport og en række andre kategorier. Vi har arbejdet hårdt på spillet, og har satset på at lave et seriøst og sjovt quizspil.

Sagen er, at vi også har en fodbold-kategori, og det er her, at I måske kommer ind i billedet. Vi mangler nemlig nye spørgsmål om superligafodbold – og meget gerne AaB!

I Trivia Fight kan man indsende egne spørgsmål. Det gøres under ”indstillinger” -> ”egne spørgsmål”, når man er i applikationen.

For hvert godkendt spørgsmål betaler vi med coins i spillet.

Dette er ikke ment som gratis arbejde :-) Det er alene et tilbud, hvis nogen af jer synes, at det kunne være sjovt at dele jeres viden om AaB med hele Danmark.

Trivia Fight er blevet ret populært på kort tid, så der er masser, der vil se jeres spørgsmål.

Mange tak for taletiden!

I kan finde spillet her: http://www.triviafight.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh.
Erik, Trivia Fight

Valsted
2. div
2. div
Indlæg: 179
Tilmeldt: 7. mar 2006, 15:56
Geografisk sted: 9240

Re: Kan I finde på quizspørgsmål om AaB?

Indlæg af Valsted » 15. nov 2013, 17:17

Hvilken dansk klub var den første til at deltage i champions league?

hvilket årstal blev klubben dannet.

Hvor mange danske mesterskaber har klub pr dd?

Besvar