Marius

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Marius

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. feb 2014, 18:01

Facebook-gruppen "Close Copenhagen Zoo" er fyldt med retarderede mennesker der sammenligner Danmark med nazi-Tyskland pga giraffen Marius.
Vi bliver beskyldt for at hade dyr og de bebrejder os alt hvad der foregår på Færøerne med hval-drab mm. Det er afskyeligt at se som folk slet ikke fatter en bønne af hvorfor den giraf skulle dø.
Hvis nogle har brug for et par timers god underholdning (advarsel :blodtrykket vil stige) så smut forbi og efterlad en kommentar :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Marius

Indlæg af limey » 16. feb 2014, 18:48

De ekstreme fløje af diverse dyreaktivister er Vestens udgave af al-qaeda.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Marius

Indlæg af Mr. Larsen » 16. feb 2014, 18:54

Haha, de er sgu underholdende at se på, sikke engang tudefjæs :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Marius

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. feb 2014, 19:00

limey skrev:De ekstreme fløje af diverse dyreaktivister er Vestens udgave af al-qaeda.
100%. Jeg har altid undret mig over at folk kan hidse sig så meget op over religion at de vil gå i krig for det. Lige nu er jeg så hidsig at jeg kunne gå i krig for København Zoo!
Jeg ringeagter fandeme de padehatte der ikke forstår hvorfor giraffen måtte lade livet. Retards.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Marius

Indlæg af Pastorius » 16. feb 2014, 20:01

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:De ekstreme fløje af diverse dyreaktivister er Vestens udgave af al-qaeda.
100%. Jeg har altid undret mig over at folk kan hidse sig så meget op over religion at de vil gå i krig for det. Lige nu er jeg så hidsig at jeg kunne gå i krig for København Zoo!
Jeg ringeagter fandeme de padehatte der ikke forstår hvorfor giraffen måtte lade livet. Retards.
Den her - fra mit facebook-feed - fik smilet frem efter kun sporadisk at have fulgt sagen fra Italien.
Da jeg var barn, kunne man godt stå med en spand giraffer ved Silkeborg Langsø til gedde-agn, uden at nogen løftede et øje. Men dengang gik mænd jo heller ikke til yoga.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Marius

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. feb 2014, 20:40

Pastorius skrev:
Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:De ekstreme fløje af diverse dyreaktivister er Vestens udgave af al-qaeda.
100%. Jeg har altid undret mig over at folk kan hidse sig så meget op over religion at de vil gå i krig for det. Lige nu er jeg så hidsig at jeg kunne gå i krig for København Zoo!
Jeg ringeagter fandeme de padehatte der ikke forstår hvorfor giraffen måtte lade livet. Retards.
Den her - fra mit facebook-feed - fik smilet frem efter kun sporadisk at have fulgt sagen fra Italien.
Da jeg var barn, kunne man godt stå med en spand giraffer ved Silkeborg Langsø til gedde-agn, uden at nogen løftede et øje. Men dengang gik mænd jo heller ikke til yoga.
:)
Den skal han ikke poste i ovennævnte gruppe på fb. De har ingen humoristisk sans...
Janteloven eksisterer IKKE!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Marius

Indlæg af 9520AaB » 16. feb 2014, 21:32

Dette verdensklasse tweet fra Jørgen Leth beskriver vist det hele meget godt : Folk ved godt at søløverne i zoo dagligt bliver fodret med fisk, ikk? Rigtige fisk som en gang har været levende. #Marius
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Marius

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. feb 2014, 21:43

The giraf was stabbed to death with a spoon by a 4-year old Girl live on national television. After the killing she ate the giraf while singing the national anthem of Denmark.
But whats the fuzz? We do this every year on the same date. Thats the day after we celebrate cancer.
Janteloven eksisterer IKKE!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Marius

Indlæg af A_Strandfelt » 16. feb 2014, 22:46

9520AaB skrev:Dette verdensklasse tweet fra Jørgen Leth beskriver vist det hele meget godt : Folk ved godt at søløverne i zoo dagligt bliver fodret med fisk, ikk? Rigtige fisk som en gang har været levende. #Marius
Nu er det godt nok en falsk Jørgen Leth-profil på Twitter.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Marius

Indlæg af Lindmark » 17. feb 2014, 08:27

Min personlige girafdrabsmyte er nu denne :D

http://www.jyllands-posten.dk/premium/s ... girafdrab/
Lindmark / Vendelbokartellet

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Marius

Indlæg af 9520AaB » 17. feb 2014, 10:00

A_Strandfelt skrev:
9520AaB skrev:Dette verdensklasse tweet fra Jørgen Leth beskriver vist det hele meget godt : Folk ved godt at søløverne i zoo dagligt bliver fodret med fisk, ikk? Rigtige fisk som en gang har været levende. #Marius
Nu er det godt nok en falsk Jørgen Leth-profil på Twitter.
Ok, så er den jo ikke sjov???


Sent from my iPad using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Besvar