Jeg tog fejl tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af doukas » 8. apr 2014, 15:27

Mindes også der var en person, som skrev at Nicolai Larsen var alt for ringe til at være førstemålmand, og aldrig blev god nok til det. Samme person var især ude efter Nicolai Larsens evner i feltet.

Ja, AllanPedersen jeg tænker på dig ;)

Så let dit hjerte og erkend du tog fejl! :innocent:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af Klaus » 8. apr 2014, 15:53

Jeg indrømmer, at jeg aldrig helt har troet på, at Thelander havde niveau til Superligaen. Som han har spillet de sidste 2 kampe, er det tydeligt, at jeg tog fejl..

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af Elscorpio » 8. apr 2014, 17:33

Kent Nielsen bliver en endnu større legende end Hamren hvis det lykkes os at tage The Double i denne sæson. Med et betydeligt mindre budget end i 2008 sæsonen

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af BoomZ0R » 8. apr 2014, 17:59

Jinx mere please!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af 9520AaB » 8. apr 2014, 18:07

Jeg indrømmer, at jeg ALDRIG tror/troede at nogen færinger ville slå igennem hos os, både Suni og Jon Roi proved me wrong.......................................
Please Gilli, bliv et hit;-)


Sent from my iPad using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af limey » 8. apr 2014, 19:24

doukas skrev:Mindes også der var en person, som skrev at Nicolai Larsen var alt for ringe til at være førstemålmand, og aldrig blev god nok til det. Samme person var især ude efter Nicolai Larsens evner i feltet.

Ja, AllanPedersen jeg tænker på dig ;)

Så let dit hjerte og erkend du tog fejl! :innocent:
Skal det nu være en uendelig lang tråd, synes du? ;)

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af doukas » 8. apr 2014, 19:40

limey skrev:
doukas skrev:Mindes også der var en person, som skrev at Nicolai Larsen var alt for ringe til at være førstemålmand, og aldrig blev god nok til det. Samme person var især ude efter Nicolai Larsens evner i feltet.

Ja, AllanPedersen jeg tænker på dig ;)

Så let dit hjerte og erkend du tog fejl! :innocent:
Skal det nu være en uendelig lang tråd, synes du? ;)
Nej, fortryder også jeg skrev det ;)
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 8. apr 2014, 20:36

Zee skrev:Jinx mere please!
:danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan: AaB kører BIF ud af Aalborg på røv og albuer!!! :danmarkfan: :danmarkfan: :danmarkfan:
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Sv: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af BoomZ0R » 9. apr 2014, 00:26

doukas skrev:Mindes også der var en person, som skrev at Nicolai Larsen var alt for ringe til at være førstemålmand, og aldrig blev god nok til det. Samme person var især ude efter Nicolai Larsens evner i feltet.

Ja, AllanPedersen jeg tænker på dig ;)

Så let dit hjerte og erkend du tog fejl! :innocent:
Meeen Larsen var jo dårlig i feltet på de høje bolde! Jeg husker tydeligt hvordan hans mistimede og fejlbedømte boldene i hans første kampe. Det er han selvfølgelig blevet bedre til, men faktum er at han har været dårlig :-) at han nu er noget nær den er bedste keeper i suppen er jo bare skønt! :-D

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af thomasjn » 9. apr 2014, 16:06

Jeg indrømmer, at jeg tog fejl ifht. Hamren da jeg ikke troede på han kunne få holdet til at præstere og en overgang mente han skulle fyres.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af Kunji » 9. apr 2014, 16:39

thomasjn skrev:Jeg indrømmer, at jeg tog fejl ifht. Hamren da jeg ikke troede på han kunne få holdet til at præstere og en overgang mente han skulle fyres.
Den lavede vi også i 2006. Da vi havde spillet 0-0 ude mod Randers i pokalturneringen, kørte vi mod Nordjylland og snakkede om, at det var slut - Hamren havde mistet grebet. Da vi så spillede 1-1 på hjemmebane og røg ud, klippede vi vores sæsonkort i stykker og smed dem på banen i protest. Nu måtte han fyres.

Vi betalte for at se resten af kampene på hjemmebane den sæson alligevel, og sjældent har jeg taget så meget fejl, som lige i den periode. Undskyld, Smukke Erik.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af 634 » 11. apr 2014, 22:13

Engang var der en tråd om hvilke spillere, som aldrig skulle have haft kontrakt.
Jeg kom til at skrive Kristian Thomsen, som en unødvendig tilgang, men der er jo en årsag til alle tilgange. At nogen så indfrier forventninger bedre end andre, ændrer jo ikke ved det korrekte i at hente spillere ind til kontrakt, når der kan være en oplagt argumentation til kontrakten.
Kristian Thomsen spillede faktisk Champions League kampen mod FC Porto som sluttede 2-2
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af Henriksen » 12. apr 2014, 15:26

Jeg tog grueligt fejl dengang jeg hånligt og hovedrystende ytrede mig hvor jeg kunne komme til det angående AaBs skriven kontrakt med Lennart Bak...

Han overraskede mig s**** godt nok positivt, og sikke en kærkommen kom-nu-drenge-attitude han trådte ind på holdet med. At han så ovenikøbet røg i (hotten)totterne på Zuma det er jo et ekstra plus, i en AaB-karriere der desværre blev alt for kort....
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af astonvilla » 12. apr 2014, 15:38

Ja, den er jo helt frisk: da jeg som optakt til denne sæson erklærede mig sikker på vi var kandidat til nedrykning!
Der kunne man da vist nok ikke tage mere fejl. Heldigvis.
Bienvenu Bassogog!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af jonas386 » 12. apr 2014, 18:57

Jeg troede ikke OB kunne slå FCM. Jeg tog heldigvis fejl.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af 9520AaB » 12. apr 2014, 19:06

astonvilla skrev:Ja, den er jo helt frisk: da jeg som optakt til denne sæson erklærede mig sikker på vi var kandidat til nedrykning!
Der kunne man da vist nok ikke tage mere fejl. Heldigvis.
Til gengæld tror jeg at dit og mit hold i England rykker ud, efter dagens nederlag.


Sent from my iPad using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af astonvilla » 13. apr 2014, 00:01

9520AaB skrev:
astonvilla skrev:Ja, den er jo helt frisk: da jeg som optakt til denne sæson erklærede mig sikker på vi var kandidat til nedrykning!
Der kunne man da vist nok ikke tage mere fejl. Heldigvis.
Til gengæld tror jeg at dit og mit hold i England rykker ud, efter dagens nederlag.


Sent from my iPad using Tapatalk
Enig!
Men jeg har jo taget fejl før!
Bienvenu Bassogog!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af sulakvelidze » 14. apr 2014, 00:28

Da Spalvis sparkede bolden i kassen til 2-0, troede jeg i et sekund, at dommeren fløjtede for et frispark begået af Spalvis. Hold da kæft, hvor blev jeg glad i låget, da jeg opdagede, at han fløjtede for mål.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Jeg tog fejl tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 2. nov 2015, 14:49

Jeg tog grueligt fejl med nedenstående. Blåbjerg var fremragende med masser af udfordringer og løb mod Hobro. Jeg havde i øvrigt helt glemt Blåbjergs fremragende raid og indlæg mod Zagreb, da jeg skrev indlægget.
A_Strandfelt skrev:Jeg synes, at Blåbjerg er rigtig dygtig som central forsvarer. Han er bare ikke rigtigt den moderne back, som vi er vant til. Blåbjerg er solid defensivt, men det er tydeligt, at når han kommer over midterlinjen med bolden, så vil han helst bare af med bolden.

Besvar