Aalborg Pirates

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Aalborg Pirates

Indlæg af Gaarde6 » 14. jan 2015, 17:37

Hey

Jeg er ikke kommet i skøjtehallen siden dagene i Samsøgade.
Jeg stod helt af da man lavede Aalborg pirates og det er egentlig også mit indtryk, at mange andre gjorde?
I går hoppede jeg så på vognen i tv og så kampen mod Rødovre og jeg var seriøst ved at tabe kæben!!
HVAD SKER DER LIGE DERUDE!!!!???

Hvor pokker skete skiftet fra øl lugtende og højt råbende mænd i samsøgade til klappølseklappende-håndboldpublikums-pigekor ????

Da jeg kom i hallen i Samsøgade var der nærmest ikke en kvinde på tribunen og der blev råbt, drukket og sunget til den store guldmedalje!
Det jeg var vidne til i går var simpelthen så tåkrummende pinligt at høre og se på :o

Nu må nogen hjælpe mig.
Er det seriøst et pigekor, som står og laver stemning derude nu ??
Det lyder jo helt vanvittig håndbold agtigt (på den virkelig klamme måde)

Er der nogen herinde fra, som kommer derud og som venligst vil fortælle mig, at den stemning i går (Før målene) er en engangsforestilling.

Er stadig rystet!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Aalborg Pirates

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. jan 2015, 19:20

Gaarde6 skrev:Hey

Jeg er ikke kommet i skøjtehallen siden dagene i Samsøgade.
Jeg stod helt af da man lavede Aalborg pirates og det er egentlig også mit indtryk, at mange andre gjorde?
I går hoppede jeg så på vognen i tv og så kampen mod Rødovre og jeg var seriøst ved at tabe kæben!!
HVAD SKER DER LIGE DERUDE!!!!???

Hvor pokker skete skiftet fra øl lugtende og højt råbende mænd i samsøgade til klappølseklappende-håndboldpublikums-pigekor ????

Da jeg kom i hallen i Samsøgade var der nærmest ikke en kvinde på tribunen og der blev råbt, drukket og sunget til den store guldmedalje!
Det jeg var vidne til i går var simpelthen så tåkrummende pinligt at høre og se på :o

Nu må nogen hjælpe mig.
Er det seriøst et pigekor, som står og laver stemning derude nu ??
Det lyder jo helt vanvittig håndbold agtigt (på den virkelig klamme måde)

Er der nogen herinde fra, som kommer derud og som venligst vil fortælle mig, at den stemning i går (Før målene) er en engangsforestilling.

Er stadig rystet!!
Har det præcist som dig. Hockeyen i Aalborg lukkede med Samsøgade.
Janteloven eksisterer IKKE!

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Aalborg Pirates

Indlæg af Fabbe » 16. jan 2015, 01:09

Det er blevet noget med fastelavnskostumer med plasticcsværd og klap for øjet og et råb, der lyder i nærheden af "we love you pajvræjts". Sidst jeg var i Gigantium fik jeg det decideret fysisk dårligt. Identitetsforladt, plastisk karnevalspjat over det hele.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Turfez
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 8. maj 2015, 21:36

Re: Aalborg Pirates

Indlæg af Turfez » 8. maj 2015, 21:58

Hello! I have one question - Do AaB fans support Aalborg Pirates? Or do you ignorate this club and ice hockey?

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Aalborg Pirates

Indlæg af Lindmark » 18. okt 2015, 08:40

Turfez skrev:Hello! I have one question - Do AaB fans support Aalborg Pirates? Or do you ignorate this club and ice hockey?
Some do, some don't, most ignore I guess...
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Aalborg Pirates

Indlæg af le Cid » 18. okt 2015, 21:23

Lindmark skrev:
Turfez skrev:Hello! I have one question - Do AaB fans support Aalborg Pirates? Or do you ignorate this club and ice hockey?
Some do, some don't, most ignore I guess...
The interest has been declining since the hocekey team was dropped from the AaB family and since their home venue changed.
There is not much spirit of Aalborg left, if you ask me,
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Besvar