fodboldsang til en begravelse

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
AALBORGBK
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19. feb 2016, 11:02
Favoritspiller: Nikolaj Larsen

fodboldsang til en begravelse

Indlæg af AALBORGBK » 19. feb 2016, 12:49

Kære alle jer som elsker AaB for deres fodbold klub.
Jeg miste desværre min søn i en ulykke her for kort tid siden. Jeg har ikke lyst til at komme ind på hvad det er. Det håber jeg i kan respekter. Han elsker fodbold og vil meget gerne spille den her sang for ham til hans begravelse , https://www.youtube.com/watch?v=2tmGuHDoGXg. Er det for meget da der både kommer venner og familie som ikke ser fodbold og knap nok kan sige 3 spillerne for deres spillertrup. ? INFO lige hurtigt. Jeg har spurgt fagfolk, som mente at man sagtens kunne. Men hvad mener i? God weekend og håber i gider og svarer mig på mit lille spørgsmål

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: fodboldsang til en begravelse

Indlæg af Sanchez94 » 19. feb 2016, 12:55

Det vil jeg mene man sagtens kan, hvad venner og andet familie skulle mene er deres sag. At ære din søn, med dette vil være en stor gestus.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: fodboldsang til en begravelse

Indlæg af Hanga » 19. feb 2016, 13:00

Kondolerer.

Hvis AaB/fodbold var en væsentlig del af hans liv og denne sang skaber associationer dertil, synes jeg det er en fin måde at ære ham på. Det er muligt at nogle af deltagerne skal have det forklaret, og det er også muligt, at nogen ikke vil forstå det, men det er fuldstændig ligemeget.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: fodboldsang til en begravelse

Indlæg af astonvilla » 19. feb 2016, 13:16

Min dybeste medfølelse i en for dig svær tid.

Det vil være min klare anbefaling at I spiller Tina Turners "Simply the Best" når I siger farvel.

Om noget er det en sang som forbindes med AaB - og så er sangen og teksten yderst passende for stunden.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: fodboldsang til en begravelse

Indlæg af le Cid » 20. feb 2016, 12:09

Du skal spille lige præcis den musik, som giver mest mening for dig! Jeg citerede selv You'll never walk alone, da jeg skulle holde tale ved min fars begravelse for et par år siden. Det gav mening for mig, og så var jeg egentlig ligeglad med hvad andre tænkte!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Besvar