Andre sportsgrene

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Andre sportsgrene

Indlæg af NIN » 28. feb 2016, 15:59

Passionen og kærligheden til AaB (og fodbold?) er selvfølgelig åbenlys, men er der andre sportsgrene I følger enten live eller på tv, eller begge dele og er der nogle der kan måle sig med AaB?

Live: Hockey og FWH. Dedikation: samme niveau som AaB. Har sæsonkort. Der er lidt kortere nu jeg bor i Aalborg igen end i Århus. Win-win.

Sofa interesse: NFL, NHL, NBA, Golf,skiløb (der er noget teapeutisk en søndag på sofaen og skiskydning eller 50 km. langrend). F1 fulgte jeg slavisk i Senna, Prost og Berger dagene. I dag er det sværere at finde gnisten. Cykelløb har jeg fulgt siden TV2 blændede op i 89' fra Giroen og året efter med TDF. Missede min første etape i 97'. Sluger også klassikerne og hvad der ellers vises.

Hade sport: Håndbold.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Andre sportsgrene

Indlæg af 9520AaB » 28. feb 2016, 16:23

Passion og kærlighed til AaB, St. Pauli og Aston Villa.

Live: Håndbold og Tour de France. (og St.Pauli, vi kunne lære meget af den klub).

Sofa : alt, hvor kvinder ikke deltager.

Hade sport: "Vild med dans"


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af Kunji » 28. feb 2016, 16:25

Der er ikke rigtigt en noget, der kan redde og ødelægge hele uger for mig, som AaB kan.

Men jeg følger ret passioneret med i NBA (og særdeleshed Chicago Bulls), og så ser jeg alt det golf, jeg kan komme i nærheden af. Jeg spiller en ligeledes en hel del golf.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af NIN » 28. feb 2016, 16:28

XX
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af limey » 28. feb 2016, 18:03

AaB og Tottenham Hotspur i den rækkefølge (og det er jo sjovt i skrivende stund - for een gangs skyld).

Inden jeg fik børn så jeg også en del andet fodbold og visse sportsgrene. Af disse er mine tre favoritter atletik, tennis og rugby i den rækkefølge. Nu er jeg glad hvis jeg bare får set de rø'e regelmæssigt.

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 533
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af Trickster » 28. feb 2016, 18:07

AaB og Superligaen over alt andet, Milan og Serie A i anden række.

Sofa interesse: Formel 1, boksning, cykling(primært de tre store løb samt enkelte klassikere) og håndbold(kun EM/VM/OL med herrelandsholdet).

Ellers bliver jeg ofte fanget af sportsgrene, hvor danskere klarer sig godt. Jeg så sågar curling ved vinter-OL i Sotji da det gik godt.

Andre eksemper er finnjolle og roning ved OL i 2012 som jeg fulgte med stor interesse.

For mig er golf dødens pølse.
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af astonvilla » 29. feb 2016, 09:26

Livslangt ægteskab til AaB, i medgang og modgang. Ser alle kampe på Communale + nogle udebaneture (selvom sidstnævnte har skrantet lidt de senere år når det kommer til antal).
På siden har jeg en oldgammel elskerinde som hedder Aston Villa, som jeg samlede op i 81/82 hvor Villa var Kongerne af Europa (og noget slap derefter).
Jeg har også en lillebitte flirt kørende med Bari i Serie B (skyldes at min favorit Villa spiller, David Platt, skiftede dertil i 91 og jeg begyndte at følge klubben derfra).

Tillægspassion/Live:
Formel 1.
Er til 2 Formel 1 løb per sæson. Altid på Monza - og så et andet løb som varierer. I år bliver det circuit de barcelona-catalunya.
Jeg er begejstret for Spa, men da dette altid ligger 2 uger før Monza er det lidt presset.
Jeg må nok erkende at min passion for Formel 1 og Ferrari kommer helt op på siden af AaB.

Sofa: Her har jeg 2 ting -
1. Snooker. Kan ikke forklare hvorfor, men jeg er bare som et rådyr der stirrer ind i forlygterne på en modkørende bil når det er på. Jeg kan forsvinde i timevis - især når det er de lange matcher fra VM i Sheffield. Selvom Ronnie er Kongen, så er det alligevel "The Jester from Leicester" Mark Selby som er min favorit. Strategien i spillet fascinerer mig.
2. Baseball - igen ved ikke hvorfor. Nok noget med strategien i spillet, som ved Snooker. Følger Baltimore Orioles - primært på grund af Cal Ripkin som er (var - pensioneret) en enestående personlighed.
Bienvenu Bassogog!

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af Sanchez94 » 29. feb 2016, 09:32

Passion og kærlighed til AaB Ajax

Live: Tysk håndbold
Sofa : NFL og NBA, Snooker

Hade sport: Alt motorsport pånær Le mans

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af jonas386 » 29. feb 2016, 14:13

Live: Fodbold. Mest superliga fodbold, men ser også indimellem ChL, eller hvis jeg lige falder over noget interessant. Har tidligere haft stor interesse for engelsk fodbold, men den er aftaget med årene, og stortset med samme fart som min interesse i AaB er steget.
AaB er i det tilfælde det eneste hold jeg er fan af. Jeg har dog sympati for mange forskellige klubber, og kan godt indimellem blive fascineret af en fortælling fra fodboldverdenen, eksempelvis Leicester denne sæson, eller

Sofa interesse: Jeg følger ikke rigtigt andre sportsgrene end fodbold. Jeg ved en smule om lidt af hvert, men følger, udover fodbold, mest med i E-sport. Det er en interesse der er faldet lidt igen på det sidste, men her har især League of Legends haft min interesse. Det er meget større end man lige skulle tro, og for folk uden interesse i det vil det nok komme som en overraskelse når man ser på tilskuergrundlag, og indtjeninger.
Derudover synes jeg basketball er sjovt at se, men det er ikke noget jeg går op i som sådan. Har det på samme måde med TdF.

Hade sport: Ikke rigtigt nogen. Der er mange sportsgrene jeg ikke forstår folk gider bruge tid på, nogle af dem er nævnt her allerede. Håndbold presser sig dog kraftigt på. Det er ikke engang fordi jeg har noget imod håndbold, jeg brækker mig bare over TV2's dækning hver gang der er en eller anden slutrunde og man skal se på Morten Ankerdal blamere sig på åben skærm. Ulideligt menneske.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af MrBangDK » 29. feb 2016, 14:28

Live: AaB - kun AaB.. ikke noget pis med at holde med hold, der ikke er AaB :) NFL - har én gang været til NFL kamp - Packers vs. Vikings på Lambeau Field. En KÆMPE oplevelse, som jeg gerne gentager en dag, hvis jeg bliver inviteret.

Sofa: NFL og Superliga

Hader: Alt hvad der har noget som helst med heste at gøre.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af Pastorius » 29. feb 2016, 14:46

Udover fodbold er det mest:

LIVE:
Basketball, mange af trænere assistenerne er folk jeg selv har spillet mod i mine unge dage, og efter knægten er begyndt at spille, så er han vild for at komme med.

Golf (jo, den er god nok). Jeg støtter lidt om min hjemmeklubs egne elitespillere, ser deres hjemmekampe og fotograferer lidt indimellem. Det er langt mere intenst end man lige regner med, særligt når de spiller hulspil. Hvis I har mulighed for det, og bare er lidt interesseret i golf, så er den næste turnering WGC en hulspilsturnering - det er et helt andet spil - særligt når man nærmer sig afslutningen og man ikke skal følge med i alt for mange foreskellige bolde længere. Drømmen er at komme med til Ryder Cup (som tilskuer :| ) engang.

Hvis man selv spiller golf, så prøv engang at sætte en halv dags tid af til at gå rundt og følge matcherne i divisionsturneringen. Der spilles rigtig meget god golf i de øverste par rækker. Dame golf er lige så interessant, og deres lige man i den gode ende af klubspillerne, så kan man lære rigtig meget af at se hvordan de placerer sig på hullerne.

TV:
På TV kan jeg ikke rigtig holde interessen om andet end AaB, når det gælder fodbold. Nogle år bliver jeg grebet lidt af slutrunderne, men det er nogle runder siden sidst efterhånden.

Ellers er jeg også til snooker. Har fulgt det siden jeg boede i UK i midt-firsene, hvor det var Steve Davis, Dennis Taylor, Jimmy White etc. der var stjernerne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af NIN » 5. mar 2016, 22:19

astonvilla skrev:Livslangt ægteskab til AaB, i medgang og modgang. Ser alle kampe på Communale + nogle udebaneture (selvom sidstnævnte har skrantet lidt de senere år når det kommer til antal).
På siden har jeg en oldgammel elskerinde som hedder Aston Villa, som jeg samlede op i 81/82 hvor Villa var Kongerne af Europa (og noget slap derefter).
Jeg har også en lillebitte flirt kørende med Bari i Serie B (skyldes at min favorit Villa spiller, David Platt, skiftede dertil i 91 og jeg begyndte at følge klubben derfra).

Tillægspassion/Live:
Formel 1.
Er til 2 Formel 1 løb per sæson. Altid på Monza - og så et andet løb som varierer. I år bliver det circuit de barcelona-catalunya.
Jeg er begejstret for Spa, men da dette altid ligger 2 uger før Monza er det lidt presset.
Jeg må nok erkende at min passion for Formel 1 og Ferrari kommer helt op på siden af AaB.

Sofa: Her har jeg 2 ting -
1. Snooker. Kan ikke forklare hvorfor, men jeg er bare som et rådyr der stirrer ind i forlygterne på en modkørende bil når det er på. Jeg kan forsvinde i timevis - især når det er de lange matcher fra VM i Sheffield. Selvom Ronnie er Kongen, så er det alligevel "The Jester from Leicester" Mark Selby som er min favorit. Strategien i spillet fascinerer mig.
2. Baseball - igen ved ikke hvorfor. Nok noget med strategien i spillet, som ved Snooker. Følger Baltimore Orioles - primært på grund af Cal Ripkin som er (var - pensioneret) en enestående personlighed.
Mr. Villa. Hvad koster en F1 tur og hvilket løb vil du anbefale? Spa, har altid været et favorit løb, men det er fra et sofasynspunkt.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af astonvilla » 6. mar 2016, 09:50

NIN skrev:
astonvilla skrev:Livslangt ægteskab til AaB, i medgang og modgang. Ser alle kampe på Communale + nogle udebaneture (selvom sidstnævnte har skrantet lidt de senere år når det kommer til antal).
På siden har jeg en oldgammel elskerinde som hedder Aston Villa, som jeg samlede op i 81/82 hvor Villa var Kongerne af Europa (og noget slap derefter).
Jeg har også en lillebitte flirt kørende med Bari i Serie B (skyldes at min favorit Villa spiller, David Platt, skiftede dertil i 91 og jeg begyndte at følge klubben derfra).

Tillægspassion/Live:
Formel 1.
Er til 2 Formel 1 løb per sæson. Altid på Monza - og så et andet løb som varierer. I år bliver det circuit de barcelona-catalunya.
Jeg er begejstret for Spa, men da dette altid ligger 2 uger før Monza er det lidt presset.
Jeg må nok erkende at min passion for Formel 1 og Ferrari kommer helt op på siden af AaB.

Sofa: Her har jeg 2 ting -
1. Snooker. Kan ikke forklare hvorfor, men jeg er bare som et rådyr der stirrer ind i forlygterne på en modkørende bil når det er på. Jeg kan forsvinde i timevis - især når det er de lange matcher fra VM i Sheffield. Selvom Ronnie er Kongen, så er det alligevel "The Jester from Leicester" Mark Selby som er min favorit. Strategien i spillet fascinerer mig.
2. Baseball - igen ved ikke hvorfor. Nok noget med strategien i spillet, som ved Snooker. Følger Baltimore Orioles - primært på grund af Cal Ripkin som er (var - pensioneret) en enestående personlighed.
Mr. Villa. Hvad koster en F1 tur og hvilket løb vil du anbefale? Spa, har altid været et favorit løb, men det er fra et sofasynspunkt.
Du får lige en rapport i morgen. Er på tur.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af astonvilla » 7. mar 2016, 09:23

Att. NIN:

Først og fremmest er du altid velkommen til at kontakte mig for en F1 snak (smid en PB hvis det er).

Jeg har erfaringer fra følgende baner: Monza, Spa, Barcelona, Silverstone, Hungaroring, Hockenheim og Monaco, så det er naturligvis begrænset til dette og mine betragtninger er helt og aldeles mine subjektive vurderinger.
Mine anbefalinger i prioriteret rækkefølge er:

1. Monza
Klart den bedste bane på kalenderen. Den hurtigste, vildeste og (uomtvisteligt) de mest fanatiske tilskuere. Det er fest og farver i alle 4 dage.
På Monza skal du helst sidde på start-mål langsiden overfor pitten.
Jeg sidder altid på tribune Central No. 1, som er den bedste. Men også klart den dyreste (ca. 550 EUR såfremt du bestiller tidligt). Der er 2 andre store tribuner på langsiden som er billigere.
Det er nemt at komme derned: Jeg tager KLM fra Aalborg over AMS og så til Linate/Milano. Meget billigt når du bestiller tidligt. Jeg har en billet liggende til 1,500 kr. retur.
Du skal helst finde dig et hotel oppe i Monza by med gå afstand til Parken. Også hér skal du være tidligt ude.
Det er et rent Helvede at komme inde fra Milano om morgenen - i bedste italiensk stil er det kaos.
Jeg vil foreslå at du tager til Monza.

2. SPA
Den næstbedste bane på kalenderen.
Her skal du undtagelsesvist ikke sidde ved start/mål, men vælg en tribune efter første sving op mod Rouge. Der er en del tribuner at vælge imellem, med meget forskellige prisklasser. Men det kommer til at ligge omkring 300 EUR. På SPA kan du også vælge en såkaldt Bronze billet - dvs. du ikke har adgang til en tribune, men finder et sted på en skråning at sidde og se ræs. Det virker fint på SPA (men ikke på Monza) og er langt billigere (omkring 100 EUR tror jeg).
Du kan køre derned. Såfremt du timer det med at være ved Hamborg inden morgen rush-hour og dermed ved Ruhr inden aften rush-hour kører du fra Aalborg til SPA på 9 timer.
Der er ingen hoteller lige op ad banen i SPA. Jeg camperer når jeg er dernede. Der er 3 til lejligheden opstillede camp sites ved banen. Dem gider jeg ikke - jeg tager altid en "rigtig" (permanent) campingplads som ligger lige syd for banen ved Stavelot indgangen. Campingpladsen hedder Camping de L'Eau Rouge og er rigtig god. Og billig. Den ligger meget tæt på banen og der kører endda en shuttle non stop hele dagen i pendul så du kan spare på kræfterne og få set banen (den er meget stor, og selvom du har set i tv bliver du rystet over højeforskellen på banen. det er vild og hårdt at gå banen rundt. og utrolig smukt!).

3. Barcelona
Jeg er ved at gøre klar til at skulle til Barcelona i Maj. Jeg er altid på Monza og mit sekundære løb har ofte været Barcelona (mest fordi Spa/Monza ligger med 14 dages mellemrum). Det er en fed bane og du kan bo billigt på hotel tæt ved banen. Hvis du er til overdreven fest og farver skal du være opmærksom på at Barcelona er en alkoholfri bane (jeg har talt med en del englændere som har været dybt fortvivlet over dette faktum).
Her skal du også sidde på start-mål langsiden. Der er en kæmpe tribune - og når du bestiller billet er direkte på banens hjemmeside er der en god interaktiv sektion hvor du kan følge hvor du skal/vil sidde. Vær opmærksom på at der kun er storskærme for enderne af pitten i Barcelona (ingen midt for). Sid helst i den sydlige del af tribunen.
Prisen for billet er ca. 450 EUR - og fly er billigt - igen med KLM via AMS og til Barcelona.

4. De andre
Er også alle gode - men meget bøvlede at komme til og det er stort set umuligt at bo tæt ved banen som jeg gerne vil. Så start med en af de andre.

5. Husk 4 dage
Du skal være dér torsdag til søndag - for du skal på pitlane walk torsdag. det er så ubegribeligt fedt. Der er vildt gang i den.

6. Bestilling
Nøglen er at være tidligt ude.
Vi véd at e.g. Monza altid er den første weekend i September. Jeg bestiller i reglen min rejse i November måned. Så kan jeg få en super billig flybillet. Jeg kan finde et hotel i Monza by (går ca. 5 km til og fra banen). Priser på hotel er naturligvis afhængig af hvor kræsen du er - men både Monza og Barcelona (tæt på banen ca. 3 km) byder på billige hoteller som IBIS osv (sådan noget Cabinn agtig noget, som er ganske fint).
Du kan naturligvis også vælge at bestille en pakkerejse med en af de mange arrangører heraf. det har jeg aldrig prøvet, så jeg ved ikke hvordan det er. Men det er naturligvis dyrere end hvis du i god tid booker alt selv.
Jeg booker altid min billet til banen på banens egen officielle hjemmeside. Ikke gennem F1. Det er billigst og yderst bekvemt.

7. Tæt ved banen
Det med at bo tæt ved banen er for mig vigtigt. Når man samler +100,000 mennesker til et event er det kaos at komme frem og tilbage. Og det er ikke lige mig. Når alle andre liner op til busser tog taxa osv så går jeg stille og roligt mod mit hotel og selvom jeg skal gå 5 km så er jeg fremme (stress free) lang tid før alle dem som skal med diverse transportmidler.
Men igen - er man til vild fest og farver så er der mange som slår sig ned tæt ved banen efter hver dag med en kasse bajere og fester til langt ud på aftenen/natten - og så er en taxa jo nemmere at få. Men jeg er typen som er på banen fra kl. 8 om morgenen hver dag, og jeg vil bare hjem i min seng når dagen er gået - for man er HELT smadret af indtryk gennem hele den lange dag med F1, GP2, GP3, Porsche Cup osv osv..

8. Samlet pris
Dette varierer meget afhængig af hvad du vælger.
Men for mig vil jeg sige:
-Den "dyre" (og bedste) er Monza:
Fly: 1,500 kr
Hotel onsdag til mandag: 5,000 kr.
Billiet: 4,500 kr.

-Den "billige" er SPA:
Bil (jeg har firmabil så 0 kr. der)
Camping onsdag til mandag: 1,000 kr.
Billet: 3,000 kr.

Dertil kommer naturligvis mad/drikke. På SPA pakker jeg altid mad i bilen med hjemmefra. Det er UMULIGT at få et ordentlig måltid mad dernede.
På Monza er mad en stor ekstrapost. Ikke fordi det er specielt dyrt, men fordi det er så udsøgt. Jeg har standard 4 helt fantastiske restauranter jeg skal besøge. Jeg skal igennem 4 retter og det er himmelsk. Men også noget dyrt. På Monza kan du også få anstændig mad ved banen (det kan du IKKE ved SPA).

Og sidst - men ikke mindst - så vil du som alle andre blive fanget i Formula 1 Village, som bliver stillet op til alle løb. Her kan du købe dig fattig i alt muligt gejl fra tøj, caps, osv osv. Men det er du jo (næsten) selv herre over.

Håber du kan bruge dette indspark. Summary er: Vælg Monza, subsidiært SPA. Book tidligt! I november. Bo tæt ved banen (gåafstand).

G
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af thomasjn » 7. mar 2016, 12:06

AaB er over alt andet. Derudover kan jeg godt lide PL, hvor jeg sympatiserer med Spurs, men ikke i nærheden af min passion for AaB. I Spanien har jeg en lille kærlighed for Atletico, men det er mest noget der hænger ved fra barndommen fordi de har vores trøje.

I TV ser jeg
- Herrenes håndbold-slutrunder når de er videre fra gruppespillet.
- Dansk ishockey i ny og næ omend jeg har mistet mit ståsted. I gamle dage var det logisk at holde med AaB, men nu hvor det er blevet Pirates og i flere år blev drevet af fuskeren fra CM Network har jeg mistet forholdet til det og holder efterhånden mere med den gamle arvefjende White Hawks da jeg er Frederikshavner.

På det magter jeg ikke listen står der
- Kvinde håndbold
- Alt med hest
- Skisport

På overvejer listen:
- Overvejer at finde et divisionshold herovre i Kbh. området at tage på stadion og se i ny og næ, men tror ikke det vil virke. Ville aldrig kunne mønstre det samme engagement som med AaB og derfor kommer jeg nok aldrig afsted om så jeg fandt på at se et lokalt hold. Derudover gider jeg ikke følge et hold der kan riskkere at rykke op og møde AaB. Som outsider har jeg overvejet at se Malmös kampe, men det bliver hurtigt dyrt med billet, øl og to gange togbillet over sundet. Dertil brænder jeg ikke nok for det.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Andre sportsgrene

Indlæg af Mogens » 12. mar 2016, 21:51

AaB er selvfølgelig det vigtigste. Indenfor fodboldens verden følger jeg også Chelsea og Atletico Madrid i nævnte rækkefølge - begge klubber er et levn fra Thisted-knægtens udlandseventyr.

Ellers er det badminton og løb, der har den store interesse. Badminton både som aktiv og som tilskuer, mens løb er som aktiv, hvor jeg ikke selv gider se det - så er vi mere ovre i decideret atletik. Jeg elsker at se de toptrænede atleter - både hos herrerne men også hos damerne.

Af ting jeg ikke gider se, er der vel egentlig en del. Generelt er jeg ikke så meget til vintersport (som i noget med sne og/eller is). Da jeg boede i Aalborg, så jeg dog tit hockey live, men den tid er ovre. Derudover er mange sportsgrene med kvinder bare ikke interessante - mest fordi niveauet ikke er særlig højt.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Besvar