Andre klubbers markeringer i Aalborg

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
AltidPaaTvaers
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 21. dec 2015, 17:57
Favoritspiller: En håndtrold på Vesttribunen
Geografisk sted: 9000

Andre klubbers markeringer i Aalborg

Indlæg af AltidPaaTvaers » 8. apr 2016, 02:53

Jeg ser desværre alt for tit stickers fra andre klubber i bybilledet. Især i Nørresundby er der klistret til med Brøndbystickers og grafitti med teksten "Brøndby". Hjælp mig lige med at finde konkrete steder, hvor denne form for vandalisme er ophængt/skrevet. Så vil jeg tage rundt og fjerne de pågældende opklæbninger og nedfældninger. Vedlæg gerne fotobevis så det er nemmere at finde.

Aalborg er forbeholdt vore egne farver.
Det her er internettet. Slap af.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Andre klubbers markeringer i Aalborg

Indlæg af Dot Bot » 8. apr 2016, 10:27

Du kan tage en gåtur ned af Kastetvej, der plejer at være gevinst på både Vestegn, FCK og sågar Silkeborg stickers.
Derudover er der malet noget utrolig grimt Brøndby-makværk på grønthandlerens facade ved siden af Mallorca samt på gavlen af et hus der hvor toget kører ind fra Vestbyen.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Andre klubbers markeringer i Aalborg

Indlæg af Provst i Brovst » 8. apr 2016, 11:38

AltidPaaTvaers skrev:Jeg ser desværre alt for tit stickers fra andre klubber i bybilledet. Især i Nørresundby er der klistret til med Brøndbystickers og grafitti med teksten "Brøndby". Hjælp mig lige med at finde konkrete steder, hvor denne form for vandalisme er ophængt/skrevet. Så vil jeg tage rundt og fjerne de pågældende opklæbninger og nedfældninger. Vedlæg gerne fotobevis så det er nemmere at finde.

Aalborg er forbeholdt vore egne farver.
Skal vi ikke undlade at gøre debatsiden til en tag wall eller for fremmede supportere
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Andre klubbers markeringer i Aalborg

Indlæg af A_Strandfelt » 12. apr 2016, 12:23

AltidPaaTvaers skrev:Jeg ser desværre alt for tit stickers fra andre klubber i bybilledet. Især i Nørresundby er der klistret til med Brøndbystickers og grafitti med teksten "Brøndby". Hjælp mig lige med at finde konkrete steder, hvor denne form for vandalisme er ophængt/skrevet. Så vil jeg tage rundt og fjerne de pågældende opklæbninger og nedfældninger. Vedlæg gerne fotobevis så det er nemmere at finde.

Aalborg er forbeholdt vore egne farver.
Der står 1964 på broen over cykelstien under Universitetsboulevarden her: http://bit.ly/1ScZ7Sv.
Det irriterer mig dagligt at cykle under.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Andre klubbers markeringer i Aalborg

Indlæg af Pastorius » 12. apr 2016, 13:39

A_Strandfelt skrev:
AltidPaaTvaers skrev:Jeg ser desværre alt for tit stickers fra andre klubber i bybilledet. Især i Nørresundby er der klistret til med Brøndbystickers og grafitti med teksten "Brøndby". Hjælp mig lige med at finde konkrete steder, hvor denne form for vandalisme er ophængt/skrevet. Så vil jeg tage rundt og fjerne de pågældende opklæbninger og nedfældninger. Vedlæg gerne fotobevis så det er nemmere at finde.

Aalborg er forbeholdt vore egne farver.
Der står 1964 på broen over cykelstien under Universitetsboulevarden her: http://bit.ly/1ScZ7Sv.
Det irriterer mig dagligt at cykle under.
Alternativt til at fjerne det, kunne man ændre 9-tallet til et 8-tal, så skifter markeringen karakter.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar