Billeje i Malaga

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Billeje i Malaga

Indlæg af Sanchez94 » 11. apr 2016, 14:48

Hey, fruen og jeg skal til Malaga en gang i August, og har brug for at leje en bil dernede.
Jeg har læst og hørt flere steder at man skal være påpasselig med firmaerne dernede. Skulle der tilfældigvis være en fra debatsiden, som har erfaringer både gode som dårlige med billeje i Malaga, ville disse blive taget imod med kyshånd

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Billeje i Malaga

Indlæg af Corona » 11. apr 2016, 21:49

Sanchez94 skrev:Hey, fruen og jeg skal til Malaga en gang i August, og har brug for at leje en bil dernede.
Jeg har læst og hørt flere steder at man skal være påpasselig med firmaerne dernede. Skulle der tilfældigvis være en fra debatsiden, som har erfaringer både gode som dårlige med billeje i Malaga, ville disse blive taget imod med kyshånd
Jeg tror ikke, at det er farligere end andre steder nede sydpå. Har ofte lejet bil i Grækenland osv. uden problemer. Hav lidt tålmodighed og lad være med at leje en bil den første sted som I finder (medmindre det viser sig at være det billigste/bedste sted :) )
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Billeje i Malaga

Indlæg af limey » 12. apr 2016, 07:56

Jeg har lejet på de Kanariske Øer og Madeira op til flere gange ofte igennem det hotel eller udlejningshus vi har boet i. Der har aldrig været problemer. De har jo også interesse i, at deres samarbejdspartnere kan levere en god service.

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: Billeje i Malaga

Indlæg af Jonas K » 12. apr 2016, 14:36

Sanchez94 skrev:Hey, fruen og jeg skal til Malaga en gang i August, og har brug for at leje en bil dernede.
Jeg har læst og hørt flere steder at man skal være påpasselig med firmaerne dernede. Skulle der tilfældigvis være en fra debatsiden, som har erfaringer både gode som dårlige med billeje i Malaga, ville disse blive taget imod med kyshånd
Hej, vi har brugt Helle Hollis flere gange i Malaga. De har dansk hjemmeside, dansk personale ansat, og henter og bringer en til/fra lufthavnen. Deres kontor ligger ca. 500-800 meter væk fra lufthavnen.

Man sender en SMS når man ankommer, også kommer deres bus og henter dig.

Sidste gang bestilte vi med børnesæder, det gik også fint.

http://www.hellehollis.com/index_dk.asp
Martin P - ægte Aalborg

Besvar