Sikke dog en besynderlig måde de fik uddelt de gratis-billetter til AGF-kampen på. Bare at lade alle og enhver gå ind og gratis booke 5 billetter er da helt håbløst.
Jeg sad inde på den specielt til lejligheden oprettede hjemmeside Stadionkaldernuigen.com for at få billetter til mig og børnene men det virkede ikke. Og så kom udmeldingen om at der ikke var flere billetter.
Mine børn spiller selv i AaB og var endda med i reklamevideoen “Stadion kalder nu igen” og de er rigtig trætte af at vi ikke fik billetter.
Har efterfølgende fået en billet til Nord. Mangler således 2 billetter. Men vi vil jo også gerne stå/sidde sammen.
Er der nogen der evt brænder inde med en eller flere billetter så sig gerne til
Billetter til AGF-kampen
- Køllen I Møllen
- Allstar
Billetter til AGF-kampen
Janteloven eksisterer IKKE!
Re: Billetter til AGF-kampen
Hiv da fat i SLO, det er da en tand for ringe. Herligt gensyn med dig i reklamevideoen!Køllen I Møllen skrev: ↑27. jul 2021, 10:38Sikke dog en besynderlig måde de fik uddelt de gratis-billetter til AGF-kampen på. Bare at lade alle og enhver gå ind og gratis booke 5 billetter er da helt håbløst.
Jeg sad inde på den specielt til lejligheden oprettede hjemmeside Stadionkaldernuigen.com for at få billetter til mig og børnene men det virkede ikke. Og så kom udmeldingen om at der ikke var flere billetter.
Mine børn spiller selv i AaB og var endda med i reklamevideoen “Stadion kalder nu igen” og de er rigtig trætte af at vi ikke fik billetter.
Har efterfølgende fået en billet til Nord. Mangler således 2 billetter. Men vi vil jo også gerne stå/sidde sammen.
- Køllen I Møllen
- Allstar
Re: Billetter til AGF-kampen
Jeg er sikker på at der er mange mennesker derud uden billet der mener at lige netop de burde have førsteret. Jeg vil ikke være en af dem.Julgranen skrev: ↑27. jul 2021, 11:38Hiv da fat i SLO, det er da en tand for ringe. Herligt gensyn med dig i reklamevideoen!Køllen I Møllen skrev: ↑27. jul 2021, 10:38Sikke dog en besynderlig måde de fik uddelt de gratis-billetter til AGF-kampen på. Bare at lade alle og enhver gå ind og gratis booke 5 billetter er da helt håbløst.
Må kan have lov at spørge hvem der gemmer sig bag brugernavnet “Julgranen”?
Janteloven eksisterer IKKE!