"Fjentlige" trøjer på hjemmebanen

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

"Fjentlige" trøjer på hjemmebanen

Indlæg af Pastorius » 13. jan 2022, 02:10

En lille historie der pt. kører omkring NBA, men alligevel fik mig til at tænke på debatten om fx Brøndbytrøjer i Nordjylland.

Ja Morant fra Grizzlies, undlod at give en ung fan en highfive (I Basket-USA lader man ikke en high-five hænge) tilbage efter en afgørende scoring til sidst, og forklarede det med Disrepect fordi knægten havde en Curry-trøje på i Memphis.

https://www.espn.com/nba/story/_/id/330 ... ams-league

Nu har Memphis Grizzlies så fulgt op med at ombytte andre teams trøjer for alle børn under 12 til en ny Grizzliestrøje og 2 billetter til næste kamp.
Det må da være et eksempel til efterfølgelse, hvis det overhovedet kan lade sig gøre @SLO AaB ?

...nå ja, og hvis man følger lidt med i NBA så hold øje med Ja Morant, hvis fysikken holder bliver han rigtig vild.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4244
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: "Fjentlige" trøjer på hjemmebanen

Indlæg af Klaus » 22. jan 2022, 10:46

Jeg ville have det rigtigt godt med at man begyndte at håndhæve forbudet mod udefans på nord. I efteråret så jeg både Viborg og AGF trøjer på voksne mænd på tribunen. Og selvom nord normalt er et fredeligt sted fik den gode Viborg-mand alligevel et par fadøl i nakken.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Fjentlige" trøjer på hjemmebanen

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. jan 2022, 13:40

Klaus skrev:
22. jan 2022, 10:46
Jeg ville have det rigtigt godt med at man begyndte at håndhæve forbudet mod udefans på nord. I efteråret så jeg både Viborg og AGF trøjer på voksne mænd på tribunen. Og selvom nord normalt er et fredeligt sted fik den gode Viborg-mand alligevel et par fadøl i nakken.
Enig. Det er en uskik at man tillader dette. Til sidste hjemmekamp så jeg også et par fck-trøjer på Sydtribunen.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar