Jeg har tidligere sæsoner med held abonneret på sofabolds kampkalender med AaBs kampe til Google.
Den virker ikke i denne sæson. Er der andre, der oplever fejl? Eller kan anvise en anden, der virker?
Sofabolds kampkalender (Google) virker ikke
-
- 1. div
- Geografisk sted: Aalborg
- Nordjyden HY
- 1. div
- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Re: Sofabolds kampkalender (Google) virker ikke
Jeg kan ikke udtale mig omkring kampkalderen til Google, men iPhone kalderen fungerer i hvert faldDonSilicone skrev:Jeg har tidligere sæsoner med held abonneret på sofabolds kampkalender med AaBs kampe til Google.
Den virker ikke i denne sæson. Er der andre, der oplever fejl? Eller kan anvise en anden, der virker?
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Du kan spørge @Sofabold eller Jakob Termansen direkte på twitter.DonSilicone skrev: ↑22. feb 2022, 22:14Jeg har tidligere sæsoner med held abonneret på sofabolds kampkalender med AaBs kampe til Google.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- 1. div
Tak. Det vil jeg prøve.Pastorius skrev:Du kan spørge @Sofabold eller Jakob Termansen direkte på twitter.DonSilicone skrev: ↑22. feb 2022, 22:14Jeg har tidligere sæsoner med held abonneret på sofabolds kampkalender med AaBs kampe til Google.
-
- 1. div
Den skulle lige fjernes og tilføjes et par gange før den var på plads igen.