AaB relaterede podcasts

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

AaB relaterede podcasts

Indlæg af Simon » 7. okt 2022, 21:00

Er der folk herinde i forummet der kender til nogle podcast, der snakker AaB udover de to åbentlyse Rød Aalborg og Ripodsten? Det må også gerne være dansk fodbold generelt hvor AaB kommer indover.

Kom med Jeres indput

Brugeravatar
Rolden
2. div
2. div
Indlæg: 217
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: AaB relaterede podcasts

Indlæg af Rolden » 13. okt 2022, 08:51

Transfervinduet
Fodbold FM

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Indlæg: 119
Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
Favoritspiller: Søren Frederiksen

Re: AaB relaterede podcasts

Indlæg af DGK » 13. okt 2022, 09:20

Rolden skrev:
13. okt 2022, 08:51
Transfervinduet
Fodbold FM
Jeg kan også godt lide transferviduet - men jeg tager mig selv i at blive irreteret HVER GANG programmet starter, for ligegyldigt hvad så starter det med: "Varme transferrygter fra Brøndby, og FCK kigger på ny spiller".

Det er så Brøndby og FCK liderligt at det bliver en lille smule irreterende :D

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB relaterede podcasts

Indlæg af jonas386 » 13. okt 2022, 17:11

DGK skrev:
13. okt 2022, 09:20
Rolden skrev:
13. okt 2022, 08:51
Transfervinduet
Fodbold FM
Jeg kan også godt lide transferviduet - men jeg tager mig selv i at blive irreteret HVER GANG programmet starter, for ligegyldigt hvad så starter det med: "Varme transferrygter fra Brøndby, og FCK kigger på ny spiller".

Det er så Brøndby og FCK liderligt at det bliver en lille smule irreterende :D
Enig. Transfervinduet er meget sjovt når vinduet faktisk står på, og lige op til, men derudover kan det godt blive lidt for tydeligt, at de helst skal sende en gang om ugen.

Generelt er Mediano det klart bedste til dansk fodbold, og derudover også det bedste dansksprogede, som jeg har hørt, på international fodbold. Dertil har de mange forskellige formater, så der er altid et eller andet at høre hvis man skal have sin fodboldtrang stillet. Det eneste der ærgrer mig er, at de ofte snakker om, at det er et forum hvor man gerne vil gå endnu mere i dybden og være mere 'nørdet', men alligevel er de hurtige til at undskylde når det bliver lidt teknisk og prøver at komme lidt hurtigt over nogle emner. Men alt i alt er det ganske godt, og AaB bliver i hvert fald vendt ugentligt i både deres op- og nedtakter til superligarunderne, hvor hver kamp vel får 15-25 minutters opmærksomhed.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar