Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 28. okt 2007, 23:09

Vejern skrev:
Klaus skrev:Det pisser mig helt vildt af, at jeg ikke kan finde ud af at slette et indlæg, når jeg er kommet til at dobbeltposte et.........

Og så synes jeg også at prucenterne af vægbeslag til fladskærmsfjernsyn burde stå til offentlig spanking. Hvad fanden er meningen, at et par stykker metal koster næsten lige så meget som selve fjerneren....

hmm Stuer....du har vel ik købt dem hos B&O ;)
Benævnte firma er absolut ikke i min økonomiske klasse - vi befinder os nærmere i Prosonic Ligaen... Pengene skal bruges til currywurst mit pommes på den kommende Tottenham-tur, samt eventuelt en forgyldt cykellygte....

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. okt 2007, 06:08

Emerek skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at en 15-årig knægt blir taget for mord (formentlig) og nok slipper med et klip i knallertkørekortet samt forbud mod at vise sig i ungdomsklubben de næste 14 dage... Latterlige straffe vi har os herhjemme! Skyd den møgunge!
Det pisser mig af, at folk tror, det hjælper kampen mod kriminalitet at indføre dødsstraf!
Hvem har snakket om kampen mod kriminalitet???

Du er vel ikke en af dem der mener at drabsmænd skal sidde i en rundkreds sammen med andre hårdkogte kriminelle og diskutere deres opvækst med en støttepædagog. Og så ellers tilbage i samfundet efter et par år i et åbent fængsel...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 29. okt 2007, 14:58

Klaus skrev:Og så synes jeg også at prucenterne af vægbeslag til fladskærmsfjernsyn burde stå til offentlig spanking.
Det pisser mig i den grad af, at du tror ordet "prucenterne" findes i det danske sprog! Det staves producenterne - du er jo langt, langt fra!!! ;-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 29. okt 2007, 15:03

le Cid skrev:
Klaus skrev:Og så synes jeg også at prucenterne af vægbeslag til fladskærmsfjernsyn burde stå til offentlig spanking.
Det pisser mig i den grad af, at du tror ordet "prucenterne" findes i det danske sprog! Det staves producenterne - du er jo langt, langt fra!!! ;-)
Det pisser mig af, at dit Lynge-index ikke har ændret sig siden der var KRISE i begyndelsen af sæsonen!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 29. okt 2007, 15:18

Lindvang skrev:
le Cid skrev:
Klaus skrev:Og så synes jeg også at prucenterne af vægbeslag til fladskærmsfjernsyn burde stå til offentlig spanking.
Det pisser mig i den grad af, at du tror ordet "prucenterne" findes i det danske sprog! Det staves producenterne - du er jo langt, langt fra!!! ;-)
Det pisser mig af, at dit Lynge-index ikke har ændret sig siden der var KRISE i begyndelsen af sæsonen!
Det pisser mig af, at det pisser dig af!
Hvad har du set, der burde ændre mit index? Hvis Vilakazi eller Olfert pludselig viser et højt niveau, så rykker vi nok en grad eller to op... eller hvis vi kan holde på de fleste af spillerne vinteren over!

Min index er så lavt, fordi vi kun fik een midtbanespiller til at erstatte to... og denne spiller har endnu ikke været på banen! At vi så har været heldige mht. Augo - det er vel næppe Lynges fortjeneste?

Så - selv jeg kan være negativ i forhold til Lynge - især i denne tråd!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 29. okt 2007, 15:48

Køllen I Møllen skrev:
Emerek skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at en 15-årig knægt blir taget for mord (formentlig) og nok slipper med et klip i knallertkørekortet samt forbud mod at vise sig i ungdomsklubben de næste 14 dage... Latterlige straffe vi har os herhjemme! Skyd den møgunge!
Det pisser mig af, at folk tror, det hjælper kampen mod kriminalitet at indføre dødsstraf!
Hvem har snakket om kampen mod kriminalitet???

Du er vel ikke en af dem der mener at drabsmænd skal sidde i en rundkreds sammen med andre hårdkogte kriminelle og diskutere deres opvækst med en støttepædagog. Og så ellers tilbage i samfundet efter et par år i et åbent fængsel...
Dog ikke :P . Men du har tidligere skrevet, at de ansvarlige burde blive skudt. Hvorfor så?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. okt 2007, 16:05

For at straffe dem! Fordi det krænker min retsfølelse at drengen på 15 år kan være på gaden igen om et par år og lave samme nummer en gang til.... Og fordi jeg ikke mener samfundet skal bruge penge på at holde så sølle eksistenser i live i et fængsel.
Janteloven eksisterer IKKE!

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 29. okt 2007, 16:19

Køllen I Møllen skrev:For at straffe dem! Fordi det krænker min retsfølelse at drengen på 15 år kan være på gaden igen om et par år og lave samme nummer en gang til.... Og fordi jeg ikke mener samfundet skal bruge penge på at holde så sølle eksistenser i live i et fængsel.
Jeg synes egentlig, det der taler for sig selv. Jeg er 300% uenig, men lad os nu ikke ødelægge den gode tråd ved at diskutere det her.

Elegia

Indlæg af Elegia » 29. okt 2007, 16:22

Det pisser mig af, at... der er mørkt uden for både når jeg cykler til og fra arbejde!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. okt 2007, 16:33

Emerek skrev:
Køllen I Møllen skrev:For at straffe dem! Fordi det krænker min retsfølelse at drengen på 15 år kan være på gaden igen om et par år og lave samme nummer en gang til.... Og fordi jeg ikke mener samfundet skal bruge penge på at holde så sølle eksistenser i live i et fængsel.
Jeg synes egentlig, det der taler for sig selv. Jeg er 300% uenig, men lad os nu ikke ødelægge den gode tråd ved at diskutere det her.
At folk hellere vil bruge en masse millioner på at holde mordere i live end bruge dem på eksvis at forbedre forholdene på plejehjem osv synes JEG taler for sig selv... Men lad os bare lade den lægge den :)

Det pisser mig iøvrigt af når der oppe i hjørnet på tv skærmen står "300 dage til Robinson 2007", "20 timer til MGP" eller "25 døgn til Paradise Island"..... Fjern det dog!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 29. okt 2007, 16:40

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig iøvrigt af når der oppe i hjørnet på tv skærmen står "300 dage til Robinson 2007", "20 timer til MGP" eller "25 døgn til Paradise Island"..... Fjern det dog!
Meget apropos, så kan jeg kun henvise til Lewis Blacks indslag til dette års Emmy Awards.

http://www.youtube.com/watch?v=UFYhupmhhBw
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 29. okt 2007, 21:44

Køllen I Møllen skrev:
Emerek skrev:
Køllen I Møllen skrev:For at straffe dem! Fordi det krænker min retsfølelse at drengen på 15 år kan være på gaden igen om et par år og lave samme nummer en gang til.... Og fordi jeg ikke mener samfundet skal bruge penge på at holde så sølle eksistenser i live i et fængsel.
Jeg synes egentlig, det der taler for sig selv. Jeg er 300% uenig, men lad os nu ikke ødelægge den gode tråd ved at diskutere det her.
At folk hellere vil bruge en masse millioner på at holde mordere i live end bruge dem på eksvis at forbedre forholdene på plejehjem osv synes JEG taler for sig selv... Men lad os bare lade den lægge den :)

Det pisser mig iøvrigt af når der oppe i hjørnet på tv skærmen står "300 dage til Robinson 2007", "20 timer til MGP" eller "25 døgn til Paradise Island"..... Fjern det dog!


Det der vil jeg diskutere! Sikke en gang reklamelort :@ Sådan!

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 30. okt 2007, 20:10

Det pisser mig af, at der findes mennesker så dumme som. Brian "Gangsta" Nielsen :@

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. okt 2007, 20:35

Boksning pisser mig af. Hvad fanden er det for en gang pis at gå op i?

FÅ ET LIV!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Indlæg af Holm-o1 » 30. okt 2007, 20:47

..
..

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Alando » 30. okt 2007, 21:19

Elegia skrev:Det pisser mig af, at... der er mørkt uden for både når jeg cykler til og fra arbejde!
Det pisser mig af at folk cykler til og fra arbejde. Cykel kast all the way. ACS!

Brugeravatar
flummer
Superliga
Superliga
Indlæg: 541
Tilmeldt: 7. jul 2005, 01:02
Geografisk sted: Nr.Sundby
Kontakt:

Indlæg af flummer » 30. okt 2007, 21:21

Køllen I Møllen skrev:Boksning pisser mig af. Hvad fanden er det for en gang pis at gå op i?

FÅ ET LIV!
Tror han mener "Gansta" Brian fra Vejle
Han så dælme bøvet ud med hans påklædning i tv

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 30. okt 2007, 21:29

Det pisser mig af, når dette møg-forum er nede hele dagen, og at der ikke er een eneste bare nogenlunde kompetent admin, der kan fikse problemerne!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. okt 2007, 21:32

flummer skrev:
Køllen I Møllen skrev:Boksning pisser mig af. Hvad fanden er det for en gang pis at gå op i?

FÅ ET LIV!
Tror han mener "Gansta" Brian fra Vejle
Han så dælme bøvet ud med hans påklædning i tv
Det er jeg klar over. Det var heller ikke en hentydning til det foregående indlæg....
Boksning er for bøsser!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 30. okt 2007, 21:32

le Cid skrev:Det pisser mig af, når dette møg-forum er nede hele dagen, og at der ikke er een eneste bare nogenlunde kompetent admin, der kan fikse problemerne!
Det pisser mig af at jeg troede det var min computer der var gået kold!
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar