Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Lindvang

Indlæg af Lindvang » 13. nov 2007, 22:56

Alando skrev:Tja, overrasker mig nu ikke. Folk ser til deres egen næse og ikke længere. Og alle de slemme udlændinge skal ud. Komplet latterligt. Lad os nu snakke om noget vigtigt
Lige præcis! Folk er blevet pisse-nærige, pisse-usolidariske og har travlt med at passe deres små liv uden at skele til naboen... Det er så rystende, at så mange mennesker kan være så egoistiske! Hvor fanden kommer den uvilje til at hjælpe sin næste nationalt og internationalt fra???

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 13. nov 2007, 23:02

Lindvang skrev:
Alando skrev:Tja, overrasker mig nu ikke. Folk ser til deres egen næse og ikke længere. Og alle de slemme udlændinge skal ud. Komplet latterligt. Lad os nu snakke om noget vigtigt
Lige præcis! Folk er blevet pisse-nærige, pisse-usolidariske og har travlt med at passe deres små liv uden at skele til naboen... Det er så rystende, at så mange mennesker kan være så egoistiske! Hvor fanden kommer den uvilje til at hjælpe sin næste nationalt og internationalt fra???
Ja, det er jo direkte pingligt en masse andre pissenegative tillægsord. Jeg skammer mig over at være dansker når jeg ser sådan et valgresultat :@

Brugeravatar
Kim Jensen
Landshold
Landshold
Indlæg: 931
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:41
Geografisk sted: Aalborg Tårnet
Kontakt:

Indlæg af Kim Jensen » 13. nov 2007, 23:16

limey skrev: Mon ikke denne tråd også bliver låst inden længe, nu da folk her er begyndt at kommentere valget.
Jo, det gør den jo sikkert. Utroligt at man prøver at udelukke noget, der fylder så meget i alles hoveder i disse dage. At man generelt ikke vil have store politiske debatter herinde er én ting. Men at man på en valgdag ikke magter at tilsidesætte reglerne en lille smule og lade en uskyldig afstemning stå skriger da til himlen.

Når alt kommer til alt er det da tosse-naivt at tro, at man kan afholde folk fra at kommentere på noget, der fylder så meget i medierne, Danmark og folks egne hoveder. Det er denne tråd jo også bare bevis på.
Dansk Mester 2008

Jaus
2. div
2. div
Indlæg: 141
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:46

Indlæg af Jaus » 13. nov 2007, 23:22

Lindvang skrev:
Alando skrev:Tja, overrasker mig nu ikke. Folk ser til deres egen næse og ikke længere. Og alle de slemme udlændinge skal ud. Komplet latterligt. Lad os nu snakke om noget vigtigt
Lige præcis! Folk er blevet pisse-nærige, pisse-usolidariske og har travlt med at passe deres små liv uden at skele til naboen... Det er så rystende, at så mange mennesker kan være så egoistiske! Hvor fanden kommer den uvilje til at hjælpe sin næste nationalt og internationalt fra???
ENIG!!!!!!!!1

Brugeravatar
Kim Jensen
Landshold
Landshold
Indlæg: 931
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:41
Geografisk sted: Aalborg Tårnet
Kontakt:

Indlæg af Kim Jensen » 13. nov 2007, 23:23

Vejern skrev:Ivørigt pisser det mig af at diverse partier skal synge slagsange og ha bannere og "dyrker" deres formand som et andet idol eller sportsmand.......hold kæft hvor er det ynkeligt og useriøst :thumbsdown:
Helt enig. Det er dybt pinligt - lige meget hvilket parti! De tosser ligner jo en flok hovedløse, indoktrinerede kyllinger, der render rundt og ser alt i sort/hvid billeder.

En ting er at sådan noget sker i sport - men der slår man også ofte hjernen fra. I politik skulle det gerne være modsat. Derfor er det da så grimt at sidde og se på.

Hvis man skal sige noget positivt om denne dag, så er det da i det mindste en god dag for en gammel, sur og bitter mand som mig - for der er sgu rigeligt at brokke sig over!
Dansk Mester 2008

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 14. nov 2007, 01:05

Kim Jensen skrev:
Vejern skrev:Ivørigt pisser det mig af at diverse partier skal synge slagsange og ha bannere og "dyrker" deres formand som et andet idol eller sportsmand.......hold kæft hvor er det ynkeligt og useriøst :thumbsdown:
Helt enig. Det er dybt pinligt - lige meget hvilket parti! De tosser ligner jo en flok hovedløse, indoktrinerede kyllinger, der render rundt og ser alt i sort/hvid billeder.

En ting er at sådan noget sker i sport - men der slår man også ofte hjernen fra. I politik skulle det gerne være modsat. Derfor er det da så grimt at sidde og se på.

Hvis man skal sige noget positivt om denne dag, så er det da i det mindste en god dag for en gammel, sur og bitter mand som mig - for der er sgu rigeligt at brokke sig over!
Fuldstændig enig, det er pinligt ud over alle grænser... det næste bliver vel at disse Parti Ultras begynder at arrangere slagsmål mod hinanden under valgkampen, de er jo fuldstændig væk, og totalt til grin.

Ved nærmere eftertanke - SLETTET

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. nov 2007, 09:08

Det pisser mig af, at en af de allerbedste debattører (jeg har ofte været meget uenig med ham, men han er super-saglig og ved, hvad han taler om) på denne debatside nu har meldt sin afsked herfra pga. ASCs hårde linie/manglende fingerspidsfornemmelse mht. censur. I dette tilfælde med låsning af tråden og gårsdagens valg... En ting som ALLE mere eller mindre interesserer sig for!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 14. nov 2007, 13:11

Lindvang skrev:Det pisser mig af, at en af de allerbedste debattører (jeg har ofte været meget uenig med ham, men han er super-saglig og ved, hvad han taler om) på denne debatside nu har meldt sin afsked herfra pga. ASCs hårde linie/manglende fingerspidsfornemmelse mht. censur. I dette tilfælde med låsning af tråden og gårsdagens valg... En ting som ALLE mere eller mindre interesserer sig for!
Nu ved jeg af gode grunde ikke hvem der er tale om, men er det ikke lidt af en overreaktion?

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. nov 2007, 14:38

limey skrev:
Lindvang skrev:Det pisser mig af, at en af de allerbedste debattører (jeg har ofte været meget uenig med ham, men han er super-saglig og ved, hvad han taler om) på denne debatside nu har meldt sin afsked herfra pga. ASCs hårde linie/manglende fingerspidsfornemmelse mht. censur. I dette tilfælde med låsning af tråden og gårsdagens valg... En ting som ALLE mere eller mindre interesserer sig for!
Nu ved jeg af gode grunde ikke hvem der er tale om, men er det ikke lidt af en overreaktion?
Næh... Et sted skal man jo sige, om man gider mere. Og det er jo vitterligt en debatJUNTA her på siden. Man fristes jo oftes til at tro, at voksne mennesker med dertilhørende holdninger ikke er velkomne her.

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Indlæg af Søndergaard » 14. nov 2007, 15:22

Lindvang skrev:
limey skrev:
Lindvang skrev:Det pisser mig af, at en af de allerbedste debattører (jeg har ofte været meget uenig med ham, men han er super-saglig og ved, hvad han taler om) på denne debatside nu har meldt sin afsked herfra pga. ASCs hårde linie/manglende fingerspidsfornemmelse mht. censur. I dette tilfælde med låsning af tråden og gårsdagens valg... En ting som ALLE mere eller mindre interesserer sig for!
Nu ved jeg af gode grunde ikke hvem der er tale om, men er det ikke lidt af en overreaktion?
Næh... Et sted skal man jo sige, om man gider mere. Og det er jo vitterligt en debatJUNTA her på siden. Man fristes jo oftes til at tro, at voksne mennesker med dertilhørende holdninger ikke er velkomne her.
Måske skulle juntaen viske tavlen ren (i overensstemmelse med valget) og starte på en frisk med ban-linjen og den krakilske-censurering?
Er det ikke snart på plads at debatjuntaen holder "kongens fødselsdag" og giver et "get out of jail"-card til de debatører som af en eller anden årsag er blevet kylet ud?

Kom nu junta - giv forum-folket lidt good will - vi kan alle være venner!

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Indlæg af Martin » 14. nov 2007, 15:34

Søndergaard skrev:
Lindvang skrev:
limey skrev:
Lindvang skrev:Det pisser mig af, at en af de allerbedste debattører (jeg har ofte været meget uenig med ham, men han er super-saglig og ved, hvad han taler om) på denne debatside nu har meldt sin afsked herfra pga. ASCs hårde linie/manglende fingerspidsfornemmelse mht. censur. I dette tilfælde med låsning af tråden og gårsdagens valg... En ting som ALLE mere eller mindre interesserer sig for!
Nu ved jeg af gode grunde ikke hvem der er tale om, men er det ikke lidt af en overreaktion?
Næh... Et sted skal man jo sige, om man gider mere. Og det er jo vitterligt en debatJUNTA her på siden. Man fristes jo oftes til at tro, at voksne mennesker med dertilhørende holdninger ikke er velkomne her.
Måske skulle juntaen viske tavlen ren (i overensstemmelse med valget) og starte på en frisk med ban-linjen og den krakilske-censurering?
Er det ikke snart på plads at debatjuntaen holder "kongens fødselsdag" og giver et "get out of jail"-card til de debatører som af en eller anden årsag er blevet kylet ud?

Kom nu junta - giv forum-folket lidt good will - vi kan alle være venner!
Et sjældent fornuftigt indlæg. Man kunne ihvertfald fristes til at spørge om ikke der skulle være en smule demokrati - eller arbejde hen over midten - i forbindelse med denne side. Og dette uden at man nødvendigvis skal melde sig som Admin. Berøringsangsten kvæler langsomt men sikkert denne side, som ellers er et af de mest vitale og aktive fodbold fora'er i Danmark - De gode og skarpsindige brugere skræmmes væk eller bliver endda bortvist i et forsøg på at undgå diskussion.

Lad os nu se fremad og starte på en frisk - all bortvisninger bør ophæves og diskussion bør være muligt!
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Indlæg af Coma » 14. nov 2007, 15:56

KAW kom tilbage!!!!!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 14. nov 2007, 16:31

Martin skrev:
Søndergaard skrev:
Lindvang skrev:
limey skrev:
Lindvang skrev:Det pisser mig af, at en af de allerbedste debattører (jeg har ofte været meget uenig med ham, men han er super-saglig og ved, hvad han taler om) på denne debatside nu har meldt sin afsked herfra pga. ASCs hårde linie/manglende fingerspidsfornemmelse mht. censur. I dette tilfælde med låsning af tråden og gårsdagens valg... En ting som ALLE mere eller mindre interesserer sig for!
Nu ved jeg af gode grunde ikke hvem der er tale om, men er det ikke lidt af en overreaktion?
Næh... Et sted skal man jo sige, om man gider mere. Og det er jo vitterligt en debatJUNTA her på siden. Man fristes jo oftes til at tro, at voksne mennesker med dertilhørende holdninger ikke er velkomne her.
Måske skulle juntaen viske tavlen ren (i overensstemmelse med valget) og starte på en frisk med ban-linjen og den krakilske-censurering?
Er det ikke snart på plads at debatjuntaen holder "kongens fødselsdag" og giver et "get out of jail"-card til de debatører som af en eller anden årsag er blevet kylet ud?

Kom nu junta - giv forum-folket lidt good will - vi kan alle være venner!
Et sjældent fornuftigt indlæg. Man kunne ihvertfald fristes til at spørge om ikke der skulle være en smule demokrati - eller arbejde hen over midten - i forbindelse med denne side. Og dette uden at man nødvendigvis skal melde sig som Admin. Berøringsangsten kvæler langsomt men sikkert denne side, som ellers er et af de mest vitale og aktive fodbold fora'er i Danmark - De gode og skarpsindige brugere skræmmes væk eller bliver endda bortvist i et forsøg på at undgå diskussion.

Lad os nu se fremad og starte på en frisk - all bortvisninger bør ophæves og diskussion bør være muligt!
Præcis... Det er ofte de skarpere (mere voksne?) brugere af denne side, der langsomt forsvinder, hvilket er problematisk... For, når man har denne
berøringsangst, er der sgu mange med noget reelt - udover hey AaB - på hjerte, der ikke gider spilde tiden på det.

Som Hr. Søndergaard så rigtigt agiterer for, er det måske en idé med et generelt amnesti. Problemet er bare, at man er ganske lige vidt, hvis ikke dette kan få lov at være brugernes forum med al den diversitet det indebærer. Bliver dette ikke ændret, gider de mere modne debattører stadig ikke, amnesti eller ej...

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 15. nov 2007, 04:56

Jeg kan ikke klare succes! Det pisser mig af! Jeg melder mig ud af Red Knights og gider ikke se mere fodbold (med AaB) efter Tottenham-kampen! Jeg vil se Aalborg Kællingebold få stryg. Jeg vil melde mig ind i White Hawks Support. Så kan mine nerver få ro...
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 17. nov 2007, 12:48

En landskampspause pisser mig af! Hold kæft, hvor er en weekend uden bold dog røvsyg!!!

I den forbindelse pisser den ekstremt lange vinterpause mig VOLDSOMT meget af!

SMS-sprog pisser mig også grænseløst af! Skriv dog for helvede ordentligt, kære unge mennesker!!!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Indlæg af Frygah » 17. nov 2007, 13:16

Lindvang skrev:En landskampspause pisser mig af! Hold kæft, hvor er en weekend uden bold dog røvsyg!!!

I den forbindelse pisser den ekstremt lange vinterpause mig VOLDSOMT meget af!
100% enig.

Lortelandskamp. Jeg havde i et splitsekund troet det var i denne weekend vi skulle baske FCM. Nøj, hvor er jeg skuffet. Endnu mere fordi jeg skal arbejde søndag i næste uge. ARGH!

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 17. nov 2007, 14:19

Lindvang skrev:En landskampspause pisser mig af! Hold kæft, hvor er en weekend uden bold dog røvsyg!!!

I den forbindelse pisser den ekstremt lange vinterpause mig VOLDSOMT meget af!

SMS-sprog pisser mig også grænseløst af! Skriv dog for helvede ordentligt, kære unge mennesker!!!
Hov hov, nogle unge mennesker, kan godt skrive ordentligt! Forøvrigt, så pisser BÅDE smssprog OG smileys, mig af.

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 17. nov 2007, 14:21

-Larsen skrev:
Lindvang skrev:En landskampspause pisser mig af! Hold kæft, hvor er en weekend uden bold dog røvsyg!!!

I den forbindelse pisser den ekstremt lange vinterpause mig VOLDSOMT meget af!

SMS-sprog pisser mig også grænseløst af! Skriv dog for helvede ordentligt, kære unge mennesker!!!
Hov hov, nogle unge mennesker, kan godt skrive ordentligt! Forøvrigt, så pisser BÅDE smssprog OG smileys, mig af.
Det blev der absolut heller ikke sagt, at de ikke kan, hehe... Det var mere ment som om det nok med overvejende sandsynlighed er unge mennesker, der gør brug af denne ynkelige måde at skrive på!

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 17. nov 2007, 23:08

Føromtalte unge mennesker der udtaler "LOL" som et ord pisser mig i dén grad af. Hvis I finder noget morsomt så grin dog ad det når det nu alligevel er det man giver udtryk for.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Viking
Allstar
Allstar
Indlæg: 1587
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:45

Indlæg af Viking » 17. nov 2007, 23:12

Morten Olsen er en mand som pisser mig helt enormt af.

Besvar