Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 22. nov 2007, 22:11

smoothly skrev:Det' altid godt med en lille samtale med sig selv, ikke ;)??

Det pisser mig noget så grusomt af, når man om morgenen kommer ud til en punkteret cykel. Ikke meget kan gøre mig så pissed, grrr!!! :@
Det er fandeme så hyggeligt :D

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. nov 2007, 22:12

Emerek skrev:sÅDAN FOR FANDEN! SMUKT GUTTER!
Det pisser mig af at man skal se ordet "smukt" i det-pisser-mig-af-tråden.

Og Amerikansk fodbold pisser mig sgu osse af, hvad fanden er det for en pseudosport? Hvis de der spillere er så helvedes seje som de går og gør sig til at være, hvorfor dyrker de så deres sport iklædt et outfit der gør dem til omvandrende airbags?

Er det mere sejt at spille rugby når man render rundt i et kostume der får en til at ligne en Transformer, og gør dem ude af stand til at føle det mindste smerte, om de så blev kørt over af en Boing 707, end det er når en rugby spillers eneste beskyttelse er en tandbeskytter, og en halv kokosnød til at beskytte koglerne?

Iøvrigt pisser det mig også af at USA med alle de frisindede og fede mennesker der rent faktisk bor der, kan være så seriøst fucked up.



...No offense Emerek, jeg ved faktisk ikke engang om Packers ER et american football hold ;)

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 23. nov 2007, 01:09

Jesper Schmidt skrev:
Emerek skrev:sÅDAN FOR FANDEN! SMUKT GUTTER!
Det pisser mig af at man skal se ordet "smukt" i det-pisser-mig-af-tråden.

Og Amerikansk fodbold pisser mig sgu osse af, hvad fanden er det for en pseudosport? Hvis de der spillere er så helvedes seje som de går og gør sig til at være, hvorfor dyrker de så deres sport iklædt et outfit der gør dem til omvandrende airbags?
Er det mere sejt at spille rugby når man render rundt i et kostume der får en til at ligne en Transformer, og gør dem ude af stand til at føle det mindste smerte, om de så blev kørt over af en Boing 707, end det er når en rugby spillers eneste beskyttelse er en tandbeskytter, og en halv kokosnød til at beskytte koglerne?

Iøvrigt pisser det mig også af at USA med alle de frisindede og fede mennesker der rent faktisk bor der, kan være så seriøst fucked up.



...No offense Emerek, jeg ved faktisk ikke engang om Packers ER et american football hold ;)
HØRT!!!!!!
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 23. nov 2007, 10:47

Jesper Schmidt skrev:
Og Amerikansk fodbold pisser mig sgu osse af, hvad fanden er det for en pseudosport? Hvis de der spillere er så helvedes seje som de går og gør sig til at være, hvorfor dyrker de så deres sport iklædt et outfit der gør dem til omvandrende airbags?

Er det mere sejt at spille rugby når man render rundt i et kostume der får en til at ligne en Transformer, og gør dem ude af stand til at føle det mindste smerte, om de så blev kørt over af en Boing 707, end det er når en rugby spillers eneste beskyttelse er en tandbeskytter, og en halv kokosnød til at beskytte koglerne?

Iøvrigt pisser det mig også af at USA med alle de frisindede og fede mennesker der rent faktisk bor der, kan være så seriøst fucked up.
For en god ordens skyld vil jeg påpege at der er kæmpe forskel på rugby og amerikansk fodbold, ikke blot når det gælder udstyr, men så sandelig også ifht. regler, taktik osv. Jeg har også altid sværget til at rugby er en langt federe sport end amerikansk fodbold, men må indrømme at jeg på det seneste er begyndt at følge lidt med i gamet over there. Jeg synes der er mange aspekter af sporten der er appelerende, min eneste anke er de konstante pauser de holder sig, og for at holde mig i trådens ånd, pisser de mig af.

I øvrigt findes der to udgaver af rugby, kaldet union og league. Reglerne er en smule forskellige fra hinanden.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Indlæg af swfc » 23. nov 2007, 10:51

limey skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Og Amerikansk fodbold pisser mig sgu osse af, hvad fanden er det for en pseudosport? Hvis de der spillere er så helvedes seje som de går og gør sig til at være, hvorfor dyrker de så deres sport iklædt et outfit der gør dem til omvandrende airbags?

Er det mere sejt at spille rugby når man render rundt i et kostume der får en til at ligne en Transformer, og gør dem ude af stand til at føle det mindste smerte, om de så blev kørt over af en Boing 707, end det er når en rugby spillers eneste beskyttelse er en tandbeskytter, og en halv kokosnød til at beskytte koglerne?

Iøvrigt pisser det mig også af at USA med alle de frisindede og fede mennesker der rent faktisk bor der, kan være så seriøst fucked up.
For en god ordens skyld vil jeg påpege at der er kæmpe forskel på rugby og amerikansk fodbold, ikke blot når det gælder udstyr, men så sandelig også ifht. regler, taktik osv. Jeg har også altid sværget til at rugby er en langt federe sport end amerikansk fodbold, men må indrømme at jeg på det seneste er begyndt at følge lidt med i gamet over there. Jeg synes der er mange aspekter af sporten der er appelerende, min eneste anke er de konstante pauser de holder sig, og for at holde mig i trådens ånd, pisser de mig af.

I øvrigt findes der to udgaver af rugby, kaldet union og league. Reglerne er en smule forskellige fra hinanden.

Det pisser mig af, at du ved så meget om rugby
AaB i hjertet

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. nov 2007, 11:12

limey skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Og Amerikansk fodbold pisser mig sgu osse af, hvad fanden er det for en pseudosport? Hvis de der spillere er så helvedes seje som de går og gør sig til at være, hvorfor dyrker de så deres sport iklædt et outfit der gør dem til omvandrende airbags?

Er det mere sejt at spille rugby når man render rundt i et kostume der får en til at ligne en Transformer, og gør dem ude af stand til at føle det mindste smerte, om de så blev kørt over af en Boing 707, end det er når en rugby spillers eneste beskyttelse er en tandbeskytter, og en halv kokosnød til at beskytte koglerne?

Iøvrigt pisser det mig også af at USA med alle de frisindede og fede mennesker der rent faktisk bor der, kan være så seriøst fucked up.
For en god ordens skyld vil jeg påpege at der er kæmpe forskel på rugby og amerikansk fodbold, ikke blot når det gælder udstyr, men så sandelig også ifht. regler, taktik osv. Jeg har også altid sværget til at rugby er en langt federe sport end amerikansk fodbold, men må indrømme at jeg på det seneste er begyndt at følge lidt med i gamet over there. Jeg synes der er mange aspekter af sporten der er appelerende, min eneste anke er de konstante pauser de holder sig, og for at holde mig i trådens ånd, pisser de mig af.

I øvrigt findes der to udgaver af rugby, kaldet union og league. Reglerne er en smule forskellige fra hinanden.
Det ændrer dog ikke på at American Football udspringer fra Rugby, selv om man da muligvis har ændret på reglerne, ER det da i bund og grund en mere "tøset" udgave af Rugby, der er amerikaniseret på smukkeste vis. Jeg må sige at jeg betragter American Football langt mere som underholdning end som sport. Det betyder ikke at jeg ikke forstår nogen kan falde for det, for det er jo smag og behag.

Iøvrigt pisser det mig af at jeg sidder og skriver så seriøst et indlæg i denne tråd nu, det var egentlig ikke meningen. ;)

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 23. nov 2007, 11:20

Jesper Schmidt skrev:
Det ændrer dog ikke på at American Football udspringer fra Rugby, selv om man da muligvis har ændret på reglerne, ER det da i bund og grund en mere "tøset" udgave af Rugby, der er amerikaniseret på smukkeste vis. Jeg må sige at jeg betragter American Football langt mere som underholdning end som sport. Det betyder ikke at jeg ikke forstår nogen kan falde for det, for det er jo smag og behag.
Njae....reglerne er vidt forskellige, nærmest som basket og håndbold. I rugby må man ikke kaste bolden fremad, den skal altid afleveres bagud og må kun løbes eller sparkes fremad. I football er det quarterbacken den vigtiste spiller fordi han kaster bolden fremad. Dermed er der forskel på det mest grundliggende ved sporten, hvilket så har indflydelse på regler, taktik osv. Om football historisk set er en udbrydersport fra rugby skal være usagt, men jeg tvivler.

Det pisser mig af at jeg altid går off topic......sorry!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 23. nov 2007, 12:01

"ord" som lol, roflol, og hva helvede det nu hedder. Så skriv dog hvad i mener, istedet for åndssvage forkortelser! Og især folk der siger lol i talesproget!!!! :@ :@
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 23. nov 2007, 16:43

limey skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Det ændrer dog ikke på at American Football udspringer fra Rugby, selv om man da muligvis har ændret på reglerne, ER det da i bund og grund en mere "tøset" udgave af Rugby, der er amerikaniseret på smukkeste vis. Jeg må sige at jeg betragter American Football langt mere som underholdning end som sport. Det betyder ikke at jeg ikke forstår nogen kan falde for det, for det er jo smag og behag.
Njae....reglerne er vidt forskellige, nærmest som basket og håndbold. I rugby må man ikke kaste bolden fremad, den skal altid afleveres bagud og må kun løbes eller sparkes fremad. I football er det quarterbacken den vigtiste spiller fordi han kaster bolden fremad. Dermed er der forskel på det mest grundliggende ved sporten, hvilket så har indflydelse på regler, taktik osv. Om football historisk set er en udbrydersport fra rugby skal være usagt, men jeg tvivler.

Det pisser mig af at jeg altid går off topic......sorry!
Og nu går jeg så off topic. Synes egentlig, Limey har forsvaret sporten meget flot :) Men vil da lige sige, at det godt kan være, Rugby er hårdere, men football er langt sjovere at se og spille synes jeg. Der findes kun ganske få ting, der er smukkere end Brett Favres dybe kast :cheers:

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 23. nov 2007, 18:51

Det pisser mig af at der er Ace of base koncert i aften....
SVEND GOLLE SUPPORT

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. nov 2007, 22:23

Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af at der er Ace of base koncert i aften....
Det pisser fandme også mig af, og jeg vidste det ikke engang!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 23. nov 2007, 22:27

Nu vil jeg godt lige smide et forsvar for amerikansk fodbold! Jeg har ikke prøvt rugby, så jeg aner ikke, hvor tough det er...

Men jeg har selv spillet amerikansk fodbold over et par gange og på trods af, at jeg er pænt tæt, ikke så høj og vejer små 100 kg, fik jeg jo mega-prygl og var verdammt smadret efter møderne med div. linebackers og tackles, som ikke synes jeg skulle have bolden ret længe. Og det er jo bare danske forhold; jeg tør slet ikke tænke på, hvordan det så er under amerikanske, hvor det er på et ganske andet niveau!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 23. nov 2007, 23:07

limey skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Det ændrer dog ikke på at American Football udspringer fra Rugby, selv om man da muligvis har ændret på reglerne, ER det da i bund og grund en mere "tøset" udgave af Rugby, der er amerikaniseret på smukkeste vis. Jeg må sige at jeg betragter American Football langt mere som underholdning end som sport. Det betyder ikke at jeg ikke forstår nogen kan falde for det, for det er jo smag og behag.
Njae....reglerne er vidt forskellige, nærmest som basket og håndbold. I rugby må man ikke kaste bolden fremad, den skal altid afleveres bagud og må kun løbes eller sparkes fremad. I football er det quarterbacken den vigtiste spiller fordi han kaster bolden fremad. Dermed er der forskel på det mest grundliggende ved sporten, hvilket så har indflydelse på regler, taktik osv. Om football historisk set er en udbrydersport fra rugby skal være usagt, men jeg tvivler.

Det pisser mig af at jeg altid går off topic......sorry!
Det tror jeg nu roligt du kan regne med at det er - rugby er så vidt jeg ved en af de ældste boldsportsgrene, og eftersom bolden, målene og selve konceptet i spillet (tacklinger, touchdowns osv.) ligner hinanden kraftigt, er det da oplagt at man har lånt fra rugby, og derefter ændret reglerne/tilpasset dem til amerikanske forhold.

Rugby pisser mig egentlig også af...

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 24. nov 2007, 21:18

Det pisser mig af, at hvis jeg vil høre David Bowies Changes på youtube, så kommer 2pacs sang frem før den!!! Ligesom noget Kelly Osbourne pis også gør :@

Brugeravatar
PapAnd
Superliga
Superliga
Indlæg: 708
Tilmeldt: 30. jul 2006, 18:16
Geografisk sted: København

Indlæg af PapAnd » 25. nov 2007, 03:47

Det pisser mig af når folk spiller smart, når vennerne står bag dem, men når de er alene så har de ikke sp meget at sige..
AaB mit et & alt

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4244
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 25. nov 2007, 12:20

Telefonsælgere.... Hvis jeg skal have en avis, bog, forsikring eller et falckabbonement skal jeg nok selv henvende mig. Og når vi er i gang, hader jeg sgu også dem der ringer fra diverse meningsmållingsinstitutter, ofte midt i en spændende engelsk 1. divisionskamp.

Brugeravatar
Dr. Have
1. div
1. div
Indlæg: 465
Tilmeldt: 13. aug 2007, 20:00
Geografisk sted: 100 meter skoven.

Indlæg af Dr. Have » 25. nov 2007, 14:59

Det pisser mig af at Tv2Sport Center tossen Martin ikke kan udtale Pricas navn, men derimod altid læsber: "Priiiiica". Så fat da det din idiotiske Christian Andersen klon.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 25. nov 2007, 15:27

Dr. Have skrev:Det pisser mig af at Tv2Sport Center tossen Martin ikke kan udtale Pricas navn, men derimod altid læsber: "Priiiiica". Så fat da det din idiotiske Christian Andersen klon.
Rade Priiisa... Sådan siger han det, og sådan er der mange der siger det. Mega irriterende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 26. nov 2007, 20:05

Det pisser mig ughyggeligt meget af, at vi nu igen måske skal se en NFL-spiller dø :(

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 26. nov 2007, 23:31

Mikkel Thygesens stemme pisser mig af. Han lyder som den der ræv fra jungledyret Hugo

Besvar