Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af J Nørgaard L » 25. apr 2008, 16:28

Metal'n Roll skrev:Folk der står stille på rulletrapper pisser mig af!! For helvede, er det for hårdt at gå ned af en trappe????
Folk der har for travlt pisser mig af ;) :P :kiss:
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Haure » 25. apr 2008, 17:06

De 'smarte' kurve som nogle supermarkeder har! :@
Hva fanden ligner det at ha' en kurv, når man ruller rundt med lortet nede på gulvet?
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 25. apr 2008, 17:37

J Nørgaard L skrev:
Metal'n Roll skrev:Folk der står stille på rulletrapper pisser mig af!! For helvede, er det for hårdt at gå ned af en trappe????
Folk der har for travlt pisser mig af ;) :P :kiss:
Det er såmænd ikke fordi jeg har travlt, jeg kan bare ikke se logiken i at stå fuldstændig stille??... Det værste er det bånd der går mellem etagerne nede på Fisketorvet.. Det er ikke engang trapper, det er bare et fladt bånd der går ned af! ...Og så står man bare stille derpå..
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

aaby
Junior
Junior
Indlæg: 64
Tilmeldt: 21. okt 2007, 02:51

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af aaby » 28. apr 2008, 00:04

det typiske fck mål der kommer i tillægstiden når man har spillet på uafgjort og esbjerg sejr
ååååååååååååååååååååååååh bombefly over sjælland

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. apr 2008, 15:11

Det pisser mig af, i hidtil uset grad, at når jeg skal logge ind på Facebook men skriver en forkert kode så popper der et fck-løvehoved op på den linie hvor www-adressen står!!!!! Er det kun hos mig det sker? Er der en fucker der fucker med mig, eller hvad fanden er det der foregår???

DET PISSER MIG AF!!!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sven Tveskæg » 29. apr 2008, 15:16

Fede fuckersvin...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hinrup85 » 29. apr 2008, 15:44

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af, i hidtil uset grad, at når jeg skal logge ind på Facebook men skriver en forkert kode så popper der et fck-løvehoved op på den linie hvor www-adressen står!!!!! Er det kun hos mig det sker? Er der en fucker der fucker med mig, eller hvad fanden er det der foregår???

DET PISSER MIG AF!!!
hmm.. det sker ikke for mig, men det ville da i den grad også pisse mig af hvis det skete.

Brugeravatar
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 8. jan 2008, 17:47
Geografisk sted: Himlen...

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? » 30. apr 2008, 19:41

Jordbær!!! Føj, for helvede.. Sommeren ER(!) andet end de klamme bær.. Bare tanken om de små røde djæveunger gør mig sindsyg... :@ :@ :@

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Indlæg: 369
Tilmeldt: 20. maj 2007, 19:51
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kim Niemann » 30. apr 2008, 21:09

Det pisser mig så meget af når man laver toast og osten løber ud i toastjernet!!! :@ Der var en FuCKing grund til at jeg lå osten ind imellem skiverne, og ikke bare lå osten øverst/nederst!!!

:thumbsdown:
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

213
Allstar
Allstar
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 25. jul 2005, 14:50
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 213 » 1. maj 2008, 14:02

Stress og for lidt søvn!! Det er pisse irreterende
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bøgehøj » 2. maj 2008, 10:55

Folk, der ikke kan se forskel på affaldskurve og askebægre. LAD NU VÆRE med at fylde de store askebægre med sandwichpapir, snotklude og gamle busbilletter og hold for h... jeres tyggegummi ude af de små!

Man stæser jo i forvejen rundt i den fagre nye verden som en anden osende paria, mens man konstant frygter at starte storbrande i alt det affald!

Og det med tyggegummiet er ikke bare utidigt, det er decideret ulækkert. (Ligesom det er, når de små slimklumper efterlades under borde, på underkopper og de i øvrigt mest fantastiske steder, ja forleden så jeg sågar ét der var parkeret på en væg!)
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Klaus » 6. maj 2008, 23:59

De der megafonbåthorn som alle konfirmanderne render rundt med :@

Det er i særklasse det mest møghamrende irriterende stykke legetøj der nogensinde er opfundet. Jeg HADER dem... Og så hader jeg i øvrigt også butikken i Karolinelund for at sælge dem....

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 7. maj 2008, 00:23

Klaus skrev:De der megafonbåthorn som alle konfirmanderne render rundt med :@

Det er i særklasse det mest møghamrende irriterende stykke legetøj der nogensinde er opfundet. Jeg HADER dem... Og så hader jeg i øvrigt også butikken i Karolinelund for at sælge dem....
Hørt!!

Men det kan umuligt være værre end de bårthorn som folk slæber med på stadion, og som konfirmanderne rente rundt med sidste år!

Her blev Polititet nød til at konfiskere flere, og så vidt jeg ved, blev AaB shoppen spurgt, om ikke de ville slappe lidt af med at sælge dem på Blå mandage! ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 7. maj 2008, 19:39

Viasat igen igen igen igen igen igen...

Markedsfører sig med, at hvis man køber deres lorte dyre guld-pakke, så kan man se samtlige kampe fra SAS-ligaen. Så hvis mig sgu da OB-Esbjerg, men næh nej, det magter de ikke. Gider sgu da ikke være indlagt til at se FCM-RFC. Får det dårligt af at høre deres tilskuere, deres stadion-"ding", og... Ja, alt fra Herning... Befri mig for det.
Hvem der bare var irsk

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 7. maj 2008, 19:46

Kim Niemann skrev:Det pisser mig så meget af når man laver toast og osten løber ud i toastjernet!!! :@ Der var en FuCKing grund til at jeg lå osten ind imellem skiverne, og ikke bare lå osten øverst/nederst!!!

:thumbsdown:
Eller toastost, der løber ud på læben, når man tager første bid. AV FOR SATAN I HELVEDE!!!

Hr Tudse
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 29. mar 2006, 13:15
Geografisk sted: Århus C

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hr Tudse » 8. maj 2008, 09:12

Det pisser mig i den grad af, når folk ikke kender forskel på lå/lagde/ligge/lægge...

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 8. maj 2008, 10:46

Hr Tudse skrev:Det pisser mig i den grad af, når folk ikke kender forskel på lå/lagde/ligge/lægge...
Så er det nok ikke i Nordjylland du skal gebærde dig, for heroppe er vi næsten ingen der kan finde ud af det.. Jeg forstår dog ikke, at du ikke har skrevet "lagt" med ind, da det da absolut er den største synder.

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 14:48
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Asger » 8. maj 2008, 11:17

Kenneth K skrev:
Hr Tudse skrev:Det pisser mig i den grad af, når folk ikke kender forskel på lå/lagde/ligge/lægge...
Så er det nok ikke i Nordjylland du skal gebærde dig, for heroppe er vi næsten ingen der kan finde ud af det.. Jeg forstår dog ikke, at du ikke har skrevet "lagt" med ind, da det da absolut er den største synder.
Hmm, og så har dette indlæg lagt herinde et stykke tid nu, uden nogen er blevet sure over disse bedrevidende værger for det danske sprog.

Tror jeg vil ligge mig ind og sove, så jeg er frisk og udhvilet til i aften, hvor vi atter skal synge "Vi lægger nummer et!"

He he...

/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

aaby
Junior
Junior
Indlæg: 64
Tilmeldt: 21. okt 2007, 02:51

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af aaby » 9. maj 2008, 09:23

parkeringsafgiften på 510 kr, fordi man glemmer at stille sin p-skive. og så er der fandme ikke engang studierabat som for almindelige bøde. Håber p-vagt nummer 2010 sover dårligt om natten. og apropos p-vagt hva er det for nogle idioter der har det som drømmejobbet.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. maj 2008, 09:28

aaby skrev:parkeringsafgiften på 510 kr, fordi man glemmer at stille sin p-skive. og så er der fandme ikke engang studierabat som for almindelige bøde. Håber p-vagt nummer 2010 sover dårligt om natten. og apropos p-vagt hva er det for nogle idioter der har det som drømmejobbet.
Det pisser mig af at studerende kan få rabat på bøder! Det giver jo ingen mening... DET PISSER MIG FAKTISK VOLDSOMT MEGET AF (undskyld jeg råber)...
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar