Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 16. maj 2008, 16:19

Lindvang skrev:
limey skrev:At der ligger så sindssygt mange hundelorte på fortovene i Vestbyen. Man bliver jo nødt til at gå og glo ned hele tiden for ikke at træde i disse klamme fekalier. Hvis I partout skal have en køter i byen, så saml sgu da deres efterladenskaber op!
Lortene op i hundene, hundene ind i bilerne, bilerne ud af byen...

Er der forresten nogle, der ved, hvor de hvide hundelorte er blevet af? Dem var der satme mange af, da jeg var knægt, men de er forsvundet fra gadebilledet...
Ja pas, undrer jeg mig også over .. Det samme gælder Korsedderkopper .. De var fandme i alle buske da jeg var knægt. Kan ikke få øje på dem mere.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 16. maj 2008, 16:36

Flower skrev:
Lindvang skrev:
limey skrev:At der ligger så sindssygt mange hundelorte på fortovene i Vestbyen. Man bliver jo nødt til at gå og glo ned hele tiden for ikke at træde i disse klamme fekalier. Hvis I partout skal have en køter i byen, så saml sgu da deres efterladenskaber op!
Lortene op i hundene, hundene ind i bilerne, bilerne ud af byen...

Er der forresten nogle, der ved, hvor de hvide hundelorte er blevet af? Dem var der satme mange af, da jeg var knægt, men de er forsvundet fra gadebilledet...
Ja pas, undrer jeg mig også over .. Det samme gælder Korsedderkopper .. De var fandme i alle buske da jeg var knægt. Kan ikke få øje på dem mere.
Og hybenhække... hvordan fanden laver man kløpulver nu om dage?
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 16. maj 2008, 18:51

Metal'n Roll skrev: Og hybenhække... hvordan fanden laver man kløpulver nu om dage?
Du må en tur ud til vandet på øst-siden af DK - der har man i mange år brugt hybenbuske som læ for vinden!!! Fuck, hvor kløede det egentligt for vildt.. Tror kun det overgås, af en lur på en balle Rockwool - kan IKKE anbefales!! :thumbsdown:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 16. maj 2008, 20:49

MrBangDK skrev:
Metal'n Roll skrev: Og hybenhække... hvordan fanden laver man kløpulver nu om dage?
Du må en tur ud til vandet på øst-siden af DK - der har man i mange år brugt hybenbuske som læ for vinden!!! Fuck, hvor kløede det egentligt for vildt.. Tror kun det overgås, af en lur på en balle Rockwool - kan IKKE anbefales!! :thumbsdown:
Og hvis man kan lide at lave malerarbejde, kan man også gnide sig lidt ind i glasfilt.. evt krølle det sammen og putte det ned i nakken....
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 16. maj 2008, 21:36

Det pisser mig af, at denne tråd overhovedet er aktiv en dag som i dag!!!

Billede

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 6. apr 2006, 01:25
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dübelius » 16. maj 2008, 21:48

Det pisser mig af, at der egentlig ikke er noget, der pisser mig af.
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 16. maj 2008, 22:06

aaby skrev:
JSJ skrev:Det pisser mig af, at flere folk herinde ikke fatter at søge nogle informationer selv!

Fx. "Hvad er nummeret til AaB Sport & Fashion?"!!!!!!!!!

Come on mand!!

Det var vist det hele for den her gang ;-)

/Jesper

det pisser mig af at folk tror de proffessorer fordi de kan finde nummeret til sport&fashion way to go
Jamen jeg er da imponeret over, at du overhovedet evner at skrive herinde - Det er jo på grænsen til at være sværre, at benytte debatside.dk end det er at finde et telefonnummer på nettet! :o

Og så pisser "Vi er mestrene" sangen mig også usansynligt meget! Faktisk mere end folk der ikke formår at finde et telefonnummer!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 16. maj 2008, 23:34

Det pisser mig af at folk absolut skal finde noget at være sure over på dage som disse (hmmmm okay lidt dobbeltmoralsk :P).

Men helt ærligt, stop nu med at bitche over småting. VI ER DANMARKSMESTRE !!!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. maj 2008, 06:24

Det pisser mig af at folkene der står for ølsalget på stadion tror at 2 fadølshaner er nok til at servicere en halv tribune! Og at jeg skulle stå i kø i 40 min for at få øl!!!! TAG JER SAMMEN FOR HELVEDE!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Haure » 17. maj 2008, 15:24

Det pisser mig af, at når folk vil skrive noget i parantes, så glemmer de oftest at lukke det med en slutparantes!!
Det ser jeg ofte herinde, og af en eller anden grund, så generer det mig sgu :@
Til de folk som glemmer det, så er det en spejlvendt udgave af en startsparantes, og ser sådan ud --> )
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Indlæg: 369
Tilmeldt: 20. maj 2007, 19:51
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kim Niemann » 17. maj 2008, 15:28

Det pisser mig i den grad af, at når dagen derpå oprinder og byen koger af guldfeber og gulsort - så melder Sport & Fashion udsolgt af guldtrøjer, allerede ingen butikken åbner fredag morgen... (Ja ja jeg kunne have købt én torsdag aften på vej fra stadion - men da vi kom ned fra Nordjyske, omkring 23.30, var boderne allerede rippet og der var sågar heller ikke mere essen at købe... Godt og gedint træls :@ )
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 17. maj 2008, 15:58

Det pisser mig af, at lang de fleste danskere siger "hångklæder" i stedet for "håndklæder".. Det stinker!!!
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 16:26

Smagsdommere og arrogante mennesker, der skal fortælle andre, hvor ringe de er, hvis ikke de kan finde telefonnumre, etc., pisser mig af!

Hvor satan er venligheden og hvis ikke, kan man så ikke bare være ligeglad, i stedet for at skrive tres indlæg om, hvor dumme andre er og hvor meget det er træls at bruge tid på dem. SÅ LAD DOG VÆRE!!!

Desuden pisser det mig også af, at selvsamme person skal påtage sig "jeg alene vide"-attituden, fordi folket bryder ud i spontan sang! Også selvom det er en BIF-sang!

Det pisser mig grænseløst af, at der er nogle, der tror de skal sætte dagsordenen for, hvordan man er fan, fordi de tilfældigvis er højt på strå i ASC og dermed tror, at der er "RIGTIGE FANS"!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 17. maj 2008, 16:56

Namedropping pisser mig af, hvorfor er det folk skal smide om sig med navne på mere eller mindre kendte mennesker, som de evt. en gang har sagt "hej" til og dermed mener de er bedste venner nu.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 17:15

jydenfranord skrev:Namedropping pisser mig af, hvorfor er det folk skal smide om sig med navne på mere eller mindre kendte mennesker, som de evt. en gang har sagt "hej" til og dermed mener de er bedste venner nu.
Hvorfor de så kan kalde sig "totally close", når de efterfølgende bliver Facebook-venner... ;)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. maj 2008, 17:48

Lindvang skrev:
jydenfranord skrev:Namedropping pisser mig af, hvorfor er det folk skal smide om sig med navne på mere eller mindre kendte mennesker, som de evt. en gang har sagt "hej" til og dermed mener de er bedste venner nu.
Hvorfor de så kan kalde sig "totally close", når de efterfølgende bliver Facebook-venner... ;)
Jeg er totally close med Emeka Ezeugo, venner på Facebook :) Det pisser mig ikke af....
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 18:06

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:
jydenfranord skrev:Namedropping pisser mig af, hvorfor er det folk skal smide om sig med navne på mere eller mindre kendte mennesker, som de evt. en gang har sagt "hej" til og dermed mener de er bedste venner nu.
Hvorfor de så kan kalde sig "totally close", når de efterfølgende bliver Facebook-venner... ;)
Jeg er totally close med Emeka Ezeugo, venner på Facebook :) Det pisser mig ikke af....
I har jo ligesom også en historie sammen, ikke båthorn!!! ;)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. maj 2008, 19:19

Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev: Hvorfor de så kan kalde sig "totally close", når de efterfølgende bliver Facebook-venner... ;)
Jeg er totally close med Emeka Ezeugo, venner på Facebook :) Det pisser mig ikke af....
I har jo ligesom også en historie sammen, ikke båthorn!!! ;)

Har forøvrigt lige fået følgende besked fra ham :


Christian,

Thanks for the great news. Congratulation. I am delighted.
Do give my congratulatory message to AaB players, staff and fans.
The city must be up in flames. Sure you are enjoying the celebration.
Best wishes,
Emmy
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 17. maj 2008, 20:27

Lindvang skrev:Smagsdommere og arrogante mennesker, der skal fortælle andre, hvor ringe de er, hvis ikke de kan finde telefonnumre, etc., pisser mig af!

Hvor satan er venligheden og hvis ikke, kan man så ikke bare være ligeglad, i stedet for at skrive tres indlæg om, hvor dumme andre er og hvor meget det er træls at bruge tid på dem. SÅ LAD DOG VÆRE!!!

Desuden pisser det mig også af, at selvsamme person skal påtage sig "jeg alene vide"-attituden, fordi folket bryder ud i spontan sang! Også selvom det er en BIF-sang!

Det pisser mig grænseløst af, at der er nogle, der tror de skal sætte dagsordenen for, hvordan man er fan, fordi de tilfældigvis er højt på strå i ASC og dermed tror, at der er "RIGTIGE FANS"!
Kunne du ikke bare have sendt den somj PB - I øvrigt har jeg INTET med ASC at gøre, så kom igen..

Men jeg skal da huske det du skriver - For du har jo fuldstændig ret - Lindvang har ret! Hørte i det alle? LINDVANG HAR RET!! Far har ret - far har overblikket - far kan få alle til at underkaste sig, jeg elsker dig min dreng..

Husk nu - at fra nu af, er du da vist færdig med at være negativ herinde, for du skulle jo nøddig fremstå som arrogant, bare fordi du ikke er enige med andre..

Og at du kalder mig arrogant, ja det er til at lukke op at skide i - Du kender mig ikke, du har mødt mig officielt én gang, hvor jeg gjorde dig en tjeneste, og hvor jeg godt kunne bruges kva min dengang position i ASC..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 17. maj 2008, 20:37

JSJ skrev:
Lindvang skrev:Smagsdommere og arrogante mennesker, der skal fortælle andre, hvor ringe de er, hvis ikke de kan finde telefonnumre, etc., pisser mig af!

Hvor satan er venligheden og hvis ikke, kan man så ikke bare være ligeglad, i stedet for at skrive tres indlæg om, hvor dumme andre er og hvor meget det er træls at bruge tid på dem. SÅ LAD DOG VÆRE!!!

Desuden pisser det mig også af, at selvsamme person skal påtage sig "jeg alene vide"-attituden, fordi folket bryder ud i spontan sang! Også selvom det er en BIF-sang!

Det pisser mig grænseløst af, at der er nogle, der tror de skal sætte dagsordenen for, hvordan man er fan, fordi de tilfældigvis er højt på strå i ASC og dermed tror, at der er "RIGTIGE FANS"!
Kunne du ikke bare have sendt den somj PB - I øvrigt har jeg INTET med ASC at gøre, så kom igen..

Men jeg skal da huske det du skriver - For du har jo fuldstændig ret - Lindvang har ret! Hørte i det alle? LINDVANG HAR RET!! Far har ret - far har overblikket - far kan få alle til at underkaste sig, jo elsker dig min dreng..

Husk nu - at fra nu af, er du da vist færdig med at være negativ herinde, for du skulle jo nøddig fremstå som arrogant, bare fordi du ikke er enige med andre..

/Jesper
Hvad er det for en gang pjat det der, Jesper??? Du kammer da helt over!!!

Jeg er da så absolut enig i, at det er røv ufedt at der bliver sunget en sang, som alle andre synger. Jeg har satme stor respekt for det repetoire, der er kreeret efterhånden og de ting, der foregår på Vest.
Men "folket" skal sgu da også have lov at juble og bryde ud i spontan sang, uden de skal gøres fuldstændig til en flok tågehorn. Som der også bliver skrevet andetsteds, så er der jo generelt mange klager over det generelle slatne fremmøde på stadion og så tænker jeg bare, at hvorfor ikke bare lade folk give den fuldstændig gas? Det er da vel ligeså meget Hr. Jensens mesterskab som dit eller mit, er det ikke?
Jeg ved ikke, om du fik fat i min mening: Det er såmænd ikke fordi jeg er uenig med dig; jeg synes bare, at det er arrogant at du mere eller mindre siger, at folk er nogle tabere fordi de synger lige præcis dén sang! Selv spillerne sang den, for helvede! Det er vel for fanden vores alles mesterskab, ikke kun for dem, der laver sangene!!!

Besvar