Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 14:48
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Asger » 28. maj 2008, 10:02

JSJ skrev:
JLB skrev:
MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Hamrens datter ikke har vist sig ordentligt i det offentlige rum før nu, hvor de er på vej til Norge... :P
Var det hans datter? Jeg troede bare han havde lært at være en rigtig stodder og nappe ungt kød.
Jeg skulle da i hvert fald nok. Bare lige en hurtig tur eller to.
Og i så fald at i valgte dette, så kunne jeg hurtigt nævne et par af Aalborgs fineste drenge, som ville blive mere end bare utilfredse med jer!! ;-)

/Jesper
Hvorfor dog det? Ahh, fordi hun kommer sammen med Fabbe? :thumbsup:

/Asger
*hvornår helvede skal vi have den othello lagkage?*
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1884
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 634 » 28. maj 2008, 12:18

aaby skrev:
MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Hamrens datter ikke har vist sig ordentligt i det offentlige rum før nu, hvor de er på vej til Norge... :P
så var jeg ikke den eneste der så denne lyshårede guldkump hun sku bare ... og så om bag en hæk .... og .... aldrig har jeg været så tændt på pitch invasion
Hvis man nogensinde skulle overveje at være streaker, var der her en god anledning,
løbe ind og kramme de to flikar.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Indlæg: 550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sille » 28. maj 2008, 14:26

---
- Sille

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 28. maj 2008, 19:17

MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at Hamrens datter ikke har vist sig ordentligt i det offentlige rum før nu, hvor de er på vej til Norge... :P
Jeg har set Hamrén sammen med begge døtre i Aalborgs gader op til flere gange. Bestemt et par pæne tøsebørn.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 29. maj 2008, 23:46

Det pisser mig af at JLB har stiftet AACS = Anti ACS. Hvad sker der lige for det? Vi har da aldrig skadet nogen........... :cheers:

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 30. maj 2008, 13:47

Alando skrev:Det pisser mig af at JLB har stiftet AACS = Anti ACS. Hvad sker der lige for det? Vi har da aldrig skadet nogen........... :cheers:
Jeg blev da svinet adskillige gange til KBH så vidt jeg husker ;)

Lynge frustrerer mig... Jeg vil vide hvad han tænker og hvad han har af planer. Når Priske ender i Vejle, så må han have noget i gære. Jeg giver en plov for Lynges tanker.
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Kim Niemann
1. div
1. div
Indlæg: 369
Tilmeldt: 20. maj 2007, 19:51
Geografisk sted: Lindholm (CPH)

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kim Niemann » 30. maj 2008, 16:02

Det pisser mig af, i disse post-season tider, at man ikke bare, som i FM, kan "go on holiday" og vende tilbage til virkeligheden igen når spillernes 3-ugers sommerferie er over, for først da at erfare hvad Lynge har brugt/ikke-brugt ugerne på... Vi venter spændt på hvad Lynge hiver op af hatten - men ét er at stå op d. 24 december og vente en halv dag med at få gaver, og noget andet er at vente 3 uger med at få gaver...

Forsøger at trykke på "go on holiday" knappen - for der er fandeme langt til at spillernes fortjente sommerferie er over... :@
Det var en sorgens dag, da Klumpe og Dumpe kom til byen...

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 30. maj 2008, 17:33

Det sætter mit pis i kog, når taler om at en spiller er god og de herefter refererer til et eller andet computerspil
- Jeg har ikke noget imod indlægget ovenfor. Det fik mig bare til at tænke på dette

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 30. maj 2008, 18:47

JLB skrev:
Alando skrev:Det pisser mig af at JLB har stiftet AACS = Anti ACS. Hvad sker der lige for det? Vi har da aldrig skadet nogen........... :cheers:
Jeg blev da svinet adskillige gange til KBH så vidt jeg husker ;)

Lynge frustrerer mig... Jeg vil vide hvad han tænker og hvad han har af planer. Når Priske ender i Vejle, så må han have noget i gære. Jeg giver en plov for Lynges tanker.
Så får du den sævanlige undskyldning. Vi var stive:-)

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mebega » 2. jun 2008, 00:32

Jeg hader (i vilkårlig rækkefølge):

Britisk 'kogekunst', England og alt engelsk, gale Villy Søvndal, Paul Auster, FC Midtjylland, OB, Kongehuset og dertilhørende royalister, Greenpeace, at stå i kø bag fulde nordmænd i Netto, mænd der går i byen og drikker Smirnoff Ice, Danillo di Luca, Flemming Østergård og N.C. Holmstrøm, bøger skrevet af kvinder, mennesker der prøver at forklare noget ved at citere digte, kommunister (flyt dog til Nordkorea), folk der finder på sine egne forkortelser, idioter der råber op uden at have nogen grund, lationoattituder, ungdomshuset, Jørgen Leth.

Det er hvad jeg kunne komme i tanke om i skrivende stund.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1884
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 634 » 2. jun 2008, 11:44

Profilnavne som indeholder ordet AaB, det gør man bare ikke, og uanset om man har fået det foreslået af en anden, burde man ikke dumme sig så meget.
Kan ikke finde flere ord for det som krummer mine tæer.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Meelsen » 2. jun 2008, 13:33

At man ikke kan købe busker i Streetammo uden at de skal være overmalet med alt muligt tryk! Gi mig nu bare nogen baggy pants uden så mange dikkedarer!
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 2. jun 2008, 13:49

Meelsen skrev:At man ikke kan købe busker i Streetammo uden at de skal være overmalet med alt muligt tryk! Gi mig nu bare nogen baggy pants uden så mange dikkedarer!
Har du evt. prøvet en planteskole min dreng?? Der skulle de eftersigende ha' en del buske! ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

smoothly
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 16. jan 2007, 19:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af smoothly » 3. jun 2008, 11:56

At et dejligt sommervejr absolut skal ødelægges af kamphårde vindstød hver 10. sekund :@

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hinrup85 » 3. jun 2008, 12:53

MODVIND!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. jun 2008, 13:07

Det pisser mig af at katte ikke skal holdes i snor. Hvorfor må de bare gå frit omkring i andre folks haver og skide og være ulækre mens hunde skal holdes i snor???
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 3. jun 2008, 15:12

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at katte ikke skal holdes i snor. Hvorfor må de bare gå frit omkring i andre folks haver og skide og være ulækre mens hunde skal holdes i snor???
Fordi hunde er klammere end katte og fordi hunde æder folk og børn, det gør katte sjældent!

I øvrigt pisser det mig af, at jeg ikke med sikkerhed tager til Ægypten og dykker med hammerhajer i ferien, da jeg måske ikke har råd til både dette og 14 dage i Grækenland... :@

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hinrup85 » 3. jun 2008, 15:54

Lindvang skrev: I øvrigt pisser det mig af, at jeg ikke med sikkerhed tager til Ægypten og dykker med hammerhajer i ferien, da jeg måske ikke har råd til både dette og 14 dage i Grækenland... :@
hvis det er ens største problem mht. ferie, så pisser det mig af! Jeg skal nada

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. jun 2008, 15:58

Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at katte ikke skal holdes i snor. Hvorfor må de bare gå frit omkring i andre folks haver og skide og være ulækre mens hunde skal holdes i snor???
Fordi hunde er klammere end katte og fordi hunde æder folk og børn, det gør katte sjældent!

I øvrigt pisser det mig af, at jeg ikke med sikkerhed tager til Ægypten og dykker med hammerhajer i ferien, da jeg måske ikke har råd til både dette og 14 dage i Grækenland... :@
Hunde burde holdes i lænker men katte skulle fandeme holdes i snor. Det er sgu da pisseegoistisk at have et dyr og så bare lade det rende rundt og skide i andre folks haver... Det bedste ville dog være hvis alle katte bare kunne udryddes.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 3. jun 2008, 16:04

ja, udryd katten!
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Besvar