Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 25. apr 2009, 16:11

Det pisser mig af at det kan betale sig at tabe til FCK når vi har slået Brøndby på onsdag :@

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af tegner » 25. apr 2009, 17:31

Thorshauge skrev:Det pisser mig af at det kan betale sig at tabe til FCK når vi har slået Brøndby på onsdag :@
Det kan det vist heller ikke længere, taberen af pokalfinalen får IKKE en UEFA plads...!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 25. apr 2009, 17:35

tegner skrev:
Thorshauge skrev:Det pisser mig af at det kan betale sig at tabe til FCK når vi har slået Brøndby på onsdag :@
Det kan det vist heller ikke længere, taberen af pokalfinalen får IKKE en UEFA plads...!!
Jo - Hvis FCK bliver danske mestre..

Nu kan jeg godt nok ikke lige finde linket, men det har været postet herinde flere gange.. :)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af tegner » 25. apr 2009, 17:40

JSJ skrev:Jo - Hvis FCK bliver danske mestre..

Nu kan jeg godt nok ikke lige finde linket, men det har været postet herinde flere gange..
Det link er - desværre - fra december, og iflg. de seneste oplysninger fra UEFA, går pladsen til den næste i ligaen (om det så er 4. eller 5. pladsen har jeg ikke regnet ud)

Håber jeg/andre tager fejl....
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af tegner » 25. apr 2009, 17:44

tegner skrev:Håber jeg/andre tager fejl....
Og det gør jeg så måske heldigvis,..."mit" link er fra september.... :cool:

Måske burde dette skrives i "det bringer smilet frem tråden"
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 25. apr 2009, 17:44

tegner skrev:
JSJ skrev:Jo - Hvis FCK bliver danske mestre..

Nu kan jeg godt nok ikke lige finde linket, men det har været postet herinde flere gange..
Det link er - desværre - fra december, og iflg. de seneste oplysninger fra UEFA, går pladsen til den næste i ligaen (om det så er 4. eller 5. pladsen har jeg ikke regnet ud)

Håber jeg/andre tager fejl....
Du tager fejl, tegner.

Det blev foreslået, at det skulle ændres, men det blev ikke vedtaget. Så UEFA-billetten går stadig til taberen af pokalfinalen, såfremt vinderen har mulighed for at få en ChL-billet (/bliver mester).

Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 25. apr 2009, 19:58

Det pisser mig af at folk anfægter rigtigheden af det jeg skriver!

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af AaB1978 » 25. apr 2009, 20:19

Man Utd og alt den dommerhjælp de skal have for at vinde pisser mig af! :@

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. apr 2009, 21:45

AaB1978 skrev:Man Utd og alt den dommerhjælp de skal have for at vinde pisser mig af! :@

Latterlige Liverpool pisser mig af. En klub der fører sig frem i Champions League selvom de ikke har været i nærheden af det engelske mesterskab i snart 20 år! Og så selvfølgelig det faktum at alle mennesker render rundt og holder med klubben selvom de INTET forhold har til hverken klub eller byen Liverpool. Jeg brækker mig.

Og Man United pisser mig også af...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 26. apr 2009, 06:57

Køllen I Møllen skrev:
JSJ skrev:Det pisser mig i den grad af, at jeg på vej hjem fra Hobro efter at ha' dømt lidt fodbold og besøgt min syge gamle bedstemor, slår ind på P4 på radioen (ja ja okay tænker jeg så - jeg er jo heller ikke helt ung mere, så den får lige lov at stå et nummer eller to), men så skal man opleve at en eller anden kegle fra en pis by i Nordjylland har skrevet ind og ønsket "Van Halen med Jump"..

Der var jeg satme ved at plante bilen i hegnet så det ville noget.. Skandale - Fy for satan!
/Jesper
Det pisser mig af at en jyde der hører Van Halen automatisk holder med de pisgule mens INGEN automatisk ville forbinde en københavner der hører Tina Turner med AaB!
:thumbsup: Hvad fanden er der galt med Jump? Fedt nummer... ligesom AC/DCs Thunderstruck (brugt i Frederikshavn)?????
Køllen I Møllen skrev:
AaB1978 skrev:Man Utd og alt den dommerhjælp de skal have for at vinde pisser mig af! :@

Latterlige Liverpool pisser mig af. En klub der fører sig frem i Champions League selvom de ikke har været i nærheden af det engelske mesterskab i snart 20 år! Og så selvfølgelig det faktum at alle mennesker render rundt og holder med klubben selvom de INTET forhold har til hverken klub eller byen Liverpool. Jeg brækker mig.

Og Man United pisser mig også af...
:thumbsup:
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 26. apr 2009, 14:05

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at en jyde der hører Van Halen automatisk holder med de pisgule mens INGEN automatisk ville forbinde en københavner der hører Tina Turner med AaB!
Nej og tak da guderne for dét!

Enhver automatisk sammenhæng mellem AaB og Tina Turner ville bringe mig et stort vinduesspring tættere på intensivafdelingen.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 26. apr 2009, 18:22

At jeg ikke satte penge på en Randers-sejr, som jeg havde overvejet.
At kampen ikke blev vist i TV
At jeg betalte 39kr for at se kampen på tv2sport.dk og det virkede ikke, det kan dog være min bærbar der téer sig men det pisser mig stadig af.

OG SÅ PISSER DET MIG I DEN GRAD AF, AT VI HAR SÅ MANGE SKADER:.. ARRGGHH
- Winning doesn't really matter as long as you win.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 26. apr 2009, 18:48

Flower skrev:At jeg ikke satte penge på en Randers-sejr, som jeg havde overvejet.
At kampen ikke blev vist i TV
At jeg betalte 39kr for at se kampen på tv2sport.dk og det virkede ikke, det kan dog være min bærbar der téer sig men det pisser mig stadig af.

OG SÅ PISSER DET MIG I DEN GRAD AF, AT VI HAR SÅ MANGE SKADER:.. ARRGGHH
Jeg fik Randers til odds 3.70.
Det pisser mig af, at jeg sætter penge på vores modstandere, og tilsyneladende tjener kassen på.
Samlet odds 15 på Randers, AGF og Esbjerg. Det var jo nærmest en gave
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 26. apr 2009, 22:25

Det pisser mig af at sidde på Café Victoria efter en elendig kamp og få en stille og rolig gravøl og der så kommer en flok ind og skaber sig tåbeligt og er ved at starte en slåskamp internt. De bliver så endelig smidt ud og roen er genskabt. Men at en flok kan ødelægge en ellers "hyggelig" gravøls stemmning pisser mig af. Især efter vi har opbygget et vist "rygte" på victoria og nu er stemplet som ballademagere selvom vi intet havde med balladen at gøre

Brugeravatar
Asger
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 14:48
Favoritspiller: Jens Madsen
Geografisk sted: 9210 Aalborg SØ
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Asger » 27. apr 2009, 08:38

At folk kalder Augu for Augo! Han hedder for hulen da ikke Thomas Augostinussen!!!

/Asger
AaB vinder pokalturneringen før at Liverpool FC vinder det engelske mesterskab!

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 27. apr 2009, 09:07

Alando skrev:Det pisser mig af at sidde på Café Victoria efter en elendig kamp og få en stille og rolig gravøl og der så kommer en flok ind og skaber sig tåbeligt og er ved at starte en slåskamp internt. De bliver så endelig smidt ud og roen er genskabt. Men at en flok kan ødelægge en ellers "hyggelig" gravøls stemmning pisser mig af. Især efter vi har opbygget et vist "rygte" på victoria og nu er stemplet som ballademagere selvom vi intet havde med balladen at gøre
Tag det nu roligt - Det er hvad der sker - Så var det satme heller ikke værer!!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 27. apr 2009, 09:31

Asger skrev:At folk kalder Augu for Augo! Han hedder for hulen da ikke Thomas Augostinussen!!!

/Asger
Er det ikke sådan man udtaler det, altså Augo? Sådan synes jeg i hvert fald det lyder, eksempelvis når Lynge siger det. Thomas Gravesen blev jo også kaldt Graver, uagtet at det andet r ikke er at finde i navnet.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 27. apr 2009, 09:59

Asger skrev:At folk kalder Augu for Augo! Han hedder for hulen da ikke Thomas Augostinussen!!!

/Asger
Augo skriver det selv Augo.

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 27. apr 2009, 12:18

JSJ skrev:
Alando skrev:Det pisser mig af at sidde på Café Victoria efter en elendig kamp og få en stille og rolig gravøl og der så kommer en flok ind og skaber sig tåbeligt og er ved at starte en slåskamp internt. De bliver så endelig smidt ud og roen er genskabt. Men at en flok kan ødelægge en ellers "hyggelig" gravøls stemmning pisser mig af. Især efter vi har opbygget et vist "rygte" på victoria og nu er stemplet som ballademagere selvom vi intet havde med balladen at gøre
Tag det nu roligt - Det er hvad der sker - Så var det satme heller ikke værer!!

/Jesper
Hahahaha, det var jo ren VERDENSKRIG!!! Alando, vi beklager vores fuldskab - kan love dig, at vi var venner igen senere og alt var fryd og gammen. Håber du overlever denne forfærdelige oplevelse.

EDIT: Hvis vi spildte din øl eller dine venners øl, kan du få den erstattet ved næstkommende lejlighed! Vi lover!

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kovacs » 27. apr 2009, 12:38

-Larsen skrev:
JSJ skrev:
Alando skrev:Det pisser mig af at sidde på Café Victoria efter en elendig kamp og få en stille og rolig gravøl og der så kommer en flok ind og skaber sig tåbeligt og er ved at starte en slåskamp internt. De bliver så endelig smidt ud og roen er genskabt. Men at en flok kan ødelægge en ellers "hyggelig" gravøls stemmning pisser mig af. Især efter vi har opbygget et vist "rygte" på victoria og nu er stemplet som ballademagere selvom vi intet havde med balladen at gøre
Tag det nu roligt - Det er hvad der sker - Så var det satme heller ikke værer!!

/Jesper
Hahahaha, det var jo ren VERDENSKRIG!!! Alando, vi beklager vores fuldskab - kan love dig, at vi var venner igen senere og alt var fryd og gammen. Håber du overlever denne forfærdelige oplevelse.

EDIT: Hvis vi spildte din øl eller dine venners øl, kan du få den erstattet ved næstkommende lejlighed! Vi lover!
Jeg vil ligesom de øvrige drenge også beklage, men når JSJ først får noget indenbords, så er han sgu svær at holde tilbage :innocent:

Besvar