Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 18. maj 2009, 14:16

Parkeringsbøder pisser mig af... Specielt når man kun kommer en lille smule for sent tilbage og der er 30 ledige pladser... FEMHUNDREDEOGTI KRONER ! Tyveri.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hinrup85 » 18. maj 2009, 14:20

Hanga skrev:Parkeringsbøder pisser mig af... Specielt når man kun kommer en lille smule for sent tilbage og der er 30 ledige pladser... FEMHUNDREDEOGTI KRONER ! Tyveri.
:thumbsup:

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 18. maj 2009, 15:16

Jeg synes parkeringsbøder er fremragende. Bare ikke hvis det drejer sig om ellers lovligt parkerede biler, der blot har holdt for længe.
Folk der parkere ulovligt og til gene for andre pisser mig af! For tæt på hjørner, skråt i en bås (eventuel over 2 båse), stikkende ud på kørebanen fra en bås, modsat kørselsretningen på stærkt traffikerede veje etc.
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 18. maj 2009, 15:22

Det pisser mig af at bilister når de skal til kamp ude i Vestbyen bogstavelig talt parkerer på 1 hjørne.
Ansæt da nogle flere parkeringsbetjente så.... eller få nogle flere parkeringspladser

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 18. maj 2009, 19:01

-Larsen skrev:
Metal'n Roll skrev:
-Larsen skrev:Amen jeg er rystet. Selv flere AaB fans trækker på skuldrene og tænker: "Bare rolig, FCK klarer det for os. Så er alt godt, selvom vi ikke vinder pokalen og får en snitter på 0-3." - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, DET ER SGU IKKE!! Udover nogle fremragende europæiske resultater, så har holdet været lort, mætte, ligeglade osv.. Men vi er faktisk nogle fans, der stadig følger dem rimelig tæt og som ønsker klubben det bedste. Men vores lejesvende, såvel som fans åbenbart, ser sig tilfredse, så længe vi kommer i Europa. Jeg vil fandeme have den pokal, BASTA!
Hvem er det der tænker at vi er ligeglade med at vinde pokalen???... Er det nogle af dine venner?... Jeg skal da i Parken og se et brag i dimensioner som jeg gerne ville give op til en håndfuld testikler for at vinde, men såfremt vi ikke vinder denne kamp vil jeg da stadig gerne i Europa?? Hvad i alverden er der nu i vejen med det?... Og du er rystet ligefrem?.. hahaha.. det må jeg sgu nok sige, så må vi da håbe vi ikke kommer i Europa, hvis vi ikke tager pokalen, så du kan komme dig lidt igen....

Håber du ikke også at vi taber en evt straffesparkskonkurence?? Så kan vi kraftedme lære, at kampen skal vindes inden for de første 120 minutter, så vi ikke kommer i UEFA'en på en så billig baggrund som tilfældige straffespark!!
Hahahaha, du er fandeme da godt nok smart, hva?! HVOR FANDEN udtaler jeg ,at jeg IKKE ønsker vi skal spille Europabold næste sæson?? JEG skriver bare, hvilket jeg egentlig troede fremgik riiiimelig tydeligt, at jeg helst så VI selv kæmpede os til pokalen(også fordi jeg satans gerne vil have den fucking pokal) i stedet for at det kom an på fuckernes resultater. Fint nok, at du er tilfreds med det, det er jeg bare ikke!

Skulle vi dog, som forventet, spille som en pose nødder, vil jeg stadig blive glad for Europa i tilfælde af et fc-mseterskab - jeg vil bare blive noget mere tilfreds, hvis vi selv afgjorde det.

For ja, jeg har det faktisk pænt svært ved at skulle holde med FCK i de sidste to runder, hvis vi taber pokalen. Jeg vil egentlig bare være ligeglad med det københavnerhold og så selv se mine drenge afgøre det!
Hvornår siger jeg at du udtaler du ikke ønsker spille Europabold næste sæson??? Jeg spørger om det er nogen af dine venner, der har den der indstilling, der lægger til grund for dit indlæg? Altså at alt er godt selvom vi ikke vinder finalen, og du er ligefrem rystet over dem der har det sådan.. Altså jeg kender dælme ikke nogen AaB-fans der er ligeglad med den kamp??

Til gengæld kan jeg passende lige smide tilbage af samme luftprut.. Hvornår har jeg sagt jeg er tilfreds med et nederlag i Parken, for det skriver du jo nu, at det er fint nok jeg har det sådan... Så vidt jeg kan se i denne tråd, så skrev jeg i indlæg at FCK's suppesejr er overflødig, fordi vi alligevel tager pokalen, allerede inden du startede denne diskution... Og senere har jeg sagt jeg ville ofre op til flere testikler for den pokal!... Når jeg skriver sådan betyder det, at jeg rigtig meget gerne vil vinde!....

Jeg synes du modsiger dig selv enormt meget når du både kan skrive at "jeg ser mig nødsaget til at håbe på BØF-sejr over fuckerne!" og "stadig blive glad for Europa i tilfælde af et fc-mseterskab" i samme tråd... Det er nok bare mig, der synes det virker forvirrende, men at du mener du har fremlagt det riiiimelig tydeligt, synes jeg måske lige er at presse den...

Som jeg ser det så tror jeg at vi begge to gerne vil blive pokalmestre, og dem der du kender som er ligeglad, og har givet dig anledning til frustration til et punkt der har rystet dig, dem må du gerne give en finger i øjet fra mig af... For som du rigtig flot skriver "Men vi er faktisk nogle fans, der stadig følger dem rimelig tæt og som ønsker klubben det bedste." Wooord!! :D :D ...Vi er faktisk nogen med følelser.... :D

Til sidst kan jeg ikke lade være med at komme til at tænke på en vis herre, når du skriver: "du er fandeme da godt nok smart, hva?!" .... Det skulle vel aldrig være dig på det klassiske youtupe-klip??????
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 18. maj 2009, 20:33

Det pisser mig af når man sidder på toilettet og er ved at presse hvad der føles som en underarm ud, at se på holderen til toiletpapiret som er tom og man der efter skal vrælte ind til skabet for at hente en ny rulle. Det er dog vigtigt at påpege man skal vente med at hente den nye rulle til man er kommet af med det man skal af med, ellers kan det gå helt galt.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 18. maj 2009, 20:42

jydenfranord skrev:Det pisser mig af når man sidder på toilettet og er ved at presse hvad der føles som en underarm ud, at se på holderen til toiletpapiret som er tom og man der efter skal vrælte ind til skabet for at hente en ny rulle. Det er dog vigtigt at påpege man skal vente med at hente den nye rulle til man er kommet af med det man skal af med, ellers kan det gå helt galt.
Meget værre når nogen også har tømt skabet, og ved egentlig godt der ikke er mere papir, men undlader at sige det. Har været strandet i et hus hvor det eneste papir der var, det var en føtex-reklame.
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 18. maj 2009, 21:43

jydenfranord skrev:Det pisser mig af når man sidder på toilettet og er ved at presse hvad der føles som en underarm ud, at se på holderen til toiletpapiret som er tom og man der efter skal vrælte ind til skabet for at hente en ny rulle. Det er dog vigtigt at påpege man skal vente med at hente den nye rulle til man er kommet af med det man skal af med, ellers kan det gå helt galt.
Det sjoveste er hvis det er på et offentligt toilet, og man så vrælter ind i den næste bås med bukserne nede om anklerne, og der tilfældigvis lige kommer en kunde ind på toilettet i værst tænkelige øjeblik...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 19. maj 2009, 12:34

Metal'n Roll skrev:Hvornår siger jeg at du udtaler du ikke ønsker spille Europabold næste sæson??? Jeg spørger om det er nogen af dine venner, der har den der indstilling, der lægger til grund for dit indlæg? Altså at alt er godt selvom vi ikke vinder finalen, og du er ligefrem rystet over dem der har det sådan.. Altså jeg kender dælme ikke nogen AaB-fans der er ligeglad med den kamp??

Til gengæld kan jeg passende lige smide tilbage af samme luftprut.. Hvornår har jeg sagt jeg er tilfreds med et nederlag i Parken, for det skriver du jo nu, at det er fint nok jeg har det sådan... Så vidt jeg kan se i denne tråd, så skrev jeg i indlæg at FCK's suppesejr er overflødig, fordi vi alligevel tager pokalen, allerede inden du startede denne diskution... Og senere har jeg sagt jeg ville ofre op til flere testikler for den pokal!... Når jeg skriver sådan betyder det, at jeg rigtig meget gerne vil vinde!....

Jeg synes du modsiger dig selv enormt meget når du både kan skrive at "jeg ser mig nødsaget til at håbe på BØF-sejr over fuckerne!" og "stadig blive glad for Europa i tilfælde af et fc-mseterskab" i samme tråd... Det er nok bare mig, der synes det virker forvirrende, men at du mener du har fremlagt det riiiimelig tydeligt, synes jeg måske lige er at presse den...

Som jeg ser det så tror jeg at vi begge to gerne vil blive pokalmestre, og dem der du kender som er ligeglad, og har givet dig anledning til frustration til et punkt der har rystet dig, dem må du gerne give en finger i øjet fra mig af... For som du rigtig flot skriver "Men vi er faktisk nogle fans, der stadig følger dem rimelig tæt og som ønsker klubben det bedste." Wooord!! :D :D ...Vi er faktisk nogen med følelser.... :D

Til sidst kan jeg ikke lade være med at komme til at tænke på en vis herre, når du skriver: "du er fandeme da godt nok smart, hva?!" .... Det skulle vel aldrig være dig på det klassiske youtupe-klip??????
Jeg er ikke typen der laver smileys, men der skullke have været én bagved første linie, men nok kun mig selv, der opfattede det. "så må vi da håbe vi ikke kommer i Europa, hvis vi ikke tager pokalen, så du kan komme dig lidt igen...." - Er det ikke ca. det samme som at sige, at jeg ikke ønsker at komme i Europa? - Nå, men fuck det. Tror faktisk vi er enige og hentydede slet heller ikke til dig, havde bare set flere og flere med enkelte kommentarer om et ønske om fck-sejr, for så var vi sikre på Europa. Selvfølgelig er det da også fantastisk, men det skal sgu bare ikke komme an på andre.

Lad os håbe du mister dine testikler, så vi vinder den lorte pokal!(indsæt evt. selv blinkende smiley!)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 19. maj 2009, 12:44

John Deacon skrev:Billede

Positiv tænkning pisser mig af ;)

Jeg kan li' de nederste :)
Jep, den der Stephen Covey-trend er ved at være anstrengende...
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 20. maj 2009, 05:03

Pastorius skrev:
John Deacon skrev:Billede

Positiv tænkning pisser mig af ;)

Jeg kan li' de nederste :)
Jep, den der Stephen Covey-trend er ved at være anstrengende...
Tja, jeg vidste ej, hvem stodderen er... men efter at have tjekket det: Han pisser mig af...!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 8. jan 2008, 17:47
Geografisk sted: Himlen...

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? » 22. maj 2009, 00:08

Folk der kastede med flagene inde i Parken.. Øl kan jeg leve med, men flagene er sgu for sindsygt!
Aalborg BK Semper Fideus...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14825
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 22. maj 2009, 11:33

Hjemturene fra tabte pokalfinaler pisser mig af... Know em all too well :@
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 22. maj 2009, 15:19

Jesper Christiansen, Johan Wiland, Zdenek Pospech, Ulrik Laursen, Peter Larsson, Zanka, Niclas Jensen, Oscar Wendt, Mikael Antonsson, Jacob Albrechtsen, Danni Jensen, Jacob Neestrup, Jesper Grønkjær, Libor Sionko, Hjalte Bo Nørregaard, Thomas Kristensen, Martin Vingaard, Atiba Hutchinson, Wlliam Kvist, Ailton, Cesar Santin, Dame N'Doye, Morten Nordstrand, Bård Wiggen, Solbakken og Don Ø pisser mig af!!!!!!!! Og København i det hele taget!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 22. maj 2009, 15:26

Det pisser mig af at en idiot stjal min grå jakke under forfesten ved Stafetten - selvom den pænt var pakket ned i en fryser i en af ølboderne :@
Desuden pisser den nar mig af som smed romerlys ned på tribunen - få dig et liv ! :@

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 22. maj 2009, 15:43

Elscorpio skrev:Det pisser mig af at en idiot stjal min grå jakke under forfesten ved Stafetten - selvom den pænt var pakket ned i en fryser i en af ølboderne :@
Desuden pisser den nar mig af som smed romerlys ned på tribunen - få dig et liv ! :@
Damn så tænk lige på den sølle person der har købt en øl og er endt med at prøve og drikke en jakke. Ville kvælingen så falde ind under alkoholforgiftning eller jakke-forgiftning?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 22. maj 2009, 17:05

jydenfranord skrev:Damn så tænk lige på den sølle person der har købt en øl og er endt med at prøve og drikke en jakke. Ville kvælingen så falde ind under alkoholforgiftning eller jakke-forgiftning?
Aner ikke hvem der tog den, men der stod ingen ølfustager nede i den dybfryser, kun Smirnoff Ice.

Og så pisser det mig af at folk skulle have så mange pøller til den forfest ved Stafetten, svedte meget over den grill.

Men frankfurterne smagte topdollar
6 ud af 6 pølsetænger

Dyppelsen får 5 ud af 6 :cool:

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 22. maj 2009, 20:02

Elscorpio skrev:
jydenfranord skrev:Damn så tænk lige på den sølle person der har købt en øl og er endt med at prøve og drikke en jakke. Ville kvælingen så falde ind under alkoholforgiftning eller jakke-forgiftning?
Aner ikke hvem der tog den, men der stod ingen ølfustager nede i den dybfryser, kun Smirnoff Ice.

Og så pisser det mig af at folk skulle have så mange pøller til den forfest ved Stafetten, svedte meget over den grill.

Men frankfurterne smagte topdollar
6 ud af 6 pølsetænger

Dyppelsen får 5 ud af 6 :cool:
Det lyder lidt underligt, for ingen kunder havde adgang til køleskabene i salgsvognene. Har du haft kontakt med bestyrelsen og bemandingen i ølvognen og hvilke nr. var det i øvrigt, for 2.eren havde noget af tøjet med i en pose, da den lukkede kl. 14 :o
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 23. maj 2009, 21:22

At det endnu engang lykkes en eller andet hjernedød stodder at voldtage en kvinde til karnevallet. Og så endda med 3 makkere til at hjælpe sig!!! HVAD FANDEN SKER DER?!?!?!?!
Janteloven eksisterer IKKE!

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af danielnoll » 23. maj 2009, 22:20

...

Besvar