Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af PeterS » 7. jun 2009, 18:25

Slyboy skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af når folk laver sådan nogle latterlige sidevendte V-tegn med hænderne på billeder. STOP DET NU, BØSSERØVE!!!

Og så pisser det mig af at "Prins" Henriks køter ikke bliver aflivet....
Det er poptøserne der laver det omvendte V, popdrengene med bruncreme i hele skallen og åbentstående skjorte bruger den her...

Billede

Men er enig i dine konklusioner, de skal alle sammen dø på samme grusomme måde som Henriks fede gravhund.
Synes heller ikke det er så sjovt at man ikke kan tage i byen, blive fuld og få taget et sejt profilbillede uden at blive hængt ud herinde.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 7. jun 2009, 18:58

Elscorpio skrev:2 ligegyldige valg idag pisser mig af.
Ej, come on...

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 7. jun 2009, 21:26

Maltesere der fejrer en valgsejr (ved faktisk ikke hvem der har vundet) som et fodboldmesterskab pisser mig snart for alvor af... Flag ud af vinduet og så kører man ellers gennem byen med hornet i bund.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 7. jun 2009, 21:33

Lindvang skrev:
Elscorpio skrev:2 ligegyldige valg idag pisser mig af.
Ej, come on...
Det pisser mig af, at jeg skal vælge mellem alders- og kønsdiskriminering.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 8. jun 2009, 01:27

Det pisser mig af jeg skulle helt til Gistrup for at stemme.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Konsulenten » 8. jun 2009, 23:23

Grusgraven ved Roskilde Dyrskueplads.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 9. jun 2009, 07:26

Republikanere pisser mig af ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Reto » 9. jun 2009, 08:53

Det pisser mig af, at jeg nu for anden dag i træk ikke kan komme ind på http://www.aabsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false;, og at jeg ikke er IT kyndig nok til at finde ud af hvorfor.

Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 9. jun 2009, 10:16

Reto skrev:Det pisser mig af, at jeg nu for anden dag i træk ikke kan komme ind på http://www.aabsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false;, og at jeg ikke er IT kyndig nok til at finde ud af hvorfor.
virker fint her :)

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Holm-o1 » 9. jun 2009, 10:48

Reto skrev:Det pisser mig af, at jeg nu for anden dag i træk ikke kan komme ind på http://www.aabsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false;, og at jeg ikke er IT kyndig nok til at finde ud af hvorfor.
Når du er derinde, så højre klik også tryk opdater :D
Plejer jeg og gøre når det er, og det virker fint for mig!
..

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Reto » 9. jun 2009, 11:05

Holm-o1 skrev:
Reto skrev:Det pisser mig af, at jeg nu for anden dag i træk ikke kan komme ind på http://www.aabsport.dk" onclick="window.open(this.href);return false;, og at jeg ikke er IT kyndig nok til at finde ud af hvorfor.
Når du er derinde, så højre klik også tryk opdater :D
Plejer jeg og gøre når det er, og det virker fint for mig!
Nu virker det igen.

Tak for rådet.

Det pisser mig af, at når det nu virker igen, så er der ikke noget nyt mht Lolo Chanko.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 9. jun 2009, 19:03

Efter at være kommet mig oven på en Stockholm-tur, så pisser følgende mig af:

- Blå Pripps-fadøl, føj for satan
- At alle de lækre svenske piger først kom frem efter et betydeligt alkohol-indtag
- At det føromtalte alkohol-indtag var yderst svært at få hurtigt op, da vi hurtigt løb tør for dansker øl, og dermed var tvunget til at drikke svenskernes light-øl med 3,5%
- Vores buschauffører og rejseledere der tydeligvis ikke havde styr på en skid.
- Manglen af offentlige toiletter på gaden i Sverige
- Roliganklubben, der mest af alt består af en flok gamle sprittere der ikke magter at styre deres branderterer
- At vi ikke måtte sidde ved et springvand og drikke øl, men skulle gå over på den anden side af vejen, der var et stykke græs vi kunne sidde på, og der var det lovligt!
Hvem der bare var irsk

Imer
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 28. apr 2008, 15:24

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Imer » 9. jun 2009, 20:28

At jeg gik glip af NCIS :S.

Og så at der er lang tid til at sæsonen begynder igen - pauser, nej tak.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Martin » 10. jun 2009, 10:16

Imer skrev:At jeg gik glip af NCIS :S.

Og så at der er lang tid til at sæsonen begynder igen - pauser, nej tak.
Matlock!
Billede
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Indlæg: 550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sille » 12. jun 2009, 02:27

At jeg igen igen igen igen tror jeg kan skrive en fornuftig opgave natten før den skal afleveres :@
- Sille

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 12. jun 2009, 06:01

"sommer"regn... det har jo fucking pisset ned i 18 timer, og det fortsætter hele dagen...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Indlæg: 394
Tilmeldt: 11. apr 2006, 10:40
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Quentin T » 12. jun 2009, 12:24

Finder det lettere belastende, at man ikke kan logge på facebook uden at skal læse om folks sygedomme og skavanker. Det er toatlt ligegyldigt om du er forkølet på 3. dag eller at du har ondt i en tå efter badminton. Det bliver først interssant, når du mister dit venstre underben i en landmineulykke eller brækker skulderen i et sexorgie.
Savner Strandli!

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 12. jun 2009, 16:27

Quentin T skrev:Finder det lettere belastende, at man ikke kan logge på facebook uden at skal læse om folks sygedomme og skavanker. Det er toatlt ligegyldigt om du er forkølet på 3. dag eller at du har ondt i en tå efter badminton. Det bliver først interssant, når du mister dit venstre underben i en landmineulykke eller brækker skulderen i et sexorgie.
Så kan man passende tilføje det pisser mig af, at folk kontant piver og er syge. Enten har alle sgu "stress" eller også er de lidt småforkølet. Enig med QT, skriv kun når I rent faktisk fejler noget!

EDIT!!: Det pisser mig samtidig af, at folk opdaterer deres status med eksamen, hvor langt de er, hvor meget de hader det, kloge ord og sætninger de lige har læst, men alligevel fatter hat af osv.. GÅ VÆK!

Og så pisser Morten Resen mig stadig utrolig meget af!

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 12. jun 2009, 16:43

-Larsen skrev:
Quentin T skrev:Finder det lettere belastende, at man ikke kan logge på facebook uden at skal læse om folks sygedomme og skavanker. Det er toatlt ligegyldigt om du er forkølet på 3. dag eller at du har ondt i en tå efter badminton. Det bliver først interssant, når du mister dit venstre underben i en landmineulykke eller brækker skulderen i et sexorgie.
Så kan man passende tilføje det pisser mig af, at folk kontant piver og er syge. Enten har alle sgu "stress" eller også er de lidt småforkølet. Enig med QT, skriv kun når I rent faktisk fejler noget!

EDIT!!: Det pisser mig samtidig af, at folk opdaterer deres status med eksamen, hvor langt de er, hvor meget de hader det, kloge ord og sætninger de lige har læst, men alligevel fatter hat af osv.. GÅ VÆK!

Og så pisser Morten Resen mig stadig utrolig meget af!
Hvor pisser Morten Resen dig af? Du ligner ham faktisk lidt Larsen...
SVEND GOLLE SUPPORT

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 12. jun 2009, 16:59

Dåse Allan@ skrev:
-Larsen skrev:
Quentin T skrev:Finder det lettere belastende, at man ikke kan logge på facebook uden at skal læse om folks sygedomme og skavanker. Det er toatlt ligegyldigt om du er forkølet på 3. dag eller at du har ondt i en tå efter badminton. Det bliver først interssant, når du mister dit venstre underben i en landmineulykke eller brækker skulderen i et sexorgie.
Så kan man passende tilføje det pisser mig af, at folk kontant piver og er syge. Enten har alle sgu "stress" eller også er de lidt småforkølet. Enig med QT, skriv kun når I rent faktisk fejler noget!

EDIT!!: Det pisser mig samtidig af, at folk opdaterer deres status med eksamen, hvor langt de er, hvor meget de hader det, kloge ord og sætninger de lige har læst, men alligevel fatter hat af osv.. GÅ VÆK!

Og så pisser Morten Resen mig stadig utrolig meget af!
Hvor pisser Morten Resen dig af? Du ligner ham faktisk lidt Larsen...
Der er noget belastende over ham, ligesom Jim/Tim Lyng et eller andet. Ham bøssen fra tv!

Besvar