Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 15. jun 2009, 15:34

Sande skrev:Det pisser mig fandme af, at måtte læse på Facebook, at en af mine gode kammerater er blev far..
Du har haft 9 måneder til at fortælle det i, og så skal jeg læse det der?! :@
Har han selv vidst i 9 måneder, at han skulle være far..? ;)

Anyways - spøg til side..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Sande
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 15. mar 2007, 00:55
Geografisk sted: Vajgååård

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sande » 15. jun 2009, 15:54

JSJ skrev:
Sande skrev:Det pisser mig fandme af, at måtte læse på Facebook, at en af mine gode kammerater er blev far..
Du har haft 9 måneder til at fortælle det i, og så skal jeg læse det der?! :@
Har han selv vidst i 9 måneder, at han skulle være far..? ;)

Anyways - spøg til side..

/Jesper
Haha.. :thumbsup: Hvis bare det var derfor jeg ikke havde fået noget at vide, så kunne jeg leve med det.. Men tvivler på, han ikke har lagt mærke til, at kæresten er blevet lidt (læs: MEGET) småfed omkring maven..
Ork hvor pisser børn mig bare generelt af!!

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mogens » 15. jun 2009, 16:27

Det pisser mig af (for nu at blive i trådens ånd) at du tror I er gode kammerater, når han ikke har fortalt dig, at han skal være far :D
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Sande
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 15. mar 2007, 00:55
Geografisk sted: Vajgååård

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sande » 15. jun 2009, 16:30

Mogens skrev:Det pisser mig af (for nu at blive i trådens ånd) at du tror I er gode kammerater, når han ikke har fortalt dig, at han skal være far :D
Hvorfor tror du, at det pisser mig af i første omgang??

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 15. jun 2009, 16:59

Sande skrev:
Mogens skrev:Det pisser mig af (for nu at blive i trådens ånd) at du tror I er gode kammerater, når han ikke har fortalt dig, at han skal være far :D
Hvorfor tror du, at det pisser mig af i første omgang??
De har vel været til scanning og fået at vide det blev en pige. Så han prøver vel bare at slippe udenom at give kvajebajere.
(kommer der en mand ind, kommer der også en mand ud).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Sande
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 15. mar 2007, 00:55
Geografisk sted: Vajgååård

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sande » 15. jun 2009, 17:07

Pastorius skrev:
Sande skrev:
Mogens skrev:Det pisser mig af (for nu at blive i trådens ånd) at du tror I er gode kammerater, når han ikke har fortalt dig, at han skal være far :D
Hvorfor tror du, at det pisser mig af i første omgang??
De har vel været til scanning og fået at vide det blev en pige. Så han prøver vel bare at slippe udenom at give kvajebajere.
(kommer der en mand ind, kommer der også en mand ud).

Hahaha, burde næsten flytte dette indlæg til Det får smilet frem tråden, for det er sgu en pige de har fået..

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 15. jun 2009, 20:14

Det pisser mig ualmindeligt meget af, at en god kammerat er blevet taget godt og grundigt ved røven af et norsk fupfirma, der udgiver sig for at sælge koncertbilletter, så også mine 2 AC/DC billetter er en saga blot!

Benyt jer ALDRIG af det lorte firma, der ellers optræder som et af de første hit ved søgning på nettet og ser ganske fornuftig ud på hjemmesiden!!
http://www.globalticketservice.com/
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Indlæg: 550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sille » 15. jun 2009, 21:32

MichaelLarsen skrev:Det pisser mig ualmindeligt meget af, at en god kammerat er blevet taget godt og grundigt ved røven af et norsk fupfirma, der udgiver sig for at sælge koncertbilletter, så også mine 2 AC/DC billetter er en saga blot!

Benyt jer ALDRIG af det lorte firma, der ellers optræder som et af de første hit ved søgning på nettet og ser ganske fornuftig ud på hjemmesiden!!
http://www.globalticketservice.com/
Det er desværre ikke første gang de norske tosser snyder folk... :thumbsdown:

Sag fra 2006
- Sille

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 15. jun 2009, 21:44

MichaelLarsen skrev:Det pisser mig ualmindeligt meget af, at en god kammerat er blevet taget godt og grundigt ved røven af et norsk fupfirma, der udgiver sig for at sælge koncertbilletter, så også mine 2 AC/DC billetter er en saga blot!

Benyt jer ALDRIG af det lorte firma, der ellers optræder som et af de første hit ved søgning på nettet og ser ganske fornuftig ud på hjemmesiden!!
http://www.globalticketservice.com/
Når man handler med en internet forretning for første gang, er det altid en god ide at tage et hurtigt tjek inden man kaster sig ud i det. En ganske simpel google søgning på den forretning der, så havde I ikke stået med håret i postkassen idag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 15. jun 2009, 22:02

Hanga skrev:
MichaelLarsen skrev:Det pisser mig ualmindeligt meget af, at en god kammerat er blevet taget godt og grundigt ved røven af et norsk fupfirma, der udgiver sig for at sælge koncertbilletter, så også mine 2 AC/DC billetter er en saga blot!

Benyt jer ALDRIG af det lorte firma, der ellers optræder som et af de første hit ved søgning på nettet og ser ganske fornuftig ud på hjemmesiden!!
http://www.globalticketservice.com/
Når man handler med en internet forretning for første gang, er det altid en god ide at tage et hurtigt tjek inden man kaster sig ud i det. En ganske simpel google søgning på den forretning der, så havde I ikke stået med håret i postkassen idag.
Vi er fuldstændig enige, men da kammeraten har boet i Norge i 2 år, så gik jeg egentlig ud fra, at han kendte sælgeren/firmaet, men vi blev alle lidt klogere på det :@ Det er dog ufatteligt, at de fortsat kan føre sig frem og "sælge" billetter, som de ikke har til rådighed, når man ser, at de tidligere sager er fra 2006.
Non scholae, sed vitae discimus

bogoe
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 15. okt 2007, 14:54
Geografisk sted: Søndenfjords

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af bogoe » 16. jun 2009, 01:24

Det pisser mig af, at jeg netop har lavet et indlæg i den her tråd.

...Og så pisser det mig også af, at træningskampen mod MFF er lagt på samme dag som Roskilde Festival starter!
Some of those that work forces, are the same that burn crosses

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. jun 2009, 06:34

Sande skrev:
JSJ skrev:
Sande skrev:Det pisser mig fandme af, at måtte læse på Facebook, at en af mine gode kammerater er blev far..
Du har haft 9 måneder til at fortælle det i, og så skal jeg læse det der?! :@
Har han selv vidst i 9 måneder, at han skulle være far..? ;)

Anyways - spøg til side..

/Jesper
Haha.. :thumbsup: Hvis bare det var derfor jeg ikke havde fået noget at vide, så kunne jeg leve med det.. Men tvivler på, han ikke har lagt mærke til, at kæresten er blevet lidt (læs: MEGET) småfed omkring maven..
Ork hvor pisser børn mig bare generelt af!!
Du tror ikke at det fremhævede evt kunne være en meget god forklaring på hvorfor din kammerat ikke har fortalt dig at han skulle være far?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 16. jun 2009, 07:32

Køllen I Møllen skrev:
Sande skrev:Ork hvor pisser børn mig bare generelt af!!
Du tror ikke at det fremhævede evt kunne være en meget god forklaring på hvorfor din kammerat ikke har fortalt dig at han skulle være far?
Hahahaha!!!

---

AG Håndbold pisser mig af, da de er sådan en gang Bröndby-pisbønder-wannabees-i-den-forkerte-sport-agtige narhatte! Og deres logo? Hvad sker der for deres frankofili????!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Sande
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 15. mar 2007, 00:55
Geografisk sted: Vajgååård

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sande » 16. jun 2009, 11:34

Køllen I Møllen skrev:
Sande skrev:
JSJ skrev:

Ork hvor pisser børn mig bare generelt af!!
Du tror ikke at det fremhævede evt kunne være en meget god forklaring på hvorfor din kammerat ikke har fortalt dig at han skulle være far?

Kunne det tænkes, at det ikke skulle tages så bogstaveligt?? Og at det bare var i kampens hede, at jeg fik det skrevet?

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 16. jun 2009, 20:20

Det pisser mig af, at jeg ikke har noget arbejde fra den 13/7
SVEND GOLLE SUPPORT

Rico?
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 10. nov 2005, 11:27
Geografisk sted: Mallorca Bar
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Rico? » 16. jun 2009, 21:06

Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke har noget arbejde fra den 13/7

Det pisser mig af at lige meget hvilken hjemmeside jeg går ind på så skal du lige gøre opmærksom på at du mangler arbejde fra 13/7.. jeg har manglet siden januar, tag mig først..
-Stop nu, det gir jo ingen mening-

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 17. jun 2009, 06:32

Rico? skrev:
Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke har noget arbejde fra den 13/7

Det pisser mig af at lige meget hvilken hjemmeside jeg går ind på så skal du lige gøre opmærksom på at du mangler arbejde fra 13/7.. jeg har manglet siden januar, tag mig først..
Så kan man jo sige jeg gør lidt mere for det end dig, er du iøvrigt ikke på barsel?
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af CFN » 17. jun 2009, 10:38

Modediller, som eks. dans. Det er fandme snart overalt hvor man kigger. Alle tv-kanaler har efterhånden deres eget danseprogram. I de gode gamle dage var folk pissehamrendeligeglade med dans, og Poul Erik Andersson kæmpede en hård kamp for at få vist bare ti minutters uddrag fra DM i Latin, i fjernsynet hvert halve år. Det hele er gået i danseselvsving.

Og poker. Pisser mig måske af i endnu højere grad. Først og fremmest er det sgu ikke en sport. Og nu vil de på OL-programmet! Så mangler vi bare en ansøgning fra Ludo og Kalaha-forbundet også. Og lad nu være med at sende pokerprogrammer i fjernsynet, med overgearede kommentatorer, som kommenterer som om det er en boksekamp. Så sindsoprivende er det heller ikke. Overhovedet. Jeg græmmes hver gang jeg ser en pokernyhed på side 201 på tekst-tv.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 17. jun 2009, 10:40

Rico? skrev:
Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af, at jeg ikke har noget arbejde fra den 13/7

Det pisser mig af at lige meget hvilken hjemmeside jeg går ind på så skal du lige gøre opmærksom på at du mangler arbejde fra 13/7.. jeg har manglet siden januar, tag mig først..
Lad os da lave en seperat tråd om det, det pisser mig af at jeg har manglet arbejde fra 1/6
:@

Finanskrisetid....

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 17. jun 2009, 10:44

CFN skrev:Modediller, som eks. dans. Det er fandme snart overalt hvor man kigger.
Man kan vel knapt kalde en af de aller ældste udtryksformer for en modedille. Mon ikke Lucy tog sig en sving-om i Rift Valley, for omkring 3 mio år siden?

Besvar