Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af tegner » 3. jan 2010, 16:27

Jeg er nu ikke sikker på, at Kurt Westergaard havde tid til en analyse, i stil med ovenstående.

Iøvrigt er jeg også i tvivl om hvorvidt Hr. Westergaard overhovedet havde samme vigtige viden, vedr. valg af våben, gerningsmandens tidligere "terroristgerninger" og da ikke mindst valget af transportmiddel forud for angrebet..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Frygah » 3. jan 2010, 18:03

tegner skrev:Jeg er nu ikke sikker på, at Kurt Westergaard havde tid til en analyse, i stil med ovenstående.

Iøvrigt er jeg også i tvivl om hvorvidt Hr. Westergaard overhovedet havde samme vigtige viden, vedr. valg af våben, gerningsmandens tidligere "terroristgerninger" og da ikke mindst valget af transportmiddel forud for angrebet..!!
Lige præcis! Og derfor fatter jeg ikke at han åbenbart lynhurtig har analyseret sig frem til at manden med øksen er en rationel, tænkende terrorist, som frit lader barnebarnet gå, og at Westergård bare skal sørge for sig selv. Jeg synes kun det underbygger min pointe om at han træffer et særdeles mystisk valg, som jeg i hvert fald ikke personligt havde taget. Og det et valg jeg tror de færreste forældre eller bedsteforældre ville vælge.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sociopaten » 4. jan 2010, 14:19

Frygah skrev:
tegner skrev:Jeg er nu ikke sikker på, at Kurt Westergaard havde tid til en analyse, i stil med ovenstående.

Iøvrigt er jeg også i tvivl om hvorvidt Hr. Westergaard overhovedet havde samme vigtige viden, vedr. valg af våben, gerningsmandens tidligere "terroristgerninger" og da ikke mindst valget af transportmiddel forud for angrebet..!!
Lige præcis! Og derfor fatter jeg ikke at han åbenbart lynhurtig har analyseret sig frem til at manden med øksen er en rationel, tænkende terrorist, som frit lader barnebarnet gå, og at Westergård bare skal sørge for sig selv. Jeg synes kun det underbygger min pointe om at han træffer et særdeles mystisk valg, som jeg i hvert fald ikke personligt havde taget. Og det et valg jeg tror de færreste forældre eller bedsteforældre ville vælge.
Det er dog utroligt så sikker du er på dine egne reaktionsmønstre i tilfældet af, at du blev overfaldt af en somalier med en økse i hånden, Frygah. Jeg tror man skal være temmelig varsom med at fordømme andres reaktion i sådanne situationer når man ikke selv har prøvet det. Desuden gør Westergård jo bare det han har fået besked på af PET. Han gør det som landets eksperter på dette område har anbefalet ham at gøre - og det viste sig jo at være det rigtige, så jeg fatter ikke din moralisering. Hvis han havde gjort det som du uden tøven ville have gjort så havde både hans egen og barnebarnets chance for overlevelse højst sandsynligt have været endnu mindre.

Din snak om rationelle og irationelle terrorister er jo fuldstændig grotesk.
Westergård ser en somalisk mand med en økse i sit hjem og gør som PET har instrueret ham. Han tænker da ikke på om somalieren er rationel eller irationel terrorist (en i sig selv mærkelig opdeling)!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 4. jan 2010, 15:08

Er denne tråd ikke faldet helt ud af sporet??
Kan I ikke tage og oprette en seperat tråd hvis I vil diskutere muslimer/Kurt Westergaard/Hillary Clinton osv, osv.

Det pisser mig i den grad af

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 4. jan 2010, 19:59

Vibeke Storm Rasmussen!! :thumbsdown:
Ska' vi hak'?

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af danielnoll » 6. jan 2010, 18:53

...

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 6. jan 2010, 19:35

AS FUCKING ROMA
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 6. jan 2010, 21:07

danielnoll skrev:
Det pisser mig af, at den video kan pisse dig af ?!?!?!
Ska' vi hak'?

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af danielnoll » 6. jan 2010, 22:03

...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. jan 2010, 06:49

Faktisk pisser den video mig af fordi vi har pisset alt væk på rekordtid og aldrig kommer til at opleve den slags igen.

Tak, Per S!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 7. jan 2010, 09:56

Køllen I Møllen skrev:Faktisk pisser den video mig af fordi vi har pisset alt væk på rekordtid og aldrig kommer til at opleve den slags igen.

Tak, Per S!
HØRT! Den video er postet det HELT rigtige sted.

Køllen - jeg håber du har mulighed for at møde op på den nært forestående ekstraordinære generalforsamling, hvor så mange (velformulerede) som muligt må og skal ytre deres mistillid til den nuværende ledelse.

Den planlagte nedskrivning af kapitalen er den sidste udvej nu - men det hjælper ikke en skid hvis den nuværende ledelse bliver ved roret. Så pisser vi bare i bukserne ude i sneen.

Vi har mistet alt! DET pisser mig af.
Bienvenu Bassogog!

Imer
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 28. apr 2008, 15:24

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Imer » 8. jan 2010, 23:52

Proshop.dk pisser mig af. Ødelagde lige min weekend ved at lave en brøler af format, så at min HTC HD2 ikke kom i dag!
Stol aldrig på de møgdyr, Aarhus firma! puha.

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af danielnoll » 11. jan 2010, 20:58

...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jan 2010, 21:13

Karen Ellemann og de retarderede tåber der har fået trumfet en lov igennem hvor forældre ikke længere skal smøre madpakker til ungerne i børnehaven men hvor maden fremover skal leveres af catering-firmaer (og formentlig bliver ussel lortemad). HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET PIS??? Skal forældre ikke selv bestemme hvad ungerne skal spise? Latterlige lorte-regering!
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 12. jan 2010, 22:36

Køllen I Møllen skrev:Karen Ellemann og de retarderede tåber der har fået trumfet en lov igennem hvor forældre ikke længere skal smøre madpakker til ungerne i børnehaven men hvor maden fremover skal leveres af catering-firmaer (og formentlig bliver ussel lortemad). HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET PIS??? Skal forældre ikke selv bestemme hvad ungerne skal spise? Latterlige lorte-regering!
Og husk så at sørge for, at dine øgler får svinekød MINDST tre gange om dagen. Det er jo livsnødvendigt, åbenbart!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 13. jan 2010, 00:11

Køllen I Møllen skrev:Karen Ellemann og de retarderede tåber der har fået trumfet en lov igennem hvor forældre ikke længere skal smøre madpakker til ungerne i børnehaven men hvor maden fremover skal leveres af catering-firmaer (og formentlig bliver ussel lortemad). HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET PIS??? Skal forældre ikke selv bestemme hvad ungerne skal spise? Latterlige lorte-regering!
Det fik mig til at råbe af TVet - noget jeg ellers havde opgivet - men jeg var alene i stuen og konen er alligevel helt enig i denne sag. Hvis jeg render ind i denne gimpe skal hun sateme have en besked, også hendes far, ingen af dem har en chance for at charmere mig som Inger Støjberg gjorde da jeg skulle til at give hende en besked :)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 13. jan 2010, 00:25

Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:Karen Ellemann og de retarderede tåber der har fået trumfet en lov igennem hvor forældre ikke længere skal smøre madpakker til ungerne i børnehaven men hvor maden fremover skal leveres af catering-firmaer (og formentlig bliver ussel lortemad). HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET PIS??? Skal forældre ikke selv bestemme hvad ungerne skal spise? Latterlige lorte-regering!
Og husk så at sørge for, at dine øgler får svinekød MINDST tre gange om dagen. Det er jo livsnødvendigt, åbenbart!
Det kan jo ikke passe at svinekød betragtes som værre end asbest i offentlige institutioner blot for at please favorit minoriteten. De jeg hentede min største i børnehaven og kommenterde at de åbenbart fik pølsehorn til frokost kom reaktionen omgående "KYLLINGEHORN!!!" fra personalet med et forfærdet udtryk i ansigtet.

Indtil videre er der ingen hinduer i børnehaven, så ved jeg ikke hvad de vil stille op, da hinduer ikke må spise halalmad. Så står det enten på 100 % vegetarmad, eller også må hinduerne indordne sig som os andre. Tror på det sidste.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. jan 2010, 07:13

Provst i Brovst skrev:
Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:Karen Ellemann og de retarderede tåber der har fået trumfet en lov igennem hvor forældre ikke længere skal smøre madpakker til ungerne i børnehaven men hvor maden fremover skal leveres af catering-firmaer (og formentlig bliver ussel lortemad). HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET PIS??? Skal forældre ikke selv bestemme hvad ungerne skal spise? Latterlige lorte-regering!
Og husk så at sørge for, at dine øgler får svinekød MINDST tre gange om dagen. Det er jo livsnødvendigt, åbenbart!
Det kan jo ikke passe at svinekød betragtes som værre end asbest i offentlige institutioner blot for at please favorit minoriteten. De jeg hentede min største i børnehaven og kommenterde at de åbenbart fik pølsehorn til frokost kom reaktionen omgående "KYLLINGEHORN!!!" fra personalet med et forfærdet udtryk i ansigtet.

Indtil videre er der ingen hinduer i børnehaven, så ved jeg ikke hvad de vil stille op, da hinduer ikke må spise halalmad. Så står det enten på 100 % vegetarmad, eller også må hinduerne indordne sig som os andre. Tror på det sidste.
Den dag min datter ikke må få leverpostej i børnehaven fordi vi skal "tage hensyn" til muslimerne indrykker jeg fandeme en tegning i Jyllands Posten der vil få alle muslimerne til at kigge en anden vej end Mekka!

Ikke bare skal de æde gammel vacuum-mad, de skal også til at æde arabermad!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jernskjorten » 13. jan 2010, 07:23

Køllen I Møllen skrev: Den dag min datter ikke må få leverpostej i børnehaven fordi vi skal "tage hensyn" til muslimerne indrykker jeg fandeme en tegning i Jyllands Posten der vil få alle muslimerne til at kigge en anden vej end Mekka!

Ikke bare skal de æde gammel vacuum-mad, de skal også til at æde arabermad!
Jamen, kan hun ikke bare nøjes med at spise figenpålæg eller kyllingepostej, mens hun er i institutionen? Vi skal jo være tolerante og vise hensyn over for andre.

I øvrigt: Superliga-pausen pisser mig i den grad af!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. jan 2010, 07:36

jernskjorten skrev:
Køllen I Møllen skrev: Den dag min datter ikke må få leverpostej i børnehaven fordi vi skal "tage hensyn" til muslimerne indrykker jeg fandeme en tegning i Jyllands Posten der vil få alle muslimerne til at kigge en anden vej end Mekka!

Ikke bare skal de æde gammel vacuum-mad, de skal også til at æde arabermad!
Jamen, kan hun ikke bare nøjes med at spise figenpålæg eller kyllingepostej, mens hun er i institutionen? Vi skal jo være tolerante og vise hensyn over for andre.

I øvrigt: Superliga-pausen pisser mig i den grad af!
Fra 2012 bliver det sikkert gennemtrumfet at der udelukkende må spises kebab i landets børnehaver....

Superligapausen pisser nu ikke mig af, jeg synes den er tiltrængt og burde vare et års tid endnu!
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar