Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 30. aug 2010, 21:02

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg har sgu aldrig haft problemer med Stofa. Så alle I sure mennesker pisser mig af...
Hvis I ikke kan betjene jeres internet eller tv så sluk for lortet og gå en tur!
Det lyder ikke til at du har haft Zaptor? I så fald er du den første jeg har hørt om, som ikke har haft massive problemer. Jeg kan i øvrigt mere end nikke genkendende til det med, at STOFA bliver ved med at sende regninger. Da jeg var flyttet til Århus fik jeg adskillige rykkere for noget jeg aldrig havde modtaget (det var faktisk dem der skyldte mig penge!) og selvom jeg flere gange gjorde dem opmærksomme på det, fortsatte de. Til sidst truede de med Ribers, således at jeg måtte skrive et langt brev hvor jeg redegjorde for min uskyld og jeg truede med at ville pudse min (fiktive) advokat-onkel på dem - det hjalp.
Nej, jeg kunne aldrig drømme om at købe sådan en Zaptor-tingest. De virker jo tydeligvis ikke :)
Jeg har sådan en zaptorboks, men har kun haft den i et års tid, så de værste børnesygdomme var overstået. Få måneder efter gik min fjernsyn til, og jeg skiftede til et nyt med DVB-C indbygget, så jeg er holdt op med at bruge den. Jeg har sådan set ikke oplevet større problemer med boksen, bortset fra den er ulidelig langsom. Det eneste formål den udfylder, er at sætte børne-tv på pause, hvis spisetiden rammer midt i en af de få udsendelser min søn gider se.
Med venlig Hilsen
--
Robert

brian32
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 1. dec 2007, 12:49

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af brian32 » 30. aug 2010, 22:03

De fåååårkin' måger der konstant hænger inde over Aalborg midtby; skriger døgnet rundt, jeg er tit blevet vækket af dem klokken 3 og 4 om natten, skider fandme overalt.
En dag landede den største mågelort på mit køkkenvindue....tynd mave...arghh!!!!

Glæder mig virkelig til foråret, når de får lov at smage en go' gang bly!! :cool:

Aaarrrrr....det hjalp... :)

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 31. aug 2010, 10:02

Kenneth K skrev:
astonvilla skrev:
Alando skrev:at Stofa er noget lort for jeg har intet tv signal eller radio for den sags skyld!
Uuuuhadada, STOFA pisser mig også i den grad af! Jeg har en Zaptor box. Issuet er at den kører sammen med STOFA internetforbindelse. Zaptor boxen er sikkert fino, men når min STOFA netforbindelse går ned sådan ca. 1 gang i timen - ja så har man et problem...
Da jeg stadig boede i Aalborg, havde jeg også Stofa, og jeg var heller ikke begejstret. Langt fra, faktisk. En overgang havde jeg også det problem, at mit internet gik ned flere gange om dagen, og det betød, at jeg til sidst tog kontakt til Stofa, der så kunne fortælle mig, at mit modem (eller router, eller hvad fanden det hedder) var for gammelt, og at det skulle skiftes ud pga., det ikke kunne klare det antal Mbit, internetforbindelsen var på... Rimelig amatøragtigt. Men altså; så gav de mig et nyt modem/router, og så var der (næsten) ingen problemer mere.

Så, bottomline. Prøv at få dig et/ny ny modem/router.
Min router er 3 mdr gammel.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 31. aug 2010, 10:04

Køllen I Møllen skrev:Jeg har sgu aldrig haft problemer med Stofa. Så alle I sure mennesker pisser mig af...
Hvis I ikke kan betjene jeres internet eller tv så sluk for lortet og gå en tur!
Det kan sku da ikke passe at man først skal straffes med en skod netforbindelse, så med digital TV der ikke virker OG SÅ blive tvunget ud og gå en tur!

...I så fald tager jeg flugten fra Sobibor....
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 31. aug 2010, 10:12

Alando skrev:
limey skrev:
astonvilla skrev:
Alando skrev:at Stofa er noget lort for jeg har intet tv signal eller radio for den sags skyld!
Uuuuhadada, STOFA pisser mig også i den grad af! Jeg har en Zaptor box. Issuet er at den kører sammen med STOFA internetforbindelse. Zaptor boxen er sikkert fino, men når min STOFA netforbindelse går ned sådan ca. 1 gang i timen - ja så har man et problem...
Du har min dybeste medfølelse. Også jeg har en gang været stavnsbundet til STOFAs elendige box og dertil hørende service når skidtet gik ned hver anden uge. Utroligt at det svindelfirma kan blive ved med at få lov til at chikanere så mange i Aalborg og omegn. Aldrig, aldrig, aldrig mere STOFA!
Det bedste var stadig da jeg boede i udlandet og dermed ikke havde noget tv i Danmark og de blev ved med at sende mig regninger. Efter den anden regning (havde gjort dem opmærksom at jeg altså ikke boede i Danmark mere) truede de med at lukke min tv forbindelse. Jamen gør I da bare det. I don't care. Efter et par mails mere og lidt flere regninger indså de heldigvis at jeg nok havde ret i jeg ikke skulle betale for tv i et land jeg ikke boede i... Flot
Den tror jeg faktisk godt jeg kan stikke: Da vi for nyligt flyttede hjem fra Schweiz, var både min hustru og jeg (hun flyttede tilbage en måneds tid før mig) i kontakt med STOFA for hurtigst muligt at få oprettet net, TV osv. Det resulterede I at vi blev oprettet med 2 kundenumre. 2 mdr. efter vi flyttede hjem flyttede vi så i det hus vi har købt. DET har så resulteret I at vi nu for anden gang har modtaget 4 (fire!) regninger fra STOFA. 2 på den gamle adresse attention til min hustru og en attention til mig - på trods af at vi har afmeldt og flyttet. 2 på den nye adressse - da de fortsat ikke har fattet at vi er en og samme familie.
Har ringet til dem - og de er faktisk ret søde og undskyldende - men for fanden da. Man kan sku da ikke sende to identiske regninger til en og samme husstand blot med forskellig adressat!? Har de ikke et computerprogram eller lign. der popper op og melder fejl på sådan noget?

Anyway, upside er jeg jeg efter 5 mdr i DK fortsat ikke har betalt en SKID til STOFA, da de først skal sende mig een korrekt regning - efter aftale med dem selv....
Bienvenu Bassogog!

Scarfacelover-TK
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 6. maj 2010, 10:43
Favoritspiller: Ronnie Scarface!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Scarfacelover-TK » 31. aug 2010, 11:30

Jeg HADER alibi-spillere. Spillere, som altid siger noget mors dreng - agtigt noget, som "Vi havde heldet med os idag" og, "Det var en meget ligekamp, selvom man slår Københavnerne med 5-0. Savner kraftedme en, som går ud og siger at de tæskede dem for groft. Overvej en spiller sige dette efter en sejr: "Ja, vi var lige som altid klasser over dem. Forskellen idag var bare at vi lammetævede dem. De anede jo ikke hvilket ben de skulle stå på, og lignede mest af alt små grædende babyer i en kravlegård. Men det er jo bare endnu et eksempel på at Aalborg er 10 gange mere awesome, end København!"
RONNIE SCARFACE!

Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 31. aug 2010, 12:10

Scarfacelover-TK skrev:Jeg HADER alibi-spillere. Spillere, som altid siger noget mors dreng - agtigt noget, som "Vi havde heldet med os idag" og, "Det var en meget ligekamp, selvom man slår Københavnerne med 5-0. Savner kraftedme en, som går ud og siger at de tæskede dem for groft. Overvej en spiller sige dette efter en sejr: "Ja, vi var lige som altid klasser over dem. Forskellen idag var bare at vi lammetævede dem. De anede jo ikke hvilket ben de skulle stå på, og lignede mest af alt små grædende babyer i en kravlegård. Men det er jo bare endnu et eksempel på at Aalborg er 10 gange mere awesome, end København!"
Løb en tur! Din negativitet pisser mig af...

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 31. aug 2010, 12:42

- Winning doesn't really matter as long as you win.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BoomZ0R » 31. aug 2010, 12:51

Det er simpelthen utroligt at der gang på gang kommer en så led og grim video frem, som viser den ene idiot efter den anden!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Konsulenten » 31. aug 2010, 13:49

Scarfacelover-TK skrev:Jeg HADER alibi-spillere. Spillere, som altid siger noget mors dreng - agtigt noget, som "Vi havde heldet med os idag" og, "Det var en meget ligekamp, selvom man slår Københavnerne med 5-0. Savner kraftedme en, som går ud og siger at de tæskede dem for groft. Overvej en spiller sige dette efter en sejr: "Ja, vi var lige som altid klasser over dem. Forskellen idag var bare at vi lammetævede dem. De anede jo ikke hvilket ben de skulle stå på, og lignede mest af alt små grædende babyer i en kravlegård. Men det er jo bare endnu et eksempel på at Aalborg er 10 gange mere awesome, end København!"
Tidligt på dagen at være godt vissen.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Martin » 31. aug 2010, 13:59

Konsulenten skrev:
Scarfacelover-TK skrev:Jeg HADER alibi-spillere. Spillere, som altid siger noget mors dreng - agtigt noget, som "Vi havde heldet med os idag" og, "Det var en meget ligekamp, selvom man slår Københavnerne med 5-0. Savner kraftedme en, som går ud og siger at de tæskede dem for groft. Overvej en spiller sige dette efter en sejr: "Ja, vi var lige som altid klasser over dem. Forskellen idag var bare at vi lammetævede dem. De anede jo ikke hvilket ben de skulle stå på, og lignede mest af alt små grædende babyer i en kravlegård. Men det er jo bare endnu et eksempel på at Aalborg er 10 gange mere awesome, end København!"
Tidligt på dagen at være godt vissen.
Man skal vel være pænt vissen det meste af tiden for overhovedet at få Scarface-øgenavnet til at give nogen mening i forhold til Ronnie Schwartz?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 31. aug 2010, 16:35

... at være Milan-fan, når de nu går ud og henter to af de tre spillere, som jeg hader mest i international fodbold. Robinho og Zlatan. Så mangler vi bare Cristiano Ronaldo!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 31. aug 2010, 18:06

Scarfacelover-TK skrev:Jeg HADER alibi-spillere. Spillere, som altid siger noget mors dreng - agtigt noget, som "Vi havde heldet med os idag" og, "Det var en meget ligekamp, selvom man slår Københavnerne med 5-0. Savner kraftedme en, som går ud og siger at de tæskede dem for groft. Overvej en spiller sige dette efter en sejr: "Ja, vi var lige som altid klasser over dem. Forskellen idag var bare at vi lammetævede dem. De anede jo ikke hvilket ben de skulle stå på, og lignede mest af alt små grædende babyer i en kravlegård. Men det er jo bare endnu et eksempel på at Aalborg er 10 gange mere awesome, end København!"
Kan du så ikke selv se det komiske i, at du er svoren fan af Ronnie Schwartz?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. aug 2010, 20:08

limey skrev:
Scarfacelover-TK skrev:Jeg HADER alibi-spillere. Spillere, som altid siger noget mors dreng - agtigt noget, som "Vi havde heldet med os idag" og, "Det var en meget ligekamp, selvom man slår Københavnerne med 5-0. Savner kraftedme en, som går ud og siger at de tæskede dem for groft. Overvej en spiller sige dette efter en sejr: "Ja, vi var lige som altid klasser over dem. Forskellen idag var bare at vi lammetævede dem. De anede jo ikke hvilket ben de skulle stå på, og lignede mest af alt små grædende babyer i en kravlegård. Men det er jo bare endnu et eksempel på at Aalborg er 10 gange mere awesome, end København!"
Kan du så ikke selv se det komiske i, at du er svoren fan af Ronnie Schwartz?
Ha ha, klasse :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
FÆ'tter
1. div
1. div
Indlæg: 253
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:42
Geografisk sted: 9230/8000
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af FÆ'tter » 1. sep 2010, 13:52

Det pisser mig af, at en elektriker som jeg har ringet til, kommer og siger, "det kan ikke laves" og går igen efter 2 min. Han beder mig om at ringe, når jeg har skaffet nogle nye spots. Jeg ringer så ikke tilbage, fordi jeg ikke får brug for ham, og nu får jeg en faktura på 500 kroner. LATTERLIGT!
- In dentibis acticis frustrum magnum spinaciae habes

http://www.fcbb.dk

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1874
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 634 » 1. sep 2010, 14:06

FÆ'tter skrev:Det pisse mig af, at en elektriker som jeg har ringet til, kommer og siger, "det kan ikke laves" og går igen efter 2 min. Han beder mig om at ringe, når jeg har skaffet nogle nye spots. Jeg ringer så ikke tilbage, fordi jeg ikke får brug for ham, og nu får jeg en faktura på 500 kroner. LATTERLIGT!
Han mødte op og konstaterede at han ikke kunne lave noget for dig, og derfor skal du selvfølgelig heller ikke betale for det, som intet er. Hans udgifter til kunde besøg, skal han selv betale når han ikke fik løst kundens problem.
Jeg kender ikke de juridiske regler imellem kunde og service-partner, men det er ihvertfald nomalt at der skal laves noget, før penge flytter ejermand.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2010, 14:22

Det pisser mig af at man stadig koger suppe på Madeleine sagen :@

http://nyhederne.tv2.dk/article/33271104/?forside" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1874
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 634 » 1. sep 2010, 14:29

jonas386 skrev:Det pisser mig af at man stadig koger suppe på Madeleine sagen :@

http://nyhederne.tv2.dk/article/33271104/?forside" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er jo sket en stor forbrydelse, og den eller de skyldige burde straffes, men der sker nok meget af den slags som aldrig bliver opklaret.
Hvis denne sag, dog blev opklaret ville det måske lægge en dæmper på den slags kriminalitet.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2010, 14:40

634 skrev:
jonas386 skrev:Det pisser mig af at man stadig koger suppe på Madeleine sagen :@

http://nyhederne.tv2.dk/article/33271104/?forside" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er jo sket en stor forbrydelse, og den eller de skyldige burde straffes, men der sker nok meget af den slags som aldrig bliver opklaret.
Hvis denne sag, dog blev opklaret ville det måske lægge en dæmper på den slags kriminalitet.
Ja, jo... Jeg synes bare det er latterligt der skal laves nye artikler hver gang der er en der udtaler hendes navn.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 5. sep 2010, 17:16

At AaB i løbet af efteråret skal spille 10 lørdagskampe... FEEEEEEEED fordeling.... :@
Ska' vi hak'?

Besvar