Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
dick@darlington
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13. aug 2007, 16:05
Favoritspiller: Ahlmann
Geografisk sted: 9220

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af dick@darlington » 19. feb 2011, 12:24

Dåse Allan@ skrev:
dick@darlington skrev:Jeg har måske ikke så mange sorger i livet siden dette kan pisse mig af, men det pisser mig virkeligt af, at hver gang Everton er på TV og man kan spille på Matchen er Phil Neville bland kandidaterne til første målscorer. Antageligt blot fordi han er tidligere Man Uth. spiller. Han scorer aldrig mens Osman, Baines, Bilyaletdinov, Beckford og Distin som rent faktisk scorer for Everton aldrig er at finde.
Det pisser mig af at du ikke spiller ved et andet selskab end Danske Spil ;)
Jeg spiller ikke engang hos Danske Spil, hvad der måske gør det mere småligt at det pisser mig af.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4437
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af doukas » 19. feb 2011, 16:15

dick@darlington skrev:Jeg har måske ikke så mange sorger i livet siden dette kan pisse mig af, men det pisser mig virkeligt af, at hver gang Everton er på TV og man kan spille på Matchen er Phil Neville bland kandidaterne til første målscorer. Antageligt blot fordi han er tidligere Man Uth. spiller. Han scorer aldrig mens Osman, Baines, Bilyaletdinov, Beckford og Distin som rent faktisk scorer for Everton aldrig er at finde.
Så scorede Phil Neville ;)
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 20. feb 2011, 11:05

FCK reklame i Nordjyske

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af vandmelonen » 20. feb 2011, 15:46

Thorshauge skrev:FCK reklame i Nordjyske
Salling der sælger FCK-lort, hvis det er den reklame du tænker på. Kæft det kan også pisse mig af

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. feb 2011, 15:55

vandmelonen skrev:
Thorshauge skrev:FCK reklame i Nordjyske
Salling der sælger FCK-lort, hvis det er den reklame du tænker på. Kæft det kan også pisse mig af
At Biocity i Aalborg viser fucker-kampen på Onsdag. Og de folk der ser den derinde.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Meelsen » 20. feb 2011, 16:00

Sådan noget skulle sku' være strafbart.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 20. feb 2011, 16:30

Køllen I Møllen skrev:
vandmelonen skrev:
Thorshauge skrev:FCK reklame i Nordjyske
Salling der sælger FCK-lort, hvis det er den reklame du tænker på. Kæft det kan også pisse mig af
At Biocity i Aalborg viser fucker-kampen på Onsdag. Og de folk der ser den derinde.
Skulle du ikke lave en blokade?

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 20. feb 2011, 17:19

Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:
vandmelonen skrev:
Thorshauge skrev:FCK reklame i Nordjyske
Salling der sælger FCK-lort, hvis det er den reklame du tænker på. Kæft det kan også pisse mig af
At Biocity i Aalborg viser fucker-kampen på Onsdag. Og de folk der ser den derinde.
Skulle du ikke lave en blokade?
Og risikere at blive overhældt med skoldhed cafe latte fra de fremmødte Football Club København-fans...?!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 21. feb 2011, 10:07

Billede

Fan af både Chelsea og FC badeland. To klubber hvis succes bygger på masser af penge og minimalt talentarbejde, så er det sgu nemt at holde med klubber der vinder titler.
Hader København!

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mebega » 21. feb 2011, 21:07

at man skal være den næste Harry Houdini for at undgå nyheder om Lalandia. - og så interessant er Financial Times heller ikke.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

Kali
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22. aug 2010, 14:50
Favoritspiller: Augu
Geografisk sted: Vesterbro

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kali » 22. feb 2011, 07:26

Go morgen Danmark..
"Den som ikke har mod til at drømme
- har ingen styrke til at kæmpe"

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 22. feb 2011, 07:59

Sne, der skjuler is på cykelstien...

Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 22. feb 2011, 10:22

Kali skrev:Go morgen Danmark..
Samme her, og hvad sker der så? Jeg sætter mig ud i bilen og skal høre på FCKsnak i ANR (Alle Nordjyders Radio) :@

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 964
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af gwailo » 22. feb 2011, 11:43

le Cid skrev:...tågelygter pisser mig i det hele taget af! Nogle aftener (uden nedsat sigtbarhed) kan man være ude for, at hver 3. eller 4. modkørende har tågelyset tændt. HVORFOR??? Er det bare fordi man synes det er rarere med lidt ekstra lys? Så vil jeg da foreslå man i stedet tænder for fjernlyset - så ser man endnu mere, og generer omtrent det samme! :thumbsdown:
Hørt!

Hvis folk så bare i det mindste satte forlygterne på positionslys (som loven vist lyder) så var det måske til at bære over med...
// gwailo

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af danielnoll » 22. feb 2011, 19:25

...

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Simon-RS » 22. feb 2011, 19:57

danielnoll skrev:FCK OVERALT!!! JEG BLIVER FUCKING SINDSSYG!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 22. feb 2011, 21:09

Simon-RS skrev:
danielnoll skrev:FCK OVERALT!!! JEG BLIVER FUCKING SINDSSYG!
Jeg brækker mig.
Hader København!

Philip
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 25. mar 2008, 22:02

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Philip » 22. feb 2011, 23:22

Det pisser mig UMÅDELIGT meget af, at Holger Danske skal indgå i et indslag omkring FCK. FCK er ikke hele Danmark's hold, fat det nu viasat.

På trods af FCK nederlaget, er jeg stadig pishamrende sur, pga. ovenstående. :@ :@ :@ :@

Garderen
1. div
1. div
Indlæg: 364
Tilmeldt: 11. maj 2007, 18:55
Geografisk sted: lorteøen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Garderen » 23. feb 2011, 11:03

I samme boldgade kan Politiken-journalist Søren Olsens kommentar også pisse mig gevaldigt af:
"På endnu en iskold vinterdag, da alle fodbold-danskere igen var FCK’ere"

Hvorfor har de så svært ved at forstå man ikke holder med fck bare fordi man går op i fodbold?

http://politiken.dk/sport/fodbold/champ ... vns-motor/

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sulakvelidze » 23. feb 2011, 11:24

Philip skrev:Det pisser mig UMÅDELIGT meget af, at Holger Danske skal indgå i et indslag omkring FCK. FCK er ikke hele Danmark's hold, fat det nu viasat.

På trods af FCK nederlaget, er jeg stadig pishamrende sur, pga. ovenstående. :@ :@ :@ :@

Enig. Og nu er vi er ved den kamp, så pisser det mig af at læse William Kvist snakke om ny turneringsstruktur, fordi FCK tabte til Chelsea:
"Jeg synes man skal kigge på det, hvis man har ambitionen om, at vi skal videre herfra."
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-37 ... ml?forside" onclick="window.open(this.href);return false;

Jamen, hurra! Fordi FCK igen har fået tæsk i februar, så skal hele strukturen da laves om! Så vi skal da alle sammen til fodbold i januar, for den logiske forklaring på FCK's nederlag til Chelsea må jo være, at de ikke har spillet mod klubber som Lyngby og Horsens! Og hvis man mener noget andet, har man ingen ambitioner!

Hvorfor er det, at bare fordi FCK taber til Chelsea, så skal der med vold og magt søges efter andre forklaringer end den logiske: De var bare meget dårligere end Chelsea? Når AaB i februar 2009 fra en position som nummer seks i superligaen kunne gennemsmadre et spansk storhold både hjemme og ude med 6-1 samlet, og derefter spille lige op med et engelsk storhold, så er det måske slet ikke umuligt for danske hold at drage nytte af vinterpausen? Hvis de altså kan finde ud af at forberede sig ordentligt?

Så måske skyldtes FCK-nederlaget i går (udover det med kvaliteten) i virkeligheden bare, at de havde forberedt sig dårligt? Måske havde valgt forkerte modstandere i træningskampene? Måske havde de ikke doceret træningen rigtigt? Måske havde de ikke forberedt spillerne mentalt med samme succes som AaB i 2009? Eller måske magtede FCK bare ikke presset fra Holger Danske og de andre fans? Måske er sandheden bare, at alle spillerne havde brugt dagene op til kampen på et sidde på lokum med tynd mave?

Men nej. Den danske turneringsstruktur må bestemt være forklaringen! Den skal laves om, for så kan FCK vinde over et hold som Chelsea. Nemlig, ja.

Besvar