Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 23. feb 2011, 12:11

Garderen skrev:I samme boldgade kan Politiken-journalist Søren Olsens kommentar også pisse mig gevaldigt af:
"På endnu en iskold vinterdag, da alle fodbold-danskere igen var FCK’ere"

Hvorfor har de så svært ved at forstå man ikke holder med fck bare fordi man går op i fodbold?

http://politiken.dk/sport/fodbold/champ ... vns-motor/
Efter kampen i går begav jeg mig ud på Aalborgs gader ad gågaden og ned på Vesterbro. Overalt strømmede (primært) mænd ud fra lejligheder og barer i større eller mindre grupper.
Måske et tilfælde - eller også et bevis på, at RIGTIGT mange "fodbold-danskere" altså rent faktisk så og interesserede sig for kampen.
(Og ja, der skal da nok have været nogle, som sad og håbede på Chelsea, men min påstand vil alligevel være, at de fleste, som ligefrem samler sig for at se kampen, nok inderst inde enten var neutrale eller håbede på succes til det danske hold).

Man kan jo gå helt ned og blive bogstavelig - for nej, hele "fodbold-Danmark" var da ikke FCK'ere som i latte-drikkende fans i går.
Men at rigtigt mange samles for at se kampen i fællesskab selv i Aalborg er da alligevel et bevis på, at interessen for kampen stortrivedes i DK.

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 27. mar 2006, 08:19
Favoritspiller: Poul Hübertz

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poul Hat » 23. feb 2011, 12:19

sulakvelidze skrev:
Philip skrev:Det pisser mig UMÅDELIGT meget af, at Holger Danske skal indgå i et indslag omkring FCK. FCK er ikke hele Danmark's hold, fat det nu viasat.

På trods af FCK nederlaget, er jeg stadig pishamrende sur, pga. ovenstående. :@ :@ :@ :@

Enig. Og nu er vi er ved den kamp, så pisser det mig af at læse William Kvist snakke om ny turneringsstruktur, fordi FCK tabte til Chelsea:
"Jeg synes man skal kigge på det, hvis man har ambitionen om, at vi skal videre herfra."
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-37 ... ml?forside" onclick="window.open(this.href);return false;

Jamen, hurra! Fordi FCK igen har fået tæsk i februar, så skal hele strukturen da laves om! Så vi skal da alle sammen til fodbold i januar, for den logiske forklaring på FCK's nederlag til Chelsea må jo være, at de ikke har spillet mod klubber som Lyngby og Horsens! Og hvis man mener noget andet, har man ingen ambitioner!

Hvorfor er det, at bare fordi FCK taber til Chelsea, så skal der med vold og magt søges efter andre forklaringer end den logiske: De var bare meget dårligere end Chelsea? Når AaB i februar 2009 fra en position som nummer seks i superligaen kunne gennemsmadre et spansk storhold både hjemme og ude med 6-1 samlet, og derefter spille lige op med et engelsk storhold, så er det måske slet ikke umuligt for danske hold at drage nytte af vinterpausen? Hvis de altså kan finde ud af at forberede sig ordentligt?

Så måske skyldtes FCK-nederlaget i går (udover det med kvaliteten) i virkeligheden bare, at de havde forberedt sig dårligt? Måske havde valgt forkerte modstandere i træningskampene? Måske havde de ikke doceret træningen rigtigt? Måske havde de ikke forberedt spillerne mentalt med samme succes som AaB i 2009? Eller måske magtede FCK bare ikke presset fra Holger Danske og de andre fans? Måske er sandheden bare, at alle spillerne havde brugt dagene op til kampen på et sidde på lokum med tynd mave?

Men nej. Den danske turneringsstruktur må bestemt være forklaringen! Den skal laves om, for så kan FCK vinde over et hold som Chelsea. Nemlig, ja.
Det pisser mig lidt af, at folk har så ondt i røven over FCKs "succes" - Det kommer nemt til at virke en smule forsmået og barnligt, at man ikke kan glædes over andres fremgang. Eller i det mindste bare være ligeglad!

Det minder altså om den gamle klassisker, hvor naboen har en større bil og derfor er idiot!

Mth. turneringsstrukuren og vinterpausen, så er det naturligvis en faktor, der altid vil have en negativ betydning for danske hold. - Det må aldrig blive en undskyldning, men at man forsøger at tage hul på debatten kan vel ikke skade.
Selvfølgelig vil et dansk hold altid være underdogs mod et hold af Chelseas kaliber, men hvis man kan finde en måde at udjævne nogle af forskellene, så er det vel noget der bør efterstræbes.
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sociopaten » 23. feb 2011, 12:39

Poul Hat skrev:
sulakvelidze skrev:
Philip skrev:Det pisser mig UMÅDELIGT meget af, at Holger Danske skal indgå i et indslag omkring FCK. FCK er ikke hele Danmark's hold, fat det nu viasat.

På trods af FCK nederlaget, er jeg stadig pishamrende sur, pga. ovenstående. :@ :@ :@ :@

Enig. Og nu er vi er ved den kamp, så pisser det mig af at læse William Kvist snakke om ny turneringsstruktur, fordi FCK tabte til Chelsea:
"Jeg synes man skal kigge på det, hvis man har ambitionen om, at vi skal videre herfra."
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-37 ... ml?forside" onclick="window.open(this.href);return false;

Jamen, hurra! Fordi FCK igen har fået tæsk i februar, så skal hele strukturen da laves om! Så vi skal da alle sammen til fodbold i januar, for den logiske forklaring på FCK's nederlag til Chelsea må jo være, at de ikke har spillet mod klubber som Lyngby og Horsens! Og hvis man mener noget andet, har man ingen ambitioner!

Hvorfor er det, at bare fordi FCK taber til Chelsea, så skal der med vold og magt søges efter andre forklaringer end den logiske: De var bare meget dårligere end Chelsea? Når AaB i februar 2009 fra en position som nummer seks i superligaen kunne gennemsmadre et spansk storhold både hjemme og ude med 6-1 samlet, og derefter spille lige op med et engelsk storhold, så er det måske slet ikke umuligt for danske hold at drage nytte af vinterpausen? Hvis de altså kan finde ud af at forberede sig ordentligt?

Så måske skyldtes FCK-nederlaget i går (udover det med kvaliteten) i virkeligheden bare, at de havde forberedt sig dårligt? Måske havde valgt forkerte modstandere i træningskampene? Måske havde de ikke doceret træningen rigtigt? Måske havde de ikke forberedt spillerne mentalt med samme succes som AaB i 2009? Eller måske magtede FCK bare ikke presset fra Holger Danske og de andre fans? Måske er sandheden bare, at alle spillerne havde brugt dagene op til kampen på et sidde på lokum med tynd mave?

Men nej. Den danske turneringsstruktur må bestemt være forklaringen! Den skal laves om, for så kan FCK vinde over et hold som Chelsea. Nemlig, ja.
Det pisser mig lidt af, at folk har så ondt i røven over FCKs "succes" - Det kommer nemt til at virke en smule forsmået og barnligt, at man ikke kan glædes over andres fremgang. Eller i det mindste bare være ligeglad!

Det minder altså om den gamle klassisker, hvor naboen har en større bil og derfor er idiot!

Mth. turneringsstrukuren og vinterpausen, så er det naturligvis en faktor, der altid vil have en negativ betydning for danske hold. - Det må aldrig blive en undskyldning, men at man forsøger at tage hul på debatten kan vel ikke skade.
Selvfølgelig vil et dansk hold altid være underdogs mod et hold af Chelseas kaliber, men hvis man kan finde en måde at udjævne nogle af forskellene, så er det vel noget der bør efterstræbes.
Hvorfor er det barnligt at håbe et hold man virkelig ikke bryder sig om taber en kamp? Jeg kan virkelig ikke se det. Det mærkelige er da dem der pludselig holder med FCK bare fordi de møder et engelsk hold. Det er jo ikke det danske landshold der spiller. Naturligvis kan jeg ikke glæde mig over et andet dansk holds fremgang, det er jo netop dem AaB er i konkurrence med.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 23. feb 2011, 12:50

Så længe AaB ikke er Europa-aktuelle placeringsmæssigt i ligaen, så ser jeg absolut ingen grund til at holde med, heppe på eller glæde mig over FCK og deres succes.

Philip
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 25. mar 2008, 22:02

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Philip » 23. feb 2011, 12:52

Poul Hat skrev:
sulakvelidze skrev:
Philip skrev:Det pisser mig UMÅDELIGT meget af, at Holger Danske skal indgå i et indslag omkring FCK. FCK er ikke hele Danmark's hold, fat det nu viasat.

På trods af FCK nederlaget, er jeg stadig pishamrende sur, pga. ovenstående. :@ :@ :@ :@

Enig. Og nu er vi er ved den kamp, så pisser det mig af at læse William Kvist snakke om ny turneringsstruktur, fordi FCK tabte til Chelsea:
"Jeg synes man skal kigge på det, hvis man har ambitionen om, at vi skal videre herfra."
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-37 ... ml?forside" onclick="window.open(this.href);return false;

Jamen, hurra! Fordi FCK igen har fået tæsk i februar, så skal hele strukturen da laves om! Så vi skal da alle sammen til fodbold i januar, for den logiske forklaring på FCK's nederlag til Chelsea må jo være, at de ikke har spillet mod klubber som Lyngby og Horsens! Og hvis man mener noget andet, har man ingen ambitioner!

Hvorfor er det, at bare fordi FCK taber til Chelsea, så skal der med vold og magt søges efter andre forklaringer end den logiske: De var bare meget dårligere end Chelsea? Når AaB i februar 2009 fra en position som nummer seks i superligaen kunne gennemsmadre et spansk storhold både hjemme og ude med 6-1 samlet, og derefter spille lige op med et engelsk storhold, så er det måske slet ikke umuligt for danske hold at drage nytte af vinterpausen? Hvis de altså kan finde ud af at forberede sig ordentligt?

Så måske skyldtes FCK-nederlaget i går (udover det med kvaliteten) i virkeligheden bare, at de havde forberedt sig dårligt? Måske havde valgt forkerte modstandere i træningskampene? Måske havde de ikke doceret træningen rigtigt? Måske havde de ikke forberedt spillerne mentalt med samme succes som AaB i 2009? Eller måske magtede FCK bare ikke presset fra Holger Danske og de andre fans? Måske er sandheden bare, at alle spillerne havde brugt dagene op til kampen på et sidde på lokum med tynd mave?

Men nej. Den danske turneringsstruktur må bestemt være forklaringen! Den skal laves om, for så kan FCK vinde over et hold som Chelsea. Nemlig, ja.
Det pisser mig lidt af, at folk har så ondt i røven over FCKs "succes" - Det kommer nemt til at virke en smule forsmået og barnligt, at man ikke kan glædes over andres fremgang. Eller i det mindste bare være ligeglad!

Det minder altså om den gamle klassisker, hvor naboen har en større bil og derfor er idiot!

Mth. turneringsstrukuren og vinterpausen, så er det naturligvis en faktor, der altid vil have en negativ betydning for danske hold. - Det må aldrig blive en undskyldning, men at man forsøger at tage hul på debatten kan vel ikke skade.
Selvfølgelig vil et dansk hold altid være underdogs mod et hold af Chelseas kaliber, men hvis man kan finde en måde at udjævne nogle af forskellene, så er det vel noget der bør efterstræbes.
Jeg har på ingen måde ondt i røven over FCK's succes. Det jeg er træt af, er at medierne fremstiller FCK som hele Danmarks hold. Det er meget muligt at mange danske fodbold interesserede danskere så kampen igår, men ville man ikke også have set el CL kamp hvis ikke FCK havde været indblandet? Jeg vil ihvertfald.

Men det jeg mener er sådan set også, at viasat, istedet for at bruge Holger Danske, som er et symbol på hele Danmark, burde bruge et københavnsk symbol. For de hedder jo trods alt stadig F.C. København, og ikke F.C. Danmark.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sulakvelidze » 23. feb 2011, 12:56

Poul Hat skrev:Det pisser mig lidt af, at folk har så ondt i røven over FCKs "succes" - Det kommer nemt til at virke en smule forsmået og barnligt, at man ikke kan glædes over andres fremgang. Eller i det mindste bare være ligeglad!

Det minder altså om den gamle klassisker, hvor naboen har en større bil og derfor er idiot!

Det der må stå for din helt egen regning. Jeg har ikke givet udtryk for ondt i røven over FCK's succes. Det er dig, der læser de ord ind i mit indlæg. Og som sociopaten siger, er det da i øvrigt fuldstændig legalt at håbe på fiasko til et hold, man ikke kan lide. Det gør du måske ikke selv?
Poul Hat skrev:Mth. turneringsstrukuren og vinterpausen, så er det naturligvis en faktor, der altid vil have en negativ betydning for danske hold. - Det må aldrig blive en undskyldning, men at man forsøger at tage hul på debatten kan vel ikke skade.
Selvfølgelig vil et dansk hold altid være underdogs mod et hold af Chelseas kaliber, men hvis man kan finde en måde at udjævne nogle af forskellene, så er det vel noget der bør efterstræbes.
Man kan altid diskutere struktur. Men det er idiotisk at bruge vinterpausen som undskyldning for et nederlag mod Chelsea og endnu mere idiotisk sige, at man skal lave om på strukturen, hvis man ellers har ambitioner. AaB smadrede Deportivo i februar og spillede derefter lige op med Manchester City. Og det selv om AaB var et midterhold i superligaen. FCK har tre år i træk floppet i februar, selv om de har haft langt bedre muligheder for succes. Så noget kunne tyde på, at de bare ikke fatter at udnytte pausen maksimalt. De lader sig svække af ulemperne, men i modsætning til AaB i 2009 forstår de ikke at udnytte de fordele, der indiskutabelt også er ved kamppausen. Det er deres egen skyld. Ikke strukturens.

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 27. mar 2006, 08:19
Favoritspiller: Poul Hübertz

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poul Hat » 23. feb 2011, 13:09

sociopaten skrev: Hvorfor er det barnligt at håbe et hold man virkelig ikke bryder sig om taber en kamp? Jeg kan virkelig ikke se det. Det mærkelige er da dem der pludselig holder med FCK bare fordi de møder et engelsk hold. Det er jo ikke det danske landshold der spiller. Naturligvis kan jeg ikke glæde mig over et andet dansk holds fremgang, det er jo netop dem AaB er i konkurrence med.
Det er da helt fair, at du ikke bryder dig om FCK. Men at argumentere for, at et nederlag til Chelsea på nogen måde kan være til AaBs fordel er, efter min mening skudt helt ved siden ad. Jeg siger jo ikke, at du eller andre skal sidde og vifte med et løveflag eller købe aktier i Lalandia.

At man direkte håber, at det går andre det skidt, er i min optik et udtryk for ringe selvagt eller i bedste fald en misforstået loyalitet overfor AaB.

Jeg håber da heller ikke, at du har et hareskår, så jeg tager mig bedre ud til sammenligning hos tøserne i gaden.
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 23. feb 2011, 13:28

Poul Hat skrev:
sociopaten skrev: Hvorfor er det barnligt at håbe et hold man virkelig ikke bryder sig om taber en kamp? Jeg kan virkelig ikke se det. Det mærkelige er da dem der pludselig holder med FCK bare fordi de møder et engelsk hold. Det er jo ikke det danske landshold der spiller. Naturligvis kan jeg ikke glæde mig over et andet dansk holds fremgang, det er jo netop dem AaB er i konkurrence med.
Det er da helt fair, at du ikke bryder dig om FCK. Men at argumentere for, at et nederlag til Chelsea på nogen måde kan være til AaBs fordel er, efter min mening skudt helt ved siden ad. Jeg siger jo ikke, at du eller andre skal sidde og vifte med et løveflag eller købe aktier i Lalandia.

At man direkte håber, at det går andre det skidt, er i min optik et udtryk for ringe selvagt eller i bedste fald en misforstået loyalitet overfor AaB.

Jeg håber da heller ikke, at du har et hareskår, så jeg tager mig bedre ud til sammenligning hos tøserne i gaden.
Men jeg må godt holde med AC Horsens, når de møder FCK? Jeg holder med AaB i Danmark, men jeg holder mod københavnerne, det betyder for mig, at jeg er pænt ligeglad med om de spiller mod Chelsea eller Viby(begge hold jeg ikke har nogen mening om), bare det ikke er københavnerne, der vinder i sidste ende. Jeg mener da ikke det er tegn på ringe selvagt at afsky visse fodboldhold og ønske dem al dårligdom på kloden, Millwallfans holder jo heller ikke med Spurs i CL?
Hader København!

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 27. mar 2006, 08:19
Favoritspiller: Poul Hübertz

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poul Hat » 23. feb 2011, 14:00

alithebeast skrev: Men jeg må godt holde med AC Horsens, når de møder FCK? Jeg holder med AaB i Danmark, men jeg holder mod københavnerne, det betyder for mig, at jeg er pænt ligeglad med om de spiller mod Chelsea eller Viby(begge hold jeg ikke har nogen mening om), bare det ikke er københavnerne, der vinder i sidste ende. Jeg mener da ikke det er tegn på ringe selvagt at afsky visse fodboldhold og ønske dem al dårligdom på kloden, Millwallfans holder jo heller ikke med Spurs i CL?
Du må sgu holde med hvem du vil. Og hvis du vil bruge energi på at være imod københavnere, bavianer eller damehåndbold, så fred være med det.

Jeg tillader mig blot at give udtryk for, at jeg mener det er en negativ og forsmået tankegang, at ønske sine konkurrenter ulykke og dårligdom.

Under alle omstændigheder, så vil jeg i hvert fald hellere se AaB vinde over et FCK-hold, der præsterer på toppen, end et der underpræsterer. Men sådan er vi jo så forskellige... At være glad fordi man er relativt bedre end nogle, der er elendige er efter min bedste overbevisning uambitiøst.

/Og for så lige at skære det ud i pap. - Der er ingen lighedstegn mellem, at holde med AaB og frydes over et FCK, Brøndby, eller FCM nederlag. Ej heller behøver man at glædes over deres succes. Man kan sagtens lade det forbigå i stilhed...
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 23. feb 2011, 14:34

Nu er det de fleste folk reagere på (inkl. mig selv), at der smides Cafe trøjer, radio spots og tv gøjl efter os. Mht. kampen er jeg komplet ligeglad, jeg vil bare have lov til at være pissed over at jeg skal tæppebombes med københavner gøjl.

Mht. Kvists udtalelse, så er det nok ikke den mest heldige og mest gennemtænkte han har fået sendt afsted i sin tid som FCK spiller. Det er dog på ingen måde noget der kan få mig op af stolen. (Kvist er iøvrigt sammen med Grønkjær den FCK spiller jeg ringeagter mindst, har nærmest sympati for manden).

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 23. feb 2011, 15:10

Poul Hat skrev: Du må sgu holde med hvem du vil. Og hvis du vil bruge energi på at være imod københavnere, bavianer eller damehåndbold, så fred være med det.

Jeg tillader mig blot at give udtryk for, at jeg mener det er en negativ og forsmået tankegang, at ønske sine konkurrenter ulykke og dårligdom.

Under alle omstændigheder, så vil jeg i hvert fald hellere se AaB vinde over et FCK-hold, der præsterer på toppen, end et der underpræsterer. Men sådan er vi jo så forskellige... At være glad fordi man er relativt bedre end nogle, der er elendige er efter min bedste overbevisning uambitiøst.

/Og for så lige at skære det ud i pap. - Der er ingen lighedstegn mellem, at holde med AaB og frydes over et FCK, Brøndby, eller FCM nederlag. Ej heller behøver man at glædes over deres succes. Man kan sagtens lade det forbigå i stilhed...

Absolut enig. Vi bliver alle stærkere af at AaB klarede sig godt sidst og FCK denne gang, ingen tvivl om det. Jo stærkere modstandere, desto større bliver glæden over at nakke dem også.

...men derfor kan jeg nu alligevel ikke lade være med at føle fryd, når de så ender med at dumme sig. Det er ikke noget min rationelle del kan kontrollere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mebega » 23. feb 2011, 16:33

Kald mig bare smålig, men jeg under intet andet dansk hold succes i nogen kamp overhovedet (med undtagelse af B1913). Derfor er det en fornøjelse når en skaldet nar puster sit ego op, bilder hele den danske journaliststand ind, at hans hold er verdensmestre, for så at blive kørt baglæns ud af egen hjemmebane. Det var uden tvivl den ringeste 1/8-finale, jeg nogensinde har set, og det er københavns skyld.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sociopaten » 23. feb 2011, 16:45

Poul Hat skrev:
alithebeast skrev: Men jeg må godt holde med AC Horsens, når de møder FCK? Jeg holder med AaB i Danmark, men jeg holder mod københavnerne, det betyder for mig, at jeg er pænt ligeglad med om de spiller mod Chelsea eller Viby(begge hold jeg ikke har nogen mening om), bare det ikke er københavnerne, der vinder i sidste ende. Jeg mener da ikke det er tegn på ringe selvagt at afsky visse fodboldhold og ønske dem al dårligdom på kloden, Millwallfans holder jo heller ikke med Spurs i CL?
Du må sgu holde med hvem du vil. Og hvis du vil bruge energi på at være imod københavnere, bavianer eller damehåndbold, så fred være med det.

Jeg tillader mig blot at give udtryk for, at jeg mener det er en negativ og forsmået tankegang, at ønske sine konkurrenter ulykke og dårligdom.

Under alle omstændigheder, så vil jeg i hvert fald hellere se AaB vinde over et FCK-hold, der præsterer på toppen, end et der underpræsterer. Men sådan er vi jo så forskellige... At være glad fordi man er relativt bedre end nogle, der er elendige er efter min bedste overbevisning uambitiøst.

/Og for så lige at skære det ud i pap. - Der er ingen lighedstegn mellem, at holde med AaB og frydes over et FCK, Brøndby, eller FCM nederlag. Ej heller behøver man at glædes over deres succes. Man kan sagtens lade det forbigå i stilhed...
Selvom der muligvis ikke er noget lighedstegn mellem at holde med AaB og håbe på nederlag til FCK, så er der bestemt heller ikke noget modsætningsforhold. Jeg hælder endda til at det er naturligt at lade sin antipati mod FCK gælde både når de spiller i superligaen og mod Chelsea. Men jeg beundrer din evne til at holde tingene rationelt adskilt. Ligeledes må jeg sige, at jeg ikke kunne være mere kold overfor om AaB slår FCK i stærkeste opstilling eller om de har Grønkjær og Kvist skadet. Jeg tror endda du ville kunne fange mig i at blive glad for et rødt kort til en af dem i kampen før, da det ville betyde karantæne mod AaB. Jeg ejer simpelthen ikke dit storsind...

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 27. mar 2006, 08:19
Favoritspiller: Poul Hübertz

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poul Hat » 23. feb 2011, 17:31

sociopaten skrev: Selvom der muligvis ikke er noget lighedstegn mellem at holde med AaB og håbe på nederlag til FCK, så er der bestemt heller ikke noget modsætningsforhold. Jeg hælder endda til at det er naturligt at lade sin antipati mod FCK gælde både når de spiller i superligaen og mod Chelsea. Men jeg beundrer din evne til at holde tingene rationelt adskilt. Ligeledes må jeg sige, at jeg ikke kunne være mere kold overfor om AaB slår FCK i stærkeste opstilling eller om de har Grønkjær og Kvist skadet. Jeg tror endda du ville kunne fange mig i at blive glad for et rødt kort til en af dem i kampen før, da det ville betyde karantæne mod AaB. Jeg ejer simpelthen ikke dit storsind...
Bevares, jeg kan da sagtens grine lidt i skægget når det hele sejler i Brøndby eller FCK får en pokalsnitter af Sønderjyske.
- Men det første skridt på vejen mod storsind er selverkendelse, og der er du da i det mindste nået til. Så måske er alt håb ikke ude endnu...
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sociopaten » 23. feb 2011, 19:38

Poul Hat skrev:
sociopaten skrev: Selvom der muligvis ikke er noget lighedstegn mellem at holde med AaB og håbe på nederlag til FCK, så er der bestemt heller ikke noget modsætningsforhold. Jeg hælder endda til at det er naturligt at lade sin antipati mod FCK gælde både når de spiller i superligaen og mod Chelsea. Men jeg beundrer din evne til at holde tingene rationelt adskilt. Ligeledes må jeg sige, at jeg ikke kunne være mere kold overfor om AaB slår FCK i stærkeste opstilling eller om de har Grønkjær og Kvist skadet. Jeg tror endda du ville kunne fange mig i at blive glad for et rødt kort til en af dem i kampen før, da det ville betyde karantæne mod AaB. Jeg ejer simpelthen ikke dit storsind...
Bevares, jeg kan da sagtens grine lidt i skægget når det hele sejler i Brøndby eller FCK får en pokalsnitter af Sønderjyske.
- Men det første skridt på vejen mod storsind er selverkendelse, og der er du da i det mindste nået til. Så måske er alt håb ikke ude endnu...
Med dig som min zen master så håber jeg - nej så ved jeg - at jeg kan få adskilt følelser og fodbold.

Philip
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 20
Tilmeldt: 25. mar 2008, 22:02

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Philip » 23. feb 2011, 22:41

når man kun er overtiden fra at ramme 2 krydser i dagens CL kampe............

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 24. feb 2011, 13:45

At jeg ikke kan komme på stadion d. 5 Marts grundet de gamles sølvbryllup.

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af RØDESVIN » 24. feb 2011, 14:05

thomasjn skrev:At jeg ikke kan komme på stadion d. 5 Marts grundet de gamles sølvbryllup.
Er det ikke bare et spørgsmål om at forklare, dem hvor stor en dag de vil få hvis de afholdet det på stadion :cheers:

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 26. feb 2011, 04:12

Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 26. feb 2011, 11:08

thomasjn skrev:Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
Mænd der går med armbånd pisser mig af...
SVEND GOLLE SUPPORT

Besvar