Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kasper » 16. mar 2011, 13:10

Holm-o1 skrev:Det er sgu en skam, efter min mening, så laver de den bedste sports sodavand på markedet!!!
For ikke at snakke om deres abrikos, det er uden tvivl den bedste abrikos, jeg har haft fornøjelse af. Først Saltums cola og nu Landkærs abrikos, har snart ikke andre valg end at gå i gang med at drikke mig selv ihjel?!?!!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 16. mar 2011, 14:20

Kasper skrev:
Holm-o1 skrev:Det er sgu en skam, efter min mening, så laver de den bedste sports sodavand på markedet!!!
For ikke at snakke om deres abrikos, det er uden tvivl den bedste abrikos, jeg har haft fornøjelse af. Først Saltums cola og nu Landkærs abrikos, har snart ikke andre valg end at gå i gang med at drikke mig selv ihjel?!?!!
Mener du helt seriøst at Las Cola var god?!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Meelsen » 16. mar 2011, 14:26

Las Cola er den bedste cola der nogensinde er produceret i Danmark. Der kan man snakke om en sodavand der bringer minderne frem om en mere ukompliceret tid. Den smager af barndom og glæde!

Det er sørgeligt at Landkær er lukket - legendariske etiketter! Dog smagte deres sodavand, især colaen, af pis.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Simon-RS » 16. mar 2011, 16:13

Meelsen skrev:Las Cola er den bedste cola der nogensinde er produceret i Danmark. Der kan man snakke om en sodavand der bringer minderne frem om en mere ukompliceret tid. Den smager af barndom og glæde!

Det er sørgeligt at Landkær er lukket - legendariske etiketter! Dog smagte deres sodavand, især colaen, af pis.
Du er jo også Mr. Coca Cola!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 16. mar 2011, 17:47

Simon-RS skrev:
Meelsen skrev:Las Cola er den bedste cola der nogensinde er produceret i Danmark. Der kan man snakke om en sodavand der bringer minderne frem om en mere ukompliceret tid. Den smager af barndom og glæde!

Det er sørgeligt at Landkær er lukket - legendariske etiketter! Dog smagte deres sodavand, især colaen, af pis.
Du er jo også Mr. Coca Cola!
Cola-boy. Bom-bom tjak, bom bom tjak.
Hader København!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 16. mar 2011, 20:55

Lastbiler der overhaler i venstre vognbane for at køre 10 km stærkere på motorvejen. :@

Især set i situationer hvor der kommer specielle lange lastbiler med vindmøller bagpå.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 16. mar 2011, 23:31

Elscorpio skrev:Lastbiler der overhaler i venstre vognbane for at køre 10 km stærkere på motorvejen. :@

Især set i situationer hvor der kommer specielle lange lastbiler med vindmøller bagpå.
Det er helt vildt træls. Men et eller andet sted kan man sgu godt forstå dem, der er sgu meget tid at spare, hvis du skal til Rusland eller Portugal.
Hader København!

Oder
2. div
2. div
Indlæg: 159
Tilmeldt: 18. sep 2009, 00:20
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Oder » 21. mar 2011, 01:34

Aldo Pedersen der snakker om at AaB skulle skille sig af med Lynge i Canal 9's Frispark her til aften.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 21. mar 2011, 20:05

http://lokalavisen.dk/25-lyngbyfans-i-f ... blister112

Jojo, der var lidt drama, men de Lyngbyfans, der ville danse stod satme næsten en kilometer væk. Skriv nu for satan bare sandheden pis journalister.
Hader København!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 22. mar 2011, 16:13

At Danmarks übermeister DJ er gået bort... R.I.P. Kjeld Tolstrup... satme trist!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 22. mar 2011, 19:10

MrBangDK skrev:At Danmarks übermeister DJ er gået bort... R.I.P. Kjeld Tolstrup... satme trist!!!
Præcis! Det ser desværre ud til at vi mister dem fra toppen i år! :(
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jernskjorten » 23. mar 2011, 15:06


BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BoomZ0R » 23. mar 2011, 18:36

jernskjorten skrev:Klamt og kvalmende:
https://community.danskespil.dk/client/ ... 11-03-0062
Usmageligt!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 23. mar 2011, 19:07

Zee skrev:
jernskjorten skrev:Klamt og kvalmende:
https://community.danskespil.dk/client/ ... 11-03-0062
Usmageligt!
Jeg troede slet ikke traditionel tips eksisterede længere - og det gjorde det jo så heller ikke.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jernskjorten » 23. mar 2011, 20:00

Pastorius skrev:
Zee skrev:
jernskjorten skrev:Klamt og kvalmende:
https://community.danskespil.dk/client/ ... 11-03-0062
Usmageligt!
Jeg troede slet ikke traditionel tips eksisterede længere - og det gjorde det jo så heller ikke.
Jeg ved ikke, hvad der pisser mig mest af: at Tipstjenesten i lalleglad begejstring blander sport og karaoke, eller at man tilsyneladende ikke kan slippe for X-Factors klamme, fnatbefængte hånd, uanset hvor meget man anstrenger sig. For helvede da osse!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 23. mar 2011, 20:44

The Football Factory på DRHD. Lortefilm med dårligt skuespil i århundredets tyndeste plot, der trods sin elendighed alligevel formår at forherlige voldelige tabere i 90 minutter. Hvem har brug for at se det i HD?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 23. mar 2011, 21:10

Poker-One-Kenobi skrev:The Football Factory på DRHD. Lortefilm med dårligt skuespil i århundredets tyndeste plot, der trods sin elendighed alligevel formår at forherlige voldelige tabere i 90 minutter. Hvem har brug for at se det i HD?
Den er sgu da cool, ydermere har de mega fedt tøj eller sagt med et moderne udtryk: deres tøjstil er epic!
Hader København!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 23. mar 2011, 21:18

alithebeast skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:The Football Factory på DRHD. Lortefilm med dårligt skuespil i århundredets tyndeste plot, der trods sin elendighed alligevel formår at forherlige voldelige tabere i 90 minutter. Hvem har brug for at se det i HD?
Den er sgu da cool, ydermere har de mega fedt tøj eller sagt med et moderne udtryk: deres tøjstil er epic!

Siger ligesom alt om en film at du forsvarer den med hvilket tøj de har på! Den er forfærdeligt ringe håndværk, og derudover dybt amoralsk i sin glorificering af vold. Absolut ikke cool!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 23. mar 2011, 21:21

Poker-One-Kenobi skrev:
alithebeast skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:The Football Factory på DRHD. Lortefilm med dårligt skuespil i århundredets tyndeste plot, der trods sin elendighed alligevel formår at forherlige voldelige tabere i 90 minutter. Hvem har brug for at se det i HD?
Den er sgu da cool, ydermere har de mega fedt tøj eller sagt med et moderne udtryk: deres tøjstil er epic!

Siger ligesom alt om en film at du forsvarer den med hvilket tøj de har på! Den er forfærdeligt ringe håndværk, og derudover dybt amoralsk i sin glorificering af vold. Absolut ikke cool!
Intet slår Green Street!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 23. mar 2011, 21:25

Filmen er elendig. Jeg har ellers en stor forkærlighed for både engelsk fodbold og engelsk socialrealisme, men på forunderlig vis lykkedes det The Football Factory at ramme forbi alle de interessante aspekter, der kunne ligge i disse emner. Jeg var dybt skuffet da jeg så den.

Besvar