Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 12. okt 2011, 08:22

At Morten Olsen nu skal have forlænget sin kontrakt...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BoT » 12. okt 2011, 15:06

Provst i Brovst skrev:At Morten Olsen nu skal have forlænget sin kontrakt...
Ja det er træls. Han er jo en eklatant fiasko som landstræner. Desværre er det kun her i AaB - som jo alle dage er blevet snydt af Morten Olsen - at man kan se det!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 12. okt 2011, 16:55

BoT skrev:
Provst i Brovst skrev:At Morten Olsen nu skal have forlænget sin kontrakt...
Ja det er træls. Han er jo en eklatant fiasko som landstræner. Desværre er det kun her i AaB - som jo alle dage er blevet snydt af Morten Olsen - at man kan se det!
Han var ihvertfald et år længere om at indse, hvad resten af fodbolddanmark ellers råbte til ham: Den gamle garde er ikke god nok længere, få skiftet Jon Dahl, Christian Poulsen og Martin Jørgensen ud!!!
I det øjeblik det skete, begyndte holdet at spille fodbold igen. Personligt tror jeg f.eks VM havde været en væsentligt sjovere oplevelse med den her startopstilling. Men resultaterne er da igen med ham, men det gør ikke hans stædighed mindre dum.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BoT » 13. okt 2011, 10:27

Poker-One-Kenobi skrev:
BoT skrev:
Provst i Brovst skrev:At Morten Olsen nu skal have forlænget sin kontrakt...
Ja det er træls. Han er jo en eklatant fiasko som landstræner. Desværre er det kun her i AaB - som jo alle dage er blevet snydt af Morten Olsen - at man kan se det!
Han var ihvertfald et år længere om at indse, hvad resten af fodbolddanmark ellers råbte til ham: Den gamle garde er ikke god nok længere, få skiftet Jon Dahl, Christian Poulsen og Martin Jørgensen ud!!!
I det øjeblik det skete, begyndte holdet at spille fodbold igen. Personligt tror jeg f.eks VM havde været en væsentligt sjovere oplevelse med den her startopstilling. Men resultaterne er da igen med ham, men det gør ikke hans stædighed mindre dum.
Nu hører det jo med til den historie, at Bendtner var skadet lige inden VM og dermed i dårlig form, Christian Eriksen havde ikke haft en hel sæson som stamspiller i Ajax, Nicki Zimling rodede rundt nede i Italien, og William Kvist var også 1½ år længere tilbage i sin udvikling. Så jeg tvivler ærlig talt på, at opstillingen fra i tirsdags ville have kunnet gøre det bedre, end den, vi rent faktisk stillede med. At Morten så måske burde have taget nogle helt andre spillere med, har han selv funderet over, men SÅ mange kvalitetsspillere råder DK altså heller ikke over...

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. okt 2011, 13:40

BoT skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
BoT skrev:
Provst i Brovst skrev:At Morten Olsen nu skal have forlænget sin kontrakt...
Ja det er træls. Han er jo en eklatant fiasko som landstræner. Desværre er det kun her i AaB - som jo alle dage er blevet snydt af Morten Olsen - at man kan se det!
Han var ihvertfald et år længere om at indse, hvad resten af fodbolddanmark ellers råbte til ham: Den gamle garde er ikke god nok længere, få skiftet Jon Dahl, Christian Poulsen og Martin Jørgensen ud!!!
I det øjeblik det skete, begyndte holdet at spille fodbold igen. Personligt tror jeg f.eks VM havde været en væsentligt sjovere oplevelse med den her startopstilling. Men resultaterne er da igen med ham, men det gør ikke hans stædighed mindre dum.
Nu hører det jo med til den historie, at Bendtner var skadet lige inden VM og dermed i dårlig form, Christian Eriksen havde ikke haft en hel sæson som stamspiller i Ajax, Nicki Zimling rodede rundt nede i Italien, og William Kvist var også 1½ år længere tilbage i sin udvikling. Så jeg tvivler ærlig talt på, at opstillingen fra i tirsdags ville have kunnet gøre det bedre, end den, vi rent faktisk stillede med. At Morten så måske burde have taget nogle helt andre spillere med, har han selv funderet over, men SÅ mange kvalitetsspillere råder DK altså heller ikke over...
Det er noget vrøvl, med al respekt. Christian Eriksen havde allerede vist sit værd på landsholdet, ZImling blev næppe boldmongol af at være i italien og Kvist var præcis ligeså varm som han er idag. Derudover var der spillere som Enevoldsen, Junker osv som man også sagtens kunne have brugt. Olsen blev istedet offer for sin egen stædighed, og satsede alt på en flok ældre spillere som for længst havde toppet deres karriere. Det er derfor de fleste ikke bryder sig om ham, hans resultater er vel indiskutable, men det er jo umuligt at vide om de kunne have været endnu bedre hvis vi havde haft en træner som var villig til at lave et generationsskifte selv, og ikke da han blev tvunget til det af ydre omstændigheder.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 13. okt 2011, 18:14

Poker-One-Kenobi skrev: Det er noget vrøvl, med al respekt. Christian Eriksen havde allerede vist sit værd på landsholdet, ZImling blev næppe boldmongol af at være i italien og Kvist var præcis ligeså varm som han er idag. Derudover var der spillere som Enevoldsen, Junker osv som man også sagtens kunne have brugt. Olsen blev istedet offer for sin egen stædighed, og satsede alt på en flok ældre spillere som for længst havde toppet deres karriere.
Jeg synes nu mest det er dig, der vrøvler. Eriksen fik sin debut på A-landsholdet i februar 2010 og var derfor helt grøn i landsholdssammenhæng. Zimling havde ingen kamptræning og hverken han eller Eriksen havde nogen som helst andel i kvalifikationen til VM. Man kan sagtens kritisere Olsen for hans udtagelser (og det har jeg da også selv gjort tit), men der var trods alt ræson i, at prøve at satse på rutinen og på det hold som havde skaffet Danmark til VM. Især nu når flere stamspillere enten sad ude med skade, eller spillede for halv kraft.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 13. okt 2011, 23:01

limey skrev:
Poker-One-Kenobi skrev: Det er noget vrøvl, med al respekt. Christian Eriksen havde allerede vist sit værd på landsholdet, ZImling blev næppe boldmongol af at være i italien og Kvist var præcis ligeså varm som han er idag. Derudover var der spillere som Enevoldsen, Junker osv som man også sagtens kunne have brugt. Olsen blev istedet offer for sin egen stædighed, og satsede alt på en flok ældre spillere som for længst havde toppet deres karriere.
Jeg synes nu mest det er dig, der vrøvler. Eriksen fik sin debut på A-landsholdet i februar 2010 og var derfor helt grøn i landsholdssammenhæng. Zimling havde ingen kamptræning og hverken han eller Eriksen havde nogen som helst andel i kvalifikationen til VM. Man kan sagtens kritisere Olsen for hans udtagelser (og det har jeg da også selv gjort tit), men der var trods alt ræson i, at prøve at satse på rutinen og på det hold som havde skaffet Danmark til VM. Især nu når flere stamspillere enten sad ude med skade, eller spillede for halv kraft.
Vil det sige, at Andreas Bjelland ikke har vist sig værd før om et år eller hvad? Og hvllken kampform var det lige de gamle koryfæer mødte op i, jeg husker dem som bænkevarmere eller småskadede men det er da muligt jeg husker forkert. Men hovedkernen er nu også at Morten Olsen fejlede tidligere end slutrunden, da han ikke rettidigt fik spillet nye folk ind i truppen. Det fortsætter jo den dag idag, hvor man må undres hvorfor fanden Martin Jørgensen skal udtages når han ikke engang selv tror på at han kan spille slutrunden. Hvorfor ikke bruge den plads på den næste Christian Eriksen eller Jon Dahl istedet?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 14. okt 2011, 09:13

Poker-One-Kenobi skrev:
limey skrev:
Poker-One-Kenobi skrev: Det er noget vrøvl, med al respekt. Christian Eriksen havde allerede vist sit værd på landsholdet, ZImling blev næppe boldmongol af at være i italien og Kvist var præcis ligeså varm som han er idag. Derudover var der spillere som Enevoldsen, Junker osv som man også sagtens kunne have brugt. Olsen blev istedet offer for sin egen stædighed, og satsede alt på en flok ældre spillere som for længst havde toppet deres karriere.
Jeg synes nu mest det er dig, der vrøvler. Eriksen fik sin debut på A-landsholdet i februar 2010 og var derfor helt grøn i landsholdssammenhæng. Zimling havde ingen kamptræning og hverken han eller Eriksen havde nogen som helst andel i kvalifikationen til VM. Man kan sagtens kritisere Olsen for hans udtagelser (og det har jeg da også selv gjort tit), men der var trods alt ræson i, at prøve at satse på rutinen og på det hold som havde skaffet Danmark til VM. Især nu når flere stamspillere enten sad ude med skade, eller spillede for halv kraft.
Vil det sige, at Andreas Bjelland ikke har vist sig værd før om et år eller hvad? Og hvllken kampform var det lige de gamle koryfæer mødte op i, jeg husker dem som bænkevarmere eller småskadede men det er da muligt jeg husker forkert. Men hovedkernen er nu også at Morten Olsen fejlede tidligere end slutrunden, da han ikke rettidigt fik spillet nye folk ind i truppen. Det fortsætter jo den dag idag, hvor man må undres hvorfor fanden Martin Jørgensen skal udtages når han ikke engang selv tror på at han kan spille slutrunden. Hvorfor ikke bruge den plads på den næste Christian Eriksen eller Jon Dahl istedet?
Jeg forstår ikke hvad du mener med Bjelland. Han kom med på afbud og løste opgaven til ug, hvilket er noget anderledes end den situation der var omkring Eriksens debut. Martin Jørgensen var flyvende på klubholdet op til udtagelserne og havde alt den rutine der kunne have været brug for, hvis kampene havde udviklet sig anderledes. Jeg er helt enig i, at man skal prøve de unge kræfter af, men det virker meget risikofyldt at eksperimentere for meget med startopstillingen i de allersidste og afgørende kampe.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 14. okt 2011, 16:01

At Rooney får 3 spilledages karantæne for sådan en "tackling" pisser mig helt vild af!


Er der nogen der kan huske om De Jong overhovedet fik straf for dette karatespark?
Hader København!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14753
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 14. okt 2011, 17:42

Det er jo klassisk Rooney, og jeg synes sq 3 dage er i orden, også selvom der måske findes flere eksempler på, at andre spiller er sluppet med mindre. Det siger mere om deres dom end det gør om Rooneys.

Hvem kan f.eks. glemme hans svinestreger mod os på Old Trafford?

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Yngvesson » 14. okt 2011, 18:22

alithebeast skrev:At Rooney får 3 spilledages karantæne for sådan en "tackling" pisser mig helt vild af!
Rooney pisser mig af!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 14. okt 2011, 18:59

Rooney pisser også mig af normalt. Men havde det været Villa, Podolski eller en hver anden, så havde de ikke fået mere end en spilledags karantæne, og det pisser mig endnu mere af. Hans offer får iøvrigt C.Ronaldo og Busquets til at ligne skuespillere i en skolekomedie.
Hader København!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Konsulenten » 14. okt 2011, 21:00

alithebeast skrev:Rooney pisser også mig af normalt. Men havde det været Villa, Podolski eller en hver anden, så havde de ikke fået mere end en spilledags karantæne, og det pisser mig endnu mere af. Hans offer får iøvrigt C.Ronaldo og Busquets til at ligne skuespillere i en skolekomedie.
Københavneri i UEFA!!!!!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af tegner » 15. okt 2011, 12:02

Konsulenten skrev:Københavneri i UEFA!!!!!
Så blev det endelig bekræftet,...jeg har længe mistænkt Rooney for at være Københavner..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 15. okt 2011, 13:14

tegner skrev:
Konsulenten skrev:Københavneri i UEFA!!!!!
Så blev det endelig bekræftet,...jeg har længe mistænkt Rooney for at være Københavner..!!

Ville det så ikke være noget underligt københavneri at give ham 3 dages karantæne?

Van Colter
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 90
Tilmeldt: 5. sep 2007, 09:22

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Van Colter » 17. okt 2011, 22:56

Citater som disse pisser mig af
»Det er helt åbenlyst, at hvis jeg var amerikaner og ejede en fodboldklub, eller jeg var en indisk ejer, så ville jeg formentlig være fortaler for, at op- og nedrykning blev afskaffet, for så ville min investering være mere sikker og mine aktier ville stige i værdi«.
http://politiken.dk/sport/fodbold/premi ... kket-liga/

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10704
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 18. okt 2011, 10:04

Altså han siger jo bare at de udenlandske folk er ligeglade med kultur osv, og kun vil have pengene... Og det er jo fair nok, for det er der vel ikke nogen der er uenige i?

Når det så er sagt så håber jeg PL bliver banlyst fra al europæisk fodbold hvis de laver ligaen lukket. Også kan de køre deres eget amerikanske system ovre på øerne hvis det er det de vil...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af SimonJ » 18. okt 2011, 10:20

jonas386 skrev:Altså han siger jo bare at de udenlandske folk er ligeglade med kultur osv, og kun vil have pengene... Og det er jo fair nok, for det er der vel ikke nogen der er uenige i?

Når det så er sagt så håber jeg PL bliver banlyst fra al europæisk fodbold hvis de laver ligaen lukket. Også kan de køre deres eget amerikanske system ovre på øerne hvis det er det de vil...
Det ville være en skam for fodbolden, hvis moderlandet skal splittes af og amerikaniseres pga udenlandske forretningsfolk vil have endnu flere penge. Hvis det sker i England, så skal man også frygte det i Danmark, vi bukker jo under for alt med de folk i DBU - hvor der er penge, er der underskrifter!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 19. okt 2011, 11:30

http://www.sporten.dk/superligaen/lyngb ... nt-tilbage" onclick="window.open(this.href);return false;
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 19. okt 2011, 11:39

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Besvar