Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 19. okt 2011, 17:16

Provst i Brovst skrev:
Vi er fortabte...
Gu er vi da ej. Nu skal vi have skrevet en masse skuffekontrakter, så vi kan spare nogle penge. Det har jo ikke konsekvenser.
Hader København!

RufusTheDog

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af RufusTheDog » 25. okt 2011, 19:14

ANR - Radio med puls... Nik & Jay, Burhan G, Medina og Rasmus Seebach på repeat. Man flatliner jo af det lort. Jeg gruer for den dag Hej Matematik udgiver et nyt album.

Brugeravatar
Lasse Que
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 7. jun 2005, 16:24
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lasse Que » 25. okt 2011, 20:37

RufusTheDog skrev:ANR - Radio med puls... Nik & Jay, Burhan G, Medina og Rasmus Seebach på repeat. Man flatliner jo af det lort. Jeg gruer for den dag Hej Matematik udgiver et nyt album.
Skift kanal! Jeg skal nok hjælpe...
Syng for de røde!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindmark » 26. okt 2011, 09:14

Lasse Que skrev:
RufusTheDog skrev:ANR - Radio med puls... Nik & Jay, Burhan G, Medina og Rasmus Seebach på repeat. Man flatliner jo af det lort. Jeg gruer for den dag Hej Matematik udgiver et nyt album.
Skift kanal! Jeg skal nok hjælpe...
Enig med hr. Que - selv vil jeg dog hellere høre hele Nik & Jays bagkatalog end de overgearede radioreklamer der kører på ANR og lignende æterstøjkanaler. Radioreklamer pisser mig voldsomt af.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 26. okt 2011, 09:47

Lindmark skrev:
Lasse Que skrev:
RufusTheDog skrev:ANR - Radio med puls... Nik & Jay, Burhan G, Medina og Rasmus Seebach på repeat. Man flatliner jo af det lort. Jeg gruer for den dag Hej Matematik udgiver et nyt album.
Skift kanal! Jeg skal nok hjælpe...
Enig med hr. Que - selv vil jeg dog hellere høre hele Nik & Jays bagkatalog end de overgearede radioreklamer der kører på ANR og lignende æterstøjkanaler. Radioreklamer pisser mig voldsomt af.
Jeg kunne personligt aldrig drømme om at høre andre radiokanaler end DRs. Hvis man synes der er for meget snak på P3, kan man jo altid skifte til nogle af DAB/Net kanalerne. Der burde være noget for enhver smag - selv den dårlige...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Schredni » 26. okt 2011, 17:58

Hanga skrev:Det er jo klassisk Rooney, og jeg synes sq 3 dage er i orden, også selvom der måske findes flere eksempler på, at andre spiller er sluppet med mindre. Det siger mere om deres dom end det gør om Rooneys.

Hvem kan f.eks. glemme hans svinestreger mod os på Old Trafford?

Det er vel den samme som dengang Beckham tjattede med foden til Diego Simone og fik rødt kort af Milton. Det er en tynd dom men helt ærligt, når man er så dum at gøre sådan noget så er det svært at have ondt af Rooney. Det røde kort kan måske godt forsvares men tre dages straf er lige af den grove slags.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 27. okt 2011, 18:11

le Cid skrev:
Lindmark skrev:
Lasse Que skrev:
RufusTheDog skrev:ANR - Radio med puls... Nik & Jay, Burhan G, Medina og Rasmus Seebach på repeat. Man flatliner jo af det lort. Jeg gruer for den dag Hej Matematik udgiver et nyt album.
Skift kanal! Jeg skal nok hjælpe...
Enig med hr. Que - selv vil jeg dog hellere høre hele Nik & Jays bagkatalog end de overgearede radioreklamer der kører på ANR og lignende æterstøjkanaler. Radioreklamer pisser mig voldsomt af.
Jeg kunne personligt aldrig drømme om at høre andre radiokanaler end DRs. Hvis man synes der er for meget snak på P3, kan man jo altid skifte til nogle af DAB/Net kanalerne. Der burde være noget for enhver smag - selv den dårlige...
ANR rocks, det er det eneste der kører her hjemme. Men vi sparer ikke noget ved den løsning da vi stadig skal betale for andres medieforbrug.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 27. okt 2011, 18:16

Man fortjener heller ikke at spare noget, når man hører ANR.
Hader København!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 30. okt 2011, 18:12

... at Erik Rasmussen under BIF-AaB omtalte Brøndby som "vi". Så skal man bare ikke være kommentator på den kamp!
Generelt pissede kommentatorerne i den kamp mig af.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 30. okt 2011, 19:15

Michael Tykgård
Mikkel Thygesen
Erik Rasmussen
Brøndby IF

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af danielnoll » 31. okt 2011, 16:05

...

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Rasmus » 31. okt 2011, 16:11

danielnoll skrev:Dette
Det pisser også mig af :@
/ Rasmus

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 31. okt 2011, 16:16

danielnoll skrev:Dette
Så er det da i hvert fald definitivt slut med at følge landsholdet. Ekstra surt er det for Lasse Nielsen (og AaB) da dette betyder han aldrig kommer i nærheden af landsholdet. Ufatteligt et sådant indebrændt had den mand har til AaB - og hvordan sådan en person kan være landstræner i så mange år....
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 31. okt 2011, 17:48

astonvilla skrev:
danielnoll skrev:Dette
Så er det da i hvert fald definitivt slut med at følge landsholdet. Ekstra surt er det for Lasse Nielsen (og AaB) da dette betyder han aldrig kommer i nærheden af landsholdet. Ufatteligt et sådant indebrændt had den mand har til AaB - og hvordan sådan en person kan være landstræner i så mange år....
Med al respekt for Lasse Nielsen, hvem er det så lige du mener han ville kunne vippe af holdet med en anden træner?
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 31. okt 2011, 18:05

Simon Kjær... Men okay, det kan alle vel.

Udover det så har Lasse spillet bedre end Lars Jacobsen i indeværende sæson. Vil jeg mene. Han har vel været bedste højre back i ligaen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 31. okt 2011, 19:04

At Morten Olsen har forlænget kontrakten betyder vel at Dennis Rommedal og Martin Jørgensen er sikret en lang række kampe fremover.

Ang. Lasse og landsholdet, så ved jeg ikke om han skal udtages. Det kommer dog næppe til at ske, Morten Olsen holder jo desperat fast i sine spillere, uanset om de sidder på bænken, er helt uden for truppen eller slet ikke har en klub. Det kan i den grad pisse mig af, at han ikke udtager spillerne efter deres nuværende spil, men hvordan de tidligere har spillet. Til tider kommer man jo i tvivl om det er landsholdet man ser spille eller om det er en Loge for de få udvalgte.

sociopaten
2. div
2. div
Indlæg: 205
Tilmeldt: 28. apr 2008, 16:36

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sociopaten » 31. okt 2011, 19:22

jydenfranord skrev:At Morten Olsen har forlænget kontrakten betyder vel at Dennis Rommedal og Martin Jørgensen er sikret en lang række kampe fremover.

Ang. Lasse og landsholdet, så ved jeg ikke om han skal udtages. Det kommer dog næppe til at ske, Morten Olsen holder jo desperat fast i sine spillere, uanset om de sidder på bænken, er helt uden for truppen eller slet ikke har en klub. Det kan i den grad pisse mig af, at han ikke udtager spillerne efter deres nuværende spil, men hvordan de tidligere har spillet. Til tider kommer man jo i tvivl om det er landsholdet man ser spille eller om det er en Loge for de få udvalgte.
Du har ret. Rommedahl gør det forfærdeligt på landsholdet...

Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 99
Tilmeldt: 4. jan 2011, 13:26
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Melkaer » 31. okt 2011, 21:14

At der er så meget hype på hvem der er menneske nr. 7 mia. Jeg er da ligeglad med hvem det er og hvornår det skete. Nu er 7 mia. slut... Så behøver der ikke blive lagt mere i det!
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 31. okt 2011, 22:17

jonas386 skrev:Simon Kjær... Men okay, det kan alle vel.

Udover det så har Lasse spillet bedre end Lars Jacobsen i indeværende sæson. Vil jeg mene. Han har vel været bedste højre back i ligaen.
Lasse har ikke nået landsholdsniveauet endnu, han skal blive meget bedre på den højre back uanset om man har de røde briller på eller ej.
Desuden hjælper det ikke med den dårlige stime AaB lige er kommet ud af.

Det pisser mig af at man har så meget indestængt had til Olsen, når nu vores landshold præsterer inde på banen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 31. okt 2011, 22:33

Elscorpio skrev:
jonas386 skrev:Simon Kjær... Men okay, det kan alle vel.

Udover det så har Lasse spillet bedre end Lars Jacobsen i indeværende sæson. Vil jeg mene. Han har vel været bedste højre back i ligaen.
Lasse har ikke nået landsholdsniveauet endnu, han skal blive meget bedre på den højre back uanset om man har de røde briller på eller ej.
Desuden hjælper det ikke med den dårlige stime AaB lige er kommet ud af.

Det pisser mig af at man har så meget indestængt had til Olsen, når nu vores landshold præsterer inde på banen.

Jeg har ikke noget had til Olsen, overhovedet, jeg synes faktisk han har gjort det rigtig flot når man ser på de spillere han har haft til rådighed. Jeg svarede blot på spørgsmålet om hvem Lasse skulle afløse.


At Kjær har spillet ringe de sidste mange kampe er folk vel ikke uenige i, men her er Bjelland nok foran Lasse. Så hvis han skal på landsholdet så er det mest på den højreback han har chancen lige nu og her. Der er ikke noget oplagt alternativ til Lars Jacobsen, og Lasse HAR altså spillet forrygende, så jeg vil faktisk mene han bør være 2. valg i den kø... Kan simpelthen ikke se hvem der skulle være foran ham pt...

Men ellers har jeg det fint med at Lasse bliver fra landsholdet lidt endnu, vi har en træls tendens til at få en masse skader når vi har spillere afsted med landsholdet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar