Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Henriksen » 20. maj 2012, 00:39

CSKA Chelski og Didier Drogba pisser mig af.....business as usual, men flot depressiv Drillo-bold de leverer Mafia-klubben
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af doukas » 20. maj 2012, 02:28

Henriksen skrev:CSKA Chelski og Didier Drogba pisser mig af.....business as usual, men flot depressiv Drillo-bold de leverer Mafia-klubben
Drogba er der største aktør i europæisk fodbold de sidste 8 år. I aften var, en for sent, omend smuk kroning af Europa's fodboldkonge.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. maj 2012, 05:07

Det pisser mig af når der klages over andres taktik. Det står ethvert hold frit for hvorledes de viæ spille og ethvert hold har retten til at gribe en kamp an på den måde de mener giver størst chance for et godt resultat. Træt af den klynken. Og ja, Chelsea er en lorteklub men det har ikke noget med deres taktik at gøre.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 20. maj 2012, 10:10

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af når der klages over andres taktik. Det står ethvert hold frit for hvorledes de viæ spille og ethvert hold har retten til at gribe en kamp an på den måde de mener giver størst chance for et godt resultat. Træt af den klynken. Og ja, Chelsea er en lorteklub men det har ikke noget med deres taktik at gøre.
Det er jeg sådan set helt enig i... Mit brok går mere ud på, at de var røv heldige... For faktum er jo at deres taktik kun virkede delvist, da både Barca og Bayern jo skabte fem gange så mange målchancer som Chelsea selv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. maj 2012, 10:15

Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af når der klages over andres taktik. Det står ethvert hold frit for hvorledes de viæ spille og ethvert hold har retten til at gribe en kamp an på den måde de mener giver størst chance for et godt resultat. Træt af den klynken. Og ja, Chelsea er en lorteklub men det har ikke noget med deres taktik at gøre.
Det er jeg sådan set helt enig i... Mit brok går mere ud på, at de var røv heldige... For faktum er jo at deres taktik kun virkede delvist, da både Barca og Bayern jo skabte fem gange så mange målchancer som Chelsea selv.
Den virkede da ikke kun delvist. De vandt.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14752
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 20. maj 2012, 10:27

Køllen I Møllen skrev:
Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af når der klages over andres taktik. Det står ethvert hold frit for hvorledes de viæ spille og ethvert hold har retten til at gribe en kamp an på den måde de mener giver størst chance for et godt resultat. Træt af den klynken. Og ja, Chelsea er en lorteklub men det har ikke noget med deres taktik at gøre.
Det er jeg sådan set helt enig i... Mit brok går mere ud på, at de var røv heldige... For faktum er jo at deres taktik kun virkede delvist, da både Barca og Bayern jo skabte fem gange så mange målchancer som Chelsea selv.
Den virkede da ikke kun delvist. De vandt.
Hvis du vil se så sort/hvidt på det har du selvfølgelig ret... Men havde både Barca og Bayern været bare en smule skarpe, havde Chelsea ikke stået som vindere. Chelseas taktik var at lukke af for modstanderne og det vil jeg ikke sige lykkedes fuldt ud. Derfor var de heldige med, at modstanderne svigtede de store chancer, som f.eks. straffespark i både semi og finalen. Til gengæld må man hylde Drogba, han er om nogen spilleren bag deres succes.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 24. maj 2012, 13:32

Nu er jeg ikke normalt typen, der råber "københavneri" i tide og utide - og selvom dette opstød også kunne være placeret i "Hvorfor hade København" tråden, så må jeg indrømme, at jeg faktisk ikke hader København (kun nogle uheldige individer derfra)... Men ikke desto mindre:

Hod kæft, hvor pisser det mig af, når DANMAKRS Radio afholder en konkurrence, hvor man kan vinde billetter til en koncert med Kent i København - I AFTEN!!!! De kunne da for hevlede ha' lavet konkurrencen for een eller flere dage siden, så folk på denne side af bæltet havde en reel chance for at få transport/overnatning/børnepasning/whatever på plads! Men nej - det er åbenbart kun en konkurrence for Østdanmark...!!!

FFS!!!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mr. Larsen » 24. maj 2012, 13:46

Det pisser mig af at Morten Olsen endnu engang forbigår AaB profiler.

Helenius fravalgt til fordel for en HAMRENDE uskarp Niklas Pedersen som kan prale af at ha scoret ET FUCKING LATTERLIG mål i hele sæsonen mod Helnius 14 stk !


TAK MORTEN OLSEN FOR AT VÆRE DEN LORT DU PLEJER AT VÆRE !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 24. maj 2012, 13:55

Mr. Larsen skrev:Det pisser mig af at Morten Olsen endnu engang forbigår AaB profiler.

Helenius fravalgt til fordel for en HAMRENDE uskarp Niklas Pedersen som kan prale af at ha scoret ET FUCKING LATTERLIG mål i hele sæsonen mod Helnius 14 stk !


TAK MORTEN OLSEN FOR AT VÆRE DEN LORT DU PLEJER AT VÆRE !
Hej Mr. Larsen,
Nu skriver du ikke med pink - men jeg tør antage at du joker, oder?
Baseret på gårsdagens kamp - hvilke AaB profiler mener du så skulle på landsholdet?
Du nævner selv Helenius, fair nok - men han er jo milevidt fra klar til en EM slutrunde.
Hvilke andre "profiler" skulle MO udtage, mener du?
Nå man, som i går (gælder samtlige mand) går på banen med en "jeg-gider-sku-ikke-attityd", så kan man satme heller ikke forvente at komme til en EM slutrunde.
Jeg håber og forventer den står på en kæmpe røffel til spillere og trænere på Hornevej i dag - det er hvad det kan blive til - ingen landsholdsudtagelser tak!

(PS: Bryder mig personligt ikke om MO - og landsholdet interesserer mig nada)
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mr. Larsen » 24. maj 2012, 14:01

I denne sæson tænker jeg kun på Helenius, han burde være selvskreven til det landshold når han er Dansk topscore i ligaen, når nu alternativerne er så meget mere uskarpe.

Tidligere sæsoner har jeg også undret mig over hans valg, vi har haft spiller på holdet blandt andet i Mesterskabssæsonen som underligt nok ikke fik chancen, selvom deres præstationer havde været blandt de bedste i ligaen, det problem kan man ikke sige FCN har pt.

Men det er jo ikke noget nyt at han ikke er vild med AaB og generelt aldrig gider lette sin fede røv og komme herop og se nogen af vores kampe (Eller mange af de andre jyske klubber for den sags skyld). (fedt signal iøvrigt at sende).
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Indie » 24. maj 2012, 15:49

Brixtofte! Ufatteligt, at det lige pludselig er manden, der bliver fejret pga. FCN mesterskab, og at det er hans fortjeneste.. Fy for fanden!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Konsulenten » 24. maj 2012, 16:01

Indie skrev:Brixtofte! Ufatteligt, at det lige pludselig er manden, der bliver fejret pga. FCN mesterskab, og at det er hans fortjeneste.. Fy for fanden!
Enig. Erik Rasmussen rodede sig også ud i en forsvarende tågesnak for manden under gårsdagens kamp. Hold dig dog til tomme floskler og grimme kællinger, Kawerik!
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Indie » 24. maj 2012, 16:03

Konsulenten skrev:
Indie skrev:Brixtofte! Ufatteligt, at det lige pludselig er manden, der bliver fejret pga. FCN mesterskab, og at det er hans fortjeneste.. Fy for fanden!
Enig. Erik Rasmussen rodede sig også ud i en forsvarende tågesnak for manden under gårsdagens kamp. Hold dig dog til tomme floskler og grimme kællinger, Kawerik!
Sikkert rigtig nok, at FCN ikke havde været der i dag, hvis ikke Brixtofte havde ødslet kommunens penge i FCN.. Men at hylde ham, det er fandeme forkasteligt!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 24. maj 2012, 23:50

Kampen igår i SønderjyskE pisser mig stadig af!

At man kan spille så fornæmende ringe og ikke engang komme ned og klappe for de fans der har kørt mange kilometer og spildt onsdag eftermiddag/aften på at støtte dem i NordtyskE.

bogoe
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 15. okt 2007, 14:54
Geografisk sted: Søndenfjords

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af bogoe » 25. maj 2012, 14:21

Indie skrev:Brixtofte! Ufatteligt, at det lige pludselig er manden, der bliver fejret pga. FCN mesterskab, og at det er hans fortjeneste.. Fy for fanden!
Man kan sgu da se på Allan K. Pedersens tud, at konceptet bag klubbens nuværende succes er opstået på baggrund af hundredevis af svinedyre vine indtaget i selskab med Brixtofte. Derfor vil det være direkte til grin, ikke også at hylde Brixtofte!
Some of those that work forces, are the same that burn crosses

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 25. maj 2012, 15:39

Elscorpio skrev:Kampen igår i SønderjyskE pisser mig stadig af!

At man kan spille så fornæmende ringe og ikke engang komme ned og klappe for de fans der har kørt mange kilometer og spildt onsdag eftermiddag/aften på at støtte dem i NordtyskE.
Skriv en mail til Lynge om den opførsel fra spillerne. Lynge plejer at være meget OBS på at spillerne skal takke fansene for støtten og der er da virkelig grund til at takke de stakler som var helt i Haderslev. Virkelig ringe af truppen ikke, at takke jer for opbakningen.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 26. maj 2012, 15:10

Når Manager går ned efter Prica har scoret et hattrick i hver halvleg mod Brøndby!!! :@ :@ :@ :@ :@
Hader København!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 31. maj 2012, 19:00

... at de eneste tilladte redskaber til min computerarkitektur-eksamen er blyant, viskelæder og en lommeregner, der kun kan plus/minus og gange/dividere. Farvel til lærebog, formler og noter. Det er satme åndssvagt.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af doukas » 31. maj 2012, 19:34

A_Strandfelt skrev:... at de eneste tilladte redskaber til min computerarkitektur-eksamen er blyant, viskelæder og en lommeregner, der kun kan plus/minus og gange/dividere. Farvel til lærebog, formler og noter. Det er satme åndssvagt.
Så vær glad for, at du ikke læser i udlandet hvor stort set alle eksamener er closed books. Og ja, det var noget af en generalisering.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 31. maj 2012, 21:25

doukas skrev:
A_Strandfelt skrev:... at de eneste tilladte redskaber til min computerarkitektur-eksamen er blyant, viskelæder og en lommeregner, der kun kan plus/minus og gange/dividere. Farvel til lærebog, formler og noter. Det er satme åndssvagt.
Så vær glad for, at du ikke læser i udlandet hvor stort set alle eksamener er closed books. Og ja, det var noget af en generalisering.
Det er jeg også stor modstander af. Udenadslære er unødvendigt. Hvornår ville jeg komme til at stå i en situation, hvor jeg tænker over, hvordan en del af en computer fungerer, uden at kunne slå de nødvendige formler og informationer op? Aldrig.

Besvar