Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af awnaw » 4. nov 2012, 16:18

Pastorius skrev:
awnaw skrev:Sportsjournalister og deres lemfældige brug af ordet "relativt".
Du kan måske opfordre manden bag http://rasende.dk" onclick="window.open(this.href);return false; eller http://jubler.dk" onclick="window.open(this.href);return false; til at tage kampen op mod relativ også.
Inspirerende. Jeg vil nedskrive alle tilfælde, hvor de ignorante tåber fra medierne er nogle ignorante tåber.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 4. nov 2012, 16:46

awnaw skrev:
Pastorius skrev:
awnaw skrev:Sportsjournalister og deres lemfældige brug af ordet "relativt".
Du kan måske opfordre manden bag http://rasende.dk" onclick="window.open(this.href);return false; eller http://jubler.dk" onclick="window.open(this.href);return false; til at tage kampen op mod relativ også.
Inspirerende. Jeg vil nedskrive alle tilfælde, hvor de ignorante tåber fra medierne er nogle ignorante tåber.
Fidusen er at de andre sites passer sig selv - så slipper du for at skulle hæve blodtrykket selv, mens dataindsamlingen pågår.
Med venlig Hilsen
--
Robert

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af awnaw » 4. nov 2012, 17:22

Pastorius skrev:
awnaw skrev:
Pastorius skrev:
awnaw skrev:Sportsjournalister og deres lemfældige brug af ordet "relativt".
Du kan måske opfordre manden bag http://rasende.dk" onclick="window.open(this.href);return false; eller http://jubler.dk" onclick="window.open(this.href);return false; til at tage kampen op mod relativ også.
Inspirerende. Jeg vil nedskrive alle tilfælde, hvor de ignorante tåber fra medierne er nogle ignorante tåber.
Fidusen er at de andre sites passer sig selv - så slipper du for at skulle hæve blodtrykket selv, mens dataindsamlingen pågår.
Min vrede er i høj grad rettet mod fodboldkommentatorer. Erik Rasmussen er eksempelvis et komplet fæ.

Findes der for øvrigt en måde hvorpå man kan fjerne kommentatorlyden på fodboldkampe? Hvad jeg dog ikke ville give.

For at komme kække svar i forkøbet, så har jeg prøvet mute-knappen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 4. nov 2012, 17:42

awnaw skrev: Min vrede er i høj grad rettet mod fodboldkommentatorer. Erik Rasmussen er eksempelvis et komplet fæ.

Findes der for øvrigt en måde hvorpå man kan fjerne kommentatorlyden på fodboldkampe? Hvad jeg dog ikke ville give.

For at komme kække svar i forkøbet, så har jeg prøvet mute-knappen.
På nogle kanaler (og i nogle udsendelser) kan du skifte kommentatorlyd til andre sprog. Dog vist desværre ikke på dem der viser dansk fodbold, men på eurosport kan man tit se fx snooker med engelske kommentatorer.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 4. nov 2012, 18:40

Jeg streamede Brøndby-OB i dag, da vi ikke har Tv2 Sport eller Canal9 mere herhjemme. Streamet var med engelske kommentatorer. Jeg er virkelig imponeret. Neutrale kommentatorer med ordentlige observationer. Jeg har altid hadet kommentatorer generel og ikke givet meget for at høre på nogen af dem, men det er åbenbart bare de danske, der går mig på nerverne.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 4. nov 2012, 19:54

Kilde skrev:Jeg streamede Brøndby-OB i dag, da vi ikke har Tv2 Sport eller Canal9 mere herhjemme. Streamet var med engelske kommentatorer. Jeg er virkelig imponeret. Neutrale kommentatorer med ordentlige observationer. Jeg har altid hadet kommentatorer generel og ikke givet meget for at høre på nogen af dem, men det er åbenbart bare de danske, der går mig på nerverne.
Når nu vi andre kæmper en hård kamp for at bevise at Brøndby ikke er interessant for danske tv-seere længere så pisser det mig sgu lidt af at der på vores eget forum er folk der ligefrem streamer de pisgule kampe.
Janteloven eksisterer IKKE!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 4. nov 2012, 20:04

Køllen I Møllen skrev:
Kilde skrev:Jeg streamede Brøndby-OB i dag, da vi ikke har Tv2 Sport eller Canal9 mere herhjemme. Streamet var med engelske kommentatorer. Jeg er virkelig imponeret. Neutrale kommentatorer med ordentlige observationer. Jeg har altid hadet kommentatorer generel og ikke givet meget for at høre på nogen af dem, men det er åbenbart bare de danske, der går mig på nerverne.
Når nu vi andre kæmper en hård kamp for at bevise at Brøndby ikke er interessant for danske tv-seere længere så pisser det mig sgu lidt af at der på vores eget forum er folk der ligefrem streamer de pisgule kampe.
Er det ikke lidt som med et trafik uheld, man vil ikke kigge på det, men man kan bare ikke lade være, man vil gerne se andres uheld og tænke på hvor godt man selv har det i forhold til dem. Da det gik Brøndby godt så jeg kun deres kampe når de spillede mod AaB, men idag så jeg dem og ja det var da helt sikkert et boost at se dem nok engang falde fra hinanden.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 4. nov 2012, 20:20

jydenfranord skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Kilde skrev:Jeg streamede Brøndby-OB i dag, da vi ikke har Tv2 Sport eller Canal9 mere herhjemme. Streamet var med engelske kommentatorer. Jeg er virkelig imponeret. Neutrale kommentatorer med ordentlige observationer. Jeg har altid hadet kommentatorer generel og ikke givet meget for at høre på nogen af dem, men det er åbenbart bare de danske, der går mig på nerverne.
Når nu vi andre kæmper en hård kamp for at bevise at Brøndby ikke er interessant for danske tv-seere længere så pisser det mig sgu lidt af at der på vores eget forum er folk der ligefrem streamer de pisgule kampe.
Er det ikke lidt som med et trafik uheld, man vil ikke kigge på det, men man kan bare ikke lade være, man vil gerne se andres uheld og tænke på hvor godt man selv har det i forhold til dem. Da det gik Brøndby godt så jeg kun deres kampe når de spillede mod AaB, men idag så jeg dem og ja det var da helt sikkert et boost at se dem nok engang falde fra hinanden.
Hahaha - jeg sad med NØJAGTIG samme følelse og så hele kampen.
Bienvenu Bassogog!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 4. nov 2012, 20:22

Køllen I Møllen skrev:
Kilde skrev:Jeg streamede Brøndby-OB i dag, da vi ikke har Tv2 Sport eller Canal9 mere herhjemme. Streamet var med engelske kommentatorer. Jeg er virkelig imponeret. Neutrale kommentatorer med ordentlige observationer. Jeg har altid hadet kommentatorer generel og ikke givet meget for at høre på nogen af dem, men det er åbenbart bare de danske, der går mig på nerverne.
Når nu vi andre kæmper en hård kamp for at bevise at Brøndby ikke er interessant for danske tv-seere længere så pisser det mig sgu lidt af at der på vores eget forum er folk der ligefrem streamer de pisgule kampe.
Jeg ser skam alle de Suppekampe, som jeg kan. Men at jeg havde penge på OB-sejr tiltrak mig også lidt :)

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 6. nov 2012, 20:12

At kampen streames er vel bedre end man ser den gennem viasat.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3872
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gentleman Finn » 7. nov 2012, 20:06

At viasat hylder fcn til det tåkrummende, fordi de fik deres første point i chl.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 7. nov 2012, 21:02

Gentleman Finn skrev:At viasat hylder fcn til det tåkrummende, fordi de fik deres første point i chl.
Deres spil i aften er til gengæld noget af det ringeste, jeg nogensinde har set fra er dansk hold i Mushrooms League! Hold da fast hvor Juventus får plads!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jonas386 » 7. nov 2012, 21:45

le Cid skrev:
Gentleman Finn skrev:At viasat hylder fcn til det tåkrummende, fordi de fik deres første point i chl.
Deres spil i aften er til gengæld noget af det ringeste, jeg nogensinde har set fra er dansk hold i Mushrooms League! Hold da fast hvor Juventus får plads!
Jeg vil gerne satse en måneds SU på at det alligevel bliver rost...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 7. nov 2012, 22:00

Vent med det - indtil nu skriver EB.dk "Rystende ringe indsats af FCN"
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 7. nov 2012, 22:00

le Cid skrev:Vent med det - indtil nu skriver EB.dk "Rystende ringe indsats af FCN"
Typisk københavneravis!

"Elendige FCN revet rundt af Juventus!

De bliver sgu ved!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 634 » 11. nov 2012, 20:54

Nu har AaB i de seneste 3 Ligakampe tabt til de 3 FC halløj Clubber bvaadder
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BoT » 12. nov 2012, 13:05

634 skrev:Nu har AaB i de seneste 3 Ligakampe tabt til de 3 FC halløj Clubber bvaadder
Og ud af de seneste 7 kampe har vi tabt 5. Mini-krise?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 12. nov 2012, 13:08

BoT skrev:
634 skrev:Nu har AaB i de seneste 3 Ligakampe tabt til de 3 FC halløj Clubber bvaadder
Og ud af de seneste 7 kampe har vi tabt 5. Mini-krise?
Der er ikke noget småt ved det - det er da en krise. Forhåbentlig kan vi lukke krisesnakken med at skrabe et par sejre i hus i de næste kampe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af doukas » 12. nov 2012, 15:20

Pastorius skrev:
BoT skrev:
634 skrev:Nu har AaB i de seneste 3 Ligakampe tabt til de 3 FC halløj Clubber bvaadder
Og ud af de seneste 7 kampe har vi tabt 5. Mini-krise?
Der er ikke noget småt ved det - det er da en krise. Forhåbentlig kan vi lukke krisesnakken med at skrabe et par sejre i hus i de næste kampe.
Hvor bliver begrebet krise dog skampulet.....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 12. nov 2012, 17:59

Det pisser mig af at det er moerkt naar man gaar paa arbejde og moerkt naar man skal hjem igen :thumbsdown:

Besvar