Det pisser mig af tråden
- Sven Tveskæg
- Landshold
- Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld
Det pisser mig af tråden
Efter inspiration fra sidelinien opretter jeg hermed tråden om de ting der går og pisser en af i hverdagen. Jeg starter naturligvis selv:
Det pisser mig af at Dansk Tipstjeneste/danske spil ikke vil have os til at spille hos udenlandske bookmakere, når de selv yder en så fårking dårlig service. (ikke et ord om deres oddssætning)
Jeg skrev i mandags til deres kundeservice at jeg ikke kunne huske mit kodeord, da jeg gerne ville ind og spille lidt på nogle kampe. Idag, en uge efter, har jeg ikke fået svar - overhovedet. Jeg skrev ind igen torsdag, heller intet svar, ikke engang en autorespons. Det er fandme dårlig stil af dem.
Så kunne jeg hoppe over på en udenlandsk side, smide en mail om jeg ikke kunne huske mit brugernavn, og 10 minutter senere, lå der svar tilbage.
Pinligt danske spil!!!
Det pisser mig af at Dansk Tipstjeneste/danske spil ikke vil have os til at spille hos udenlandske bookmakere, når de selv yder en så fårking dårlig service. (ikke et ord om deres oddssætning)
Jeg skrev i mandags til deres kundeservice at jeg ikke kunne huske mit kodeord, da jeg gerne ville ind og spille lidt på nogle kampe. Idag, en uge efter, har jeg ikke fået svar - overhovedet. Jeg skrev ind igen torsdag, heller intet svar, ikke engang en autorespons. Det er fandme dårlig stil af dem.
Så kunne jeg hoppe over på en udenlandsk side, smide en mail om jeg ikke kunne huske mit brugernavn, og 10 minutter senere, lå der svar tilbage.
Pinligt danske spil!!!
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere
- Køllen I Møllen
- Allstar
Glimrende ide med en tråd hvor man kan komme af med sin vrede og således holde den væk fra AaB-relaterede indlæg!
Det pisser mig af ad helvede til at der er nogle mennesker der mener at Rikke Hørlykke er lækker! Hun er fandeme den klammeste, grimmeste og mest ulækre kvinde jeg nogensinde har set. Fy for den. Jeg får gåsehud bare af at tænke på hendes grimme fjæs...
Dette ER et surt indlæg! (Ellers ville det jo ikke passe ind i tråden )
Det pisser mig af ad helvede til at der er nogle mennesker der mener at Rikke Hørlykke er lækker! Hun er fandeme den klammeste, grimmeste og mest ulækre kvinde jeg nogensinde har set. Fy for den. Jeg får gåsehud bare af at tænke på hendes grimme fjæs...
Dette ER et surt indlæg! (Ellers ville det jo ikke passe ind i tråden )
Janteloven eksisterer IKKE!
- Køllen I Møllen
- Allstar
Og så er Rikke Hørlykke vist endda med i programmet! Ikke at jeg ser det...Alando skrev:Det pisser mig af at hver gang jeg tænder for tv'et er der et eller andet med "Vild med dans". Det er da det mest latterlige program jeg nogensinde har set kun overgået af TVSHOP
Dette ER et surt indlæg!
- Sven Tveskæg
- Landshold
Uha, få mig ikke til at starte på lydgener i det offentlige rum! Fårpulede fåking møgteenagere der sidder i bussen og afprøver samtlige skringre ringetoner, der som regel er en blanding af techno/pop og mærkelige udråb, skreget ud af tåber. ARRRRRRR!!!!!!!Kenneth K skrev:Og folk der hører åndssvagt højt pis-lorte-techno på deres mp3-afspillere i det offentlige rum.
- Køllen I Møllen
- Allstar
Jeg hader fodboldspillere som ikke engang kender de mest banale fodboldregler - såsom hvordan et indkast skal tages - ellere rettere hvordan det kan tages - Der står fandme ikke nogle steder i den skide lovbog, at bolden SKAL slippes over hovedet!
Så fat det dog!!
/Jesper
Så fat det dog!!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
- Køllen I Møllen
- Allstar
Enig-knap!Sven Tveskæg skrev:Uha, få mig ikke til at starte på lydgener i det offentlige rum! Fårpulede fåking møgteenagere der sidder i bussen og afprøver samtlige skringre ringetoner, der som regel er en blanding af techno/pop og mærkelige udråb, skreget ud af tåber. ARRRRRRR!!!!!!!Kenneth K skrev:Og folk der hører åndssvagt højt pis-lorte-techno på deres mp3-afspillere i det offentlige rum.
//CGA
Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.
Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.
- Køllen I Møllen
- Allstar
- Køllen I Møllen
- Allstar
Du har ikke noget at gøre her, Lindvang, din lalleglade jubeloptimist.
Denne tråd er for de sure som ønsker at verden skal indhylles i død, vold og ødelæggelse. Os der skriver i denne tråd ønsker at AaB skal tabe alle kampe så vi har noget at brokke os over...
Dette er ikke et surt indlæg. Det er derimod spækket med kulsort ironi (eller sarkasme for fluekneppere).
Jeg hader forøvrigt også Peter Schmeichel med den store, røde tud!
Denne tråd er for de sure som ønsker at verden skal indhylles i død, vold og ødelæggelse. Os der skriver i denne tråd ønsker at AaB skal tabe alle kampe så vi har noget at brokke os over...
Dette er ikke et surt indlæg. Det er derimod spækket med kulsort ironi (eller sarkasme for fluekneppere).
Jeg hader forøvrigt også Peter Schmeichel med den store, røde tud!
- Sven Tveskæg
- Landshold
Folk der bare er ligeglad med alt og totalt lalleglade kan pisse mig af!!!Lindvang skrev:Jeg kan se på det hele, at jeg desværre ikke kan deltage i denne tråd, da intet her i verden kan pisse mig af og bringe mig ud af min stoiske ro... Det ligger simpelthen bare ikke til mig!
- Steve-Dave
- Landshold
Enig.Kenneth K skrev:Folk der smasker. Og folk der hører åndssvagt højt pis-lorte-techno på deres mp3-afspillere i det offentlige rum. Og folk der højlydt siger "AAARRRRRRRRRRRRHHHHHHHHH" efter at de har taget en slurk af en given væske.
Der er saadan en AAAHHHHH-type paa mit arbejde. Som en ekstra bonus slubrer hun ogsaa hoejlydt, naar hun drikker kaffe.
Ellers enig i alt Koellen har sagt. Bortset fra det med Hoerlykke.
- Køllen I Møllen
- Allstar
Så skal vi måske ligefrem til at have en Hørlykke-tråd kørende parallelt med denne tråd? Vi kan også bare lade den ligge og være glade for at den dag du og jeg står sammen på en bodega og Rikke Hørlykke kommer og lægger an på os, så skal vi i det mindste ikke til at slås om hende. Du tager hende bare... (Fy for satan!).
Fårking bundfald i appelsinjuice!!!
SÅ FAT DET DOG! Juice skal drikkes – ikke tygges!
Tror I virkelig, at vi er så dumme, at vi tror det er dejligt friskpresset juice, bare fordi I tilsætter et fårking affaldsprodukt til jeres latterlige koncentrat??? Havde det elendige affaldsprodukt så endda noget som helst at gøre med rigtigt frugtkød...! Det er IKKE frugtkød fra presningen!!! Det er affald!
Desuden er friskpresset juice også bedst filtreret! Min juice-maskine har eksempelvis et filter, og det fungerer fint!
SÅ FAT DET DOG! Juice skal drikkes – ikke tygges!
Tror I virkelig, at vi er så dumme, at vi tror det er dejligt friskpresset juice, bare fordi I tilsætter et fårking affaldsprodukt til jeres latterlige koncentrat??? Havde det elendige affaldsprodukt så endda noget som helst at gøre med rigtigt frugtkød...! Det er IKKE frugtkød fra presningen!!! Det er affald!
Desuden er friskpresset juice også bedst filtreret! Min juice-maskine har eksempelvis et filter, og det fungerer fint!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index