Hvad fanden kan saadan en tosse ogsaa bidrage med i en debatbog, naar han endda erkender at han intet aner om emnet:astonvilla skrev:ALT ved den mand pisser mig af.
Og nu i bogform!
Hvad fanden kan den handle om, ud over altså gay-bashing?
http://www.bt.dk/superligaen/gravgaard- ... omoseksuel
Naa Gravgaard, burde du saa ikke holde din kaeft og lade dem der har forstand paa den slags forholde sig til emnet? Du har ikke mere ekspertise paa dette omraade end en tilfaeldig serie 6 spiller, heller ikke selvom du saa engang har snakket med Jesper Groenkjaer, eller en uber macho som Back baaak.»Jeg er sikker på, at der er mange bøsser, der starter med at spille fodbold, når de er små. Det er ikke et spørgsmål om, at bøsser ikke kan slå til på en fodboldbane, have talent og kan komme på landsholdet. Men jeg tror, at de fleste bøsser falder fra i en tidlig alder. Når de er 14-15 år og er teenagere, og de er ved at forme sig selv som mennesker og blive bevidste om deres seksualitet, så er det, at de møder den maskuline, heteroseksuelle fodboldverden.«
» Jeg ved det selvfølgelig ikke, da jeg ikke selv er homoseksuel, men jeg har svært ved at forestille mig, at homoseksuelle kan trives i den verden. De føler ikke, at de kan få lov til at være, som de er, og de derfor ikke kan høre til der,« siger Gravgaard i bogen.
Der er alt for lidt ekspertsnopperi i den her verden.