Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 11. okt 2021, 15:59

Pastorius skrev:
11. okt 2021, 15:16
KlaskmyggenNoah skrev:
11. okt 2021, 14:54
Klaus skrev:
9. okt 2021, 15:31
Det der nok pisser mig allermest af, er at min barndoms begejstring for engelsk fodbold er blevet ødelagt. Jeg gider fandme ikke se den ene arabiske klub efter den anden spille mod et par amerikanske og måske en enkelt asiatisk og russisk. De kan rende mig noget så grusomt. Derfor ser jeg nu i stedet tysk fodbold. Måske er kvaliteten ikke helt så høj, men der er trods alt lidt sjæl tilbage. Og ja, kommer der en nordjysk millionær og investerer i AaB er det super. Men hvis valget står mellem AaB i 2. Division vest og en arabisk stat, ja så er jeg mere end klar til at troppe op til kampe mod Brabrand og andre stormagter.
Godt at vide at vi i det mindste bliver to :)...og lad os håber vi aldrig kommer dertil, er ikke helt så skråsikker som Pastorius.
Jeg har ikke sagt noget om aldrig - bare at det ikke lige ligger i kortene.
Lige nu tolker jeg Fristrups udtalelser som: "Vil vi gerne have jeres penge, men indflydelse får I ikke."
...og det skal nok ændre sig væsenligt inden der er nogen der er villige til at punge ud i en størrelsesorden der er relevant.
Mon ikke også Fristrup har en pris, min pointe er vist bare at du sover mere roligt end jeg gør :)
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 11. okt 2021, 16:42

KlaskmyggenNoah skrev:
11. okt 2021, 15:59
Pastorius skrev:
11. okt 2021, 15:16
KlaskmyggenNoah skrev:
11. okt 2021, 14:54
Klaus skrev:
9. okt 2021, 15:31
Det der nok pisser mig allermest af, er at min barndoms begejstring for engelsk fodbold er blevet ødelagt. Jeg gider fandme ikke se den ene arabiske klub efter den anden spille mod et par amerikanske og måske en enkelt asiatisk og russisk. De kan rende mig noget så grusomt. Derfor ser jeg nu i stedet tysk fodbold. Måske er kvaliteten ikke helt så høj, men der er trods alt lidt sjæl tilbage. Og ja, kommer der en nordjysk millionær og investerer i AaB er det super. Men hvis valget står mellem AaB i 2. Division vest og en arabisk stat, ja så er jeg mere end klar til at troppe op til kampe mod Brabrand og andre stormagter.
Godt at vide at vi i det mindste bliver to :)...og lad os håber vi aldrig kommer dertil, er ikke helt så skråsikker som Pastorius.
Jeg har ikke sagt noget om aldrig - bare at det ikke lige ligger i kortene.
Lige nu tolker jeg Fristrups udtalelser som: "Vil vi gerne have jeres penge, men indflydelse får I ikke."
...og det skal nok ændre sig væsenligt inden der er nogen der er villige til at punge ud i en størrelsesorden der er relevant.
Mon ikke også Fristrup har en pris, min pointe er vist bare at du sover mere roligt end jeg gør :)
Jo, men den er sat forholdsvis ambitiøst.
Med venlig Hilsen
--
Robert

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 679
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 21. okt 2021, 14:38

De har vist ikke fået ryddet op på deres hjemmeside.

https://www.nufc.co.uk/club/united-as-o ... inclusion/
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Besvar