Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 20. aug 2014, 20:44

Henriksen skrev:
Og? Personligt ser jeg stort set ikke noget af det tv-kanalerne sender, medmindre det er Ramasjang sammen med knægten :cool:
Hvis man vil se bare det mindste sport på tv, så skal man efterhånden have 37 forskellige sportskanaler.
Hader København!

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 21. aug 2014, 09:09

seamann skrev:
seamann skrev:Langt indslag i dr tv-avis om FCK kampen. Efterfulgt af konstatering af at AaB spiller også. Og skrivende stund 4 FCK historier på forsiden af dr.dk og 0,00 om AaB kampen, emissionen - anything!
Hvor er jeg træt af at betale licens.
Og her er hvad dr.dk kan svinge sig op til i aften - under overskriften: "Hæng ikke med mulen, Kent - AaB er videre2

Billede
To dage efter FCK kampen og dagen efter AaB kampen - intet på dr.dk om AaB, men artikel om FCK kampen.

På vej fra arbejde i går hørte jeg P3 - i forventning om optakt til kampen, men nej det var 2 brøndby spillere, der snakkede Brøndby.

Jeg kan godt forstå de kalder sig DR og ikke længere Danmarks Radio.

Jeg sendte dem en klage, men de er jo formentlig pisseligeglade - det har de ihvertfald været indtil nu.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 21. aug 2014, 10:29

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:Rufus : Ha ha :)

Andre : Altså jeg er ikke forarget over at I begræder RW's bortgang. Jeg har bare svært ved at forstå det. At man kan blive rørt over en film kan jeg måske godt sætte mig ind i. Men skuespilleren i filmen? Jeg fatter det simpelhen ikke. Jeg var lidt trist da Kurt Cobain døde, men det var da ikke noget der ramte mig personligt.
Jeg siger bestemt ikke hvad folk må eller ikke må. Jeg forstår bare ikke hvorfor det er skrækkeligt at en forholdsvis gammel mand dør blot fordi han har været med i en god film og er kendt. Havde det været en 2-årig (ukendt) pige fra Bangladesh havde det været mere skrækkeligt synes jeg...
Ja det er helt vildt svært at forstå folk føler sig berørt hvis en dør som de har en relation til. Det er som om relationer er vigtige for mennesker!
Jeg har ikke nogen relationer til en skuespiller. Jeg kender ikke manden.
Det har jo ikke noget at gøre med andre mennesker. Dine relationer og andre menneskers relationers er ikke ens!

Du skriver selv at RW var kendt og undrer dig over en ukendt ikke sørges over! Hvordan kan man blive berørt af det ukendte, det er jo umuligt!

Der er nogen der har synes at RW var en god skuespiller, de set interviews med manden, læst og hørt hvad han mente, tænkte og følte. Derved har de opbygget en relation til ham, de kender til ham!

Der er faktisk ikke særlig svært at forstå og du ved det jo godt.
For det første har jeg ikke sagt at andre ikke må føle relationer til en skuespiller. Jeg har blot sagt at det undrer mig.
Dernæste : Jeg siger ikke at jeg har relationer til en tilfældig 2-årig pige fra Bangladesh, jeg siger at hendes død er mere sørgelig end en 70-årig skuespillers.
For det 3. : Jo, det ER svært for mig at forstå at folk kan føle en "personlig" relation til en amerikansk skuespiller. Jeg forstår det ikke. Men jeg har intet problem med det. Det undrer mig såmænd bare.

Det er da lidt skægt, at du sidder på en side for en fodboldklub, med 7000 indlæg på bagen, og undrer dig over at folk gider skrive RIP når en skuespiller som de har haft gode oplevelser med dør? Begge dele er da udtryk for en grad af hysteri, synes du ikke?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. aug 2014, 12:28

Poker-One-Kenobi skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:Rufus : Ha ha :)

Andre : Altså jeg er ikke forarget over at I begræder RW's bortgang. Jeg har bare svært ved at forstå det. At man kan blive rørt over en film kan jeg måske godt sætte mig ind i. Men skuespilleren i filmen? Jeg fatter det simpelhen ikke. Jeg var lidt trist da Kurt Cobain døde, men det var da ikke noget der ramte mig personligt.
Jeg siger bestemt ikke hvad folk må eller ikke må. Jeg forstår bare ikke hvorfor det er skrækkeligt at en forholdsvis gammel mand dør blot fordi han har været med i en god film og er kendt. Havde det været en 2-årig (ukendt) pige fra Bangladesh havde det været mere skrækkeligt synes jeg...
Ja det er helt vildt svært at forstå folk føler sig berørt hvis en dør som de har en relation til. Det er som om relationer er vigtige for mennesker!
Jeg har ikke nogen relationer til en skuespiller. Jeg kender ikke manden.
Det har jo ikke noget at gøre med andre mennesker. Dine relationer og andre menneskers relationers er ikke ens!

Du skriver selv at RW var kendt og undrer dig over en ukendt ikke sørges over! Hvordan kan man blive berørt af det ukendte, det er jo umuligt!

Der er nogen der har synes at RW var en god skuespiller, de set interviews med manden, læst og hørt hvad han mente, tænkte og følte. Derved har de opbygget en relation til ham, de kender til ham!

Der er faktisk ikke særlig svært at forstå og du ved det jo godt.
For det første har jeg ikke sagt at andre ikke må føle relationer til en skuespiller. Jeg har blot sagt at det undrer mig.
Dernæste : Jeg siger ikke at jeg har relationer til en tilfældig 2-årig pige fra Bangladesh, jeg siger at hendes død er mere sørgelig end en 70-årig skuespillers.
For det 3. : Jo, det ER svært for mig at forstå at folk kan føle en "personlig" relation til en amerikansk skuespiller. Jeg forstår det ikke. Men jeg har intet problem med det. Det undrer mig såmænd bare.

Det er da lidt skægt, at du sidder på en side for en fodboldklub, med 7000 indlæg på bagen, og undrer dig over at folk gider skrive RIP når en skuespiller som de har haft gode oplevelser med dør? Begge dele er da udtryk for en grad af hysteri, synes du ikke?
Jo. Og ham der samler på kuglepenne fatter ikke at naboen samler på frimærker...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 22. aug 2014, 10:02

at AaB gange spiller helt vildt dårligt eller også spiller modstanderen helt vildt dårligt.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 22. aug 2014, 16:13

Køllen I Møllen skrev:
Flower skrev:http://www.imdb.com/news/ni57586962

Normalt begræder jeg ikke dødsfald blandt kendisserne, men denne her føles som en mavepuster. I min bog var han virkelig talentfuld og en af de største.
Jeg må blankt erkende at jeg ikke forstår hysteriet og hvorfor 50 venner på facebook skriver "RIP Robin Williams". Der er da ingen herhjemme der kender ham personligt. Han ser ganske rar ud på tv men det er vel også det. Er han 70 år gammel? Kan ikke se det skrækkelige i at han dør i forhold til de 20 millioner milliarder andre der dør hver eneste dag.
Det undrer mig bare at folk lader til at blive rørt personligt af en skide skuespiller fra den anden ende af planetens død. Det giver ingen mening for mig.
Personligt er jeg komplet ligeglad.
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Film/20 ... 130458.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. sep 2014, 11:33

Neeeeeeej. Det er en skrækkelig nyhed.

http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/danm ... fredaktoer&" onclick="window.open(this.href);return false;
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af doukas » 9. sep 2014, 12:22

Køllen I Møllen skrev:Neeeeeeej. Det er en skrækkelig nyhed.

http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/danm ... fredaktoer&" onclick="window.open(this.href);return false;
En af de få sportsjournos der var værd at tage seriøst.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Sv: Det pisser mig af tråden

Indlæg af fish » 9. sep 2014, 22:36

doukas skrev:
Køllen I Møllen skrev:Neeeeeeej. Det er en skrækkelig nyhed.

http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/danm ... fredaktoer&" onclick="window.open(this.href);return false;
En af de få sportsjournos der var værd at tage seriøst.
Vigtigt han kommer væk så vi igen kan få sænket niveauet. :(

seamann

Re: Sv: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 9. sep 2014, 22:44

fish skrev:
doukas skrev:
Køllen I Møllen skrev:Neeeeeeej. Det er en skrækkelig nyhed.

http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/danm ... fredaktoer&" onclick="window.open(this.href);return false;
En af de få sportsjournos der var værd at tage seriøst.
Vigtigt han kommer væk så vi igen kan få sænket niveauet. :(
Så var han altså heller ikke bedre. Han levede vist mest på at blandt de blinde er den enøjede konge.


Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hinrup85 » 19. sep 2014, 18:31

At jeg kender idioter der får undskyldningen til at sende mig dette billede:

Billede

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 19. sep 2014, 19:24

Hinrup85 skrev:At jeg kender idioter der får undskyldningen til at sende mig dette billede:

Billede
Er der ikke en eller anden der kan fjerne det papir og photoshoppe verdens mindste tissemænd ind på se to der. Er sikker på vi nok skal finde ud af at få det delt vidt omkring.
Med venlig Hilsen
--
Robert

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Sv: Det pisser mig af tråden

Indlæg af fish » 19. sep 2014, 19:31

Hinrup85 skrev:At jeg kender idioter der får undskyldningen til at sende mig dette billede:

Billede
Det kan vel ikke tage mange sekunder at smide det foto på Facebook og andre sociale medier.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 17. okt 2014, 14:03

At "Northfirm" er en ting, i medierne. Den unævnelige forsøger sig ihvertfald med dette navn
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 31. okt 2014, 15:48

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 4. nov 2014, 20:48

Hvad laver du, Brendan Rodgers?!?!?

Nu har Liverpool sukket efter Champions League i mange år, og nu er man endelig tilbage, og klar til den første store udebanekamp... og så stiller man med b-hold, bare fordi man halter en lille smule i ligaen. Der er ikke bare tale om et par rokeringer, nej der er tale om 7-8 udskiftninger og de bedste på bænken. Det er simpelthen uværdigt!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 5. nov 2014, 15:15

Hanga skrev:Hvad laver du, Brendan Rodgers?!?!?

Nu har Liverpool sukket efter Champions League i mange år, og nu er man endelig tilbage, og klar til den første store udebanekamp... og så stiller man med b-hold, bare fordi man halter en lille smule i ligaen. Der er ikke bare tale om et par rokeringer, nej der er tale om 7-8 udskiftninger og de bedste på bænken. Det er simpelthen uværdigt!
Set i bakspejlet, klarede de sig vel bedre end 1. holdet?
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 5. nov 2014, 15:19

Det er jo svært at sige hvordan 1. holdet ville have klaret sig.
Jeg synes også er en smule uvæsentlig. Rodgers siger godt nok, at han føler, at han stillede det bedste hold, men den køber jeg altså ikke. Kampen var opgivet og man ville spare profiler som Sterling til lørdag - lur mig, om ikke Sterling, Gerrard og Henderson er tilbage i startopstillingen der.

Jeg synes det er uværdigt for en storklub som Liverpool at nedprioritere en Champions League udekamp på denne måde - og det siger jeg altså som Liverpool-mand.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af doukas » 11. nov 2014, 17:25

At Frederik Fetterlein åbner en natklub med gøglerier i Aalborg.

http://www.nordjyske.dk/nyheder/fetterl ... 5/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar