Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sven Tveskæg » 1. okt 2007, 11:30

Efter inspiration fra sidelinien opretter jeg hermed tråden om de ting der går og pisser en af i hverdagen. Jeg starter naturligvis selv:

Det pisser mig af at Dansk Tipstjeneste/danske spil ikke vil have os til at spille hos udenlandske bookmakere, når de selv yder en så fårking dårlig service. (ikke et ord om deres oddssætning) ;)

Jeg skrev i mandags til deres kundeservice at jeg ikke kunne huske mit kodeord, da jeg gerne ville ind og spille lidt på nogle kampe. Idag, en uge efter, har jeg ikke fået svar - overhovedet. Jeg skrev ind igen torsdag, heller intet svar, ikke engang en autorespons. Det er fandme dårlig stil af dem.
Så kunne jeg hoppe over på en udenlandsk side, smide en mail om jeg ikke kunne huske mit brugernavn, og 10 minutter senere, lå der svar tilbage.

Pinligt danske spil!!! :@
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2007, 13:21

Glimrende ide med en tråd hvor man kan komme af med sin vrede og således holde den væk fra AaB-relaterede indlæg!

Det pisser mig af ad helvede til at der er nogle mennesker der mener at Rikke Hørlykke er lækker! Hun er fandeme den klammeste, grimmeste og mest ulækre kvinde jeg nogensinde har set. Fy for den. Jeg får gåsehud bare af at tænke på hendes grimme fjæs...

Dette ER et surt indlæg! (Ellers ville det jo ikke passe ind i tråden :D )
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Alando » 1. okt 2007, 13:57

Det pisser mig af at hver gang jeg tænder for tv'et er der et eller andet med "Vild med dans". Det er da det mest latterlige program jeg nogensinde har set kun overgået af TVSHOP

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 1. okt 2007, 13:59

Folk der smasker. Og folk der hører åndssvagt højt pis-lorte-techno på deres mp3-afspillere i det offentlige rum. Og folk der højlydt siger "AAARRRRRRRRRRRRHHHHHHHHH" efter at de har taget en slurk af en given væske.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2007, 14:00

Alando skrev:Det pisser mig af at hver gang jeg tænder for tv'et er der et eller andet med "Vild med dans". Det er da det mest latterlige program jeg nogensinde har set kun overgået af TVSHOP
Og så er Rikke Hørlykke vist endda med i programmet! Ikke at jeg ser det...

Dette ER et surt indlæg!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 1. okt 2007, 14:02

Kenneth K skrev:Og folk der hører åndssvagt højt pis-lorte-techno på deres mp3-afspillere i det offentlige rum.
Uha, få mig ikke til at starte på lydgener i det offentlige rum! Fårpulede fåking møgteenagere der sidder i bussen og afprøver samtlige skringre ringetoner, der som regel er en blanding af techno/pop og mærkelige udråb, skreget ud af tåber. ARRRRRRR!!!!!!! :@ :@ :@
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2007, 14:02

Folk der kører på knallerter og motorcykler. De larmer ad helvede til.
Hvorfor skal de altid gasse op når de holder for rødt, det kan jo høres i hele Aalborg. Deres latterlige motorcykler skulle fandeme forbydes.

Dette ER et surt indlæg!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Indlæg af Yankee » 1. okt 2007, 14:14

Christiania-cykler. :@

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Indlæg af JSJ » 1. okt 2007, 14:19

Jeg hader fodboldspillere som ikke engang kender de mest banale fodboldregler - såsom hvordan et indkast skal tages - ellere rettere hvordan det kan tages - Der står fandme ikke nogle steder i den skide lovbog, at bolden SKAL slippes over hovedet!

Så fat det dog!!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2007, 14:29

Jeg hader fodbolddommere! Specielt dem der ser syner og dømmer for ting de tror der er sket (ja, det er dem allesammen!).

Dette er et surt indlæg!
Janteloven eksisterer IKKE!

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Indlæg af JLB » 1. okt 2007, 14:36

Køllen har fået ny hjemmebane-tråd... hehe ;)
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
CGA
1. div
1. div
Indlæg: 440
Tilmeldt: 15. jul 2006, 23:06
Geografisk sted: 9 kilo (indsæt selv håndtegn)

Indlæg af CGA » 1. okt 2007, 14:36

Sven Tveskæg skrev:
Kenneth K skrev:Og folk der hører åndssvagt højt pis-lorte-techno på deres mp3-afspillere i det offentlige rum.
Uha, få mig ikke til at starte på lydgener i det offentlige rum! Fårpulede fåking møgteenagere der sidder i bussen og afprøver samtlige skringre ringetoner, der som regel er en blanding af techno/pop og mærkelige udråb, skreget ud af tåber. ARRRRRRR!!!!!!! :@ :@ :@
Enig-knap!
//CGA

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Billede

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 913
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Indlæg af swfc » 1. okt 2007, 14:38

Jeg hader fodbolddommere som ingen situationsfornemmelse har og kun dømmer fordi de ikke får lov til at bestemme noget hjemme ved konen...

Og aldersgrænsen for dommere, som har frataget os en kanon god dommer i 7 m, mens hans yngre tåbelige kolleger dømmer videre hader jeg også :thumbsdown:
AaB i hjertet

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2007, 14:51

JLB skrev:Køllen har fået ny hjemmebane-tråd... hehe ;)


:D

Dette er ikke et surt indlæg! (Så det har ikke noget at gøre i denne tråd).
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Indlæg af Lindvang » 1. okt 2007, 14:54

Jeg kan se på det hele, at jeg desværre ikke kan deltage i denne tråd, da intet her i verden kan pisse mig af og bringe mig ud af min stoiske ro... Det ligger simpelthen bare ikke til mig!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2007, 14:57

Du har ikke noget at gøre her, Lindvang, din lalleglade jubeloptimist.
Denne tråd er for de sure som ønsker at verden skal indhylles i død, vold og ødelæggelse. Os der skriver i denne tråd ønsker at AaB skal tabe alle kampe så vi har noget at brokke os over...

:D

Dette er ikke et surt indlæg. Det er derimod spækket med kulsort ironi (eller sarkasme for fluekneppere).

Jeg hader forøvrigt også Peter Schmeichel med den store, røde tud!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 1. okt 2007, 15:00

Lindvang skrev:Jeg kan se på det hele, at jeg desværre ikke kan deltage i denne tråd, da intet her i verden kan pisse mig af og bringe mig ud af min stoiske ro... Det ligger simpelthen bare ikke til mig!
Folk der bare er ligeglad med alt og totalt lalleglade kan pisse mig af!!!
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Indlæg af Steve-Dave » 1. okt 2007, 15:03

Kenneth K skrev:Folk der smasker. Og folk der hører åndssvagt højt pis-lorte-techno på deres mp3-afspillere i det offentlige rum. Og folk der højlydt siger "AAARRRRRRRRRRRRHHHHHHHHH" efter at de har taget en slurk af en given væske.
Enig.

Der er saadan en AAAHHHHH-type paa mit arbejde. Som en ekstra bonus slubrer hun ogsaa hoejlydt, naar hun drikker kaffe.

Ellers enig i alt Koellen har sagt. Bortset fra det med Hoerlykke.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2007, 15:17

Så skal vi måske ligefrem til at have en Hørlykke-tråd kørende parallelt med denne tråd? :D Vi kan også bare lade den ligge og være glade for at den dag du og jeg står sammen på en bodega og Rikke Hørlykke kommer og lægger an på os, så skal vi i det mindste ikke til at slås om hende. Du tager hende bare... (Fy for satan!). :D
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4411
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 1. okt 2007, 15:26

Fårking bundfald i appelsinjuice!!!
SÅ FAT DET DOG! Juice skal drikkes – ikke tygges!
Tror I virkelig, at vi er så dumme, at vi tror det er dejligt friskpresset juice, bare fordi I tilsætter et fårking affaldsprodukt til jeres latterlige koncentrat??? Havde det elendige affaldsprodukt så endda noget som helst at gøre med rigtigt frugtkød...! Det er IKKE frugtkød fra presningen!!! Det er affald!
Desuden er friskpresset juice også bedst filtreret! Min juice-maskine har eksempelvis et filter, og det fungerer fint!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Besvar