Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlægaf Buzz Killington » 26. sep 2017 21:51

FodboldFM og Mediano SL uden Peter Brüchmann.

Hvorfor få gæsterne til at forholde sig til AaBs kampe, når de tydeligvis ikke har set andet end highlights, eller fuldt med i udviklingen i klubben? Ja Francis Dicoh fra Mediano, ham Meilinger er sgu noget af en profil i AaB! FodboldFM har været en meget tynd kop te længe mht. alt andet end Brøndby og FCK. Men, med Mediano, specielt anført af Brüchmann, plejer man at hive nogle interessante analyser hjem, også fra gæsterne, også når det kommer til AaB. Men jeg skal lige love for guldkornene fra kombinationen af Francis Dicoh (som ellers ofte er fornuftig), og Jamil Fearington (hvad laver han dog i "radioen"!?) i Peters fravær er til at overhøre.

Og Morten Crone Sejersbøl er stadig en kæmpe hat, og typen der helst skal google sig selv mindst en gang om dagen (Hej Morten - pikhoved).

jonas386
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ene og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nørresundby

Indlægaf jonas386 » 26. sep 2017 22:29

ham Meilinger er sgu noget af en profil i AaB

Haha. Er det seriøst? Man skulle da tro de i det mindste gad tjekke superstats.

Derudover er jeg meget enig angående Morten Crone. Han er et fint billede på alt der er galt med dansk fodboldjournalistik, og hvad det indebærer med overdreven Brøndby-liderlighed og dovenskab.

FodboldFM synes jeg iøvrigt var et rigtig fint program i starten, men de mistede hurtigt fokus fra at være et seriøst fodboldprogram med fokus på stortset alle klubber, til at være ligesom alle andre medier, hvor man ikke kan snakke om en dansk klub i mere end 3 minutter, før en af deltagerne skal nævne Brøndby, og så går den ellers derfra.

Større interesse og alt det der. Men det virker mest af alt som dovenskab og ligegyldighed overfor ligaen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlægaf Køllen I Møllen » 27. sep 2017 07:58

jonas386 skrev:
ham Meilinger er sgu noget af en profil i AaB

Haha. Er det seriøst? Man skulle da tro de i det mindste gad tjekke superstats.

Derudover er jeg meget enig angående Morten Crone. Han er et fint billede på alt der er galt med dansk fodboldjournalistik, og hvad det indebærer med overdreven Brøndby-liderlighed og dovenskab.

FodboldFM synes jeg iøvrigt var et rigtig fint program i starten, men de mistede hurtigt fokus fra at være et seriøst fodboldprogram med fokus på stortset alle klubber, til at være ligesom alle andre medier, hvor man ikke kan snakke om en dansk klub i mere end 3 minutter, før en af deltagerne skal nævne Brøndby, og så går den ellers derfra.

Større interesse og alt det der. Men det virker mest af alt som dovenskab og ligegyldighed overfor ligaen.

Enig med både dig og Buzz. For 2-3-4 år siden var FodboldFM et program der nåede hele vejen rundt om alle klubber. Nærmest i protest mod københavner-fikserede tv-kanaler. Nu er de bare faldet ned til samme niveau hvor det er så dejligt nemt og bekvendt blot at fokusere på fck og Brøndby. Dybt suk...
Janteloven eksisterer IKKE!

Tilbage til "Diverse"