Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sulakvelidze » 4. apr 2011, 12:17

Pastorius skrev:
Kilde skrev:ARRRGHHHHGHGHGHG
Jeg synes sådan set det er fint nok. At vores konkurrenter bliver stærkere betyder bare at vi selv er nødt til at give den (endnu) en ekstra skalle. Hvis AaB skal tilbage til fordums styrke, så skal vi kigge indad - ikke udad.

Noget helt andet er så at den slags *altid* har en pris, selvom det er for tidligt til at jeg kan genneskue hvad prisen er for FCM's eventyr.
Man kan jo håbe, at prisen også denne gang er, at Jens Ørgaard går fuldstændig dameamok og flasher shoppinggenet i samme stil, som da han havde Jonas Borring med hjem fra en meget dyr indkøbstur på Fyn. Så måske er det i dag, at Lynge skal ringe til Jens Ø og fortælle om en lovende costa ricaner, som FCM kan overtage for 15-20 mio.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 4. apr 2011, 13:53

sulakvelidze skrev:Man kan jo håbe, at prisen også denne gang er, at Jens Ørgaard går fuldstændig dameamok og flasher shoppinggenet i samme stil, som da han havde Jonas Borring med hjem fra en meget dyr indkøbstur på Fyn. Så måske er det i dag, at Lynge skal ringe til Jens Ø og fortælle om en lovende costa ricaner, som FCM kan overtage for 15-20 mio.
Nej, Jens Ørgaard er et grundvilkår for FCM, hvilket er hovedårsagen til at jeg ikke bliver alvorligt bekymret over de kommer til flere penge. Der skal noget andet end penge til, før de begynder at gøre mig nervøs.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 5. apr 2011, 00:06

Politisk korrekthed:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Premie ... 230200.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 5. apr 2011, 10:09

Pastorius skrev:Politisk korrekthed:
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Premie ... 230200.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tjah - mon ikke også han fik denne karantæne pr. efterkrav? Det burde jo være for hans albuer, at han blev sat en tur på tribunen...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2249
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 7. apr 2011, 22:32

Facebook.
Hader København!

RufusTheDog

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af RufusTheDog » 7. apr 2011, 22:35

SAS

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. apr 2011, 23:34

Folk der rejser sig op i flyet så snart der lyder et "dong", og derefter står halvt på deres sæde/halvt ude i midtergangen i 5 minutter og venter på at kunne bevæge sig ud af flyet. BLIV DOG SIDDENDE TIL DER ER PLADS, PADDEHATTE!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 7. apr 2011, 23:54

Køllen I Møllen skrev:Folk der rejser sig op i flyet så snart der lyder et "dong", og derefter står halvt på deres sæde/halvt ude i midtergangen i 5 minutter og venter på at kunne bevæge sig ud af flyet. BLIV DOG SIDDENDE TIL DER ER PLADS, PADDEHATTE!
Har Køllen bevæget sig så langt ud af sin comfort zone at en flyvemaskine var påkrævet??

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 8. apr 2011, 05:45

Poker-One-Kenobi skrev:
Køllen I Møllen skrev:Folk der rejser sig op i flyet så snart der lyder et "dong", og derefter står halvt på deres sæde/halvt ude i midtergangen i 5 minutter og venter på at kunne bevæge sig ud af flyet. BLIV DOG SIDDENDE TIL DER ER PLADS, PADDEHATTE!
Har Køllen bevæget sig så langt ud af sin comfort zone at en flyvemaskine var påkrævet??
Haha... det var et overordentligt dumt spørgsmål lige i Køllens tilfælde..!

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 8. okt 2006, 17:13
Geografisk sted: Svendborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af KK5700 » 8. apr 2011, 08:30

Kunne man ikke, som pilot, afgive "dong" signalet mens man stadig triller en smule for så derefter at hugge bremsen? Det kunne være man kunne træne nogle mennesker til at blive siddende :P

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. apr 2011, 08:40

Elegia skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Køllen I Møllen skrev:Folk der rejser sig op i flyet så snart der lyder et "dong", og derefter står halvt på deres sæde/halvt ude i midtergangen i 5 minutter og venter på at kunne bevæge sig ud af flyet. BLIV DOG SIDDENDE TIL DER ER PLADS, PADDEHATTE!
Har Køllen bevæget sig så langt ud af sin comfort zone at en flyvemaskine var påkrævet??
Haha... det var et overordentligt dumt spørgsmål lige i Køllens tilfælde..!




Og da det, selvfølgelig, var en joke er det en meget dum kommentar!

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Corona » 8. apr 2011, 09:58

Blæsevejr.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 8. apr 2011, 13:44

STOFA's manglende evne til at registrere hvad de har lavet af aftaler. :@

Jeg flyttede ind i min nye lejlighed for godt to måneder siden og ringede straks og bad om pakke 3 til TV'et og fik det et par dage senere. To-tre uger efter modtager jeg så et lille kort, som jeg skal udfylde med hvilken TV-pakke jeg gerne vil have. Det vælger jeg at ignorere, da jeg jo allerede selv har taget kontakt til dem i den forbindelse. BIG MISTAKE!!!

For en uge siden blev jeg så smidt tilbage på pakke 1 og jeg har netop fået at vide at der kan gå op til en måned før de kan komme forbi og rette det tilbage.

Lorte-firma!!!
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 10. apr 2011, 20:03

Pensionister på Vest.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 10. apr 2011, 23:27

Dot Bot skrev:Pensionister på Vest.
Hvorfor?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 10. apr 2011, 23:35

Lindvang skrev:
Dot Bot skrev:Pensionister på Vest.
Hvorfor?

De er totalt Memento Mori....

bogoe
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 15. okt 2007, 14:54
Geografisk sted: Søndenfjords

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af bogoe » 11. apr 2011, 01:07

Vi kan da allesammen godt lide pensionister på Vest
Billede
Some of those that work forces, are the same that burn crosses

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 11. apr 2011, 07:00

bogoe skrev:Vi kan da allesammen godt lide pensionister på Vest
Åh ja, gid det var sådan nogle pensionister :D Men det var det desværre ikke. Det var nogle gamle nisser der stod lige over hullet og beordrede alle flag væk, så de kunne se deres kamp i fred og ro 3 meter fra trommen. Find jeg dog forhelvede et andet sted at stå.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af SimonJ » 11. apr 2011, 10:26

Dot Bot skrev:
bogoe skrev:Vi kan da allesammen godt lide pensionister på Vest
Åh ja, gid det var sådan nogle pensionister :D Men det var det desværre ikke. Det var nogle gamle nisser der stod lige over hullet og beordrede alle flag væk, så de kunne se deres kamp i fred og ro 3 meter fra trommen. Find jeg dog forhelvede et andet sted at stå.
Jeg brækker mig når folk beder dem med flag og sangstemme om at skride! Så fuck dog af! Vest er stor nok til at man kan spille pik ved kioskerne i hjørnet!

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af vandmelonen » 11. apr 2011, 10:42

SimonJ skrev:
Dot Bot skrev:
bogoe skrev:Vi kan da allesammen godt lide pensionister på Vest
Åh ja, gid det var sådan nogle pensionister :D Men det var det desværre ikke. Det var nogle gamle nisser der stod lige over hullet og beordrede alle flag væk, så de kunne se deres kamp i fred og ro 3 meter fra trommen. Find jeg dog forhelvede et andet sted at stå.
Jeg brækker mig når folk beder dem med flag og sangstemme om at skride! Så fuck dog af! Vest er stor nok til at man kan spille pik ved kioskerne i hjørnet!
Præcis. Eller så er der den simple mulighed at blive væk fra vesttribunen og søge mod en af de andre tre. Det er stemningsdræbende at have kedelige klatter, der ikke laver larm, stående omkring capotårnet.

Besvar