Nedrykningstråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 2161
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00
Geografisk sted: København

Re: Nyd det nu

Indlæg af Sauer » 29. maj 2011, 14:48

Mwape skrev:
RufusTheDog skrev:
Mwape skrev:
Fabbe skrev:
Mwape skrev:Mht Søndergaard må jeg erkende, at jeg ikke ved hvad i fans har gjort for at lægge tryk på ledelsen. Ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til.
Vi ved godt, at OB's fans er benhårde og gør kort proces med fusentasters som Per Søndergaard, hvis det skete i Odense. Han havde dinglet i en lygtepæl på Rugaardsvej, og hans hjem var blevet plyndret for værdier og brændt ned. Ikke?

Men her i Aalborg tilgiver vi meget nemt. Så sent som i denne forårssæson lavede vi en kæmpe tifo, som fyldte hele langsiden, som bestod af et stort hjerte og teksten, "Vi elsker og tilgiver Per Søndergaard". Vi glemte bare at fotografere det.
He he... God humor. Vi kan tage debatten efter kampen.. Lige nu sidder følelserne vist ude på trøjen. Men at negligere OB's fans evne til at udtrykke sig, vil være forkert. Spørg Ulrik L. Zaza, Lars J - og hele den sportslige ledelse - som blev sparket ud.
Du spørger bare Peter Møller, Ståle, Brian Laudrup osv osv. om hvad de synes om AaB fans´evne til at udtrykke sig.
Laudrup?
En gut der plejede at spille fodbold.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Nyd det nu

Indlæg af doukas » 29. maj 2011, 14:48

Mwape skrev:
RufusTheDog skrev:
Mwape skrev:
Fabbe skrev:
Mwape skrev:Mht Søndergaard må jeg erkende, at jeg ikke ved hvad i fans har gjort for at lægge tryk på ledelsen. Ved kun hvad jeg har kunnet læse mig til.
Vi ved godt, at OB's fans er benhårde og gør kort proces med fusentasters som Per Søndergaard, hvis det skete i Odense. Han havde dinglet i en lygtepæl på Rugaardsvej, og hans hjem var blevet plyndret for værdier og brændt ned. Ikke?

Men her i Aalborg tilgiver vi meget nemt. Så sent som i denne forårssæson lavede vi en kæmpe tifo, som fyldte hele langsiden, som bestod af et stort hjerte og teksten, "Vi elsker og tilgiver Per Søndergaard". Vi glemte bare at fotografere det.
He he... God humor. Vi kan tage debatten efter kampen.. Lige nu sidder følelserne vist ude på trøjen. Men at negligere OB's fans evne til at udtrykke sig, vil være forkert. Spørg Ulrik L. Zaza, Lars J - og hele den sportslige ledelse - som blev sparket ud.
Du spørger bare Peter Møller, Ståle, Brian Laudrup osv osv. om hvad de synes om AaB fans´evne til at udtrykke sig.
Laudrup?
Jep. Han begrundede sit farvel til Superligaen med at han var træt af at blive mobbet, især på Aalborg-Stadion.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Henriksen » 29. maj 2011, 15:06

Brian-jeg-gør-hvad-Mette-siger-Laudrup = Kælling... han fik kærligheden at føle i Aalborg - hvad regnede han med ? At vi skulle hylde ham ? Han var FCK,er og dermed rival, end of story Brian.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Kilde » 29. maj 2011, 15:18

Henriksen skrev:Brian-jeg-gør-hvad-Mette-siger-Laudrup = Kælling... han fik kærligheden at føle i Aalborg - hvad regnede han med ? At vi skulle hylde ham ? Han var FCK,er og dermed rival, end of story Brian.
Hvad ligger der bag den historie?

Brugeravatar
Mwape
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2011, 00:29
Favoritspiller: Miti

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Mwape » 29. maj 2011, 15:22

Henriksen skrev:Brian-jeg-gør-hvad-Mette-siger-Laudrup = Kælling... han fik kærligheden at føle i Aalborg - hvad regnede han med ? At vi skulle hylde ham ? Han var FCK,er og dermed rival, end of story Brian.
Ha ha.. True story! - Så er jeg med.

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Mebega » 29. maj 2011, 15:30

Henriksen skrev:Brian-jeg-gør-hvad-Mette-siger-Laudrup = Kælling... han fik kærligheden at føle i Aalborg - hvad regnede han med ? At vi skulle hylde ham ? Han var FCK,er og dermed rival, end of story Brian.
Noget i den stil, som han var vant til fra Celtic Park. Magen til tudefjæs skal man lede længe efter.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Kristian1977 » 29. maj 2011, 15:43

OB har allerede givet Lyngby 1 point på deres hjemmeside: http://www.ob.dk/default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; LOL :S
Se statestik tabellen i højre side
May AaB be with you

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Hanga » 29. maj 2011, 17:36

Hanga skrev:
otbak skrev:Nedrykning er nu ikke længere aktuel for os,det kan enhver med bare lidt forstand på fodbold vel se.Vi skal nu til at se op ad i tabellen og for mig at se er en 5 plads inden for rækkevide når vi har slået Silkeborg.

Og luk så bare denne tråd da den ikke længere er vær at bruge tid på at læse.
Hovmod står for fald ! Lige så hurtigt som vi kunne få vind i sejlene, lige så hurtigt kan det gå den anden vej.

(ved ikke helt hvorfor jeg skal slynge rundt med ordsprog i aften :P)
Overstående indlæg er skrevet 2. maj.

Hvor er jeg dog træt af, at jeg fik ret.

Måske skulle otbak overveje om han selv har forstand på fodbold.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
AaBlover4ever
Allstar
Allstar
Indlæg: 2368
Tilmeldt: 18. aug 2005, 19:49
Favoritspiller: Thomas Augustinussen, Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af AaBlover4ever » 29. maj 2011, 18:02

FUCK hvor er det her nice.. Den bedste dag nogensinde.. Eller noget!!!

Tak til Randers og Esbjerg!!!! :aabfan:

Brugeravatar
MortenN
Superliga
Superliga
Indlæg: 663
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Nibe

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af MortenN » 29. maj 2011, 18:03

Lås den her ligegyldige tråd :danmarkfan: :aabfan: :cheers: :cool: :P :danmarkfan: :| :| :| :
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af jensemand57 » 29. maj 2011, 18:08

LÅS DEN FUCKING TRÅD

marshmellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 661
Tilmeldt: 3. nov 2008, 15:55

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af marshmellow » 29. maj 2011, 18:13

marshmellow skrev:selv uden flere points er vi tæt på redning (bl.a takket være målscoren)

esbjerg har vi passeret og randers taber mindst en af de sidste 2, i herning formentlig
og så er der lyngby......

uden statistisk belæg tror jeg vi er 90 % sikre selv uden flere point....forjættende tanke
og 5. pladsen .....hvorfor ikke.....en tak til "greven" for den scoring til 3-3

JA JA FIK RET PÅ ET HÆNGENDE HÅR

UFORTJENT MEN DEJLIGT
at"frede" træneren betyder at fyre træneren inden for de næste tre uger

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af sulakvelidze » 29. maj 2011, 18:26

marshmellow skrev:
marshmellow skrev:selv uden flere points er vi tæt på redning (bl.a takket være målscoren)

esbjerg har vi passeret og randers taber mindst en af de sidste 2, i herning formentlig
og så er der lyngby......

uden statistisk belæg tror jeg vi er 90 % sikre selv uden flere point....forjættende tanke
og 5. pladsen .....hvorfor ikke.....en tak til "greven" for den scoring til 3-3

JA JA FIK RET PÅ ET HÆNGENDE HÅR

UFORTJENT MEN DEJLIGT
Det er ikke en skid ufortjent. Heldigt, men fortjent. Synes dog at Lyngby fortjener turen ned mere end Esbjerg. Eller OB for deres pinligt svinske holdning til fair play. Må de smage deres eget snot, når de tuder over AaB's redning.

Leve AaB! Leve Esbjerg!

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af jernskjorten » 29. maj 2011, 18:47

Og stort tillykke til Randers med nedrykningen. Payback's a bitch!

"Det var aftalt mellem de to hold, at stillingerne i de andre kampe ikke skulle nævnes over højtaleren. Men den aftale brød værterne med 15 minutter at spille. Sikkert fordi Lyngby var foran med 2-0 og FCK foran med samme cifre mod AaB. Dermed var Esbjerg helt ude og håbet var tydeligvis fra Randers’ side, at EfB ville falde sammen." (Kilde: spn.dk)

Brugeravatar
Mwape
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2011, 00:29
Favoritspiller: Miti

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Mwape » 29. maj 2011, 18:50

Jamen altså. Pinlig indsats af OB - men det havde jeg jo forudsagt. Vi VILLE jo så gerne have jer ned.

- Den gik ikke, på grund af en hollænder 120 sekunder før tid. Sådan er fodbold. Tillykke, trods alt :thumbsup: :thumbsup:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Funky » 29. maj 2011, 18:53

jernskjorten skrev:Og stort tillykke til Randers med nedrykningen. Payback's a bitch!

"Det var aftalt mellem de to hold, at stillingerne i de andre kampe ikke skulle nævnes over højtaleren. Men den aftale brød værterne med 15 minutter at spille. Sikkert fordi Lyngby var foran med 2-0 og FCK foran med samme cifre mod AaB. Dermed var Esbjerg helt ude og håbet var tydeligvis fra Randers’ side, at EfB ville falde sammen." (Kilde: spn.dk)
Hold kæft hvor er det da et usympatisk træk. BOVLAMME KRIKKER! :thumbsdown:
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af A_Strandfelt » 29. maj 2011, 18:55

Mwape skrev:Jamen altså. Pinlig indsats af OB - men det havde jeg jo forudsagt. Vi VILLE jo så gerne have jer ned.

- Den gik ikke, på grund af en hollænder 120 sekunder før tid. Sådan er fodbold. Tillykke, trods alt :thumbsup: :thumbsup:
Hvad gjorde du, siger du?
Mwape skrev:Bare rolig gutter.

OB skal nok køre Lyngby over - til sidst! Det er der, vi er bedst - og Lyngby dårligst. Det siger al statistik :thumbsup: :thumbsup:

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af astonvilla » 29. maj 2011, 18:57

Mwape skrev:Jamen altså. Pinlig indsats af OB - men det havde jeg jo forudsagt. Vi VILLE jo så gerne have jer ned.

- Den gik ikke, på grund af en hollænder 120 sekunder før tid. Sådan er fodbold. Tillykke, trods alt :thumbsup: :thumbsup:
Leb nu bare af, din klaphat! Du har fået dine 15 min. Slet din profil.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Gentleman Finn » 29. maj 2011, 19:19

Funky skrev:
jernskjorten skrev:Og stort tillykke til Randers med nedrykningen. Payback's a bitch!

"Det var aftalt mellem de to hold, at stillingerne i de andre kampe ikke skulle nævnes over højtaleren. Men den aftale brød værterne med 15 minutter at spille. Sikkert fordi Lyngby var foran med 2-0 og FCK foran med samme cifre mod AaB. Dermed var Esbjerg helt ude og håbet var tydeligvis fra Randers’ side, at EfB ville falde sammen." (Kilde: spn.dk)
Hold kæft hvor er det da et usympatisk træk. BOVLAMME KRIKKER! :thumbsdown:
:@ NEMESIS!!! ho ho ho

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Funky » 29. maj 2011, 19:29

Gentleman Finn skrev:
Funky skrev:
jernskjorten skrev:Og stort tillykke til Randers med nedrykningen. Payback's a bitch!

"Det var aftalt mellem de to hold, at stillingerne i de andre kampe ikke skulle nævnes over højtaleren. Men den aftale brød værterne med 15 minutter at spille. Sikkert fordi Lyngby var foran med 2-0 og FCK foran med samme cifre mod AaB. Dermed var Esbjerg helt ude og håbet var tydeligvis fra Randers’ side, at EfB ville falde sammen." (Kilde: spn.dk)
Hold kæft hvor er det da et usympatisk træk. BOVLAMME KRIKKER! :thumbsdown:
:@ NEMESIS!!! ho ho ho
Det er stadigvæk en svinestreg når man har aftalt noget andet, og jeg kan da kun glæde mig yderligere over, at det blev Randers som røg med ned. Føj for sat...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Låst