Nedrykningstråden

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Jacob » 29. maj 2011, 19:31

Randers har fortjent nedrykningen - Esbjerg føler jeg dog med. De ville være bedre i Superligaen end Lyngby ifht kvalitet!

Og så har Randers med deres stadionspeaker stunt vedr resultaterne i de andre kampe fandme også fortjent at rykke ned!
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Funky » 29. maj 2011, 19:43

Jacob skrev:Randers har fortjent nedrykningen - Esbjerg føler jeg dog med. De ville være bedre i Superligaen end Lyngby ifht kvalitet!

Og så har Randers med deres stadionspeaker stunt vedr resultaterne i de andre kampe fandme også fortjent at rykke ned!
SIF er sgu også et lortehold som hører hjemme i 1. div. Ad og føj. Væk. Gerne i den kommende sæson.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mwape
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 12
Tilmeldt: 28. maj 2011, 00:29
Favoritspiller: Miti

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Mwape » 29. maj 2011, 20:08

Mwape skrev:Hej.

Jeg vil først slå fast at jeg holder med OB.
Først og fremmest kan jeg godt forstå hvis i er nervøse ift. i morgen, det ville jeg også være, hvis jeg var i jeres sko. Det siges at OB-spillerne har givet den gas uden for banen, siden nedslagtningen af FCK. Dette er vel fair nok, men ej spændende læsning for jer. I Odense er der relativt mange der "håber" at OB lægger sig ned i morgen mod Lyngby. Grunden til det, skal nok findes i en blanding af jalousi (over jeres seneste skab), og så det faktum at i har tilknyttet hade-spilleren over dem alle -Dumkan! - Også selvom det blot er leje, er det stadigt usmageligt. (I ved det jo godt selv).

Alligevel vil jeg tillade mig at mane jeres uro lidt til ro. Grunden derfor, er vores mørke fyrtårn på midtbanen, som kun bliver bedre og bedre. (Og nok snart væk :'( )

Alt kan ske i morgen :thumbsup: :thumbsup:


Vh
Mwape
Dette burde vel verificere at jeg på forhånd vidste, I ikke ville få hjælp fra OB. Ser i KN som jeres fremtidige træner?

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af sir-kargo » 29. maj 2011, 20:14

Jacob skrev:Randers har fortjent nedrykningen - Esbjerg føler jeg dog med. De ville være bedre i Superligaen end Lyngby ifht kvalitet!

Og så har Randers med deres stadionspeaker stunt vedr resultaterne i de andre kampe fandme også fortjent at rykke ned!
ja - den ma ha ramt ham lige i fjæset det fjols - ha ha ha ha :aabfan:
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Schredni » 29. maj 2011, 20:25

http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... ve-reddet/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvis det her ender med en skrivebordssag hvor Randers får points så går jeg amok.

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Yngvesson » 29. maj 2011, 20:36

Schredni skrev:http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... ve-reddet/

Hvis det her ender med en skrivebordssag hvor Randers får points så går jeg amok.
Randers får ingen point. Hvis der sker noget så får Lyngby en point straf, hvilket ikke burde være et problem.

Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Schredni » 29. maj 2011, 20:42

Yngvesson skrev:
Schredni skrev:http://politiken.dk/sport/fodbold/super ... ve-reddet/

Hvis det her ender med en skrivebordssag hvor Randers får points så går jeg amok.
Randers får ingen point. Hvis der sker noget så får Lyngby en point straf, hvilket ikke burde være et problem.
Tak... så kan jeg sove godt i nat :-)

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Hanga » 29. maj 2011, 20:47

Selv hvis Lyngby bliver taberdømt i alle deres kampe i foråret, og der også tilfalder point til alle dem der har tabt point til dem, så overlever vi alligevel.

Esbjerg har nemlig ingen "point tilgode", hvorfor nedrykkerne i så fald ville blive Esbjerg og Lyngby.

Det sker dog ikke, det ville være en alt for stor skandale. Jeg har ikke undersøgt det nærmere, men tror også det vil betyde ændringer i toppen af ligaen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Lodberg
1. div
1. div
Indlæg: 312
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:12
Geografisk sted: Kbh

Re: Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Lodberg » 29. maj 2011, 20:52

Jacob skrev:
Og så har Randers med deres stadionspeaker stunt vedr resultaterne i de andre kampe fandme også fortjent at rykke ned!
Hvad var det han gjorde?


Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Re: Nedrykningstråden

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 29. maj 2011, 20:58

Lodberg skrev:
Jacob skrev:
Og så har Randers med deres stadionspeaker stunt vedr resultaterne i de andre kampe fandme også fortjent at rykke ned!
Hvad var det han gjorde?
Han berettede om FCK's 2 - 0 føring over os og Lyngby's 2 - 0 føring over OB så Esbjergs spillere skulle miste gejsten.
Det er godt nok usympatisk når du der er aftale at det ikke bliver sagt.

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Indie » 29. maj 2011, 21:38

Hvor kan finde stillingen runde for runde? Eller bare fra vinterpausen i det mindste?

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Re: Nedrykningstråden

Indlæg af A_Strandfelt » 29. maj 2011, 21:40

Indie skrev:Hvor kan finde stillingen runde for runde? Eller bare fra vinterpausen i det mindste?
Her:
http://www.superstats.dk/stilling-runde ... find=Skift" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Indie » 29. maj 2011, 21:40

A_Strandfelt skrev:
Indie skrev:Hvor kan finde stillingen runde for runde? Eller bare fra vinterpausen i det mindste?
Her:
http://www.superstats.dk/stilling-runde ... find=Skift" onclick="window.open(this.href);return false;
Thanks a million :)

turboen
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 31. mar 2010, 10:46
Geografisk sted: Aalborg

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af turboen » 29. maj 2011, 21:53

Tusind tak til Esbjerg,det er sgu stort at de blev ved med at kæmpe,til trods for at de ikke kunne nå en skid.

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af CFN » 29. maj 2011, 22:02

Puha, det holdt sgu hårdt. Selfvølgelig dejligt at vi bliver i Superligaen. Jeg sad dog da det så allermest sort ud, og prøvede at skimte desperat efter lyset i mørket og oplevede et perverst øjeblik hvor jeg faktisk så frem til at skulle se de røde spille mod nye hold, som jeg aldrig har set dem spille mod før. Jeg er ved at være kørt dødtræt af kampe mod ligegyldige og kønsløse hold som Horsens, Nordsjælland, Silkeborg m.fl. og kan godt se det charmerende i at skulle se en god omgang tonserbold mod Hobro, Skive, Næstved, Blokhus eller lignende.

Men ja, sådan skulle det heldigvis ikke gå.

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 539
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Drastrup

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af jens fup » 29. maj 2011, 22:11

Hvis det var gået galt, kunne vi måske have trøstet os lidt (NOT!) med at være i selskab med en række andre klubber i store ligaer, som må anses for at være fast inventar i deres respektive bedste række, men som røg ud: Deportivo i Spanien, Sampdoria i Italien og i skrivende stund ( ca. 7 minutter spillet af 2. halvleg) ligger Monaco til at ryge ud af den franske liga....
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Kristian1977
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. okt 2007, 12:38
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Kristian1977 » 29. maj 2011, 22:41

Synes nu ikke det var det perfekte forår. Med kun 19 points. Magnus fik 16 til os. Men jeg glæder mig vildt meget over at vi bliver i superligaen.

MEN!!! Der skal sku ske noget i AaB hvis vi ikke skal igennem samme mølle. Og det holder jeg sku ikke til!
May AaB be with you

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Funky » 29. maj 2011, 23:09

Kristian1977 skrev:Synes nu ikke det var det perfekte forår. Med kun 19 points. Magnus fik 16 til os. Men jeg glæder mig vildt meget over at vi bliver i superligaen.

MEN!!! Der skal sku ske noget i AaB hvis vi ikke skal igennem samme mølle. Og det holder jeg sku ikke til!
Det afhænger jo af, hvad man opstiller som målet. Hvis målet var redning, uanset hvordan, og nix weiter, så var det jo perfekt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Thorshauge

Re: Nedrykningstråden

Indlæg af Thorshauge » 29. maj 2011, 23:15

AaB er skidt ud af et lykkehjul!

Låst