Medlemsfordele i AaB Support Club

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
AaB Support Club
AaB Support Club
Indlæg: 826
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:46

Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af AaB Support Club » 4. dec 2009, 14:41

Læs mere om vores medlemsfordele på vores hjemmeside

http://a-s-c.dk/side/medlemsfordele" onclick="window.open(this.href);return false;
En stærkere fanklub - et stærkere AaB!

Brugeravatar
AaB1999
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 83
Tilmeldt: 1. mar 2008, 17:19
Geografisk sted: Vrå!!!

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af AaB1999 » 2. jan 2010, 18:28

AaB Support Club skrev:Der er mange gode grunde til, hvorfor du bør være medlem af AaB Support Club (ASC), AaB Fodbolds officielle fanklub!

Først og fremmest bør du naturligvis have et hjerte, der banker for AaB. Hvis det er tilfældet, så er sagen så godt som klar.

Selvom du ikke er fast inventar på Spar Nord-tribunen, og måske heller ikke er den der går forrest, når trommerytmerne skal ledsages af skønsang, så hører du stadig hjemme i vores kreds. Det er nemlig en misforståelse at tro, at det kun er de syngende fans bag mål, der er medlem af AaB Support Club. Vi har rigtig mange af vores medlemmer fordelt rundt på alle tribunerne på Aalborg Stadion.

Og selvom du ikke er bosiddende i Aalborg eller omegn, og dermed ikke har mulighed for at komme så meget på Stadion og/eller tage del i de forskellige aktiviteter, bør du ikke fortvivle af den grund. AaB Support Club har nemlig en række fan-netværk og lokalafdelinger landet over, som du bliver tilknyttet, hvis du ikke er nordjyde. Her vil du opleve det særlige AaB-sammenhold, ligesom du vil blive inviteret med til diverse arrangementer.

Uanset, hvilken type fan du er, bør du som AaB'er også være med i AaB Support Club. Et medlemskab koster kun 175,- kr. årligt, og som ASC-medlem får du:

• Velkomspakke ved indmeldelse - indeholdende bl.a. ASC-logomærke og en gratis udebanetur, excl. entré
• Personligt medlemskort
• Medlemsbladet Supporteren, der udkommer 4 gange årligt
• Medlemsarrangementer med spillere, trænere og ledere
• Ekstra stor rabat på helårs-sæsonkort til AaB's hjemmekampe
• Forkøbsret til én billet pr. medlem til AaB's europæiske kampe - hvad enten det hedder Champions League, UEFA Cup'en eller Royal League
• Stor rabat på busbilletter til udebaneturene
• Rabat på entrébilletter i.f.m. udebaneture (begrænset antal)
• Rabat på landskampbilletter til Danmarks hjemmekampe
• 10% rabat på alle ikke nedsatte varer i AaB Sport + Fashion (dog ikke på billetter og ikke ved køb på webshoppen)
• Mulighed for at købe ASC Merchandise
• Mulighed for at købe ASC øl
• Mulighed for at deltage i ASC's indendørsstævne, der samtidig er kvalifikation til Fair Fans Cup, det officielle Inde-DM for fanklubber
• Mulighed for at deltage i ASC's Julefrokost
• Mulighed for at deltage i afstemningen ved den officielle kåring af Sæsonens AaB’er
• Fællesskab med AaB’ere i Aalborg og over hele landet


Herudover sikrer dit medlemskab dig en lang række medlemsfordele hos vores samarbejdspartnere:

ADVOKAT
Adv. Henrik Christensen & Partnere
Algade 31
9000 Aalborg
Tlf. 98-13 33 00
Mail: Advokat Jesper Møller - jm@advokatfirmaet.dk
Mail: Advokat Tommy Olesen - to@advokatfirmaet.dk
• Rådgivning ved køb af hus/andelsbolig - spørg på en pris
• Oprettelse af testamente - spørg på en pris
• Gratis retshjælp - den første time er gratis

BANK
Spar Nord Bank A/S
Skelagervej 15
Postboks 162
9100 Aalborg
Tlf. 96-34 40 00
Mail: sparnord@sparnord.dk
• ASC's bank, og din...

BENZIN OG DIESEL
7-Eleven
Østerbro 75
9000 Aalborg
Tlf. 98-12 56 11
Mail: rugholm@din-tank.dk
• Benzin: 6 øre rabat pr. ltr.
• Diesel: 15 øre rabat pr. ltr.
• Bilvask: 7-Eleven's bedste vask til DKK 40,- (normalpris DKK 99,-)
• AaB-Menu: 2 franske hotdogs + ½ ltr. sodavand til DKK 39,95 + pant (normalpris DKK 55,-). Gælder på alle kampdage for AaB Fodbold, AaB Håndbold og AaB Ishockey.

DIVERSE
Tylstrup Busser A/S
Luneborgvej 105
9382 Tylstrup
Tlf. 98-26 19 33
Mail: info@tylstrupbusser.dk
• Bustransport - alle bustyper. Spørg på en god pris...

FRITID
Fast Eddies Poolhall
Maren Turis Gade 9 1.sal
9000 Aalborg
Tlf. 98-11 00 16
Mail: eddies@stofanet.dk
• 20% rabat på bordleje

MAD OG DRIKKE
Bogø Sandwich
Bogøgade 2 / Bispensgade 29
9000 Aalborg
Tlf. 98-12 71 28 / 98-12 71 29
• 20% rabat på små sandwich
• 10% på store sandwich

Ovennævnte medlemsfordele kan kun opnåes mod fremvisning af gyldigt medlemskort.

Vi arbejder løbende på at få flere samarbejdsaftaler, og dermed medlemsfordele, på plads.

Har du spørgsmål vedr. medlemsfordele, så send en mail til bestyrelsen på adressen mail@AaB-support-club.dk.
Ja, det er fint nok at I skriver, at vi får rabat på Benzin/Diesel. Men nå man så skal ha' noget på, siger de at det har man aldrig kunne få ved dem...

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af trenskow » 3. jan 2010, 13:02

AaB1999 skrev:
AaB Support Club skrev:Har du spørgsmål vedr. medlemsfordele, så send en mail til bestyrelsen på adressen mail@AaB-support-club.dk.
Ja, det er fint nok at I skriver, at vi får rabat på Benzin/Diesel. Men nå man så skal ha' noget på, siger de at det har man aldrig kunne få ved dem...
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Brugeravatar
OlleBruun
2. div
2. div
Indlæg: 209
Tilmeldt: 25. nov 2009, 23:10

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af OlleBruun » 25. mar 2010, 19:26

Hvor er det man kan se hvilke ture man kan bruge som "gratis-tur" ?

wohlers
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 2. jun 2007, 12:38
Geografisk sted: 9520

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af wohlers » 1. jun 2011, 22:21

Hvad er rabatten på sæsonkortet for 2011-2012? Har lige fornyet mit sæsonkort til 1.150 kr.

Er det ikke noget med, at man får omkring 100 kr. tilbage og refunderet af support-klubben?

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af Rasmus » 4. jun 2011, 14:00

wohlers skrev:Hvad er rabatten på sæsonkortet for 2011-2012? Har lige fornyet mit sæsonkort til 1.150 kr.

Er det ikke noget med, at man får omkring 100 kr. tilbage og refunderet af support-klubben?
Vil egentlig også gerne høre om man stadig kan spare 100 kroner hvis man viser sit ASC kort i shoppen. Altså en pris på 1.050 kr.
/ Rasmus

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af A_Strandfelt » 4. jun 2011, 14:59

ASC-kortet giver 10 % i AaBshoppen :)
Mener også, at jeg fik det på sæsonkortet i sommers.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af SimonJ » 4. jun 2011, 18:49

A_Strandfelt skrev:ASC-kortet giver 10 % i AaBshoppen :)
Mener også, at jeg fik det på sæsonkortet i sommers.
De giver ikke 10 % på sæsonkort mener jeg, de plejer bare at slå en hund af prisen!

Brugeravatar
FÆ'tter
1. div
1. div
Indlæg: 253
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:42
Geografisk sted: 9230/8000
Kontakt:

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af FÆ'tter » 9. jun 2011, 08:49

Det er fint nok at skulle sende en mail med sine spørgsmål vedr. medlemsfordele, men når der ikke bliver svaret i den anden ende, virker det lidt omsonst.
- In dentibis acticis frustrum magnum spinaciae habes

http://www.fcbb.dk

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af JLB » 9. jun 2011, 10:45

Det jeg har hørt er, at ASC-rabatten først gælder, når det nuværende opturs-tilbud stopper.

Og grunden til der ikke bliver svaret på mails er jo nok, at der ikke er ansat en ny administrator endnu
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af 634 » 9. jun 2011, 13:52

JLB skrev:Det jeg har hørt er, at ASC-rabatten først gælder, når det nuværende opturs-tilbud stopper.

Og grunden til der ikke bliver svaret på mails er jo nok, at der ikke er ansat en ny administrator endnu
Opturs rabatten er 200.-
det er mere end ASC rabatten ville være, ASC rabatten er jo lagt i opturs rabatten, og lidt mere, som også gælder for andre end ASC.
Jeg synes det er fair nok, vi skal jo heller ikke betale skat 2 gange af den samme indkomst, derfor bliver ASC rabatten heller ikke lagt til opturs rabatten, men derimod lagt i.
Det skal også være tilladt at tjene penge, i dette tilfælde billetsælgeren.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af jernskjorten » 18. jun 2011, 11:31

634 skrev:
JLB skrev:Det jeg har hørt er, at ASC-rabatten først gælder, når det nuværende opturs-tilbud stopper.

Og grunden til der ikke bliver svaret på mails er jo nok, at der ikke er ansat en ny administrator endnu
Opturs rabatten er 200.-
det er mere end ASC rabatten ville være, ASC rabatten er jo lagt i opturs rabatten, og lidt mere, som også gælder for andre end ASC.
Jeg synes det er fair nok, vi skal jo heller ikke betale skat 2 gange af den samme indkomst, derfor bliver ASC rabatten heller ikke lagt til opturs rabatten, men derimod lagt i.
Det skal også være tilladt at tjene penge, i dette tilfælde billetsælgeren.
Som jeg lige forstår det, du skriver, vil det jo betyde, at medlemsfordelen i ASC, der hedder: "Ekstra stor rabat på helårs-sæsonkort til AaB's hjemmekampe" er annulleret frem til 1/7, mens der er optursrabat. Det håber jeg ikke. Ikke fordi jeg ikke vil betale de 1.150 kr. - slet ikke. Men man skal under alle omstændigheder ikke reklamere med nogle fordele, som ikke er der.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af 634 » 19. jun 2011, 10:19

jernskjorten skrev:
634 skrev:
JLB skrev:Det jeg har hørt er, at ASC-rabatten først gælder, når det nuværende opturs-tilbud stopper.

Og grunden til der ikke bliver svaret på mails er jo nok, at der ikke er ansat en ny administrator endnu
Opturs rabatten er 200.-
det er mere end ASC rabatten ville være, ASC rabatten er jo lagt i opturs rabatten, og lidt mere, som også gælder for andre end ASC.
Jeg synes det er fair nok, vi skal jo heller ikke betale skat 2 gange af den samme indkomst, derfor bliver ASC rabatten heller ikke lagt til opturs rabatten, men derimod lagt i.
Det skal også være tilladt at tjene penge, i dette tilfælde billetsælgeren.
Som jeg lige forstår det, du skriver, vil det jo betyde, at medlemsfordelen i ASC, der hedder: "Ekstra stor rabat på helårs-sæsonkort til AaB's hjemmekampe" er annulleret frem til 1/7, mens der er optursrabat. Det håber jeg ikke. Ikke fordi jeg ikke vil betale de 1.150 kr. - slet ikke. Men man skal under alle omstændigheder ikke reklamere med nogle fordele, som ikke er der.
Ved butiksreklame ser vi nogen gange, alt nedsat med 25%, gælder dog ikke allerede nedsatte varer. Det sker normalt ikke at en forretning laver en pris nedsættelse og en ekstra rabat på den samme vare til en målgruppe af kunder, men pris nedsættelsen vil blive sat større end rabatten til målgruppen af kunder, fordi man forsøger at lave en større målgruppe af kunder, i dette tilfælde er ASC ikke stor nok, til at opnå den ønskede mængde af sæsonkort.
Ligenu har du jo en større rabat end efter 1/7
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af jernskjorten » 19. jun 2011, 11:58

634 skrev:Ved butiksreklame ser vi nogen gange, alt nedsat med 25%, gælder dog ikke allerede nedsatte varer. Det sker normalt ikke at en forretning laver en pris nedsættelse og en ekstra rabat på den samme vare til en målgruppe af kunder, men pris nedsættelsen vil blive sat større end rabatten til målgruppen af kunder, fordi man forsøger at lave en større målgruppe af kunder, i dette tilfælde er ASC ikke stor nok, til at opnå den ønskede mængde af sæsonkort.
Ligenu har du jo en større rabat end efter 1/7
Men ASC's medlemsfordel har intet at gøre med AaB's egne rabatkampagner. Hvis ASC ikke giver rabat, når AaB -uafhængigt af ASC - giver rabat på sæsonkortet, så skal ASC oplyse det. Der er pt. ikke ekstra stor rabat på sæsonkort for ASC-medlemmer. Selv om det står lige herover i denne tråd. Det' gas!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af 634 » 19. jun 2011, 16:23

jernskjorten skrev:
634 skrev:Ved butiksreklame ser vi nogen gange, alt nedsat med 25%, gælder dog ikke allerede nedsatte varer. Det sker normalt ikke at en forretning laver en pris nedsættelse og en ekstra rabat på den samme vare til en målgruppe af kunder, men pris nedsættelsen vil blive sat større end rabatten til målgruppen af kunder, fordi man forsøger at lave en større målgruppe af kunder, i dette tilfælde er ASC ikke stor nok, til at opnå den ønskede mængde af sæsonkort.
Ligenu har du jo en større rabat end efter 1/7
Men ASC's medlemsfordel har intet at gøre med AaB's egne rabatkampagner. Hvis ASC ikke giver rabat, når AaB -uafhængigt af ASC - giver rabat på sæsonkortet, så skal ASC oplyse det. Der er pt. ikke ekstra stor rabat på sæsonkort for ASC-medlemmer. Selv om det står lige herover i denne tråd. Det' gas!
Jeg kan godt være i tvivl om hvad der menes med "ekstra" men jeg mener ikke det er mere end en gang rabat på den samme vare.
Hvis AaB har lovet ASC at give 100 kroner i rabat til sæsonkort, og AaB samtidigt giver 200 kroner i opturs rabat, vel du altså have 300 kroner i rabat på sæsonkort!!
det mener jeg ikke de behøver, fordi de med 200 kroners opturs rabat har overbudt forpligtelsen til ASC
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af jernskjorten » 19. jun 2011, 16:58

634 skrev:Jeg kan godt være i tvivl om hvad der menes med "ekstra" men jeg mener ikke det er mere end en gang rabat på den samme vare.
Hvis AaB har lovet ASC at give 100 kroner i rabat til sæsonkort, og AaB samtidigt giver 200 kroner i opturs rabat, vel du altså have 300 kroner i rabat på sæsonkort!!
det mener jeg ikke de behøver, fordi de med 200 kroners opturs rabat har overbudt forpligtelsen til ASC
Jeg får som ASC-medlem ingen fordel frem for ikke ASC-medlemmer, når vi taler rabat på sæsonkort. Men det er jo netop det man reklamerer med. Det er bare det, der prikker lidt til min indre "sure mand". Det vil jo svare til, at Bilka reklamerer med, at du for 175 kr. kan blive medlem af Bilka-klubben, og du herefter får varen med ekstra stor rabat. Alle andre kunder får dog også denne rabat. Men du er 175 kr. fattigere.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af JLB » 19. jun 2011, 17:11

jernskjorten skrev:
634 skrev:Jeg kan godt være i tvivl om hvad der menes med "ekstra" men jeg mener ikke det er mere end en gang rabat på den samme vare.
Hvis AaB har lovet ASC at give 100 kroner i rabat til sæsonkort, og AaB samtidigt giver 200 kroner i opturs rabat, vel du altså have 300 kroner i rabat på sæsonkort!!
det mener jeg ikke de behøver, fordi de med 200 kroners opturs rabat har overbudt forpligtelsen til ASC
Jeg får som ASC-medlem ingen fordel frem for ikke ASC-medlemmer, når vi taler rabat på sæsonkort. Men det er jo netop det man reklamerer med. Det er bare det, der prikker lidt til min indre "sure mand". Det vil jo svare til, at Bilka reklamerer med, at du for 175 kr. kan blive medlem af Bilka-klubben, og du herefter får varen med ekstra stor rabat. Alle andre kunder får dog også denne rabat. Men du er 175 kr. fattigere.
Men efter 1. juli får du kun ASC-rabatten, og der kan almindelige mennesker ikke få nogen rabat
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af jernskjorten » 19. jun 2011, 17:18

JLB skrev:
jernskjorten skrev: Jeg får som ASC-medlem ingen fordel frem for ikke ASC-medlemmer, når vi taler rabat på sæsonkort. Men det er jo netop det man reklamerer med. Det er bare det, der prikker lidt til min indre "sure mand". Det vil jo svare til, at Bilka reklamerer med, at du for 175 kr. kan blive medlem af Bilka-klubben, og du herefter får varen med ekstra stor rabat. Alle andre kunder får dog også denne rabat. Men du er 175 kr. fattigere.
Men efter 1. juli får du kun ASC-rabatten, og der kan almindelige mennesker ikke få nogen rabat
Den er jeg helt med på. Men det ville jo være lidt fjollet, når jeg uden om ASC får et bedre tilbud.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af 634 » 19. jun 2011, 18:29

jernskjorten skrev:
JLB skrev:
jernskjorten skrev: Jeg får som ASC-medlem ingen fordel frem for ikke ASC-medlemmer, når vi taler rabat på sæsonkort. Men det er jo netop det man reklamerer med. Det er bare det, der prikker lidt til min indre "sure mand". Det vil jo svare til, at Bilka reklamerer med, at du for 175 kr. kan blive medlem af Bilka-klubben, og du herefter får varen med ekstra stor rabat. Alle andre kunder får dog også denne rabat. Men du er 175 kr. fattigere.
Men efter 1. juli får du kun ASC-rabatten, og der kan almindelige mennesker ikke få nogen rabat
Den er jeg helt med på. Men det ville jo være lidt fjollet, når jeg uden om ASC får et bedre tilbud.
Jeg mener slet ikke at ASC eller en hvilket som helst anden fanklub, skal have en rabat på entre som andre ikke kan få. Der skal derimod være rabat på spillertrøjer m.m. til medlemmer af anerkendte fan klubber, og melder man sig ind i en fanklub er det for de fleste af os med ønsket om fællesskab til kampene med tifo, sang og hvad der er sammenhold om.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

kristiangolf@hotmail.com
2. div
2. div
Indlæg: 120
Tilmeldt: 1. dec 2005, 11:24

Re: Medlemsfordele i AaB Support Club

Indlæg af kristiangolf@hotmail.com » 5. dec 2011, 17:18

Jeg vil meget gerne være med til at give noget tilbage til min elskede klub AaB og til ASC for deres flotte arbejde.

Derfor vil jeg meget gerne give 10% rabat på alle mine produkter hos D'Wine, en vinbutik beliggende i Algade 54, 9000 Aalborg, til alle med Sæsonkort eller ASC kort.

Foruden rabatten vil jeg meget gerne give 10% til ASC.

Råb op hvis det har nogen interesse.

Med Venlig hilsen

Kristian Ishøy
D'Wine ApS
_______________________________________________________
"Der er kun én mulighed: Sejr, nederlag eller uafgjort" - Franz Beckenbauer
"Når manden i sort fløjter, kan dommeren ikke længere ændre noget" - Andreas Brehme

Besvar